1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare/Inlocuire cutie automata cu manuala la A4 B6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mammuth, 20 Sep 2011.

  1. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Colegul te rog frumos să nu uiți dacă ma poți ajuta cu problema mea
    mulțumesc anticipat
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La multitronic si la manuala, semnalul pentru senzorul G 28 (Engine speed sender) este la fel, nu difera polaritatea, deci acolo nu trebuie schimbat (daca era semnal diferit nu se accelera).
    Pentru lumini marsariere, in mufa calculatorului cutiei (care ai scos-o) ai doua fire, albastru/rosu si negru/rosu. Poti sa le tai de acolo, apoi le prelungesti (faci cablaj) pana in mufa care vine pe cutia manuala in partea dreapta (partea pasagerului), banuiesc ca mai ai cativa cm. de fir in ea.
    Din mufa din stanga cutiei (partea soferului) un fir il duci la mufa verde din spatele ceasurilor de bord la pinul 5, o sa ai acolo un fir maro/rosu.
    Te legi de el sau il scoti de-acolo si introduci firul tau in acel locas, iar celalalt fir de la mufa il legi la minus (masa).
     
  3. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Mulțumesc foarte mult. Am înțeles în mare parte am duse deja firele de la marșarier pana la mufa cutiei automate doar ca acolo nu știam unde sa le cablez.
    Deci la mine se accelerează, nu are probleme dar parca nu asa cum trebuie. Asta se rezolva probabil când o codez. Ce nu înțeleg ce este cu mufa din partea stânga. Aia pentru ce este ? Stiu ca e doar una singura care citește pe volant. Eu o am păstrată de la automată.

    Fraza asta nu am înțeles-o. Ce vrei sa spui ? Are legătură tot cu marșarier sau pentru ce trebuie făcut asta ? Acesta este senzorul din partea stânga
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu. Ala din poza de pe ebay este senzor de turatie. N-ai treaba cu ala. Sunt doua modele, unul este acolo pe cutie unde se vede in poza sau al doilea model mai este pe blocul motor, caz in care nu mai trebuie sa faci nimic (cred ca asta este cazul tau, altfel nu mergea).
    Ar trebui sa ai un senzor langa planetara din stanga, pentru vitezometru. Unele cutii au doar un dop, caz in care trebuie montat senzor.
     
  5. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Vitezometru functioneaza, nu am treabă cu el. Mașină merge, se accelerează, am mers cu ea. Si referitor la poza, exact aceeiași cutie ce o am eu. Ala e senzorul altceva nu are pe partea stânga. Inseamnă că e ok totul, trebuie să leg marșarier și sa o codez.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am inteles. Atunci ramane decat sa faci codingul pe Engine si ABS-Brakes, adaptarile pe Engine sau Instruments si esti gata.
     
  7. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Mulțumesc foarte mult pentru ca m-ai lămurit cu problema mea. Diseara probez, sa fac legăturile pentru marșarier, sa vad dacă îmi iese. O singură întrebare mai am: se poate întâmpla ceva dacă circul asa cu masina, fără sa fie codata cutia ? E posibil să nu ajungă băiatul sa o codeze vineri și o sa rămână pe marți probabil. Mulțumesc încă o dată
     
  8. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Colegul ma poți ajuta din nou ? Ma uit la mufa de la cutia automata și nu vad firele specificate de tine. Atașez o poza poate ma poți ajuta și nu as proba toate firele pe aici. Poate mai fac vreun scurt.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu ai firul albastru/rosu acolo la mufa, desfaci cutia ECU si il gasesti in mufa rosie cu 17 pini din spatele ECU (T17d), la pinul 15. Te legi de el si il prelungesti pana la unul dintre pinii mufei de marsariere de la cutie.
    Celalat fir trebuie sa fie negru/albastru (nu negru/rosu :banghead:), ar trebui sa il gasesti la pinul 8 al mufei care e in poza, il tai si il prelungesti pana in celalalt pin al mufei de marsariere de pe cutie.
     
    audi66 apreciază asta.
  10. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Ok mersi mult colegu caut peste jumătate de oră și vad ce rezolv sper sa rezolv
    multumesc anticipat
     
  11. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Colegul mulțumesc pentru răspunsuri . am terminat și eu în sfârșit totul , de codat a fost foarte simplu am intrat cu vacum am codat din 02017 în 02012 a acceptat din prima fără probleme a dispărut tot din bord . am făcut o tura și am pus vacum din noi scan și nici o eroare nimic doar o singura problemă îmi apare da e ceva normal ca nu este conectat mufa la multitronic ca nu o găsește cam atât mulțumesc mult pentru ajutor
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Intra in Adaptari pe Instruments si codeaza CAN-ul pentru manuala.
     
  13. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Poți sa îmi spui ce este acest CAN ca eu nu știu ce înseamnă , bine nu am specificat dar am codat și ABS și ESP pentru manuala
     
    Ultima editare: 13 Dec 2016
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Un sistem de comunicare intre ele a modulelor (calculatoarelor masinii) masinii.
    Intri cu VCDS pe 17 Instruments > 10 Adaptation > ch 060.
    Acolo vei avea o valoare numerica de forma "12345". Din acea valoare scazi 00002, va rezulta "12343", o scrii la New values, dai test-save si gata.
     
  15. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Problema e că nu am VCDS am făcut cu VAC toate astea și e un pic diferit fata de VCDS.

    Dar o întrebare: e problemă grava dacă nu e făcuta adaptarea ?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu ce e acest Vac , dar daca ai facut restul cu el, doar preia procedura si aplic-o pe respectiva interfata sau ce-o fi.
    Nu e grav, doar ca e bine sa stie masina ca nu mai are cutie automata, iti va da erori si pe alte module.
     
  17. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Ok am înțeles o sa mai încerc când îmi va aduce băiatul asta din nou vacum e o versiune mai noua cică nu știu exact cum sa explic
     
  18. ghitax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4
    Care este totuși releul ce trebuie șuntat? Am încercat mai multe, dar nu am reușit..
     
  19. ghitax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4
    Am găsit, nr. 5.
     
  20. Daniel Bmf 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9tdi, 2003
    Salutari! Va rog sa ma ajutati! Am un audi a4 b6 1.9 tdi 131cp cod motor avf, am inceput procesul de schimbare cutie, aveam multitronic in 6trepte fara mod sport, am schimbat pana acum cutie(6 trepte manuala), volanta, ambreiaj, planetare, electromotor, s-a facut cablajul pt lumini marsarier. Insa aici intervine problema: erori in bord ABS si ESP, plus frane, si motorul nu trage cu putere. Va rog sa ma sfatuiti ce pasi ar trebui sa urmez sa o pun la punct, am inteles ca trebuie sa suntez un releu, apoi sa codez calculatorul, trebuie sa schimb si senzor turatie ceva? Va rog sa ma ajutati sau sa imi spuneti unde sa merg la cineva care stie ce sa faca precis. Multumesc!
     

Distribuie pagina asta