1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare/Inlocuire cutie automata cu manuala la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de raduc, 6 Ian 2010.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Se potriveste bolt-on.
    Mai ai nevoie de pedalier,traseu de alimentare cilindru ambreiaj,planetare,timonerie, doua fire inversate si codare ABS.
    Fiind Quattro o sa mai ai nevoie si de cardan
     
    Adri-a6 apreciază asta.
  2. Adri-a6 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2018
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a6 2.5tdi 2000
    nucugheri
    Ok. Masina o iau intreaga presupun ca electromotorul, pedalierul se potrivesc. Eu ce nu stiu daca volanta si ambreiajul se potrivesc de la motoul de 150 cp la motorul de 180 cp si daca se potriveste cutia de la berlina la avant pentru ca presupun faptul ca, cardanul nu se potiveste. Seria de la caroseria ce urmeaza sa o iau nu o am inca. O sa incerc sa o fac rost.

    mare_hotz
    Masina o iau intreaga daca se potrivesc. Deci pompa de ambreiaj, conducte, cabluri nu vor lipsi, planetarele presupun ca se potrivesc. Cardanul de la avant la berlina nu cred. Va multumesc pentru sfaturi.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca si coduri, e diferita litera de final pentru volant si ambreiaj/placa presiune.
    Dar ambele, si la AFB/AKN de150cp si la AKE de 180cp sunt de 240 mm. 99% eu cred ca potrivesc.
     
    mare_hotz și Adri-a6 apreciază asta.
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa o verificare și pe aftermarket, dacă e o singura volanta pentru ambele coduri sau sunt diferite.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Adri-a6 apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se pare ca 0,1 ala % sa fie destul pentru diferenta. Pe LuK nu sunt la fel codurile...
    Trebuie sa te interesezi mai in amanunt.
     
    Adri-a6 apreciază asta.
  6. Adri-a6 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2018
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a6 2.5tdi 2000
    Inteleg ca singura diferenta ar fi cardanul si un1% volanta..cutia, grupul, planetarele nu ar fi problema? Daca da, merg chiar azi sa vad masina si sa o iau daca ma inteleg..multumesc pentru raspunsuri
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Planetarele de pe cea cu manuala vor potrivi .
     
  8. Mihai popescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a6 quatro akn
    Salutare oameni

    Oare poate face cineva mai priceput un sumar cu ce trebe pentru o conversie la manuala de la automata Quattro?

    Multi am vazut ca vorbeau de electromotor dar nimeni nu era sigur.
    Merita luata si instalatia electrica a motorului pentru a nu tiganii mufele sau se poate face adaptare relativ usor ?
    Unii vorbeau de taiat si alamit conducte racire. La ce mai exact se refera lumea ? Din ce stiu eu automata cand se da jos se da cu tot cu furtune si racitor ulei sau manuala nu are asa ceva ? Ma insel ?
    Diferentialul spate trebuie convertit sau nu ? e mai lung de automata? Si daca se pastreaza care ar fi simptomele ? Conflict intre viteza rotilor fata si cele spate sau ce anume ?
    Daca trebuie calculator motor de pe donator imi voi da seama doar dupa conversie ? Nu se poate sti dinainte ?
    Suportul toba nu este prins de cutie sau de suportii cutie viteze trebuie taiat ceva si sudat pe acolo sau ?
    Faza cu imobilizatorul este universal valabila ?
    Mufa de la ambreaj despre care discutau unii, este inclusa in cablaju de pe donator ? Banuiesc ca daca nu iau instalatia cu totu pot lua doar mufa ?
    Se inlocuieste pompa de frana sau nu ? Am nevoie de pedale, am inteles ca se schimba relativ usor, dar cum se leaga ambreajul ? aici nu mi clar
    Cam care ar fi diferenta de greutate intro o cutie automata si o cutie manuala ? Din ce stiu cele manuale sunt mai compacte si usoare.
     
  9. Alexeu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi. 2004
    Salutare ! Vad ca este destul de veche aceasta discutie sper sa mai gasesc pe cineva pe aici.
    Am si eu un a6 2.5 tdi an 2004 cod motor bdg la care am schimbat cutia automata cu una manuala si nu prea ii dau de cap cu partea electrica . Am facut toate modificarile despre care am cititi in acest topic dar nu reusesc sa leg kilometrajul ,lumini mers inapoi si switch ambreiaj . Daca este cinava care a mai facut aceasta modificare rog sa ma indrume si pe mine . Multumesc
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Adica ? Ce ai incercat sa faci mai exact si nu ti-a iesit ? Despre "incercari fizice" vorbesc. Ca sunt cam scrise toate pe forum.
    Marsariere de la firele rosu/albastru si albastru/negru de la mufa calc. de cutie, switch ambreiaj din mufa T17i pinul 13 fir rosu/verde si celalalt la switch-ul de frana fir rosu/alb si kilometrajul de la senzorul HAL de pe cutie duci un fir la ceasurile de bord mufa albastra pin 28 si un fir la masa.
     
  11. Alexeu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi. 2004
    Multumesc mult nucugheri. Asta nu stiam exact, firele culori si unde sa le leg exact. Mai am o problema care ma deranjaza rau: am codat ABS exact cum am citit in dicutie dar imi da eroare pe senzorul sanga fata si p1857 semnal sarcina de la modulul motor.
    Nici masina nu mai trage cum tragea inainte, se accelereaza pana la 5.500 rpm dar nu are forta. Mentionez ca am schimbat senzorul iar eroare este 00283 intrerupt sau scurt la plus.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica inca odata pe ross-tech Login si Coding la ABS pentru tipul tau de motor si dotarile masinii tale.
    Pentru turatie, incearca sa inversezi firele la senzorul de turatie si vezi daca se schimba ceva.
     
  13. Alexeu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.5 tdi. 2004
    Am sa incerc sa schimb firele la senzor sa vad daca este mai bine. Eu am facut schimbarea acum 1 an si nu mai imi aduc aminte daca am cumparat cutia cu tot cu senzor.

    Scuze ca sunt asa insistent. La senzorul de arbore este diferita instalatia masini sau senzorul ? Am vrut sa comand un senzor nou si nu imi apare un sigur model de senzor adica nu este la fel si la manuala si la automata. Multumesc.
     
  14. Aurel Nicolescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    Audi a6 c5
    Salut,
    Am un A6 C5 an 2003 1.9 tdi AVF la care am făcut conversia de la cutia automata la manuala si trebuie recodat ABS-ul. Ma poate ajuta cineva ?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuie ambele coduri schimbate si Login si Coding.
     
  16. Aurel Nicolescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    Audi a6 c5
    Nu mă pricep la software. Stiu doar ca imi da in bord aceea eroare rosie cu semnul exclamarii pe centru si imi spune ca e ceva problema la ABS. Ei vorbesc din ce am citit pe forum aici. Daca ma puteti ajuta sa rezolv, va multumesc.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La Bistrita te pot ajuta :) Nu cunosc pe nimeni in orasul tau. Dar poti merge la Bucuresti sau la Valcea si rezolvi.
     
  18. Ciobanu Octavian

    Ciobanu Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant. S-line, 1.9TDI. 2005
    Salutare.
    Am facut si eu conversia la cutie manuala si nu am citit inainte despre toate procedurile pe care trebuia sa le respect si imi asum asta. Singura problema de care m-am intalnit este in felul urmator: nu stiu unde sa trag firul pentru a functiona luminile de marche-arriere. Stiu ca de la senzorul de marche-arriere de pe cutie un fir este masa iar celalalt unde trebuie tras ? Ma puteti ajuta ? Am citit de 3 ori topicul dar nu am gasit informatia. Masina in cauza este A6 C5 Avant 1.9 TDI cod motor AVF.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ocatavian aici ai citit raspunsul la intrebarea ta, raspuns existent in link-ul respectiv atasat in topic de audi66:
    Cred ca nu si degeaba scriem in topicuri.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce rost are ? Ca doar a citit de 3 ori topicul.
    Poftim si schema din ELSA. Poate asa e mai “saritor in ochi”. Ilustratia 1/16 contine "reversing light switch".
     

Distribuie pagina asta