1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service la Reprezentanta Audi in Bucuresti - garantii - reparatii diverse

Discuție în 'Service' creată de jacobson, 8 Ian 2008.

  1. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    Am fost azi si s-a rezolvat, adica l-au reglat ei manual, ca cica motorasul nu se schimba, doar duzerul de la xenon si becul, ma luase cu niste abureli, dar am zis ca nu am chef sa-mi stric ziua si am tacut, mi-am vazut de treaba. Oricum pt reglajul la far si nu stiu ce resetare la nu stiu ce sistem m-a costat 500 ron, adica pentru ca au ridicat masina au reglat farul ei imi cer atat....nesimtirea romaneasca nu are limite. Dar pana la urma noi suntem vinovati pentru ca le suportam toate astea:keule:
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  2. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    Din experienta iti spun ca atunci cand se aprinde senzorul de la placute mai ai cel putin 30 % din grosimea lor, si mai poti face linistit 2000 km. Mie mi-au schimbat la PBV placutele fata la un Q7 la 15.000 km. Asa cum am spus mai sus de fapt nu le-au schimbat, doar mi-au luat banii. Acum am 35.000 km cu placutele originale fata+spate, nu am nici un senzor aprins, la service-ul din germania unde am facut revizia de 30.000 km mi-au spus ca ma mai tin pana la 60.000 km cel putin si sa le schimb doar cand se aprinde senzorul. Masina are cutie automata si 2600 kg masa proprie.....
     
    Ultima editare: 3 Feb 2009
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Scuze ca ma bag dar lucrul asta trebuia facut inainte sa iti predea cheile.
    Ce reglaj manual ca pt asta exista testere. Sau nu stiu sa lucreze cu ele?
    Oricum ai platit scump. Si ce treaba avea revizia cu becurile tale eu nu inteleg?
    Daca iti schimbau si placutele atunci chiar era de tot :p
     
  4. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    salut

    cand treceam peste denivelari (exemplu:pavajul dintre sinele de tramvai) se auzea un zgomot roata dreapta fata dar nu era ceva foarte serios doar ca era mai zgomotoasa aceasta parte comparativ cu partea stanga fata.am fost la vw iasi si mi s-a spus ca e capatul de bara sau bratul .ei au dat jos bratul care era pe masina au pus unul nou si au mers cu masina si au zis ca nu se mai aude respectivul zgomot si ca de vina ar fi bratul ..nu l-am schimbat ...mi l-au pus inapoi tot pe ala vechi -asa am vrut eu.dupa ce am scos masina de la ei si ajung acasa am un alt zgomot total diferit :cand virez dreapta de volan la maxim si dau marsalier (merg cu spatele cam 1 metru) mi se aude un tacanit la roata din partea dreapta (cea cu bratul)-zgomotul se aude foarte bine din masina.am sunat la ei si au zis ca s-a miscat pozitia bratului si ca de aia s-ar auzi dar o sa verifice cand merg la ei pt revizie.nu stiu daca e normal -inainte sa merg la ei nu se auzea si acum se aude .si referitor la revizie .am cumparat masina din afara si mi s-a spus ca la 30 de mii km trebuie sa fac prima revizie.numai ca in tara astia de la vw nu-ti recunosc garantia daca nu o faci la 15000 mii.acum m-am decis sa merg sa o fac la ei...sper sa nu regret.altceva ce pot sa fac?..sa merg inafara numai pt o revizie?multi km si bani pe drum; si pierd si garantia de la astia daca nu o fac aici la ei.
     
  5. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    fa reviziile la 15000 pentru ca la noi in tara e alt trafic si mult mai mult praf si mizerie. Plus de asta nici carburantii nu sunt la standardele pentru care platim. Tocmai din aceste motive se fac reviziile la 15000.
     
  6. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    Am inteles aspectul asta. Dar sa zicem ca fac revizia la 30.000 de mii in afara, atunci ei de ce nu recunosc garantia masinii ?

    Raspunsul dat de ei a fost ca esti in Romania si te supui legilor de aici.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  7. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    Asta e o prostie ca sa traiasca porsche romania. Am intrebat la audi in germania, nu pierd nicio garantie. Daca mi se refuza garantia in Romania pe motiv ca nu am facut revizie la 15000 km este suficient un mail in germania si se rezolva problema. Iti arat scris de la Audi Zentrum in Regensburg ca reviziile se fac la 30.000 km la orice masina audi produsa dupa 2001. Iar pentru orice masina produsa dupa 01.2005 este recomandata revizia atunci cand iti spune computerul de bord. Tu crezi ca nemtii astia fac masini care sunt bune doar pe autostrazile lor? De aia crezi ca le testeaza sute de mii de km prin desert si prin tarile nordice? Numai in romania uleiul tine 15000 si placutele de frana 10000. si ti se servesc motive, ca e praf in aer si sunt multe gropi. hahaha. trebuie cineva sa se puna pe hotii de la porsche si in general pe hotia din "reprezentantele" din romania.
     
  8. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    ne-ai face o mare favoare daca ai posta raspunsul oficial aici. Mie computerul imi spune next oil change din 15000 in 15000 si next service din 30000 in 30000....asta se intampla daca o iei de la noi....daca o iei din afara si ii faci revizia la noi o modifica incat sa-ti apara next oil change ca la mine.Nu cred ca ei fac masini doar pentru autostrazile lor ci cred ca la noi uzura este mult mai mare ca la ei. Sunt curios cum arata un filtru de aer si unul de motorina dupa 15000km rulati in germania si 15000 la noi.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2009
  9. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    nu e adevarat. eu am facut revizia de 15000 la pbv desi computerul spunea ca urmatoarea revizie e in aprox 14000 km sau 300 de zile. dupa revizie imi spinea urmatoarea revizie in 35000 sau 2 ani. tu chiar crezi ca e cineva la porsche care stie sa schimbe cu vag-com-ul setarile astea? eu am stat cu ei 2 luni sa le explic de ce nu merge un telefon cu symbian (N95) pe car kitul original audi, in sensul ca nu iti arata agenda, listele de apeluri.... Vorbeam singur. Ei o tineau unu si buna ca tre sa imi vanda un cradle pentru cotiera de 200 de euro care de fapt e un incarcator de nokia de 200 de euro. La computere si la electronica mai ales pe masinile cu mmi cei de la porsche sunt 0 (zero). Ei nici macar nu fac update-urile de mmi normale ca le e frica sa nu strice cevca. Mie mi-a zis unul de la PBN : "avem o actiune de upgrade la masina dvs. dar sa stiti ca s-ar putea sa se strice calc in timpul upgrade-ului asa ca mai bine o lasam asa". Iti dai seama ca am cumparat discul de upgrade de la ei (costa 1 euro) si mi-am facut upgrade-ul in fata blocului. a mers fara probleme. sa stii ca am avut rabdare cu porsche romania, dar dupa ce mi-am luat vreo 4 tzepe de la ei de peste 1000 de euro fiecare, m-am lecuit. si atata timp cat voi conduce un audi, voi spune tuturor cat de slab e service-ul porsche romania si ce hotie pe fata se face acolo.
     
  10. BOMBANITORUL 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 hp
    Service interval Romania

    Mie mi-au resetat service interval si l-au trecut la 15.000 km, eu te sfatuiesc sincer sa ii mai intrebi odata si vei fi socat. Oamenii astia dau impresia ca sunt seriosi dar nu sunt. Daca sari de 15200 unul din primele lucruri care le vei auzi este ca ai pierdut garantia la ei, Audi recunoaste reviziile facute la noi dar trebuie sa fie bifa sau stampila a dealerului pentru LL, ceea ce ei nu fac si nici nu mentioneaza ca este revizie LL in baza comuna facuta de producator. Iar daca au uitat(la mine chiar nu au stiut cum se face si m-au tinut aproape o ora si jumatate) sa schimbe in BC-ul masinii service interval eu ma indoiesc sincer ca vei putea sa convingi pe cineva de la ei ca nu stiai ca trebuie sa vii la 15000 si asta pentru ca ei nu ti-au mentionat in carte ca au facut revizie LL. Nu te baza pe cei de la Ingolstadt, pana la Dumnezeu....te mananca toti!
     
  11. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    BOMBANITORUL Banuiesc ca ai dreptate pentru ca te bazezi pe seriozitatea celor de la Porsche Romania care lipseste cu desavarsire. Eu unul nu mai calc pe la ei la revizie, prefer sa fac un drum in Germania o data pe an si sa fac reviziile acolo. Crede-ma ca diferenta de pret (in Germania e mult mai ieftin) acopera si motorina si cazarea. Eu am dat la revizie de 15000 la PBV 2700 ron + tva, iar revizia de 30.000 in Germania a costat aprox 300 euro. Daca nu crezi pun facturi scanate aici.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  12. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    salut

    sa spunem ca nu fac revizia in tara si merg inafara sa o fac la 30000 de km.eu am masina inmatriculata pe numere de romania si daca mi se strica ceva aici in tara la masina ce ma fac eu ?dau piesa jos si merg cu ea pana in germania ?pt ca astia de aici nu o sa imi recunoasca garantia pt ca nu am facut revizia la ei.deci?
     
  13. BOMBANITORUL 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 hp
    Te cred, dar am uitat sa mentionez de faptul ca au constatat cu o simpla surubelnita pe motor "ca e defecta caseta de directie". M-am schimbat la fata si le-am spus sa se grabeasca.Ulterior am aflat ca ce "vroia" sa spuna baiatul ala e ca nu aveam SERVOTRONIC. Ei sunt prastie nu alta, iar daca stai sa asculti toate prostiile lor chiar te fac cu nervii, la final mi-am zis un singur lucru:"timp sa am, ca de mers in Germania ma bucur de fiecare data cand o revad".
     
  14. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    cred ca ar trebui deschis un thread in care sa se spuna din experienta la ce reprezentanta audi merita sa mergi, si alt thread unde sa se spuna unde nu trebuie sa mergi, la fel tot cu argumente.In felul asta poate o sa se micsoreze numarul nemultumitilor.
     
  15. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    sal

    pai am mai intrebat si eu pe ici pe colo si mi-am facut pana la urma programare pe maine la ei pt service desi nu am 30000 de km ca sa nu imi pierd revizia.si mai trebuie sa imi verifice si bratul de la roata dreapta fata -ei l-au dat jos si au pus altul sa vada daca zgomotul era de la el si au constatat ca bratul era problema si de acolo aveam un zgomot.dar nu am vrut sa il iau pe cel nou si le-am zis sa il puna tot pe ala vechi si acum am un alt zgomot total diferit un tacanit....merg sa imi verifice ceva si imi fac ei alta problema..o sa vad maine ce imi zic
     
  16. BOMBANITORUL 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 hp
    Cred ca ti-a scapat ceva, daca ai facut revizia la ei , musai urmatoarea o faci la 15.000km pentru ca nici Audi nu are cum sa recunoasca o revizie care nu e LL - chiar daca sunt aceleasi consumabile - pur si simpu trebuie sa o faci, aici sau in Germania.
     
  17. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    este prima revizie la care merg ...pe bc-ul masinii imi scrie ca la 30000 ar trebui sa fie prima revizie.
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asa cum a zis si Sab mai sus si eu cand aveam garantia eram obligat sa o fac la ei. Desi pretul era peste ceea ce inseamna o revizie de genul.
    Asta e trebuie sa ne conformam. Imi aduc aminte ca odata au uitat sa schimbe filtrul de aer si cel de polen (au uitat pe naiba) si am mers 30.000 de km.
    Deja incepea sa miroasa urat si masina parca pierdea din putere. La revizie am facut tot posibilul sa vad si sa stau pe cat pot langa ei.
    Cum aratau saracele filtre nu va zic.
    Imposibil sa le duci 30.000 de km. Si cu siguranta testele de care spunea cineva mai sus sunt facute intr-un numar de km nu pe perioada unui AN sau mai multi in Sahara sau la Cercul Polar.
    Nu vreau sa ii apar chiar imi e sila cand aud astfel de lucruri la cei care reprezinta imaginea Audi si ar trebui sa fie un exemplu pt celalalte retele de service-uri particulare. Din ce in ce mai des clientii renunta la garantie tocmai ca preturile practicate spre exemplu la o lucrare simpla ajung sa te coste cat manopera unei distributii la o alta unitate.
    Eu chiar ma intreb de ce. Aparatura ,testere,echipamente sunt de ultima generatie la fel si conditiile oferite mecanicilor. Stiti unde este problema?
    Cu siguranta nu. Salariul celor de acolo este exagerat de mic. Chiar intrebam si un maxim ar fi de 1500 ron. Scuzati dar cu siguranta peste granita noastar un mecanic bun este platit si bine. Iar de aici pleaca si interesul lor catre meserie si calitate lucrarii executate va fi mereu mai buna.
    Cum e sa lucrezi la masini de sute de mii de euro iar tu sa traiesti de pe o zi pe alta cu un salariu din care nu iti poti permite intr-o viata nici macar optionalele Q7-ului la care faci revizia sau schimbi placutele.
    Aici este tragedia si de aici pleaca totul domnii mei. Nu vroiam sa spun lucrurilor pe nume dar nu este doar vina celor mici, de la conducere pleaca totul. De acolo ,de sus.
    P.S. nu vreau sa generalizez dar sunt si reprezentante din care clienti pleca multumiti si staff-ul e bine platit.
    Toate cele bune
     
  19. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    cata_adc Nu iti dau dreptate. Nu ii tine nimeni pe 1500 ron. cand s-au angajat la Porsche Romania stiau cat au de munca si ce salariu ridica. Asta e mentalitatea romaneasca "noi ne facem ca muncim, e se fac ca ne platesc". Daca nu iti convine salariul , da-ti demisia, pleaca la un loc de munca bine platit, nu iti bate joc de masinile unor necunoscuti care nu au nimic de a face cu fruastrarile tale de angajat la Porsche prost platit. Nu e vina mea ca ei nu iau atitudine fata de conducerea Porsche, si in nici un caz nu voi lua eu, ca si client atitudine pentru ei. Dar pana una alta, mecanicii prost platiti isi manifesta frustrarea pe spinarea mea, cel care le plateste salariul. In cocnluzie, daca ce zici tu e adevarat sa stii ca spun de 2 ori : NU MAI MERGETI FRATILOR LA HOTII DE LA PORSCHE! Cand no sa se mai duca nimeni nu vor mai lua nici aia 1500 ron si atunci nu cred ca va fi mai bine. Asta e tara de c.cat medicii te omoara ca au salarii mici daca nu le dai spaga, politistii iti iau permisul ca au salariul mic daca nu le dai spaga, functionarii iti dau m.ie ca au salariul mic si tre sa le dai spaga. Toti isi manifesta frustrarea exact unde nu trebuie.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asta este adevarul.
    Toate merg prost in tara asta.
    Ce vroiam eu sa subliniez e ca de vina e intreaga conducere nu doar cel care iti duce lucrarea la bun sfarsit.
    La noi in reprezentante sunt angajati o armata de oameni. Unii muncesc si duc greul iar ceilalti stau bine merci pe spinarea celorlalti degustand cafeluta sau facand cine mai stie ce.
    Asta e tragedia. Din pacate tot asupra noastra a celor ce ne vedem de treaba se revarsa raul.
    In timp vor fi afectati asta clar
     

Distribuie pagina asta