1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - filtre si alte consumabile - Resetare Service la Audi A6 C8

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de tim s, 13 Feb 2020.

  1. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie?Acum cand lucrarile de service nu se mai noteaza in Caietul de Service ci se tin digital as vrea sa stiu de ce mie nu mi se actualizeaza in aplicatie lucrarile facute in service-ul ales? Am facut schimbul de ulei la 15000 la Porche Timisoara, mi s-a spus ca informatia va aparea in cateva zile pe aplicatie dar au trecut 10 zile si nimic.Am sunat la reprezentanta si nu au stiut sa imi spuna !Imi apare doar prima inspectie,cea de predare a masinii facuta in Danemarca.

    Va multumesc!
     
  2. Serbanescu Raoul

    Serbanescu Raoul 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C8, 50TDI, 2018
    Dar la ei apare? Daca apare la ei ,e in regula pentru ca platforma e comuna international din ce stiu eu . Cand am cumparat masina in decembrie mi-au aratat monitorul si au zis ca informatia e comuna tuturor reprezentantelor....
     
  3. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Problema este aplicatia .. si pe forumurile de afara se tot vorbeste de faptul ca uneori apare, alteori nu, la unii apare, la altii nu. Important este ca in "caietul de service digital" aceste informatii se regasesc.
    Bafta!
     
  4. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    La MyAudi conteaza foarte mult ce tara selectezi si chiar ce limba.De exemplu daca selectez ca tara Romania si limba romana,imi apar dotarile in detaliu dar nu apare update la harti. Daca schimb doar limba in engleza,pot sa descarc hartile dar nu mai apar dotarile masinii in detaliu.Cel mai complet sistem la Myaudi este Franta/franceza.
    In legatura cu Service Digital nu imi apare indiferent de aceste setari.Nu ma incalzeste ca apar in sistem,eu vreau sa am eu acces la ele.
     
  5. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    La mine apare, idiferent de limba in care ma conectez. E drept ca atunci cand am facut contul am zis ca sunt din UK. Daca puneam Romania nu puteam sa adaug masina!
     
  6. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Curios,azi mi-a aparut si mie informatia in aplicatie.Interesant,poate a citit cineva aici!
     
  7. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Am facut revizia la 30.000. Pe langa schimbul de ulei si filtru obisnuit am mai fost doua actiuni de fabrica: update la softul MMI si inlocuirea alternatorului.
     
    OctavBalan apreciază asta.
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Apropo, care este intervalul pt schimbul uleiului la diferite motorizari?

    Am 1400km parcursi si imi arata ca ar trebui peste 17.000 sa schimb.

    Nu prea imi dau seama de unde s-a pornit contorizarea inversa.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie in manual. Fiecare motorizare are intervalul ei. Nu se poate generaliza si trebuie sa te raportezi strict la motorizarea pe care o ai la masina ta.
     
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Cristi, stiu ca in teorie ar trebui sa fie in manual, insa eu am intrebat altceva fata de ce ai raspuns tu.

    Dar daca tot ai spus ca se gaseste in manual o asa informatie, eu caut de jumatate de ora si nu gasesc.
    Am gasit usor ca poate sa consume pana la 0.5 litri la 1000km.
    Informatii despre intervalele de service, ce anume si cand se schimba, nu exista.
    Search in manualul electronic dupa "ulei" si "service".


    Btw, primesc des pe aplicatie, nu si in bord, mesajul de a verifica nivelul uleiului, mesaj care dispare de la sine.
    E o masura de precautie, asa face toate?
     
    Ultima editare: 24 Apr 2021
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    si
    Pentru ambele intrebari raspunsul este: depinde de motorizare si de ce hotaraste masina in urma unui algoritm de calcul pe care il face in functie de anumiti parametrii.

    In traducere: Pentru interval flexibil de 30.000 de km pentru ca doar la acest interval de schimb se aplica, ECU-ul calculeaza nivelul de uzura al uleiului dupa paramentrii in care este exploatat motorul: sarcina, temperatura, numar porniri la rece, etc., etc., ... pe baza unui algoritm preprogramat, iti reduce sau nu acei 30.000 km intre revizii.

    Multe din aceste date le aduna senzorul de nivel/temperatura al uleiului existent pe anumite modele de Audi inca de acum 15-17 ani

    Senzor de nivel in care este integrat si senzorul de temperatura reprezinta un input pentru algoritmul ala de calcul al uzurii uleiului. Acum nu bag mana in foc pentru modelul tau, dar la modelele mai vechi cu interval flexibil este cum am descris mai sus.

    Desi oarecum i-a trecut timpul, SSP224 descrie destul de detaliat despre cum functioneaza intervalul extins de service.

    Pentru diesel (nu stiu daca se aplica si la motor benzina) dar mai mult ca sigur ca se aplica zice asa:

    A “Thermal load“ distance comparison value* in metres is obtained by comparing the input parameters oil temperature and engine speed with the “Thermal oil load“ map. Similarly, the input parameters “Engine speed“ and engine load are compared with the “Soot load" map. This obtains a distance comparison value** of “Soot load“ in metres. The two distance comparison values and the direct distance travelled parameter are added in 3 separate memories (non-volatile). From these three values and the rate, the control unit calculates the residual distance to the next service. If the conditions for service pre-warning or service are met, the display is activated.

    Thermal oil load si soot load le poti vedea pe VCDS pentru masinile care au senzorul de nivel/temperatura.

    Tot ce ti-am spus s-a mai discutat pe forum cu zeci de ani in urma (inca de la aparitia forumului) si mai avand Audi, in trecut, trebuia deja sa stii despre asta. Bafta.
     
    Ciprian.Mod și TDR apreciază asta.
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Eu stiu toate aspectele astea.
    Stiu ca depinde de motorizare care este intervalul la care se schimba uleiul, stiu ca exista setat o valoare maxima si ca pe seama unor senzori si algoritmi, masina calculeaza daca trebuie schimbat sau nu mai devreme.

    Tocmai de aia, eu am intrebat specific, daca binevoieste careva care are C8, sa imi spuna pt motorizarea lui ce intervale de schimb a uleiului au avut setat ca standard.

    Banuiesc ca la diesel, indiferent ca e vorba de 2 sau 3 litri, ar fi 30.000km si evident, in functie de exploatarea masinii, senzorii s-ar putea sa spuna ca trebuie mai repede.

    Nu imi dau seama ce a fost setat ca fiind intervalul de schimb al uleiului la motorizarea mea. Pare ca 20.000km. Nu am gasit nicaieri scris clar. Stiu ca mai exista un coleg cu 2.0tfsi si poate stie el msi bine.

    Pe de o parte, mi se pare ciudat ca daca s-a pornit de la 20.000km, "senzorii" spun ca dupa 1365km, ar trebui sa mai treaca maxim 17.000 pt a schimba uleiul.

    Spun asta deoarece din 1365km, maxim 20km au fost parcursi la peste 3000 ture, iar din astia, maxim 3 km la peste 5000 ture. In rest, mers babeste. Din toti astia 1365km, am avut 6 drumuri a 120km fiecare extraurban si vreo 5 zile cu peste 50km fiecare, deci nici vorba de porniri repetate la rece, drumuri scurte cu motor rece etc.

    In mod normal, daca pt 1365km parcursi scazi intervalul de schimb al uleiului cu 3000km (presupunand ca a inceput contorizarea inversa la 20.000) inseamna motor abuzat, ceea ce nu e cazul.

    Iau in calcul si ca intervalul pt ulei a fost setat standard la 15.000km si cand soft-ul masinii a vazut ca nu turez motorul deloc, a considerat ca nu pot uza uleiul in 15.000km si ca atare a mai adaugat 2.000km.
    Pare mai plauzibil.

    De asta m-ar fi interesat situatiile concrete ale colegilor si nu teorii si generalitati.

    Nu vreau sa ma tina uleiul zeci de mii de km, a nu se intelege gresit.

    Am cautatat google si mi-a agatat multe informatii din SUA. Pare ca pt ei sunt decisi 16.000km pt ulei
     
    Ultima editare: 25 Apr 2021
  13. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    La mine am setat interval flexibil. Am schimbat prima oara la 28.000 km, acum imi arata ca trebuie schimbat cam peste 2.500 km adica undeva la 22.000, oricum dupa schimbul acesta o sa il fac la 15.000 km.
     
  14. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Eu am avut programat primul schimb la 30000 dar am facut schimbul clasic,la 15000.La 30000 ,schimbul 2!
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Da, la diesel la cealalta si eu aveam 30.000 km. Nu stiu cum calcula masina, insa de fiecare data ma punea sa schimb in jur de 23.000 km care insemna fix un an pentru mine.

    @tim s tu ai acelasi motor ca al meu si tie ti-a indicat masina tot 30.000 km ca la diesel. Nu cred sa conteze acel upgrade pe care l-a facut Audi intre timp astfel incat eu am 20 cp in plus si sa se modifice astfel si intervalul de schimb al uleiului.
    Ce mi se pare ciudat ar fi faptul ca dupa nici 1.500 km imi spune ca scadenta este peste 17.000 km Nu pot sa estimez deloc de unde a inceput contorizarea.

    Nu ca ar conta, era doar o curiozitate.
    Oricum, acum merg mult mai putin. Spre exemplu, in ultimile 7 luni pana sa vina Audi, cu BMW-ul mersesem 9.000 km.

    Probabil si la Audi voi schimba fix la un an, ca voi face 17-18.000 km anual.
     
  16. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Cred ca m-am lamurit pe deplin cu schimbul de ulei.

    Lucrurile sunt calculate si afisate in timp real si cred ca contorizarea inversa a inceput de la 20.000km.
    Spre exemplu, mergi mai mult in oras sau mergi forja extraurban, intervalul de service scade vertiginos.

    Acum doua zile am fost intr-o delegatie la Constanta si din cauza ca nu am putut dormi, am plecat mult mai devreme decat trebuia. Ca atare, tot drumul la dus am mers pe cruise la 110kmh.
    La intoarcere, am facut pana la Cernavoda si apoi am mers pana la Bucuresti cu 80kmh cu roata subtire.
    Rezultatul a fost ca mi-a crescut intervalul de service de la 17k km, cat erau anterior, la 19k km.
    Ieri am facut un drum pana la Comarnic si desi am mai parcurs inca 120km, am mers constant cu 140kmh care inseamna 1950RPM si mi-a mai pus 100km la autonomia uleiului.

    Cu alte cuvinte, masina ia in calcul variabilele super recente si le considera definitorii pt intreaga perioada urmatoare, adaugand si scazand vertiginos km.

    De asta eram in ceata acum cateva zile...practic aveam vreo 300km recenti exclusiv de oras, de asta disparusera asa multi km din autonomia uleiului.

    La cealalta masina, computerul de bord nu mai pune la loc km odata scazuti, chiar daca conditiile de exploatare se imbunatatesc considerabil. Daca sunt conditii mai bune de exploatare, cantitatea de km ramasa este scazuta mai greu din comp de bord. Parcugi 1500km iar masina scade din atonomia uleiului doar 1000km.

    Suplimentar, contorizarea se face in trepte de 1000km si nu de 100km ca la Audi.
    De aici a aparut si confuzia mea. La Audi fiind trepte de 100km, media calculului este bazata pe segmente mai mici de calcul, iar computerul le ia definitorii pt intreaga perioada de viata a uleiului.
    Nu consider deloc o varianta mai buna ca alta, ci doar consider ca Audi te intrebuinteaza mai mult pt a-i intelege modul de operare, concluzie la care ajunsesem anterior deja si pe baza altor criterii.
     
    Ultima editare: 30 Apr 2021
    GT829 apreciază asta.
  17. david.remus 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C8, 50TDI, 2019
    Salutare,

    Daca optez sa fac schimbul de ulei + filtre, altundeva decat la o reprezentanta Audi, cum se poate proceda ca aplicatia MyAudi sa stie de revizia respectiva?

    Multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate face ce vrei tu. In aplicatia respectiva (este un server securizat al marcii Audi) se intra cu parola doar de catre tehnicianul de la reprezentanta Audi.
     

Distribuie pagina asta