1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare ulei motor la A4 B7 - de unul singur - proceduri tipice - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Koss30, 16 Ian 2014.

  1. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Buna! Mi-am cumparat o pompa electrica pe 12v de extras uleiul din motor ca vreau sa fac schimbul si nu as vrea sa mai desfac busonul de jos. Intrebarea este ati mai facut careva ceva de genul? M-am documentat (pe youtube ;) ) si pare foarte simplu de schimbat uleiul cu o asemenea pompa. Daca a mai facut cineva poate sa imi dea ceva sfat ? Mersi anticipat!
     
  2. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Hai ca daca tot au considerat moderatorii sa faca un thread separat pe chestiunea asta sa va arat si pompa in cauza. Va tin la curent cum a decurs operatiunea.
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 16 Ian 2014
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reediteaza mesajul pentru ca ai uitat sa atasezi poza. ;)

    Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris.

    Referitor la thread: atat timp cat nu exista discutie legata de un anume subiect se face un thread nou. Cand exista discutii despre un subiect deja dezbatut scriem acolo in topicul existent. Multa bafta.
     
  4. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Deci azi am schimbat uleiul. Plusuri si minusuri asa la prima impresie:
    Plusuri: - nu mai trebuie sa te bagi sub masina sa desurubezi busonul, deci castigi timp
    - destul de rapida operatiunea, in vreo 10 min era tot uleiul scos din motor
    - fara risc sa versi uleiul pe jos, un tub de la pompa intra direct intr-un recipient
    - dupa ce am scos filtrul am putut sa aspir cu pompa si uleiul care mai ramane in locasul unde sta filtrul (si era un pic de ulei)

    Minusuri (cred): - am avut un recipient gradat din litru in litru si dupa cat mi-am dat seama am scos cam 3.5l de ulei, cred ca restul mai era in filtru asa ca pana la urma cred ca erau 3,8l in total.

    Concluzia este ca a fost foarte rapid si usor de facut schimbul, chiar interesant as putea zice.
    Sunt multumit de rezultat.
    Daca a mai facut cineva asa, sunt curios sa vad cum a procedat si daca a avut ceva probleme scrieti sa ne dam si noi cu parerea ;))
    Drumuri bune!!
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Schimb ulei de motor

    Eu folosesc o asemenea pompa electrica, dedicata, de peste patru - cinci ani. Am cumparat-o de la un magazin specializat din Regensburg, si tin minte ca a costat 39,90 euro. Si-a scos banii de mult! Este foarte eficienta pentru ca scoate tot uleiul din motor, inclusiv cel din carcasa filtrului de ulei, ulei ce nu iese la scurgerea prin buson (AVX, AVF, BKE, etc.)
    Pe langa furtunul (5 mm) din pvc ce intra pe locasul jojei (asa il am eu, culoare alba si mat, nu ca cel din poza), am si o teava de cupru (6 mm) facuta de mine. La capatul ce intra in motor este taiat la 45 grade.
    Am verificat la un B6 (BKE) cu baia de ulei desfacuta: teava sau furtunul introdus pe orificiul jojei ajunge direct in spatele busonului de golire. ;)
    Pentru buna functionare, in timp, trebuie folosita doar pentru ulei!
     
    Ultima editare: 18 Ian 2014
  6. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cat te-a costat pompa aia koss?
     
  7. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    @hilfiger pompa am luat-o de pe ebay cu 25 euro. Teoretic deja si-a scos banii.
     
  8. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Nu se gaseste si la noi pompa asemanatoare?
     
  9. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Făceam si eu schimburi de ulei cu pompa , dar ramân la metoda clasica , scos bușonul si lăsat sa curgă tot uleiul ( cu joja si capacelul de pe culbutori scoase ).
     
  10. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    cum se face resetarea calculatorului pentru intervalul de service ? Am facut si eu schimbul uleiului (Castrol 5W- 30)
    mersi :meeting: de ajutorul vostru .
    acum apar doar liniute la apasarea butonului de langa ceasuri
    service _ _ _ _
    km _ _ _ _ _
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti apar acele liniute deoarece nu au trecut minim 500 km de la ultima resetare. S-a mai scris despre asta pe forum. Bafta.
     
  13. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    Aaa nu stiam :blush: si intr-adevar nici nu am prea citit/gasit :keule:,poate am fost cam neglijent cu subiectul acesta :) .
    mersi oricum si atunci mai am cam 100 km.pina ce se va reseta automat inteleg ? avind 400 km facuti deja .
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi daca iti apare dupa ce depasesti "borna" de minim 500 km de la resetare.
     
  15. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    oke ,mersi si voi reveni cu detali :o:
     
  16. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    da asa este ,am depasit cu bine borna de 500 km si acum imi afiseaza corect intervalul de timp/km la care este setat .
    mersi mult si bafta tuturor :) ( kilometrajul se face din 100 in 100 de kilometri am observat ).
     
    Emanuel Andrei apreciază asta.
  17. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Exact la 500 km mi s-a resetat si mie la primele 2 schimburi. La al 3-lea am deja 550 km acum si tot --- afiseaza. Poate din cauza ca s-a resetat cu VCDS sau e conditionat si de timp ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai asteapta.
     
  19. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    La ultimul schimb facut acum 1 saptamana a fost necesar sa parcurg 600-700km pana a apărut intervalul service. Dupa cum a spus si Cristi mai asteapta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    s-a resetat...aproape de 600 km...:)
     

Distribuie pagina asta