1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Santorin Blue B5 Avant

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Gabi_KGT, 3 Ian 2019.

  1. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Dupa aproape 10 ani de clubaudi, m-am hotarat sa imi prezint si eu masina, de data asta personala, nu ''a noastra''.

    Este vorba despre un A4 B5 Avant, fabricat in 09.07.2001 (din cate stiu, cam ultimele serii de B5), culoare Santorin Blue Pearleffekt. Masina am cumparat-o ca indeplinire a unui vis din copilarie, si urmas al celuilalt B5, nonfacelift.
    Motorul e un 1.9 AJM, deocamdata cu puterea de fabrica, insa in viitorul apropiat sper sa am timp sa adun toate acareturile necesare pentru un target safe de 170-180cai, aproximativ.

    Ce m-a convins la cumparare, a fost faptul ca avea niste optiuni din fabrica destul de rare la vremea respectiva. Aici vorbesc de ESP, scaune fata incalzite (din pacate nu sunt sport), airbaguri laterale scaune, geamuri electrice fata-spate, magazie CD cu 6discuri la playerul Symphony, si carlig Westfalia OE, demontabil, care insa nu a fost niciodata demontat, si pana la gasirea unei solutii ca sa o pot lua jos fara sa stric nimic, acolo va ramane.

    Dupa cumpararea si inmatricularea masinii, automat am trecut la punerea la punct si personalizarea ei. Am rectificat chiulasa, schimbata garnitura, din cauza binecunoscutelor probleme la acest tip de motor, schimbate toate rolele si toate curelele de la motor, oringuri injectoare, suruburi chiulasa, schimb de ulei si filtre (la toate piesele s-a ales OE, sau calitatea apropiata OE : distributie, role INA/Litens, garnituri,suruburi,oringuri Elring/VR/Bosch, filtre Mahle, ulei Ravenol) Am cumparat primul set de jenti alu, 16zoll (masina era pe 15zoll, cu 4 cauciucuri de prin 2002 ca fruntea), care la cateva luni dupa achizitie au trecut la stadiul de roti de iarna, cand am gasit dupa luuuuuungi cautari si si mai lungi asteptari, un set de BBS CH Motorsport, cu niste specificatii destul de rare (17zoll, ET35, 8,5J). Inca si acum imi amintesc senzatia cand le-am vazut, "eu jentile alea trebuie sa le am", gandeam in sinea mea.

    Ca si aspect, masina a primit un volan in 3spite de B6, o bagheta cromata de la geamul din spate dreapta care era lipsa si adaugata o banda de crom autoadeziva, din cauza unui accident sau furt, geamul fiind spart anterior, plin de cioburi sub tapiteria din portbagaj(mare multumesc!! Bogdan121). Am cumparat un set de covorase de cauciuc Petex, pentru iarna, pe timpul verii ramanand cele de mocheta, standard. Am schimbat si nuca de schimbator cu una de piele foarte mare, Daniel RR avea asa ceva montat pe B5-ul lui American Dream. Si dupa ce ceasurile mele MM cu minidot au murit de tot in iarna 2017, am schimbat si ceasurile cu unele maxidot VDO si am activat si pilotul automat. (mare multumesc Radu Fekete , care a prestat tot montajul, la mare arta, eu doar piesele punandu-i la dispozitie)
    Si a urmat lasatul pe burta, cu ajutorul unui kit Eibach Sportline, cu amortizoare Bilstein fata si KYB spate, intregind aspectul cu BBS-urile montate. Masina arata inainte de montarea suspensiei ca un mini Allroad, cu o garda la sol de vreo 15cm. Am schimbat si becurile de faza scurta cu unele Osram Cool Blue, leduri Osram pe luminile de pozitie, proiectoarele infoliate in galben (o obsesie de a mea, insa nu stiu daca le-am folosit de 3 ori de cand am masina, doar pentru poze le mai aprind) si luminile de iluminare numar, schimbate cu unele OE si montate becuri led in ele.
    Cireasa de pe tort a fost o grila RS4, pe care am primit-o ca si cadou de ziua mea de nastere! (de cand cu masina, gandul cu ce ar putea fi un cadou perfect nu mai reprezinta o problema)

    Ca si planuri de viitor:
    -Vreau sa inlocuiesc toata directia, e in plan un kit complet Lemforder
    -Bucsile de punte spate, tot Lemforder (deja achizitionate de vreo 6 luni)
    -Sistemul de franare fata-spate (reconditionare/schimbare etriere, discuri, placute, cabluri frana, protectii discuri, montare discuri 312mm fata). Aici oscilez intre ATE/Zimmermann/Brembo/TRW si cu cat citesc mai multe feedbackuri cu atat devin mai nehotarat si aman achizitia lor.
    -As vrea sa gasesc un kit S4 (cea mai importanta piesa fiind bara fata, in care as putea ascunde FMIC fara sa tai/sudez nimic, sau nu mult)
    -Va trebui sa revopsesc aripile fata (rugina) si barile fata-spate, deoarece incepe sa se decojeasca lacul de pe ele, posibil vopsite anterior prost.
    -Vreau folie pe geamuri, insa si aici sunt in dubii, pentru ca as vrea si pe usile din fata, si as vrea o singura nuanta de folie pe toata masina.
    -Cel mai mare plan e marirea de putere, aici sunt in plan turbina hibrid in carcasa originala, injectoare ARL, galerie admisie AVF, evacuare golita si refacuta, FMIC cu traseu inox, si soft refacut. Dupa toate astea mai mult ca sigur ca o sa am nevoie si de alt ambreiaj, si de aceea mai aman putin pana o sa am aproximativ toate piesele necesare, o parte din ele si aici fiind deja cumparate. Vreau sa ajung la o putere de aprox 170-180 cai, sau in jurul acestei valori, si masina sa fie si safe, pentru ca nu o folosesc la curse, de cateva ori pe an iese la tururi mai lungi de 1500km, in rest e folosita pe distante mici (30-60km) si mai mult pentru placerea si piticii mei vreau sa o fac "sa mearga tare". Si sunt adeptul modificarilor cat mai apropiate de oem.

    Multumesc colegilor de forum (special Stefan pentru informatiile prin PM, nucugheri pentru decodare VIN) pentru informatiile si raspunsurile, directe sau indirecte, foarte mult am avut de invatat!

    Si acum postez cateva poze, sper sa va placa.

    1-2 : Primele poze cand am vazut masina.
    3 : Aici deja era in curs de inmatriculare, si cu primul set de jenti montate.
    4 : Volanul de B6 montat, imi place foarte mult forma ei de "tanga", cum spunea cineva mai demult.
    5-6 : Prima iesire mai lunga, un fel de test, Sibiu, Valea Zanelor. A se observa garda de Allroad.
    7 : Intr-un final inmatriculat
    8-10 : O iesire pe Transrarau, aici deja cu BBS-urile, aici arata chiar ca un tractor.
     
    lowlife, Marco_audi, Claudiu Ziros și alți 16 apreciază asta.
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Felicitări pentru prezentare, muncă și perseverență!

    Pentru brațe față poți să mergi liniștit pe TRW, nu merită diferența până la Lemforder.
    Folie poți și pe față, dar rezultatul final trebuie să aibă o transparență >= 70%.

    După ce vopsești elementele cu probleme, adaugă și un mic detaling încheiat cu un glaze și o ceară "caldă". O să facă minuni pe culoarea asta.
     
  3. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    N-au mai incaput poze in primul mesaj. Continui aici.

    1-2
    : Pana la urma am reusit sa montez suspensia, sa o "trantesc pe burta", e cu totul alta masina, atat vizual, cat si mecanic.
    3 : Cheile Turzii, cu burta in iarba.
    4 : Cu grila de RS montata, si ma mandresc cu "fitmentul", fara distantiere.
    5-10 : Diverse poze, mai artistice, mai nu.
     
    Marco_audi, RazvanRXR, Claudiu Ziros și alți 8 apreciază asta.
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tocmai ma pregateam sa iti scriu asta dupa primul mesaj : :)
    "3 cm mai jos si e ce trebuie :racer:"
     
    Gabi_KGT, stefan550 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  5. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    @paul14 Multumesc pentru aprecieri si pentru sfaturi, dupa ce corectez elementele respective si celelalte imperfectiuni ce mai sunt pe caroserie, am in plan si un detailing mai amanuntit, interior si exterior. In interior ma mananca cel mai tare, pentru ca scaunele si tapiteria in mai multe locuri sunt patate, si sunt pline de praf, ceea ce nu suport.
    Si dupa cum am invatat din cazul tau, am incercat de mai multe ori sa omologhez rotile, insa fara succes la RAR Cluj. Deja incep sa imi pierd speranta, dar rotile nu le voi vinde, mai bine circul "la risc".

    @nucugheri La ultimele iesiri cu suspensia normala deja incepea sa imi fie rusine de cum arata masina, mergeam cu ea cam numai noaptea (bine, asta si din cauza serviciului) si am zis ca nu mai vreau sa o vad asa UTB Style. :D

    Multumesc de aprecieri !!
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Frumoasa mașina și e fain ca are și ESP. Nu îți bate capul cu nici un hibrid. Pentru ce putere vrei un BV43 e suficient și e și plug and play. Dacă vrei sa meargă și mai bine, pui la ea miez de CAHA. La injectoare, cele de ARL sunt perfecte pt ce vrei dar ca alternativa îți ajung și cele de AVF. Nu arunca banii pe hibrizi îndoielnici cât timp ai alternative plug and play și gândite pentru puterea dorita.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Gabi_KGT și stefan550 apreciază asta.
  7. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Mersi de sfat, intr-o vreme cautam turbina de BRD, dar nu gaseam nicicum una in stare sa merite cumparata si atunci m-am reorientat spre hibrizi, fiind un plus faptul ca au internele noi. Dar acum iarasi m-ai pus pe ganduri, si cred ca o sa incep din nou sa caut, sper cu rezultate. Turbina mea acum baga un pic ulei, are joc destul de mare in ax si nu prea as mai trage de timp, sa nu ma coste distractia mai mult la final.
     
    Puiu2001 apreciază asta.
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Foarte bine arata. Ma bucur sa mai vad B5 ingrijite.

    Pune turbina si injectoarele pe masina ca are Razvan variante de soft.

    In ce priveste barile de S, esti constient ca ai nevoie de rabdare sa le gasesti. Nu uita de targurile de masini, unde samsarii nu ezita sa mai castige cate 100 euro pentru unele piese. Asa am gasit si eu bara mea fata, tot la Mures

    Cu omologarea rotilor iar e cantec. La RAR nu am reusit, am cerut COC, cel de pe mail are doar 15”, cel printat oficial nu a ajuns. Deocamdata am lasat-o asa, vedem pe viitor
     
    stefan550 și Gabi_KGT apreciază asta.
  9. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Pe ascuns, recunosc, m-am luat dupa proiectul tau in ceea ce priveste motorul, cu mici-mari diferente. Dupa cum ti-am mai spus, iti consider masina un etalon.

    Stiu chestia cu barile de S, anul trecut prin primavara am gasit pe la Munchen un B5 avant exact culoarea mea, AKN, automat cu cutia defecta, avea barile si pragurile de S, la pretul de 1400 euro. Pe cand am reusit sa gasesc pe cineva sa mi-o aduca acasa (imi schimbam barile si o dadeam mai departe,chiar si la dezmembrat, ieseam gratis), a si disparut. Anuntul era postat pe la 16 dupa amiaza, dimineata urmatoare era deja inactiv.
     
    Stefan apreciază asta.
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    O să caut adresa de e-mail unde să ceri COC, poate ai noroc și primești 17". Eu am cerut COC pentru 18" și am primit pentru 17" și restul în jos.

    Acum vreo 2 săptămâni a cumpărat unul un S4 pre sau non FL de Anglia cu 800€ crezând că e 1.8 (așa scria pe hayon). Castane există, trebuie să stai la pândă și să ai banii.
     
    Gabi_KGT apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări pentru mașina, discurs și planuri de viitor ! :icon_thumright:

    Arata foarte bine chiar de când ai achiziționat-o ! Nu a fost din categoria “masini terminate aduse din Germania” și chiar dacă ai dat ceva bani extra, merita ! Masini precum A4 B5, B6 , A6 C5, A8 D2nu se mai fac așadar trebuie sa fim mândri ca suntem contemporani cu ele ! :friends:

    Spor pe viitor in conturarea planurilor schițate ! După cum bine spuneai, ai un etalon in mașina colegului @Stefan , deci ai de unde sa te inspiri. Kitul de S4 o va definitiva și poate poate in plan SF un nogaro blue revopsita integral ( dacă tot trebuie retusate 2-3-4 elemente ) și așa nu vei mai schimba certificatul fiind tot albastru :) :hi: Cu stima !
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă nu fac o confuzie, mașina a ajuns la un amic al meu, coleg pe aici dar inactiv. A primit un AVF potent și transmisie quattro manuala.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    @paul14 Da, dar tu ai 2.5, eu doar 1.9. Oricum, pana la primavara sper sa reusesc sa rezolv omologarea, pana va veni vremea sa montez rotile inapoi. Imi amintesc si eu de S4 acela, omul chiar nu stia peste ce a dat, asa o ocazie astept si eu si cred ca multi altii. Multumesc de ajutor!

    @Cosmin ZKG Multumesc de aprecieri! Arata bine in poze, cand am vazut anuntul, am si mers ziua urmatoare sa o vad, si nu m-a dezamagit. Fata de dotarile ce le avea (Geamuri electrice fata-spate, incalzire in scaune, ESP, destul de complicate de adaugat ulterior) eu zic ca am prins-o bine, ca baza de proiect. Si trebuia sa fie neaparat B5. Cat despre Nogaro Blue, parca nu ma tenteaza, unu la mana, pentru ca mie nu mi se mai pare o culoare deosebita, multe S-uri fiind in culoarea asta, si doi la mana, m-am obisnuit cu culoarea asta si imi place destul de mult incat sa nu o revopsesc. Daca insa va veni vorba despre revopsire totala, as opta pentru un albastru mai iesit din comun, sa zic asa, nu neaparat din paletarul VAG.

    @arazvan2002 Interesanta treaba, sunt curios de cum a ajuns masina respectiva, poate reusesti sa-l convingi sa posteze cate ceva, pare un proiect foarte interesant!
     
  14. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Sa mai stergem praful cu o mica poza.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai mai omologat jantele pe 17? Tot astept sa spargeti gheata , da vad ca nu vreti..:laugh:
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  16. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Salut Cosmin!

    Deocamdata nu am omologat rotile pentru ca nu mi-a sosit COC si reprezentanta Autoworld Cluj nu ma ajuta cu nimic in privinta asta. Dar nu e totul pierdut, inca sper sa le pot rezolva. Momentan circul cu rotile de iarna pe 16” care au primit un set de anvelope noi.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Si eu am primit acelasi raspuns de la Autoworld Cluj desi pe mail cei din Bucuresti mi-au trimis COC cu rotile pe 17 doar ca fara foaia in original nu ma ajuta cu nimic. De unde ai comandat COC? De pe acelasi site de unde a comandat si Stefan si nu ia mai ajuns?:)
     
  18. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Da, exact de acolo, dar am incercat in mai multe feluri si ba nu o pot comanda, ba nu imi mai ajunge. (Am una comandata de prin mai-iunie anul trecut)
     
  19. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    O mica reimprospatare!
     
    ianculets, Andrei9, paul14 și alți 3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta