1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Rezervor - Litrometrul - Indicator combustibil - Sonda combustibil - Pompa din rezervor - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de clauss, 31 Oct 2011.

  1. andu_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 2006 BRE
    Buna ziua. Cum ati rezolvat problema? Cu aceiasi problema ma confrunt si eu.
     
  2. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Salut ,
    Am o problema cu acul/indictorul de la motorină.
    Cand pornesc masina, acul urca la maxim si in bord imi apare ca mai pot parcurge cu motorina 2000 km. După ce opresc masina si o pornesc iar, imi apare ca mai pot parcurge cu motorina 0 km si imi spune sa alimentez. Am desfăcut capacul de la sonda si am scos mufa, am batut de câteva ori pe acolo si nimic, acul tot asa stătea. Precizez ca s-a intamplat asta după.ce am facut plinul.
    Am facut plinul, am mers cu masina 50 km si am oprit masina după care, atunci cand am pornit-o acul a rămas jos si de atunci si-a revenit odată si gata. Acum de fiecare dată când pornesc imi apare full si daca o repornesc sta acul jos. Ce as mai putea sa verific in prima faza ca sa nu ma apuc sa schimb sonda. Am citi tot topicul dar nu s-a vorbit despre problema asta. Multumesc.
     
  3. Drumea#@dorin*" 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2018
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 motor 2.7 an 2005
    Salut,
    La un audi A6 C6 motor 2.7 tdi an 2005 care nu mai pornește ii apare pe diagnoza: presiune slabă la combustibil. De la ce ar putea fi ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se fac oblligatoriu niste teste. Poate fi chiar pompa defecta care trebuie inlocuita cu una noua obligatoriu si de preferat originala nu AM si verificat tot sistemul de presiuni pentru injectoare pentru ca pe ghicite nu stie nimeni si nu suntem la ghicitoare.
    Adica un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Sunt 2 cauze, unul din senzorii de pe rampa injectoarelor sau supapa de pe filtrul de combustibil care nu etanseaza corect (dar aici in majoritatea cazurilor trebuia sa porneasca, cu un ralanti instabil si oprirea motorului la accelerari mai violente).

    Daca problema a aparut fara a avea vreo interventie asupra masinii, mai mult ca sigur senzorul de presiune de pe rampa necesita inlocuire.
     
  6. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Salut,
    De cateva zile am vazut ca pierd motorina, vedeam sub masina. Azi am fost la service si intradevar pierdea pe la garnitura de la pompa de motorina de sub bancheta. Am schimbat-o sper ca sa rezolvat. Ce nu inteleg este ca in rezervor am 40 litri de motorina, primul compartiment de rezervor deci este plin pana sus. Normal nu ar fi fost ca (avand rezervorul 80 litri) sa fie un echilibru intre cele 2 compartimente ale rezervorului ? De ce cel in care este pompa este full de motorina ? Asta inseamna ca celalalt este aproape gol, nu inteleg, sau asa e normal ? Pe tester nu da nici o eroare.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    E normal.
     
  8. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Multumesc pt raspuns,rasuflu usurat acum,nu imi dau seama cum se poate sa fie doar o camera plina,dar daca asa e normal, OK.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nici la mine nu e echilibru in rezervor si nu am probleme cu pornirea, ceasul din bord, litrometrul, range-ul, nimic.
     

Distribuie pagina asta