1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scuturi protectie pentru A4 B9 - motor - cutie - conducte - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de saionut, 7 Ian 2020.

  1. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Intr-o incercare total esuata de a urca o bordura, mi-a alunecat o roata si in "cadere" am dat cu scutul intr-un bolovan reusind sa il fac din doua bucati :). Am fost acum la un service, am urcat-o pe elevator, si este singurul lucru stricat, scutul de la motor. Cel de la cutia de viteze este doar zgariat deci nici o problema acolo.
    Am nevoie de un sfat din partea voastra, sa cumpar scut metalic, (am gasit OEM, cost in jur de 800 de lei), sau nu are rost si sa merg pe varianta din fabrica (plastic). Deasemenea oare combinatia scut motor metalic + scut cutie viteze plastic este ok? Adica se sprijina cumva reciproc?
     
  2. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Salut. Bine ca nu a fost belea mai mare. La fostul Audi B8.5 am schimbat si eu scutul de plastic. Mi s-a spart pe autostrada din Grecia către România, făcea groaznic daca depășea 120 km/h... asa ca am avut un consum grozav :)
    Am pus tot de plastic..a fost vreo 100 lei

    Acum, la B9, partea de jos a cutiei DSG e din plastic, motiv pentru care iti recomand din toata inima sa faci orice ca sa o protejeze... daca asta înseamnă scut metalic de 800 lei, atunci asa sa fie

    Si daca tot e de schimbat, mai întâi cauta pe la dezmwmbrari, sau de la alti producatori. 800 lei mi se pare cam mult pentru o tabla
     
  3. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Nu stiu cum este la alte modele de Audi insa la acesta sunt 2 scuturi separate, unul pentru motor si unul pentru cutia de viteze. Atasez si o schema primita de la un prieten ca sa fie mai clar, scutul de motor este primul cel cu "aripioare"
    @marcelush da, cu siguranta voi shimba scutul crapat, pe langa a proteja la eventuale lovituri ma gandesc ca este bun sa protejese si de putin praf, noroi, apa etc. Cel de la cutia de viteze este intact, din acest motiv nu am de ce sa il schimb.
    La dezmembrari gasesc doar de plastic, aparent, din fabrica toate au venit doar cu protectia de plastic. Astfel ca de aici dilema mea: sa iau plastic din dezmembrari la 2-300 de lei sau metalic la 800. Nu spun ca banii chiar nu conteaza, insa nu am o problema sa platesc mai mult pentru o protectie suplimentara, pana la urma, masinile noastre sunt pasiunile noastre si consider normal sa le "rasfatam"
     
  4. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    eu zic să mergi cu el și să îl repari. e un scut. protejează mediul, nu mai face risipă :D
     
    marcelush apreciază asta.
  5. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    @bobalex18 sa stii ca m-am gandit la asta prima oara insa singura metoda ar fi fost sa dau gauri de ambele laterale si sa le prind cu “soricei” Totusi...nu fac chiar asa “romanisme”
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scutul se repara cu fasii/bucati de tabla si pocnituri, nu cu soricei.
    La ce pret are un scut OE nou (cele aftermarketsunt niste mizerii peste orice inchipuire), multa lume alege sa le repare.
     
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mă refeream o reparatie la un centru care se ocupa cu așa ceva, nu cu soricei. sau cum e vorba "e păcat să strici un șurub unde poți pune o sârmă".
     
  8. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Varianta de plastic OE, nou ma costa 270 de lei iar cea de tabla, OE, nou 700 de lei. Deci...ce sa aleg?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta chiar e alegerea ta. Vrei protectie in plus, platesti si pui de tabla. Vrei totul OE, cum a fost, pui de plastic.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Eu nu vad motivele pt care ai pune de tabla. Între teorie și practică este o diferență foarte mare. Nu iți oferă nicio protecție în uz in 99% din situații cel de tabla. Iar plasticul își revine la forma inițială, tabla mai greu...
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ce isi revine la forma initiala. Isi revine in mai multe bucati. :)))

    Sunt foarte multe marci auto care la “pachet drumuri grele” vin cu scuturi metalice.
     
  12. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Amandoi aveti puncte de vedere perfect valabile si logice. Pacat ca sunt diferite :))
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    saionut iti doar atat: scutul metalic este o mizerie. Nu vreau sa vad comentarii la mesajul meu. :)
    Cumpara un scut normal din plastic. Sunt multi producatori de piese AM dar trebuie sa "sapi" putin pe net. Cauta modele facute/fabricate in Polonia.
     
  14. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Multumesc Cristi, era nevoie de o parere ferma :)
    Am gasit deja piesa “pe original”, noua. O voi comanda astazi. Revin cu impresii, TL-ul este minim 2 zile lucratoare
     
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
  16. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Sau comanzi unul aftermarket de la un furnizor de piese. Probabil costa un sfert si eu cred ca este acelasi plastic ca ala original
     
  17. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Nu gasesc aftermarket.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tie iti trebuie 8W0 853 887 L. Du-te si ia-l direct de la reprezentanta, costa ≈ 20 €uro.
     

Distribuie pagina asta