1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. audiss

    audiss 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 136CP, Multitronic, 2009, CACB
    strumfyspm mersi de info.
    Ai idee cat costa o diagnoza ?
     
    Ultima editare: 23 Dec 2012
  2. strumfyspm Guest

    Cam greu de spus
    Intre 50 si 150
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Diagnoza fac baietii pe gratis la intalnire daca vii, sau iti fac eu dupa sarbatori.
     
  4. audiss

    audiss 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 136CP, Multitronic, 2009, CACB
    S-a facut, oricum trebuie sa ajung la ei pentru service.
    Ne auzim dupa sarbatori atunci, :respekt: mult pentru :sos:
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Dec 2012
  5. sneely 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    alba
    Masina:
    2009/2000/143
    Urmeaza luni sa o duc la mester sa i faca toate schimburile, de la filtre la distributie, asta pentru a sta eu linistit.
    Dupa toate aceste schimburi, computerul de bord va sesiza acest lucru sau o sa isi faca el treaba lui singur si o sa ma averitezez ca "next service", sau cine stie ce imi mai recomanda.
    Pot sa fac eu setarile manual din MMI ? sau e musai dusa la un service si updatate astea ?
    Poate ma ajutati si cu un link.
    Va multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2013
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Scuze daca s-a scris in acest topic dar eu nu am gasit aceasta informatie.

    Filtrul de motorina la un 2.0 TDI unde este localizat? Din ce am aflat pana acum se pare ca pe sub masina la iesirea din rezervor. Ar fi de mare ajutor o diagrama daca poate cineva sa ne ajute.
    De mare ajutor ar fi diagrame si pentru filtrul de polen, care se afla undeva in spatele torpedoului, al celui de aer si bineinteles si al celui de ulei.

    Multumiri
     
  7. strumfyspm Guest

    Filtru de motorina se afla sub mașina, exact sub scaunul pasagerului din dreapta fata. Trebuie sa desfaci scutul sa ajungi la el.
     
  8. APASUL

    APASUL 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B8 2.0 2010
    Va salut,
    Spuneti-mi va rog ce parere aveti de filtrele (ulei si motorina) de la MAHLE.
    Multumesc anticipat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt prima echipare la unele modele de Audi si sunt printre cele mai bune filtre din lume. Unele filtre Mahle sunt produse exclusiv in Austria. Faci o alegere foarte buna daca vrei sa folosesti asa ceva. Bafta.
     
  10. Gabrielne 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 B8, 2.0 tdi, 2009
    schimb de ulei si filtre

    Salut, eu recomand ulei Castrol 5W-30, si filter MANN, produsele m-au ajuns 400 de lei, iar manopera ma ajunge 50 de lei maxim.
    Orice service poate sa faca operatiunea asta ? chiar daca nu e la fel de echipat ca si o reprezentanta ?
    Valush: eu mi-am cumparat becuri Philips Xenstart ( noile xenecostart ) cu 500 de lei perechea, si mi le-am montat singur...
     
  11. strumfyspm Guest

    Da, orice service care deține un VAG poate.
     
  12. ciobi sib 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    a4/b8/2008 2.0 TDI caga
    salut, am si eu o intrebare, cum se procedeaza la schimbarea filtrului de motorina?adica se schimba si se porneste motorul sau trebuie pus pe tester si pornita pompa pt a amorsa circuitul de alimentare?multumesc
     
  13. strumfyspm Guest

    Salut,

    Dupa ce schimbi filtru de motorina, pui contactul de vreo 5 ori (fără sa pornești motorul ca pompa sa tragă motorina, contactul lasă-l de fiecare data în jur de 30 sec) apoi pornești motorul...
     
  14. ptbdr

    ptbdr 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Un viitor A8 D5
    E vreo problema daca pornesti direct? Chiar daca 1-2 secunde face "har har" pana se amorseaza?
     
  15. strumfyspm Guest

    Din câte am cautat și am înțeles...pentru moment nu, dar în timp sunt șanse sa apară probleme(unde și la ce nu știu, asa am înțeles ca e safe pentru mașina).
     
  16. ciobi sib 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    a4/b8/2008 2.0 TDI caga
    Revin cu informatii noi. Ieri am comandat filtrul de motorina m-am interesat de etapele de lucru pentru sambata cand am mai mult timp.
    Azi dimineata apas cheia porneste o las cam un minut si cand dau sa plec moare motorul. Mai dau o data nimic nici o eroare dar masina nu pornea, am desfacut furtunul de tur, in spatele motorului in stanga unde se imbina cu teava, apas contactul nu venea deloc motorina. Dau filtru jos il schimb,pe cel vechi am suflat dar mergea destul de greu, apas contactul nimic nu venea motorina nu primea curent pompa.
    Am pus testerul am dat comanda, pompa pleaca si baga motorina. Bun, aerisesc sistemul de alimentare cum spune programul ELSA, dau la cheie si gata motorul functioneaza. Am urmarit dar pompa pleaca numai in momentul in care porneste motorul, cel putin la mine.
    Concluzia este ca trebuie pus pe tester, lasat pompa sa circule un minut dupa care pornesti motorul si eviti alte probleme. Stima
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2013
  17. strumfyspm Guest

    Eu am 6 schimburi (ulei/filtru ulei/filtru aer/filtru polen/filtru motorina) pana acuma. Pe toate le-am schimbat la maxim 13.000 (o singura data la 5000 cand am plecat din tara, sa plec cu ele curate) si niciodată nu am avut probleme cu pornitul motorului.

    Procedura clasica: contact aștept max 30 sec, de vreo 4-5 ori apoi pornesc motorul și...on the way....

    O data ce ai pus contactul (procedura clasica) pompa de motorina ar trebui sa fie acționată automat (noul filtru de motorina gol trebuie umplut).

    Este si o opțiune cu testerul...

    Curios: când ai dat sa pornești motorul...nu se învârtea ca și cum ai da la automat la o dacie veche care nu porneste????
     
  18. ciobi sib 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    a4/b8/2008 2.0 TDI caga
    Se auzea ca si cum n-are motorina. La urmatorul schimb poti sa verifici sa vezi ca degeaba apesi contactul ca pompa nu se alimenteaza.
    In momentul in care schimbi doar filtru nu ajungi in situatia in care pompa de inalte sa ramana fara motorina si atunci porneste automat iar dupa pornire pompa de sub masina baga repede motorina si amorseaza pompa de inalte. Eu azi am verificat dar pompa la mine porneste doar cand porneste motorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2013
    farco apreciază asta.
  19. strumfyspm Guest

    interesant....eu când pun contactul (ma refer: bag cheia în contact și apăs pe cheie dar fără sa apăs ambreiajul) aud pompa cum se activează....

    Asta am văzut la toate B8-urile de pana acuma.....

    Eu niciodată nu am folosit VAG-ul după ce am schimbat filtru de motorina...
     
  20. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    salut GunX am observat ca ai facut schimbul de ulei la audi a 4 b8 cu ulei original audi ce parere ai despre el? eu am folosit castrol profesional LL3 si am fost foarte multumit am 13 mii cu masina si vreau sa ai fac schimbul, ma tenta acest ulei audi original... chiar daca are acelasi pret ca LL3 vream sa il schimb , am observat ca nu mi-a scazut nivelul de ulei in acest interval de km doar cu 1 mm pe joja:) tu ce parere ai despre el ? este mai zgomotos motorul? multumesc!
     

Distribuie pagina asta