1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor turatie motor - G28 - la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de afx, 26 Iun 2012.

  1. afx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 2.0, 2001, ALT
    Am erori pentru acest senzor, aleator, si vreau sa intreb daca senzorul se strica treptat sau dintr-o data si erorile pot sa apara de la un fir intrerupt. Motorul a fost desfacut si spalat cu motorina cu senzorul montat.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am patit tot asa la un passat, dadea eroare pe acest senzor, iar turatia motorului parca o luase razna, tot dupa un spalat de motor. Eroarea se stergea, apoi cind atingeam o anumita turatie, aparea iar, inclusiv becul de esp in bord. Am verificat tot, legaturi, fire, pilitura de fier pe el si nu am gasit nimic in neregula. Dupa 3-4 zile, a mers iarasi ca nou, cred ca totusi undeva a fost apa, iar dupa ce s-a evaporat nu au mai fost probleme.
    Senzorul G28 este un senzor magnetic, nu are in el decat o bobina. Se afla chiar sub filtrul de ulei, inspre cutie. Esta de forma senzorului ABS/ESP de la rotile din fata. Este prins cu un singur surub. Intai verifica sa vezi daca atunci cind scoti mufa lui motorul merge la fel sau se opreste, apoi scoate-l afara (e cam nasol de lucrat acolo) si incearca sa-l curati de pilitura de fier, daca s-a depus pe el. Bafta.
     
  3. afx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 2.0, 2001, ALT
    O sa incerc sa-l curat mai intai. Multumesc pt. informatii.
     
  4. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Salutare, am intampinat fix acum problema asta. Am avut un furtun de antigel care crapase si picura antigel pe motor. Am demontat furtunul, a curs putin antigel pe motor si am lasat masina asa, ca am vazut furtunul fix in ziua de ajun si nu m-am complicat sa caut magazin de piese deschis. Dupa 4 zile, am cumparat furtunul l-am montat, pornesc masina cand dau sa o tureze peste 2100 rpm a inceput sa intrerupa si mi s-a apris ESP-ul in bord. Am mai mers oleaca cu ea, am gadilat senzorul ala, am mai miscat firul, am mai plimbat masina si acuma se tureaza pana in vreo 3200 rpm si dupa face la fel.... Din cate vad cred ca o sa-si revina singura. Eu sper ca e din cauza antigelului si v-a disparea.
    Sarbatori fericite !
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Revin sa spun ca masina mea si-a revenit, rupe din nou asfaltul. Incep sa urasc senzorii realizati de grupul VAG.
     
  6. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Îmi poate spune cineva care este senzorul turații motor ? Este acel senzor pozitie arbore cotit sau senzor poziție ax came ? Este acela cu fir mai lung ?
     
  7. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    engine speed sensor se numeste si este in spatele vasului cu lichid racire, coboara pana pe cutia de viteze. Nu mai stiu ce culoare are mufa
     
    Bano apreciază asta.
  8. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am fost la magazinul de piese si ma întrebat care din ele, vreau sa întreb acest senzor se monteaza cumva si pe cutie?
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Da....ala e. Repet insa, poate nu e de vina acel senzor. Eu am luat febi si e ok de 6 ani
     
    Ultima editare: 23 Feb 2017
    Zrinyi csaba apreciază asta.
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Dar nu cred ca este cel de pe cutie. Cred ca este cel de pe bloc, la vibrochen. Este cel cu mufa gri deschis, acolo unde vine mufat în spatele vasului de lichid antigel.
     
  11. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Chiar acum ma intrebam acest lucru, eu nu imi aduc aminte sa am pe cutie acest senzor de merge din spatele vasului de lichid pe cutie, eu am pus cutie manuala pe masina de pe automata, este posibil sa fie lipsa acest senzor din poza, repet nu imi aduc aminte sa fie acolo pe cutie cand am pus cutia, poate fi alt senzor turatii motor? Sau poate sa lipseasca acest senzor???

    Aici este poza cu ce nu cred ca am eu pe cutie

    https://postimg.cc/image/52tx10pvp/
     
    Ultima editare: 23 Feb 2017
    Pasat apreciază asta.
  12. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Rog cineva care stie sa-mi spuna unde merge exact senzorul de turatii la B6 2.0i ALT, maine trebuie sa-l schimb si vreau niste lamuriri, am dat vasul de lichid de racire laoparte si am vazut mufa de culoare gri deschis cu firul, am urmarit firul cu mana dar merge in alta parte decat in acest video, nu am acces cu mana la el, poate fi diferit din cauza ca masina a fost cu cutie automata si i-am pus cutie manuala? Se poate schimba fara probleme si difera pozitia lui fata de alte motorizari?

    Acesta este videoul: (la mine nu este acolo ca si in videoul de mai jos, nu il gasesc acolo)

     
    Pasat apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai depinde, ce cauti tu pe cutie este Gearbox Speed Sensor G38.
    La motor ai Crankshaft Position/Engine Speed Sensor G28.
     
  14. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Eu caut Crankshaft Position/Engine Speed Sensor G28, ziceam ca la mine nu este acolo unde il arata in video, probabil este in fata.
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Motorul este acelasi, chiar daca ai avut cutia automata. Crankshaft Position/Engine Speed Sensor G28 este cel cu mfa gri, care se opreste pe bloc undeva intre termoflot si cutia de viteze. Este exact ce vezi in video.
     
  16. turtu12 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2016
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A4 b6 2001 , 2.0
    Salut, cand scot masina pe liber nu imi mai sta sub 1000 de turatii .. imi tot urca la 1500 de turatii si scade inapoi la 1000 .. stie cineva care ar putea fi problema ?
    Motor 2.0i
     
  17. Fripol 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 2003
    turtu12 Debitmetru sau sonda Lambda. Fa un test cu vagcom si iti spune exact diagnoza.
     
  18. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Salut, am o problema care nu m-ai dispare, am aprins in bord martorul Check Engine, am facut diagnoza, am schimbat senzorul de turatii motor a doua oara, si tot este aprins in bord martorul Check Engine, imi poate spune cineva care ar putea fi cauza? Poate fi din cauza de la switch-ul de ambreiaj care il tot arata si pe el pe diagnoza cu probleme?

    Acestea sunt erorile:

    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
    P1137 - 002 - System too Rich - MIL ON
    17947 - Clutch Pedal Switch (F36)
    P1539 - 004 - Implausible Signal
    16706 - Engine Speed Sensor (G28)
    P0322 - 004 - No Signal - Intermittent
     
  19. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Imi poate spune cineva din ce cauza imi tot arata aprins in bord check engie chiar si dupa ce am schimbat zenzorul de turatii motor si il arata in continuare pe diagnoza?
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pt.ca l ai schimbat degeaba!
    Daca el era defect nu porneai motorul!
     
    Alex Paa apreciază asta.

Distribuie pagina asta