1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. bogdan_TM

    bogdan_TM 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Salutare, sunt fericitul posesor al unui A4 TDI 2.0. E prima mea masina personala si sunt interesat sa o intretin "ca la carte", de aceea solicit ajutorul colegilor cu experienta in domeniu.

    Ma intereseaza sa stiu cand se schimba uleiul, filtrele, cat rezista cauciucurile si stergatoarele in general si orice alte consumabile. Cred ca ne putem ajuta unii pe altii in acest domeniu. Astept pareri si sfaturi. Multumesc!
     
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu cand fac schimbul de ulei,la 15000km, schimb filtrele de ulei,aer,praf/polen si motorina; ala de motorina ai putea sa-l schimbi si la 30 000km. Stergatoarele eu le-am schimbat luna trecuta,adica aproape la 3 ani. Cauciucurile tin in functie de ce marca ai,stilul de condus,etc. Continental Sport Contact 2 m-au tinut ~40 000km,acceptabil pt niste anvelope sport.
     
  3. bogdan_TM

    bogdan_TM 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 | 2008 | 2.0 TDI (CAGA)
    Intre timp am "descoperit" si eu Planul de Service Audi, unde sunt mai multe informatii despre aceste lucruri, asa ca le voi redacta mai jos pentru cei interesati: :racer:

    Schimbarea uleiului: la 12 luni sau la fiecare 15.000km

    Inspectia Tehnica: la fiecare 24 luni sau la fiecare 30.000km

    LUCRARI SUPLIMENTARE

    Inlocuirea cartusului filtrului de aer:
    90.000km (toate motoarele pe benzina si 2.0 TDI)
    60.000km (2.7 TDI si 3.0 TDI)

    Inlocuirea bujiilor: la 90.000km sau la 6 ani

    Inlocuirea filtrului de carburant: la 60.000km

    Inlocuirea filtrului de praf si de polen: la 30.000km sau la 2 ani

    Inlocuirea filtrului de ulei: la 60.000km

    Inlocuirea lichidului de frana: prima data dupa 36 luni, apoi la fiecare 24 luni

    Verificarea filtrului diesel de particule: la 180.000km

    Inlocuirea curelei dintate:
    1.9 TDI: 150.000km
    2.0 TDI: 180.000km
    2.0 TFSI: 180.000km


    Numai bine va doresc si fara incidente! :busted_cop:
     
    Dani Venter, Mimpos, AdiwW și alți 3 apreciază asta.
  4. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Ce ai pus tu aici e valabil pentru conditii ideale....eu unul imi schimb toate filtrele la fiecare revizie....o sa ramai uimit ce mizerie gasesti in filtrul de aer dupa 15000km. Daca poti cumpara tu filtrele te sfatuiesc s-o faci caci audi nu foloseste tocmai cele mai bune filtre ex. filtrul de ulei este purflux, aer- hengst. Apoi mai sunt placutele de frana care pe mine m-au tinut aprox 60.000km, in cazul in care ai cutie multitronic se schimba uleiul si filtrul la 60000km. Eu inca nu am schimbat stergatoarele si nici cauciucurile.
     
    Ultima editare: 7 Mar 2011
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Parerea mea personala ii ca la ce motorina avem in tara, sa nu lasi mai mult de 15.000 km filtrul de motorina, pt ca risti foarte mult sa ai probleme la injectoare.
     
  6. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    SAB 197...la cutiile automate se schimba uleiul in cutie la 60.000 km ?
     
  7. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    la multitronic da.
     
  8. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    tu ai 60.000 km ?ai schimbat ? asa scrie in cartea tehnica? eu stiam ca astea sunt capsulate si cica doar se completeaza? daca ai facut acest schimb cat tea ajuns costul total?
     
  9. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Da eu am schimbat uleiul in cutie....Am facut revizia de 60000 si am schimbat filtru de aer, filtru de motorina, filtrul de ulei, uleiul la motor, uleiul si filtrul de4 la cutie si placutele de frana fata....toata nebunia a fost in jur de 19mil.
    Schimbul de ulei la cutiile multitronic cat si filtrul se schimba musai la 60000, scrie in cartea service.
     
  10. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    ok multam de informare...eu acuma ma pregatesc sa merg la serviceul de 45.000 km, si dupa ce ai schimbat uleiul la 60.000 in cutie cand il mai schimbi ?
     
  11. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Urmatorul schimb il voi face la 120.000km.
     
  12. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu nu v-as recomanda sa faceti asa ceva!Imi schimb singur filtrele,tocmai pt a putea monotoriza un schimb optim,asa ca din proprie experienta,un filtru de motorina schimbat la 10k km,din care 7k km in RO si 3k km inafara,era atat de negru si imbacsit,ca nu mai curgea motorina din el(eu folosesc motorina din vechiul filtru sa umplu noul filtru).
    Asa ca,aveti grija,sa nu plangeti mai tarziu dupa injectoare ;)
     
    mihai82 apreciază asta.
  13. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Nu e asa tragic.....daca folosesti motorina buna o sa ai surpriza sa spui ca mai mergea 15000km filtrul, eu asa am patit de fiecare data cand am schimbat filtrul. Am scos motorina din unul si l-am desfacut si am ramas uitmit ca era in limite normale si mai mergea linistit inca o tura....dar na cu piticii mei tot il schimb la fiecare revizie.
     
  14. GMr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Helsingborg,sweden
    Masina:
    A4,20tdi,09
    Revizie - Ulei - Filtre - in regie proprie pentru A4 B8 motor 2.0 TDI

    Salut , sunt nou pe aici si de cateva luni sunt posesorul unui A4 b8 20tdi din 2008. As vrea sa stiu daca cineva de pe forum a reusit sa isi schimbe singur uleiul si filtrele sau daca poate sa ma ajute cu sfaturi, scheme .. Etc
    Masina se apropie de 120000 km si pretul cerut de cei de la reprezentanta mi se pare exagerat, locuiesc in Suedia. Astept sfaturi, pareri ...
     
  15. GMr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Helsingborg,sweden
    Masina:
    A4,20tdi,09
    chiar nimeni nu are nici un sfat parere .... ?
    unde este filtru de motorina mai exact ?
    ce firma pentru filtre ar trebui sa folosesc?
    trebuie sa am grija la ceva cans schimb vreun filtru ?
    PLEASE :)
     
  16. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Scrie seria masini casa-ti pot da niste coduri de filtre si imagini. Filtrele si uleiul ti le poti schimba singur 100%.
     
  17. GMr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Helsingborg,sweden
    Masina:
    A4,20tdi,09
    Seria este wauzzz8k59a046564, ma intereseazs ce firma sa folosesc si ma mai intereseaza cum ajung la filtru de motorina.
     
  18. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Buna. Poti folosi ca marca MANN , MAHLE sau KNECHT iar pentru schimbarea filtrului de motorina o sa ma uit diseara in ELSA si o sa-ti trimit un tutorial.
    Codurile pentru filtre sunt urmatoarele:
    MANN
    Fil. Aer- C32130
    Fil. Motorina - nu il face
    Fil. Ulei - HU719/7X
    Fil. Clima(antipoline) - CUK2450

    MAHLE si KNECHT au aceleasi coduri:
    F. Aer - LX2046
    F. Motorina - KL596
    F. Ulei - OX188D
    F. Clima - LAK386

    F. Motorina alte alternative:
    TECNOCAR - RN491
    PURFLUX - FCS754
    MagnetiMarelli - 154703893360
    DELPHI - HDF603
    Blue Print - ADV182304
     
    seppy5 apreciază asta.
  19. GMr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Helsingborg,sweden
    Masina:
    A4,20tdi,09
    Ms frumos pentru informatii,raman dator)
     
  20. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Ai mai jos tutorialul de cum se schimba filtrul motorina numai ca e in Italiana dar il poti traduce cu google in engleza. Apropo vezi ca filtrul de motorina se afla sub masina.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2011

Distribuie pagina asta