1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    11TUN Noi vorbim aici de ce scrie in cartea masinii si nu ce spune mecanicul X care a auzit de la mecanicul Y ca mecanicul Z face distributia la 3 ani ;)

    Luati-va voi dupa ce spun toti dar macar tineti-va aberatiile pentru voi si nu mai induceti si alta lume in eroare pe forumuri ;)

    Eu consider ca pe acest topic sunt aproape toate informatiile necesare asa ca asta e ultima mea "interventie" aici pentru ca oricum fiecare face cu masina lui ce il duce capul :)

    PS : poate nu stii dar masini ca in Valcea sunt in toata tara ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2013
  2. strumfyspm Guest

    Multam mult de raspuns.

    Manualul de service il are cineva in format eletronic?
     
    Mada1984 apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi cititi forumul inainte sa puneti intrebari ?. In speta sau la concret, strumfyspm, al patrulea topic din aceasta arie care este si sticky adica permanent pe prima pagina din aceasta arie, l-ai rasfoit/citit ?.
    Cititi fratilor forumul din scoarta in scoarta si pe urma puneti intrebari, ca din cauza asta unele topicuri au sute de pagini din cauza intrebarilor aiurea puse in topicuri. Cititi integral aria masini voastre chiar daca sunt sute de topicuri, dar toate sunt cu un scop deschise, ca noi ceilalti sa invatam din greselile altora sau din experienta altora mentionata in scris in acele topicuri. Acest lucru este valabil pentru toata lumea.

    Voi credeti ca noi nu avem probleme la masinile noastre ? ca sunt perfecte ? Avem si noi, am si eu, dar nu stau sa intreb pe forum, ci citesc in stanga si dreapta si/sau invat de la altii.

    Informatia exista, oare este asa de greu sa citim, chiar trebuie sa scriem intr-una de sute de ori, sa repetam aceleasi mesaje ?. Puteti sa va suparati dar in viata mai trebuie sa facem si un minim de efort asa in general.
     
  4. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Eu schimb uleiul (castrol 5w30) si filtrele la 10000km. Uleiul la diesel dupa 10 000km isi pierde mult din proprietati. Am constatat ca motorul este mai zgomotos , masina nu mai trage si consuma ulei.

    Distributia o sa o schimb la 3ani maxim pentru ca nu o sa parcurg nr de km . Oricum mai mult de 160 000km nu as sta. Reprezentanta da garantie la distribuie 3 ani si nici eu nu pot avea incredere intr`o curea de distributie care in timp se crapa.

    Bineinteles lichidul de frana, antigelul si servo se schimba ca la orice masina.

    Am constata ca la modelul B8 piesele sunt mai ieftine decat vechiul B6 pe care l`am detinut. De ex am schimbat senzorul autoleaveling pe fata la B8 si a costat 75e fata de 140e cat este la B6. Probabil din cauza asta se strica si mai repede.
    Schimbul de ulei si filtre iarasi am constata ca este mai ieftin fata de B6.

    Am mai schimbat filtrul epurator care se afla in carcasa de plastic deasupra motorului - axului cu came. Au trebuit demontate injectoarele si toate conductele . Am inteles ca filtrul epurator se schimba undeva pe la 100 000km. Aici nu stiu ce sa zic pentru ca si la reprezentanta dadeau din umeri cand i`am intrebat.

    Am constata ca imi porneste termocupla in medie odata pe saptamana si motorul se tureaza la 1000 de ture la relanti. Chiar si iarna la -17 grade imi pornea. Am intrebat la reprezentanta ce se intampla si ei au zis ca mi se pare mie sau ca asa e normal. Nimeni nu prea a stiut sa explice ce sa intampla. Pe tester ce`i doi senzori de temperatura lucrau in parametri normali si m`am gandit ca problema este de la termostat. Am schimbat si termostatul si tot asa porneste si acum.
    Pana la urma tot singur am reusit sa aflu de cand am schimbat evacuarea pentru ca in acelasi timp si tobele devin mai zgomotoase. Se intampla sa pornesca termocupla atunci cand se face curatarea DPF`ului. La mine o data pe saptamana se intampla asta de la mersul in oras.

    Manualul din dotarea masinii eu nu l`am citit pentru ca este in germana si nu inteleg mare lucru de acolo.
     
  5. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La uleiul de servodirectie nu este mentionat in carte nici un termen de schimbare. Eu il voi schimba undeva la intervalul de 100 000km; intra undeva la 1-1,2 l de ulei, iar pretul lichidului e de 50-60 ron/l. Este vreun detinator de B8 care in 60 000 km sa nu fi completat deloc ulei de servodirectie?
     
  6. alinox

    alinox 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0 TDI, 2010
    Salut, daca tot e deschis topicul asta vreau sa va intreb ceva!
    Sunt proaspatul posesor al unui Audi A4 2010 adus din germania cu 210 mii km la bord. Am schimbat filtrele, uleiul si acum vreau sa-i schimb distributia deoarece nu a fost schimbata. Am fost la un service bun si mi-au recomandat hutchinson kitul de distributie plus pompa de apa de la ruville.900 ron kitul si pompa 161 ron. Vreau sa va intreb daca e ok sa pun distributia asta, daca e buna? Ei mi-au zis ca e la fel ca cea originala care e mai scumpa cu 300 ron si ca e imposibil sa se rupa sau sa se defecteze ceva. Stiu ca dupa 60 mii km trebuie schimbata iar pentru ca asa relateaza specificatiile masinii. Voi ce producator de piese alegeti cand vine vorba de filtre si distributie?! Sa merg cu incredere pe ce mi au spus ei? Multumesc mult de tot!
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iul 2012
  7. ... Guest

    alinox: Iti pot recomnada ce marci as folosi eu:
    - Kit distributie si transmisie: role intinzatoare si de ghidare: Ina; Curea distributie si de transmisie: Contitech (Continental); pompa de apa: Hepu;
    Filtre: Mann;
    Ulei Castrol 5W30, norma 507.00.
    Pentru distributie (role intinzatoare, de ghidare, curea si pompa apa), kit-ul original ar ajunge undeva la 2400 RON, iar piesele de la marcile mentionate mai sus, undeva la 1600 RON.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iul 2012
  8. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Si eu sunt de acord cu sebasbicu in sensul ca am schimbat cureaua de distributie si am pus Contitech, folosesc filtre Mann, doar filtru de motorina este UFI....si sunt foarte multumit.
     
  9. Klin

    Klin 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro tiptronic
    Salut,

    Legat de topicul asta si mai exact de placutele de frane, mi s-a aprins led-ul "break pad" in bord si voiam sa aflu detalii, cam cat mai pot merge cu ea [in manual nu scrie], care e costul aproximativ al unui schimb de placute si unde e mai bine sa-l fac, la reprezentanta sau la orice alt service?
    Iar daca il fac intr-un service, eroarea din bord trebuie resetata sau dispare o data cu remedierea problemei?

    Multum.
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Dupa aprinderea acelui martor, pana in 1000 km ar trebui sa schimbi placutele; bineinteles ca depinde mult de stilul de condus, eu in locul tau le-as schimba cat mai repede. Senzorul este doar pt cele din fata, vor trebui verificate si cele din spate. Placutele la reprezentanta ~ 600 ron/set fata, iar pe ATE ~ 280 ron/set fata. Si cele originale sunt tot ATE; eu mi-am pus ATE si sunt ok pana acum. Probabil ca cele pe original tin putin mai mult, ma gandesc ca diferenta de pret nu e doar in sigla Audi. :) Eroarea banuiesc ca se sterge automat dupa montarea placutelor noi, asa mi se pare logic.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2012
  11. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Aveti diferente la nivelul de ulei intre revizii, va bea ulei 2.0 TDI CR-ul sau nu?
     
  12. strumfyspm Guest

    Salut,

    CAGA cod motor. Eu fac revizia undeva la 13.000Km.

    O singura data/prima data am facuto la 15.000Km si avea diferenta. Am observat ca dupa 13000 pana la 15000 consuma, dar nu mult, undeva intre 2-3 mm pe joja
     
  13. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Mie CAHA mi-a baut primii 10-12.000 km, acum nu se mai misca nivelul. Am facut revizia la 16.000 km.
     
  14. strumfyspm Guest

    PS: eu mai am un pic si fac 200.000Km.
     
  15. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Eu sunt aproape la 30.000 cu asta a mea.
     
  16. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Ambele sunt contrafacute...si Edge?

    Care ar fi un pret corect pt 1L de ulei Powerflow? Am impresia ca acum am Edge si motorul meu il cam consuma...inainte a fost mai bun (cred ca powerflowul) si statea nemiscat nivelul. Are sens ce spun?

    Daca cu Castrol EDGE e bine sa schimbi inainte de 15.000km, cu Powerflow merge sa stai mai mult, spre 20.000km? Vorbesc la noi, Romania/Bucuresti
     
  17. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    @Gunx.. un pret cat de cat corect este undeva intre 7,50 - 8 euro pe litru... depinde de cantitate. Daca iei la 1L il gasesti pe la 10 euro.. daca l iei la 5L il gasesti si pe la 7,50. Powerflow-ul este laudat de toata lumea. Si dl moderator macristian poate confirma ca el mi-a sugerat prima data sa trec de la edge la slx. Eu nu iti sugerez sa depasesti 15.000 km in Romania. Acum depinde si cat praf e in zona unde te plimbi, daca ii faci mai mult la drum lung sau in oras... etc. Ambele sunt contrafacute la greu, in special de pe filiera turcia.
     
  18. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    La un service vag, powerflow este 80RON/litru, deci 17Eur/litru, iar pe net este undeva la 50RON/litru, deci cam 12Eur/litru. Din cauza asta m-am gandit ca la service este mai scump, ca celalalte sunt fake. Acuma cu pretul tau, nu mai stiu/inteleg nimic :)
     
  19. robertnrm 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti/Pitesti
    Masina:
    Audi Q5 8R FL, CGLC, 2014
    La reprezentanta Audi din Germania 12 euro/l Professional cu sigla Vw pe el.
     
  20. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ti-am spus.. 10 euro/L e prin Germania... daca iei 5L il gasesti intre 7,5 si 8 euro/L... E normal sa fie 11-12 euro la noi.. mai pui si drumul si ce mai vrea sa castige nenea respectiv. La reprezentanta confirm si eu ca e 80ron/L pentru ca atata mi-au luat si mie.
     

Distribuie pagina asta