1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Rezervor - Litrometru - Indicator si Sonda combustibil - Pompa din rezervor - Releu Pompa la Audi Q3

Discuție în 'Audi Q3' creată de Ovidiu. R, 29 Dec 2018.

  1. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Buna. Revin cu o alta problema in speranta ca cineva de aici ma poate ajuta.
    Acum ceva vreme mi s.a aprins ,in timpul mersului, intermitent , becul de la bujiile incandescente. La o repornire a motorului, ulterior , becul s.a stins ca dupa o vreme sa se reaprinda din nou in timpul mersului.
    Mentionez ca masina merge absolut normal. Porneste si trage la fel ca intotdeauna.
    In final am dus.o la un service Audi la test.
    Eroarea data este un scurtcircuit la pompa de motorina din rezervor.
    Am inlocuit pompa dar eroarea apare din nou. [emoji53]
    Am atasat si poza cu rezultatul testului. Sper sa se poata citi. Daca cineva are vreo idee ....
    Multumesc.
    [​IMG]

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  2. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da, am eu o idee. Un scurtcircuit la pompa de motorina ar fi ars siguranta ce o alimenteaza. Pompa respectiva este alimentata de un releu ce primeste comanda de la ecu motor, acesta neavind feedback direct din pompa. Eu as masura cablajul dintre cutia de sigurante, releu pompei si pompa de motorina, de asemenea cablajul dintre ecu motor si bobina releului ce comanda pompa. Nu poti sa te apuci sa schimbi pompa doar pe baza unei diagnoze si fara sa masori tot cablajul aferent si circuitul de comanda al acesteia. Sau.. In reprezentantele audi se pare ca se poate..

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Cosmin Blaga apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intaresc si eu ce spune Bogdan si in plus trebuie mers la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Cosmin Blaga și Bogdan123 apreciază asta.
  4. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Multumesc frumos. Se pare ca in Germania asa functioneaza lucrurile. Se incearca rezolvarea problemelor prin schimbarea pieselor "vinovate". Fara rezultat si cu banii luati.
    Inca ceva: credeti ca se poate strica mai rau ceva daca merg in continuare? Stiu ca nu sunteti profeti...dar circul zilnic cu masina si nu as vrea sa raman " agatat" pe vreo strada.

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu putem sa iti dam un raspuns concret la ultima ta intrebare. O problema ar putea fi faptul ca poti ramane fara alimentare in timpul unei depasiri si se opreste motorul. Mai departe tragi tu concluziile.
     
    Ovidiu. R apreciază asta.
  6. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Multumesc inca o data. Oricum incerc sa rezolv problema cat mai repede posibil.

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  7. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut,
    In mers cateodata mi se prinde becul la motorina iar acul de la rezervor imi arata minim (km 0) in bord. Opresc si pornesc isi revine. Despre ce sonda e vorba ?

    20190209_143603.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un senzor pe pompa din rezervor.
    Demonteaz-o si vezi daca se poate curata, cu alcool.

    Poza atasata este de la un Jetta care avea fix aceeasi problema ca si tine (de altfel, ca si multe alte VW).
     
    Sorin88 apreciază asta.
  9. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Multumesc. Cred ca o sa merg la un service. E complicat cu pozitia plutitorului si sa nu greșesc, sa indice eronat ulterior.
     
  10. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Salutare tuturor. Problema rezolvata. De vina a fost calculatorul pompei de motorina din rezervor.
    L.am schimbat si acum merge de ceva vreme fara erori. Am vrut sa fiu sigur ca e totul ok inainte sa scriu pe forum. Nu a fost necesara codarea piesei. Schimbat si gata.
    Daca cineva vrea sa vada cum arata piesa pot sa pun si poza. [emoji106]

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  11. Neagu Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2020
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q3 2.0 Tdi, 2014
    Buna seara,
    Atunci cand alimentez cu motorina, pur si simplu conducta de la rezervor pare sa fie infundata. Pompa de la statia de alimentare cu combustibil declanseaza permanent ca si cum rezervorul ar fi full. Am fost cu ea la diagnoza si mi-au spus ca nu are nici o eroare. Din ce am gasit pe net se pare ca masinile diesel au fost echipate cu o electrovalva la intrarea in rezervor care se "inchide" atunci cand depisteaza presiune mare, in ideea de a nu alimenta benzina intr-o masina diesel. Nu am gasit nimic altceva pe internet. S-a mai lovit cineva de problema aceasta, care este rezolvarea cea mai simpla ? Angajatii care alimenteaza masinile in statia de alimentare cu combustibil imi spun ca au intalnit destule masini cu problema similara, in general Audi.

    In legatura cu problema mea am vazut ca cineva a raspuns ca am probleme cu "opritorul" si ca problema s-a mai dezbatut in trecut. Nu stiu de ce nu mai pot vedea raspunsul dar ma puteti indrum cu un link sau cu altceva pentru ca eu sincer nu am gasit nimic. Multumesc anticipat!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista nici o electrovalva la intrarea in rezervor.
     
    Neagu Iulian apreciază asta.
  13. Neagu Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2020
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q3 2.0 Tdi, 2014
    Multumesc. Inseamna ca trebuie sa ajung la service ca sa-mi demonteze gura de alimentare. Ceva a obstructionat furtunul.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ETKA nu am vazut nici o electrovalva, nici un conector, nimic.
    Daca afli tu mai multe, da-ne si noua de stire.
     
    Neagu Iulian apreciază asta.
  15. ioanh1963 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q3, 2.0 TDI, Stronic,2015
    Buna ziua,
    La masina mea, Q3 2115, facelift, 2.0 TDI, clapeta rezervorului trebuie sa fie blocata cand se incuie masina ? Clapeta mea este tot timpul descuiata.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este asa de greu sa verifici motorasul de actionare ? Adica sa deschizi capacul pentru alimentare combustibil si sa inchizi deschizi din telecomanda pentru ca sa vezi daca se actioneaza acel pin/tamburus pentru blocare ?
     
  17. ioanh1963 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q3, 2.0 TDI, Stronic,2015
    Pai am facut acest lucru si nu se intampla nimic. Din raspunsul tau trag concluzia ca ar trebui sa stea inchis cand armez din telecomanda. Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact. Este o problema comuna, la modelele noi de Audi, acel motoras care nu mai functioneaza. Sau poate la modelul tau de masina capacul nu se inchide dar nu cred asta. Bafta
     
  19. ioanh1963 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q3, 2.0 TDI, Stronic,2015
    Multumesc.
     
  20. al3ex 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI Q3 2.0 TDI S-tronic - 130 kw - cod motor CFGC
    Si eu am aceasi problema, nu este atat de deranjant..
     

Distribuie pagina asta