1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Salonul Auto de la Paris 2010

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de teg, 30 Sep 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Ultima editare: 30 Sep 2010
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Si cateva fotografii de la prezentare, preluate de pe fourtitude:
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Ultima editare de un moderator: 30 Sep 2010
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    650 Nm in combinatia tdi+electric, nu doar din diesel

    alte date: 0-100 in 4,4 secunde, v.max 250 km/h, consum in functionarea hibrida de 2,2 l/100 km (CO2: 59 g/km).
     
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi 1.4 TFSI ("S1")
     
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu. doar din 3.0tdi , de asta spuneam ca e f mult.
    motoarele electrice mai dau 87 cp si 352nm.

    e drept ca acum 2 ani audi au mai prezentat un concept audi a3 clubsport cu 2.0tdi twinturbo 224cp si 450 nm si tot astept sa vad un astfel de motor pe piata, insa nu se mai aude nimic de atunci.
    3.0tdi twinturbo sper sa nu ramana la stadiul de concept.
     
  7. psebi

    psebi 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A3 8P 2.0TDI
    Mi se pare deosebit Quattro Concept si am inteles ca va ramane la stadiul de concept. Mi-ar placea ca viitorul A3 sa imprumute cateva lucruri de la Quattro.
     
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    eu am citit ca platforma respectivului concept va fi folosita la A4 B9
     
  9. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Frana spate de la acel A1 (S1) arata cat de mult se chinuie cei de la Audi sa promoveze un model mult prea pompos si impopotonat. Arata putin spus caraghios.
    Despre RS3 nu s-a anuntat nimic?
     
  10. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) mda, arata cam bizar, dar asta e, franele se dimensioneaza in functie de masa si motorizarea unei masini, nu de dragul design-ului...
     
  12. filalucian

    filalucian Platinum Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.8t B5 1997
    Salonul Auto Paris 2010

    Sa admiram frumusetile Slonului Auto de la Paris,atat cele tehnice (cu sau fara cerculete)cat si umane(cu sau fara sutien).Deocamdata standul Audi desigur,cu superbele Quattro concept si e-tron spider.
     
    Ultima editare: 1 Oct 2010
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Acum lasa si mai mult de inteles :)

    Audiblog a fotografiat pe unul din standuri un Audi Rally Quattro Concept
     
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  15. TaucheR Bronze Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    BMW 525D
    Cand ii privesc spatele conceptului asta imi vin in minte numai Chevrolet Camaro si Mustang Shelby GT500, :p
     
  16. HESTILO

    HESTILO 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2008
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Alta marca
  17. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  18. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Audi quatro - poate o noua serie AUDI R5!!! Vorbeste lumea! O sportiva intre R8 si TT. Se spera ca va fi un competitor pentru Z4, dar platforma acestuia e posibil sa fie folosita si pentru un nou coupe de la Seat (cica cel mai scump Seat fabricat pana in prezent cu o serie cica de maxim 6000 de unitati). La inceput s-a discutat de R4 dar avand in vedere ca are un motor in 5 cilindrii si nu in 4 cilindrii rezervat TT-ului, au zis ca R5 e mai bine. La baza se pare ca va fi platforma lui Porche 911. Sunt gandite ambele variante coupe si roadster.
    Oricum sunt doar speculatii. Asta spune presa internationala legat de acest concept prezentat la Paris.
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    o masina construita pe platforma lui porsche 911 costa peste 150.000 euro+tva indiferenta ca se numeste vw, seat, geely sau dacia, pt ca atat costa platforma de 911.

    apoi, porsche 911 are motorul amplasat in spatele axei spate, audi quattro are motorul amplasat in fata puntii fata.
    practic masinile astea sunt atat de diferite incat nu exista nimic care sa le asemuiasca.

    nu stiu de unde ai scos comentariile astea !

    masina pe platforma comuna audi/seat/vw/porsche se presupune a fi acel coupe cu motor in 4 cilindri amplasat central. acea masina ar deveni un entry level pt porsche si ar completa si gamele celorlalti constructori.

    primul concept de la care se presupune ca ar pleca aceasta masina ar fi vw bluesport:
    http://www.google.ro/images?hl=ro&r...tle&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1259&bih=655

    se pare ca audi au evoluat si l-au transformat in e-tron spider. sau poate bluesport nu are nimic in comun cu e-tron(habar nu am). e-tron chiar daca se numeste asa, asta nu inseamna ca musai va avea si motoare electrice. e si mult marketing implicat.

    cum va fi produsul final si ce parti vor fi integrate in productie din aceste concepte, stiu putini oameni. ceea ce conteaza este ca lucrurile sunt interesante.
     
    Ultima editare: 7 Oct 2010
  20. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Asta am vazut in presa.
    "At the 2010 Detroit Auto Show Audi unveiled a new version of their E-tron concept car. It previewed a new sports car that until now was rumored to be called the R4. Now, Automobilemag is suggesting that the car will, in fact, be called the R5. This suggestion stems from the fact that the car will have an inline five engine instead of the four-cylinder reserved for the Audi TT.

    However, while the E-tron concept was powered by two electric motors, the production version will be a compact, gasoline-powered, mid-engine, two-seat sports car. With the E-tron, Audi only wanted to show that they could develop electric cars, not that they wanted to. The only E-tron anyone will be seeing so far will be the R8 E-tron which will go into production next year.

    The R5 is codenamed 9X1 and will be built on the same architecture as the next 911. The 9X1 components will be tailored to meet the needs of VW, Audi, and Porsche (Bluesport, R5, and new 356). Audi will offer both coupe and roadster versions and they will both be revealed sometime in 2013." Sursa Automobilemag
    Iata si un link:
    http://www.topspeed.com/cars/audi-r4/ke2129.html
    Nu vreau sa intru in polemici de genu "de unde am scos comentariile astea" dar daca e sa ne limitam la cum au amplasate motoarele aceste modele, pot sa spun ca pentru asa ceva exista inginerii de la Grupul vag pentru care nu cred ca ar fi o problema amplasarea motorului. In schimb nu vad legatura cu pretul. Pe aceasi platforma s-au construit in lungul anilor multe masini la preturi destul de diferite.
    Ideea e ca se lucreaza la o noua sportiva de serie care sa nu coste cat un R8 dar sa aiba veleitati apropiate de R8, oricum peste TT.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta