Multam baieti Masina a primit acum cateva saptamani o infoliere completa in folie transparenta de protectie si dupa aceea am trecut la facut km si in exterior astfel inca am ajuns la cca 3.2k km si am inceput sa ii aplic 43 :D Cred ca singura "problema" pe care o are masina este ca datorita opf-ului nu se aude aproape deloc decat daca esti pe dinamic sau individual cu motorul setat pe dinamic unde se aude ceva finut in ceea ce priveste dsg farts si acele crackle&pop pe revenire. In incercarea mea de a rezolva problema sunetului am incercat sa pun o finala Milltek (de golf 7R) dar se pare ca intre mqb si mqb+ sunt multe chestii minore schimbate la mecanica spate si pur si simplu nu se potriveste la modul la care mi-as fi batut joc de evacuare si toba ca sa incerc sa o pun cu un posibil rezultat estetic si functional nefericit. Asa ca ramane 100% stock pe aceasta parte .. momentan Intre timp am reusit sa pun pe ea si un dragy pe un drum privat si sunt impresionat de performantele ei stock. In continuare cochetez cu a schimba jantele cu unele mai usoare si o idee mai estetice dar oricat de mult imi doresc sa urc la 19, dupa ce am facut cateva drumuri, mi-a cam murit dorinta asta asa ca probabil o sa raman la 18" dar un model mai usor. Ca si feedback dupa cateva mii de km si 2 luni, ma declar multumit in totalitate de alegerea facuta. Nu stiu daca intereseaza pe cineva dar consumul la drum lung,acum , este de 8.7%. Masina are 7 trepte inainte si la 140 am cca 2500 rpm.
Mi se pare f mic consumul. Mergi incet cu ea ? Pe ce traseu ai scos 8.7 % Ramai pe 18 inch. 19 sunt nonsens. Nu stiu de ce au pus anvelope de doar 225. Ar fi mers un 235/40.
Recunosc... m-ai blocat putin. Consuma normal pentru caii, tractiunea si greutatea pe care o are la un stil de condus normal. Traseul e fost pe A2 + DN-uri adiacente. Ar fi mers ca uns un 235/40 dar nu avem ce face.
Sa stii ca la jante late de 8 poti pune lejer tu 235/40. Si 245/40 merg le 8 inch latime, insa vei creste prea mult diametrul rotii. Si cu 235/40 cresti diameteul rotii cu 8mm. Pierzi la acceleratie insa castigi la viteza maxima. Dpdv tehnic nu va afecta masina absolut deloc. Da, mi se pare mic consumul...insa este important si cum ai mers. La mine, tot 2 litri turbo si 265cp, e drept cu 300kg in plus, ar trebui sa nu prea ma apropii decat rar de 160kmh pe A2 si insumat cu un condus f linistit pe dn-urile adiacente pt a avea 8.7% Am un consum mediu de 11% pe 1450km, insa cred ca media pe termen f lung se va apropia de 10%
Nu as vrea sa schimb dimensiunea din talon pentru ca nu vreau sa ma leg la cap fara sa ma doara. Nu vreau sa strang din buci de fiecare data cand trec pe langa un echipaj de politie In alta ordine de idei, i-am tras o spalare si i-am aplicat o serie de produse sonax pentru jante si caroserie.
A mai trecut ceva vreme si am reusit sa instalez pe masina o admisie dedicata R600 de la RacingLine si am reusit sa schimb si jantele. Am mers pe Motec Ultralight cu aceleasi specificatii precum cele originale in ceea ce priveste dimensiune, ET si J. Diferenta considerabila consta in greutatea lor, fiind cu 4 kg mai usoara doar o janta fata de OE.
Vesnic nemultumit cu sunetul evacuarii standard inexistent, am mai bagat o fisa de la Rcp Exhaust. Noua evacuare este opf back si pastreaza sistemul de clapete original al masinii, impreuna cu functionarea lor. Si un scurt clip :D
Ideal ar fi intr-adevar cu niste distantiere si putin coborata. Generatia asta de S3 sta mai sus decat generatia anterioara unde eu personal consider ca era perfecta distanta intre aripa si cauciuc.
A trecut ceva vreme si am mai adus ceva schimbari masinii. Am facut upgrade la rotile de vara de la cele negre pe 18" la unele pe 19" de o culoare argintie. Am completat admisia pana in turbina cu inlet pipe si furtun siliconic de la racingline. To be continued...
Si continuam cu un upgrade la sistemul de franare. Am optat pentru cel de pe Cupra Performance / Audi TTRS 4pot cu 370 mm + furtunuri metalice.
Cati sunteti de nu incape bagajul in masina ? Te limiteaza portbagajul exterior la viteza maxima Mercedesul va veni la mine cu carlig pentru a pune suport pentru 3 biciclete si ma dispera ca ma limiteaza la 130 km/h. Probabil 140-150 km/h merge, insa peste limita asta este prea riscant