1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzori presiune roti - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) la A6 C6 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de blade2you2000, 24 Dec 2008.

  1. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    Sarbatori fericite la toata lumea de pe acest forum, am si eu o nelamurire, am schimbat gumele cu unele de iarna si cei de la service nu mi-au facut resetarea pentru noile gume...si nu stiu cum sa o fac mentionez ca am un audi A6, cu MMI basic plus...am citit mai su ca din meniul car, stings, save preasure...dar eu am mai multe butoane pe consola centrala, dintre care unul este CAR ...intru acolo si am monitoring tyre preasure, save preasure, initializing tyre preasure...am dat initializing tyre preasure...nimic, am dat save preasure...nimic...monitoring tyre preasure...nimic...si imi tot apare pe ecran ceva de genul TMPS...sau asa ceva...va rog help...ca ma omoara cu tiutul...
     
    Ultima editare: 24 Dec 2008
  2. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    vezi ca ai langa schimbator (mai bine spus sub schimbator) al doilea buton trebuie apasat 3-5 sec pana piuie pt resetare...bafta
     
  3. baxten

    baxten 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    audi a4 allroad 2013 CAGA
    am si eu o problema de care nu pot sa scap si nimeni nu are nici o solutie.cum pot anula optiunea senzori presiuni in roti?am schimbat jantele originale care aveau senzori in ele cu altele fara senzori , si a-si dori sa anulez optiunea.nu stiu cum sa deschid topic nou.mutumesc
     
  4. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Cu ajutorul uni VAG si al unei persoane care stie.
    Indicat un dealer (nu cred ca tariful este mare in cazul asta)
     
  5. baxten

    baxten 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    audi a4 allroad 2013 CAGA
    din pacate , sunt din bacau , iar cei de la reprezentanta audi bacaumi-au spus ca nu e posibil.trebuie sa cumpar jante originale ( banuiesc ca de la ei ) pentyru a scapa de problema asta.
     
  6. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    radu2006 Poti fi mai explicit care este acel buton ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Apr 2013
  7. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Depinde de masina,nu toate au acel buton,la TT,a3,golf mk5 am vazut ca exista acel buton,la restu se face sau din meniul mmi sau la a4-le meu de exemplu din computerul de bord se face resetarea,se apapasa pe butonul reset de pe maneta stergatoarelor pana intra in meniu,dupaia am tyre pressure..
     
  8. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    aha dar la a6 mmi nu stii cum?
     
  9. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Eu m-am obisnuit cu ea, o ignor :)
    De cand a dat frigul degeaba "reinitializez", eroarea persista...asta e
     
  10. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ai toate cele 4 anvelope identice ?
    De cand a aparut ?
    Cum adica o ignori ? :) E o eroare ce trebuie sa aiba o rezolvare :)
    Parerea mea ;)
     
  11. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Am 2 Bridgestone pe fata, rulate vreo 10.000 km, si 2 Michelin pe spate, noi.
    De cand am luat masina (3 luni), trebuia sa dau initializare de fiecare data cand plecam, si se initializa din prima; acum dau de oricate ori initializare, si nu se mai initializeaza...asta e; am vorbit cu un mecanic de la PBN si mi-a zis ca probabil trebuie schimbati 2 senzori (am niscaiva erori in VAG); 2x200 euro, momentan nu consider necesar sa fac investitia asta.

    poate nu avem acelasi tip de sistem, al meu e
    "7K3 tire pressure control, frequency 433 MHzhigh level version"
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Wolfestein vorbiti de 2 lucruri diferite. La tine citeste de la senzorul care il ai in anvelopa (in interiorul jantei). La deocamdata are in ABS. Nu se pupa cu ce ai tu ca senzori, problema lui.


    O zi buna
     
  13. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    ma gandeam eu ca n-avem aceeasi problema in fond, ci doar ca forma de manifestare :)
    daca tot a venit vorba de asta, ce credeti de problema mea ? (faptul ca nu se mai initializeaza sistemul)
    sa fie de la senzori? poate or sa mearga din nou la primavara, cand s-o incalzi...
    dar 400 de euro chiar nu dau ca sa schimb senzorii aia 2...
     
    Ultima editare: 18 Oct 2010
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ii gasesti pe ebay.de mai ieftin. Da, se poate sa se fi stricat senzorii daca ai dejantat anvelopele si la vulcanizare i-au lovit cu levierul. Trebuie sa le spui la vulcanizare ca ai senzori de presiune in janta. Sau mai poate fi o problema de comunicatie de la senzor la cititorul din bord.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 17 Apr 2013
  15. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Multumesc pt informatii.
    Nu am facut o legatura directa intre vulcanizare si defectare senzori, pt. ca a trecut cam o luna de la mersul la vulcanizare pana la momentul cand nu s-au mai initializat; mai degraba cred ca e o problema de comunicatie...niste specimene de erori din vag-com mai jos dintr-un log facut acum vreo 2 sapt.

    01467 - Front Left Tire Pressure Sensor (G222)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 10100100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 219
    Mileage: 134764 km
    Time Indication: 0
    Date: 2010.10.01
    Time: 08:35:08

    Freeze Frame:
    (no units): 33.0
    Voltage: 13.50 V
    (no units): 46.0
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.

    01468 - Front Right Tire Pressure Sensor (G223)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 10100100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 9
    Reset counter: 227
    Mileage: 134444 km
    Time Indication: 0
    Date: 2010.09.22
    Time: 11:03:19

    Freeze Frame:
    (no units): 15.0
    Voltage: 13.70 V
    (no units): 49.0
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.

    01521 - Sensor for Tire Pressure
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 213
    Mileage: 134686 km
    Time Indication: 0
    Date: 2010.09.30
    Time: 17:50:03

    Freeze Frame:
    (no units): 2.0
    Voltage: 13.60 V
    (no units): 4.0
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.
    Not Recogn.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Apr 2013
  16. Guest 9896 Guest

    hey

    am vazut ca odata aparuta eroarea asta, verificarea trebuie facuta la toate rotile, nu doar la cele afectate, ata in cazul in care nu ai facut asta deja, si pe mai multe site-uri se recomanda inlocuirea senzorilor respectivi. Acum poate informatia mea nu e tocmai corecta, dar cam asta am gasit pe net.
    succes
     
  17. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    ce si cum sa verific?
    nici macar nu stiu unde sunt montati senzorii...
    ------------------
    am gasit pe ebay.de - licitatia incepe la 75 euro setul, ce japcari astia de la Audi Romania, sa ceara 200 euro pe bucata...
     
    Ultima editare: 18 Oct 2010
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorii sunt acelasi lucru cu valva ta metalica care o vezi la roata. Din aceasta cauza este valva metalica, in caz de socuri sa nu pateasca senzorii ceva si aerul intra direct in senzori si trece mai departe in anvelopa.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 17 Apr 2013
  19. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Legat de celalalt tip se sistem, cu senzori la roti - va spuneam ca de cand s-a lasat frigul, nu mai merge sistemul.
    Cineva care se pricepe mi-a zis ca ar fi bateriile de la senzori duse (au deja 5 ani...) - a mai schimbat cineva asemenea baterii? ce tip or fi? eu am varianta pe 433mhz
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie demontat un senzor din roti ca sa vezi ce tip de bateria ai sau dute la reprezenta si roaga-i sa-ti dea codul de la bateria din senzor sau sa le cumperi chiar de la ei. Nu sunt foarte scumpe.

    O seara buna
     
    Ultima editare: 17 Apr 2013

Distribuie pagina asta