1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare Bieleta Antiruliu la Audi A4 B5

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de mihai_urotiorc, 21 Iun 2010.

  1. mihai_urotiorc

    mihai_urotiorc 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Dacia Logan MCV , 1.5dci,2007
    Va salut!
    De ceva timp am sesizat o bataie care se auzea ca si un troncanit la damburi la partea stanga fata,dupa ce m-am uitat(controlat,miscat bara stabilizatoare) mi-am dat seama ca imi joaca din stabilizator din surubul de jos ( stabilizatorul e prins in doua suruburi sau piulite , depinde de modelul stabilizatorului)
    Am luat piesa si am schimbat-o...prin urmare vreau sa va arat cum se schimba stabilizatoarele fata in eventualitatea ca aveti aceeasi problema de mai sus si pentru a efectua singuri schimbul si de a economisi bani.
    Hai sa trecem la teaba :D
    1.Ridicati masina cu un cric si asigurati-o sa nu cumva sa cada in eventualitatea defectiunii cricului,dupa care dati roata jos!
    2.Desfaceti surubul telescopului care vine prins in bratul de jos.Surubul se desface cu tubulara de 18mm sau cheie fixa la care se tine contra.
    3.Desfaceti cele doua piulite ale suruburilor stabilizatorului(Cheie de 17mm) daca vi se invarte in gol,tineti contra exact intre stabilizator si bara stabilizatoare(vezi foto)
    4.Scoateti stabilizatorul tragand de el spre discul de frana.Curatati locul unde acesta a fost(gaurile in care a fost prins ... pe brat si pe bara stabilizatoare) dupa care ungetile cu putina vaselina.
    5.Montati stabilizatorul nou si stangeti-l bine(pe brat daca aveti siguranta metalica atunci nu mai trebuie tinut contra dar la surubul care vine in bara stabilizatoare tineti contra intre bara si stabilizator cu cheie de 17mm si strangeti piulita tot cu cheie de 17mm sau tubulara cu clicket)
    6.Montati surubul telescopului la loc si strangeti-l bine.

    Tipp (Pont) E foarte bine sa aveti cricul de la masina(originalul) in eventaulitatea ca nu va iasa stabilizatorul sau nu puteti monta la loc surubul telescopului care vine bagat prin fruca telescopului si bucsa din bratul de jos(sa ridicati de discul de frana)

    Scule folosite : Cric 2Tone , Cheie de roti 17mm , Cheie fixa 17mm , tubulara cu clicket 17mm , Cheie fixa 18mm folosita la contra in desfacerea surubului telescopului , Tubulara de 18mm.

    Va doresc multa bafta!
     
  2. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    Cum ....

    Alea se cheama : bielete antiruliu. :)
     
  3. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    frumos din partea colegului mai ales ca nu e la prima "isprava".un sfat din partea mea pt cei care vor sa incerce:nu cumparati modelul de bielete pe bucsi ci cel pe pivoti!bafta!
     
  4. balanel81

    balanel81 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.8 ADR, 1998, 125cp, negru
    Adica se potrivesc amandoua (ca dimensiuni...)? Se pare ca cel pe pivoti se gaseste mai greu...
     
  5. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    se potrivesc perfect.difera de producator daca sunt pe bucsi sau pivoti.eu le-am pus febi pe pivoti.am avut pe bucsi si dupa 4 mii de km au iesit bucsile din locas.e doar o parere nu cred ca e generala treaba asta!
     
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    treaba de 30 min pe roata.
     

Distribuie pagina asta