1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. GMr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Helsingborg,sweden
    Masina:
    A4,20tdi,09
    multumesc mult pentru tot !
    nu`i problema cu pozitionarea filtrului pentru ca am aces gratuit la un elevator :)
     
  2. lasa_ma1

    lasa_ma1 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.7tdi 2009
    Nu mai are forta pe care o avea

    Salut,
    Am un audi a 4 2.7 tdi 189 cai putere. La 220 mi-a sarit cateva pietre in intrecooler si mi la spart. Am fost la cineva sa il repare . A reusit de la sudat in aluminiu . Toate bune si frumoase. Acum am fost de am schimbat uleiu si filtrele in afara de filtru de aer. Dupa ce am schimbat toate astea la o saptamana mi se pare ca nu mai am puterea pe care o aveam . Se poate sa fie din cauza la filtru de aer ca nu stiu in ce stare e daca a fost schimbat sau nu ca am masina luata de 3 sapt din germania. Multumesc
     
    Silake apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca desfaci lacasul filtrului de aer se va observa imediat daca a fost inlocuit. Incearca si fa o diagnoza masinii tale ca sa stai linistit ca nu este sau nu ai alta problema. Bafta
    Am mutat mesajul taiu initial aici in acest topic. Foloseste functia Cauta a forumului data viitoare inainte sa scrii mesaje pe forum si nu mai deschide topicuri noi. Multumesc de intelegere.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 31 Oct 2011
  4. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Daca ar fi fost de la filtrul de aer ar fi aparut eroare in bord. Cum a spus si Cristian... fa o diagnoza si vezi ce iti apare.
     
  5. lasa_ma1

    lasa_ma1 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.7tdi 2009
    Cristi am desfacut filtrul si era prin de frunze si praf. L-am scuturat si masina merge perfect acum, imi trage la fel de bine ca inainte. O sa ma duc acum sa iau unu nou . Scuze ca am deschis topic nou dar sunt incepator pe aici. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2015
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca nu a fost schimbat. :)

    O zi buna
     
  7. viorel ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b8 2008
    Va salut,
    Spuneti-mi va rog, pentru A4 B8 2008 diesel 2.0 tdi multitronic , km 165.000, adusa la 160.000 din Germania , la revizie ce consumabile ar trebui schimbate obligatoriu pentru linistea mea (in cartea service sunt trecute schimbarile) inclusiv pentru cutie ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2011
  8. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    lasa_ma1 - verifica radiatorul de intercooler daca curge sau este patat de ulei in zona unde a fost lipit.

    Am avut si eu probleme cu radiatorul de intercooler si l`am schimbat. Masina nu mai tragea pentru ca era spart. Este prost pozitionat, chiar in fata lui este un spatiu in bara pe unde intra pietricele. Acuma il am nou si deja cativa faguri sunt indoiti si la acesta. Intentionez pe viitor sa montez o plasa in spatiul acela din bara sa nu mai intre decat aer pe acolo.

    Pentru schimbarea radiatorului intercooler nu trebuie demontata bara de pe masina , chiar daca la servis va vor spune asta. Chiar sub bara se desface o bucata de scut de plastic pe unde se pot desuruba colierele stanga , dreapta si inlocui radiatorul.
     
    Petrica Balan apreciază asta.
  9. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    La 120000 km s-a facut schimbul de ulei in De.
    La 138300 km am facut schimbul in Ro , moment in care mecanicul mi-a resetat(am crezut eu) computerul de bord si eu am facut acelasi lucru in MMI.
    Momentan(149700km) pe CB am reminder-ul de atentionare pentru service in 400 km adica practic contorizarea km pentru schimbul facut in Germania la 120000(pentru interval de 30000 intre schimburi).
    Mecanicul mi-a resetat intervalul de service din nou din VAG-Com insa pe CB acest reminder a ramas, resetarea este vizibila doar in MMI.
    Intrebare: cum se face resetarea astfel incat sa-mi dispara aceasta atentionare din CB?
     
  10. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Restetarea pentru computerul de bord se face cu Vag com`ul, numai ca probabil mecanicul la care te`ai dus nu se pricepe prea bine. Eu am resetat computerul de bord si am pus urmatorul service la 40 000km sau 2 ani, la maxim, ca sa nu ma mai streseze resetarea acestuia prea des.

    La schimbul de ulei resetez din MMi. Am schimbul de ulei pus la 15 000km sau un an, dar eu il schimb la 10 000km si nu mai are timp sa apara pe calculatorul de bord ca sa ajung sa resetez cu vag com`ul si merge sa fac eu resetarea din MMi.

    Au mai adaugat pe langa servisul pt schimb de ulei si un al doilea servis , numai ca sa incurce si sa te cheme la reprezentanta. O porcarie in plus care nu ma ajuta cu nimic, pe langa altele constatate de mine pana acuma (bateria care trebuie codata si la cel mai mic consum de curent suplimentar iti da imediat eroare pe bord, si altele).
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2012
  11. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Salutari. Luni ma asteapta Midocarul sa merg pt revizie. Masina are 60.000 km din mai 2008 si ei mi-au spus ca ar trebui sa schimb uleiul, filtrele (motorina, aer, polen), placutele si lichidul de frana. Am schimbat anual filtrele si uleiul dar nu stiu ce sa le zic in legatura cu placutele si lichidul de frana, stiu ca in carte spune ca ar trebui schimbate dar ma gandesc la costuri. Nu ar trebui sa fie senzori pt placute si lichidul de frana? Nu as vrea sa schimb prematur pt ca mai trebuie sa dau bani si pt ambele becuri xenon de partea dreapta (tocmai s-au ars de parca au auzit ca am programare la service). Doar becurile sunt 880 bucata. Aveti idee cat ar costa placutele si lichidul de frana??:think:
     
    Icesilver46 apreciază asta.
  12. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Placutele trebuie verificate inainte de schimbare... Daca nu e nevoie, nu se schimba. Era bine sa te duci la alt servis pentru verificarea placutelor pentru ca cei de la Midocar pot fi foarte subiectivi :) De asemenea nu e bine sa astepti sa se aprinda semnalul de uzura, pentru ca atunci deja e urgent. Eu zic sa schimbi ulei si filtre, iar placutele si lichidul de frana (pentru ca trebuie si acesta schimbat dupa 3 ani) sa le schimbi la un alt servis dotat corespunzator, insa cu preturi mai decente decat Midocar. Ti-as propune acelasi lucru si pentru becuri... Nu este inginerie mare de schimbat un bec si poti obtine acelasi bec la jumatate de pret.
     
    Ultima editare: 13 Ian 2012
  13. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    hai ca mi-ai dat idei cu becurile :) , am gasit pe forum un topic legat de asta, voi intreba acolo. Si eu ma gandeam sa schimb totusi lichidul de frana iar cu placutele sa le masuram si sa vedem cat mai merg. Merci de sfaturi.
     
  14. laurenziu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 2009
    Cum resetezi al doilea service?
     
  15. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    In sfarsit luni voi merge si eu cu al meu a4 2008, multitronic la revizia de 60.000 km.Mi-am achizitionat piesele originale, iar ca preturi informative pentru cei ce nu au facut o revizie completa ar fi: pentru uleiul din cutie 86 RON litrul, filtru ulei cutie 156 RON, filtru aer, polen cu carbon activ , f ulei plus 5 litri CASTROL 5w-30 TOTAL 965 RON.Mi se pare un pret bun...acum avand in vedere ca am inteles ca vine desfacuta toaa cutia pentru a schimba filrul de ulei din cutie sunt curios cat va ajunge manopera..Are cineva idee?
     
  16. ilie_76 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2009
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 2009 2.0 143 cp CAGA F1 multitronic
    Am facut eu aceasta revizie si ce pot sa-ti spun ,daca nu te sperie 1800 de lei pentru toata interventia ,e ok. Manopera a fost in jur de 300 lei si ca timp parca a durat cam 3 ore,(se putea si mai repede;)).Interventia a fost facuta la Serpico Craiova.
    Informatia pe care o ai ca sa desfaca cutia este eronata ,filtrul de ulei al acesteia se afla pe laterala si nu in carcasa cutiei.Ca sa scoti acest filtru se demonteaza o traversa ca sa poata fi scos filtru.Recomand pentru aceasta operatie sa se faca la reprezentante sau la un service specialivat.Conteaza temperatura cutiei ,un bidon cu un robinet special pentru incarcarea pe jos, etc.
    E doar intretinere ,consumabile.;)
     
  17. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Ms mult de tot ilie_76....voi vedea maine dupamiaza , eu sunt din Suceava si am masina de noua si toate service-urile le-am facut doar la reprezentanta, asa ca maine tot l-a reprezentanta voi face si acest service.Nu-mi fac griji in aceasta privinta, mai ales ca tot timpul am semnat hartia precum vreau sa fiu langa masina pe toata durata interventiei.:D
     
  18. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    5 l Castrol Edge 5W-30, filtre Mahle made in Austria(mai putin cel de habitaclu cu carbon activ care era made in De), filtru combustibil(ambalat in cutie OEM,made in De).

    Preturi: ulei=250
    filtru ulei=30
    filtru aer=60
    filtru habitaclu(cu carbon activ)=75
    filtru combustibil=120
    manopera=120

    Spune mecanicul ca are alt soft la VAG COM; mi-a resetat intervalul de service(30000km), insa atentionarea la pornirea/oprirea motorului a ramas in vigoare "service due".
     
    ClaudiuPN și Crystyano YSX apreciază asta.
  19. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Salutare dragii mei din nou ! In sfarsit am facut si eu revizia la 60.000 km si am schimbat totul ca la carte , manopera pentru schimbul filtru ulei la cutia de viteze a fost cel mai scump punct de pe factura si anume 130 RON + TVA, in rest totu ok , a fost simplu de inlocuit ...total revizia la 60.000 km m-a ajuns 1270 RON cu tot cu piese si manopera...Multa bafta tuturor
     
  20. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Salut,
    Vreau sa ii fac si eu revizia la 60.000 km. Ce filtre, uleiuri sa folosesc si ce trebuie sa ii mai schimb ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012

Distribuie pagina asta