1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura combustibil motor la Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Stefan, 24 Noi 2010.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Am facut o scanare in seara aceasta la masina ca mi se aprinsese becul la airbag( a dat cineva peste mufa de sub scaunul meu) si mi-a aparut o eroare pentru senzorul de temperatura combustibil.
    Nu as fi bagat-o in seama dar a mai aparut acum vreo 2 luni cand aveam un furtun de vacum sarit de la locul lui si am scos mufa de la debitmetru sa vad daca e din cauza lui.
    Vreau sa stiu unde este acest senzor localizat, ce rol are si daca poate influenta relantiul( cam fluctueaza in ultimul timp) si eventual daca aveti un cod.
    Ca efecte am observat ca daca apas mai tare acceleratia la plecare scoate fum negru( s-a intamplat o data, de obicei nu scoate oricat m-as da la ea), in schimb pare sa consume mai putin( am acul la motorina nemiscat de la jumate de rezervor de motorina dupa ~100 de km in bucuresti in care am prins si aglomeratia obisnuita din timpul zilei dar umblat si seara).
    Din pacate nu am salvat eroarea si nu am masurat cu vag-ul sa vad ce valori da.
    Cand il schimb cum e recomandat sa il iau pe original sau pe producator? Pe care producator?
    Va multumesc.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu sunt sigur dar am impresia ca senzorul este in pompa de injectie. Nou, se gaseste numai pe Bosch... dar cel mai bine ar fi sa spuna si cei care au avut probleme si stiu exact ca eu nu am patit la a mea.
     
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    multumesc ovidiu.
    mi-am amintit ca am ceva documentatie pe calculator despre motorul PD si am cam gasit unde e pozitionat, ramane sa ma uit dupa el.
    din ce am vazut e in legatura cu mufa de la debitmetru, e posibil sa se fi bulit ca am mers cu mufa scoasa? nu ar avea de ce, mai ales ca am mers vreo 2km.
    am scos numai paginile care ma privesc in mod direct.
    ocumentul complet este foarte interesant si sunt toate detalile de constructie/functionare ale unui motor PD insa e prea mare( are 1,6 mb)
    daca credeti ca il vreti si va este util ii fac un upload pe un site sa il puteti downloada
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    ieri am ami avut ceva timp si am pus iarasi vagul pe masina si mi-a aparut iar eroarea:

    Tuesday,14,December,2010,16:37:04:26365
    VCDS Version: Release 805.0
    Address 01: Engine
    Control Module Part Number: 038 906 019 AN
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 1301
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 63251
    1 Fault Found:
    17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
    P1163 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0 0 X X X

    zilele astea ma duc sa imi schimb discurile+placutele spate si vad poate comand si senzorul
     
  5. xmasro 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6, 1.9TDI, 2001
    Salut,

    Ai rezolvat? Am si eu aceiasi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Ian 2011
  6. cip76 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4b5 2000 august 1.9tdi p.d. 6+1 quattro limo
    Salut ai rezolvat ceva ca si la mine a apărut eroarea asta,dar ciudat e ca senzoru arată ca "lucrează "adică el arată temp.la motorina 40grade.care sa fie treaba?
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu am mai pus vag-ul pe masina de atunci.
    am sa il pun zilele astea sa vad daca mai am eroarea si daca o am ma duc sa imi cumpar un senzor
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Am schimbat ieri senzorul. Se afla pe tur, inainte de ltrul de motorina, pe sub un futun gros car duce in spatele motorului.
    Accesul e destul de greoi la el, motiv pentru care am preferat sa nu il mai scot de pe furtun, ci sa ii scot siguranta si sa il mut dintr-un soclu in altul.
    Totusi l-am schimbat degeaba, pentru ca la mine era un fir rupt la mufa.
    Senzorul a costat 70 ron pe original, cumparat de la un coleg pe forum si din ce am gasit pe net se potriveste si pentru modelele mai noi.
    Nu am la indemana acum codul ca l-am lasat in masina, dar daca are nevoie cineva sa imi spuna

    Ca prima impresie( poate fi si placebo) nu mai sta asa turata la prima pornire, cand e rece motorul, ba chiar am coborat relantiul ca statea la 924 cu motorul rece, nu mai miroase a motorina nearsa langa masina si nu mai oscileaza turometrul
     
    Ultima editare: 4 Sep 2011
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Aproape orice eroare de tip 35 - 10 intermittent apare din cauza intreruperilor aparute pe traseul electric sau a contactului imperfect in mufa senzorului respectiv. Nu mai aruncati banii inainte sa verificati instalatia electrica a senzorului cu probleme.
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Da dar din informatiile care le aveam credeam ca e in pompa de motorina si am zis ca daca tot e de desfacut sa nu o desfac de 2 ori.
    Gasisem informatii pentru motor AJM dar pe Golf si aratau ca ar fi in pompa
     
  11. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Aceeasi problema am avut-o si eu si inainte sa-l cumpar am verificat firele care duceau la el si am descoperit ca unul era intrerupt si uite asa se face ca acum nu am de vanzare senzor temperatura combustibil.
    Am observat foarte des ca multi cand aud ca au o defectiune se grabesc sa ia piesa din zona defectului fara sa cerceteze indeaproape problema.
    Cercetand poti scapa de cheltuieli inutile.
    Reparatia nu inseamna numai schimbat piese asa cum cred unii "mecanici".
    Uneori un sfat pertinent face mai mult decat o piesa noua.
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Dupa razboi multi viteji se arata.

    Asa cum vezi am incercat sa ma documentez ceva timp, atat aici cat si pe alte forumuri.

    Neavand decat informatia de la Ovidiu( care o aflasem si eu) cum ca se afla in pompa si afland pretul de 70 ron am zis ca nu are rost sa desfac de 2 ori chiar daca e doar un fir intrerupt.
    Cand l-am primit si am vazut sistemul de prindere mi-am dat seama ca nu are cum sa vina in pompa si dupa cod am aflat alte informatii pe internet.
    Nu imi pare rau ca l-am schimbat( puteam sa il las cel vechi dar daca tot am ajuns la el am zis sa il schimb ca nu mai are rost sa fac retur si sa ma agit) si cel vechi il tin in portbagaj sa fie. daca va avea cineva nevoie de el il voi da gratis daca nu sta bine acolo.

    Pentru cei ce mai au nevoie codul e 038906081B si m-a costat 70 ron cu transport inclus, cumparat de la colegul tucudean87 de la Arad

    O poza gasiti aici: http://www.idparts.com/catalog/product_info.php?products_id=1758
     
    Tony_Montana apreciază asta.
  13. Alex1989 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4
    salut..daca ai diagnoza buna adica de ex eu am delphi si mia aratat ca am firu de plus undeva intrerupt..am sesizat unde ii intrerupt iar maine am sa il repar..acuma depinde si de diagnoza ca vb ta Stefan..Dupa razboi multi viteji se arata:))
     
  14. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    buna ziua.am si eu o problema la un audi a4 1.9 tdi 90 cai din 97.am schimbat distrbuia,mecanicul a puso la punct iar de atunci masina tremura si consum amai mult.de la 5,5 a ajuns la 8.2. am facut un test iar mecanicul a zis ca e dus sensorul de temperatura combustibil care arata temperatura la motorina -25 grade.intrebarea mea este cum il lot schimba si unde il gasesc pe motor sau unde.multumesc
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La modelul tau senzorul de temperatura combustibil este in pompa de injectie.
    Acesta are cod 028 906 040 C in caz ca vrei sa il schimbi.
     
  16. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Multumesc pentru raspuns
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca problemele se manifesta dupa ce a umblat mecanicul acolo eu zic ca a fost o problema la montaj, nu as schimba senzorul. E de investigat si alegerea e a ta daca vrei sa il cumperi sau nu
     
  18. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Eu cred ca tot din distributie este...;) Vorba lui Stefan... mai studiaza problema. Incearca sa o mai pui odata la punct distributia. Daca umbli la acel senzor sar putea dupa aia sa iti spuna acel "mecanic" ca iti trebuie alta pompa si tot asa ;)
     
  19. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salutare , am si eu o mica problema cu senzorul de temperatura combustibil pe care l-am schimbat.
    Am schimbat senzorul de temperatura care era defect si tremura masina la pornire , cu unul nou marca topran .
    Am cumparat si o Diagnoza Vcds varianta 18.9 .0 am facut o scanare si imi arata o eroare la acest senzor.
    Am sunat la servis unde am schimbat piesa respectiva , si mi-a spus : Cel mai probabil iti trebuie o sonda de Temperatura Combustibil
    Ce sonda de Combustibil ?
    Rog Frumos pe cineva care stie despre ce este vorba sa ma ajute sa rezolv problema.
    Multumesc Anticipat.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru prima eroare, senzorul pe care l-ai cumparat e corect. La cod pentru motor AJM.
    Sonda sau senzor e acelasi lucru si nu ai ce alta piesa sa mai cumperi. Nu te mai du la servis, du-te la un atelier. Intelegi ce zic? E acelasi lucru.
    Problema ta e simpla, ori senzorul asta de la Topran e defect (presupun ca l-au si schimbat, nu doar ti-au spus ca l-au schimbat) ori ai un fir intrerupt in apropriere de senzor datorita cablajului scurt si/sau frecusului de alte componente (am patit si eu varianta asta).
     

Distribuie pagina asta