1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service la Reprezentanta Audi in Bucuresti - garantii - reparatii diverse

Discuție în 'Service' creată de jacobson, 8 Ian 2008.

  1. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Incearca si cu OPC-ul :(
     
  2. bonsai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro
    Salutare!
    Revin cu detalii:
    Au bagat masina din nou la vopsit si maine ar trebui sa o ridic.Nu stiu..astept cu infrigurare momentul. Oricum , preventiv, voi lua un Xanax inainte si voi tine degetul pe tasta de urgenta a telefonului. Doamne ajuta!
    Voua nu vi se pare prea scurta perioada de remediere? Sa ii cred cand spun ca or sa revopseasca toate reperele enumerate de mine?
    Ar trebui sa ma uit la ceva anume, in mod special?
    VA multumesc tuturor celor care ati trait , macar pe perioada cat ati citit cele postate, aceleasi sentimente "de bine" la adresa incapabililor si nesimtitilor de la MIDOCAR VITAN!
     
  3. dany-yzo

    dany-yzo 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    golf 4, 1.9tdi, 2004
    practic se poate daca se ocupa de masina cum ar trebui...dar cum ii stiu eu...probabil iti trebe mult calm...si sa fii atent la detalii
     
  4. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    imi pare rau de cele intamplate. din pacate.. sunt nevoit sa repet a nu stiu cata oara.. " suntem in romania".:( eu sper sa rezolvi masina sa fie ok.. si sunt convins ca asa va fi.. dar ramai cu nervii, cu stresul si cu masina lipsa perioada aia.. cum a spus si Alin. ar fi trebuit sa mergi la OPC. sunt convins ca din toti clientii nemultumiti, (indiferent la ce service sau ce au facut la masina) daca 1 % se prezinta la OPC. daca toti ar proceda astfel,si s-ar da niste amenzi , parerea mea e ca, acest" neprofesionalism" ar inceta. :haudrauf:
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    chiar ma minunez de ceea ce citesc.
    masina neveste-mii a fost lovita usor de doua ori si a trebuit vopsita pe ici pe colo. cei de la BDT sunt niste meseriasi din acest punct de vedere.
    sa nu mai spun ca vopselei originale de pe masina i s-a cojit lacul prin unele locuri si dupa revopsirea celor de la BDT nici vorba de asa ceva cu toate ca masina a parcurs un nr dublu de km fata de km facuti anterior vopsirii acelor elemente de caroserie.

    chiar atat de carpaci sunt cei de la midocar?
     
  6. bonsai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro
    Am reusit, in mare, sa reintru in normalitate cu masina. Mai are rost sa va mai spun ca a fost nevoie de inca doua "reintrari" in vopsitorie? Intr-un final am ajuns si la SEFUL DE SERVICE de la VITAN si in momentul ala TOTUL a avut o explicatie pentru mine. ASA SEF, ASA SERVICE. Sau vice versa??????
    Ideea e ca sictirul ( imi pare rau, dar asta e cel mai potrivit termen) cu care s-a facut ca a discutat m-a scos din sarite. Mandria lui cea mai mare era ca e sef de service de 16 ani, nicidecum ca in astia 16 ani a avut foarte putin clienti nesatisfacuti.....asa cum ar trebui sa fie.........In fine....back to reality : dupa ce am stat langa vopsitori, dupa ce persoana de la receptie tinichigerie a facut spume pe acolo, acoperita in rusine, am realizat ca indivizii aia CHIAR NU POT, frate. NU POT sa se ridice la nivelul tehnologiilor si pretentiilor unor clienti care dau 60.000 Euro pe o masina. SUNT INCAPABILI DE A INTELEGE TERMENUL DE PROFESIONIST. Ei ai ramas la statulul de meseriasi....si cred ca multi dintre noi ii incurajam sa ramana acolo.
    Cand am vazut devizul catre asigurari ( pe care nu l-am semnat) am ramas mut .

    Daca aveti prieteni cu VW sau AUDI, dati-le sa citeasca randurile astea inainte de a pleca catre vreun service.

    Si , in incheiere, va pot spune ca am avut norocul, la recomandarea cuiva , sa intru pt o revizie la SCORPION FOCSANI.

    NISTE OAMENI CARE PRETUIESC CLIENTII, ca si sursa a propriilor venituri.
    PRETURI cu 30% mai mici decat in Bucuresti. ( o revizie de A6, 30 TDI cu toate filtrele a ajuns la 1400 RON. Asta in conditiile in care iti permit sa stai langa ei . Si au verificat pana si uzura anvelopelor, au facut presiunea pneuri etc....
     
  7. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Imi pare rau ca nu mi ai citit posturile de prin iarna cand am fost si eu la ei. Niste hoti imputiti sau pretat sa mi fure pana si clemele de la scut (la motor) erau puse una da una nu, si multe aventuri cu ei.
    Problema se pune altfel: ok nu ma mai duc la vitan nici la pbv dar unde sa ma duc, in cine sa am incredere sa le duc masina mea pe care am dat o palarie de bani (pentru mine) si sa vad ca se pricep, ca stiu ce fac, ca atunci cand le voi plati factura sa fiu multumit si eu si ei. Eu stau cu sistemul de parcare defect de cateva luni pentru ca nu stiu la cine sa ma duc sa mi l repare, am preferat sa iau o schita si o descriere a unui coleg de forum si sa mi inlocuiesc piesa singur. Nu ca as fi zgarcit, nu ca mi ar placea sa ma murdaresc ci pentru ca sunt niste incompetenti.
    Insa sa stiti ca situatia nu este doar la audi asa, ci la toate marcile, am avut aventuri dureroase si cu vito la casa lux si la mkar la mitsubshi.
    Asa ca fac un apel catre cei care au avut surpriza placuta sa mearga la oameni care chiar sunt meseriasi in domeniul lor si se pricep sa le faca putina reclama.
     
  8. WandererRO

    WandererRO 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iasi/Bucuresti
    Masina:
    A6 - 3.2 FSI/quattro/tiptronic/255 CP
    Porsche Nord Bucuresti - incompetenti si hoti!

    Ma simt realemente obligat fata de ceilalti forumisti sa impartasesc experienta avuta cu cei de la Porsche Nord Bucuresti.
    Acum aproximativ doua saptamini mergeam spre birou in Bucuresti, stind in coada de aproximativ 2 kilometri de pe DN1, la semaforul de la Baneasa, cind motorul masinii mele incepe sa mearga neregulat. Se aprinde si becul care indica o nefunctionalitate a pompei de benzina si dupa citiva metri motorul se opreste. Am dat la automat, nimic, o data, de doua ori...
    Disperat, imping masina linga bordura, reusesc sa o scot din fluviul de masini la baza pasarelei de la IKEA pe urcare si incep sa caut un numar de telefon sa ma tracteze cineva de acolo. Gasesc pe net repede numarul de la Porsche Romania si incep sa sun... Era ora 8:00 dimineata si surpinzator cineva raspunde, informindu-ma insa ca ei sint Porsche Romania si mi-a dat un numar de telefon de la service. Sun acolo, raspunde cineva care nu lucra si imi da doua numere de telefon de la doua platforme de la ei. Primul telefon si norocul meu, era platforma de la Porsche Aviatiei, care descarca o masina si putea ajunge relativ repede la mine... Si chiar s-a intimplat asta... Pina aici totul fain frumos... nimic nu prevestea durerile de cap de mai tirziu...
    Ajung la cel mai apropiat service cu platforma, acesta dovedindu-se a fi Porsche Nord Bucuresti... Acolo spatii largi, birouri impunatoare, ajung impresionat frumos pina atunci la consilierii de reparatii. Ma ia in primire domnul Catalin Dumitrescu care imi comunica amabil ca problema nu poate fi reparata pe moment, suna la meseriasi probabil care stabilesc ora 12-13... Asta este, imi iau calabalicul si cu un coleg care venise sa ma ajute plec la birou, cu promisiunea ca voi fi sunat dupa diagnoza...
    Se face ora 13, ora 14 chiar si sun sa aflu una alta despre masina... La numarul notat de domnul Dumitrescu ca fiind numar personal de serviciu, bineinteles ca nu a mai raspuns nimeni pentru mai bine de o ora... Disperat, incep sa sun prieteni, care sa aiba prieteni care au prieteni la PNB... Gasesc, bineinteles, ca doar PCR (pile, cunostinte si relatii) este la putere si in ziua de astazi... Obtin promisiunea ca in cinci minute domnul Catalin Dumitrescu ma va suna. Ceea ce efectivv se intimpla, a se vedea ca sistemul inca functioneaza... Cu o voce trista ma informeaza ca inca nu stiu ce este cu masina, le da o gramada de erori si va mai dura inca macar jumatate de ora sa depisteze problema... Eram deja fiert, trebuia sa plec la Tulcea si Galati, apoi la Iasi, acasa, peste week-end... Primesc un telefon dupa alte citeva ceasuri si mi se comunica ca au depistat doua probleme... O bobina arsa, guess what, era pe stoc si costa doar 200 RON, vestea rea fiind ca era dusa clapeta de acceleratie, o electrovalva care au scos-o de pa masina, au pus-o pe "stand" au alimentat-o si nu pornea... Sigur dusa si asta, insa nu sint pe stoc si costa vreo 3.000 ron fara TVA... Si ce m-a dat peste cap a fost exprimarea acelui Catalin Dumitrescu ca nu au siguranta ca asta este tot si masina poate sa nu functioneze si sa necesite si alte reparatii... M-au apucat nervii si am sunat doctorul meu curant pentru masini, un meserias de calitate, Dan Baltagiu, al carui singur defect era ca este la Iasi iar eu eram cu masina varza la PNB... Il buseste risul cind ii spun de clapeta de acceleratie, se exprima ca este stranie problema si imi da in cinci minute numarul unui meserias de incredere din Bucuresti.
    Primesc acel numar, sun, fac rost de o platforma, scot masina cu multumirile de rigoare de la Porsche Nord Bucuresti si ma duc la domnul Mihai... Ii las masina in seara zilei de cosmar, contramandez drumul la Tulcea si ma pregatesc de un drum de tren de la Bucuresti la Iasi.
    A doua zi de pe la 11 se apuca omul de treaba, ride si el putin de faza cu clapeta, ma suna pe la 18 sa imi spuna ca masina este gata, era doar bobina de vina, a schimbat-o, dar trebuie un schimb de ulei ca dobitociii de la Porsche Nord Bucuresti au dat la automat pina cind au bagat benzina in ulei si l-au compromis.
    Concluzia? Reparatia ce se anunta la Porsche Nord Bucuresti sa depaseasca 4.200 ron cu tot cu manopera, estimare facuta de domnul Catalin Dumitrescu, consilier reparatii, m-a costat 950 ron cu tot cu schimbul de ulei si filtrul schimbat datorita prostiei lor...
    Concluzia o trageti si singuri. Sint incompetenti si hoti. Daca as fi fost mai naiv si slab de inger ma ardeau de 3.000 ron fara sa clipeasca.
    Credeam, in naivitatea si prostia mea, care se vede ca le am totusi intr-o anume doza, ca Porsche Nord Bucuresti este centrul Audi in Romania si acolo gasesti cei mai buni, cei mai corecti meseriasi in bransa. Sediul impunator, facut pe banii fraierilor care aleg sa cumpere masini din Romania si sa le intretina in reteaua lor, nu are nici o legatura ca si imagine cu realitatea incompetentei si hotiei care se practica acolo, este doar un gard vopsit in spatele caruia patruleaza leoparzii ;) care se uita in ochii tai si incearca sa evalueze cam de citi bani pot sa te fure... incalificabil. Ma gindesc acum ce sa le fac... Datorita uleiului bagat in benzina de handicapati, mi s-au dus patru tacheti, care unul singur costa aprox 400 ron, plus schimbatul intregii distributii... Care distributie am inteles ca si aia ar fi vreo 1.200 ron, plus manopera... Un sfat, ce sa le fac? ca nu vreau sa ii las pe nesimtiti nepedepsiti... astept parerile voastre...
     
  9. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Din pacate nu cred ca le poti face ceva, din moment ce nu ai cum sa dovedesti ca ei ti-au bagat benzina in ulei. Ei nu o sa recunoasca nici in ruptul capului! In rest ce poti sa le imputi, faptul ca au vrut sa-ti schimbe o piesa care defapt era ok, ei pot sa-ti spuna ca ai schimbat-o tu dupa ce ai scos masina. Daca era ceva de facut, ar fi fost in timp ce masina a stat la ei, din pacate acuma e prea tarziu, asta e parerea mea! Este trist....ultimele doua comentarii (din pacate) spun tot ce ar fi de spus despre incompetenta unora si altora care sunt reprezentantii Audi in romania!
     
  10. WandererRO

    WandererRO 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iasi/Bucuresti
    Masina:
    A6 - 3.2 FSI/quattro/tiptronic/255 CP
    Cind am scos masina, scria clar in constatare de electrovalva (clapeta acceleratie) Si poate fi facuta o expertiza independenta care sa constate faptul ca acea piesa nu a fost schimbata. Poate calculatorul o vede cumva si confirma chestiunea asta, ca piesa nu a fost schimbata. Ma gindesc ca justitia Romana poate da crezare unui client in fata marii multinationale. Eu oricum nu ma las... Ma voi duce pina in pinzele albe sa ii pun sa plateasca. Este strigator la cer modul in care incearca sa te fure.
     
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Foarte bine, iti admir determinare si ambitia, sper sa-i strangi cu usa!
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am impresia ca aceea clapeta are o serie (in afara de cea de cod), serie care poate confirma ca aceea clapeta este una si aceeasi, cu cea care reiesea de la PBN ca fiind defecta.

    P.S. Eu am citit topicul asta in prima luna de cand sunt membru si am luat aminte. Duc masina fie la meseriasi mici cu birouri mai putin impunatoare sau deloc, ori... in ultima instanta m-as duce la reprezentanta in Ungaria.
     
    Ultima editare: 10 Oct 2009
  13. cotoidd

    cotoidd 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4,1.9tdi,2005
    Fantastic, exista un "translate" in limba germana ?:idea:. Si sa trimitem la audi germania, cine stie poate ofera azil politic detinatorilor de audi din romania.Ce spuneti ? si asa ne simtim la camera ascunsa prin service-rile de calitate din romania, ce mai conteaza o farsa in plus ? Oricam ar fi gustata de toti forumistii audi . sper.
     
  14. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Nu va faceti vise, nici cei din Germania "nu sar in apa" de grija masinilor noastre. Eu am solicitat producatorului Audi, prin internet, sa ma lamureasca asupra cantitatii de ulei care trebuie introdusa in cutia multitronic CVT pentru ca am intalnit in practica din atelierele noastre opinii deosebite: unii spun ca 7,5 l (5 l la completare), altii 8,5 l (7 l la completare) iar altii cat cere cutia respectiva ( ii dai ulei cat intra, apoi lasi motorul in functiune pana ajunge la temperatura de 40-50 grade Celsius, apoi se desface busonul de control si se lasa sa curga surplusul ori daca nu curge se completeaza pana se constata ca s-a ajuns la nivel).
    Initial m-au indrumat sa ma adresez producatorului de cutii, acesta din urma mi-a spus ca doar producatorul masinii are aceste informatii datorita instalatiilor diferite utilizate de producatorii auto pentru racirea uleiului.Producatorul Audi (cu amabilitate ! SIC) mi-a comunicat ca solicitarea mea a trimis-o spre solutionare reprezentantei sale din Romania. Aceasta reprezentanta initial mi-au solicitat o multitudine de date despre masina, iar dupa vreo patru luni de corespondenta si-au "cerut scuze" ca avand in vedere ca masina nu a fost reparata ( !!!!!!!!!) intr-un service Audi nu pot sa-si asume raspunderea ( ???!! :ohmy:)
    Am revenit la nemti cu toata tarasenia, dar ei au "placa" lor, reprezentanta lor din Romania are deplina competenta sa-mi raspunda la intrebarile mele.Precizez ca intrega corespondenta am facut-o in limba germana utilizand un translator autorizat, conta cost, binenteles. Traducerile cu programele diverselor site-uri sunt mai mult decat aproximative, uneori hazlii alteori foarte penibile. Eu am incercat sa "traduc" din romana in ... romana. Incercati sa vedeti ce iese!
    Am constatat ca ma invart in jurul ... masinii, asa ca am renuntat. Prefer sa raman nestiutor in aceasta materie decat sa ma "umileasca" profesionalismul ... Ma abtin de la mai multe comentarii !
     
    Ultima editare: 6 Noi 2009
  15. Guest 13139 Guest

    Salutare.
    Am citit si eu pataniile voastre cu service-urile Audi de prin tara si pot spune ca, impreuna cu ce experiente am eu, m-am lecuit definitiv de a mai calca prin ograda lor. Cum mi se apropie revizia de 30.000 la A3, care-i a mea, o sa merg la Debrecen.
    Dar, sa va istorisesc si eu experienta mea:

    1) A6 3.0 TDI quattro --> PBN
    (sit back comfortably, ca e poveste lunga si inca nu e gata)
    Undeva pe la inceputul lunii august a.c. (2-3-4, nu mai retin...), asociatul meu care e un fel de pilot de anduranta (in sensul ca doarme putin si face km. multi), pleaca cu masina de mai sus de la BZ catre CT in jurul orelor 24. Pe la 01:00 ma suna ca a facut accident langa Urziceni: cal pe capota. Ma rog, nu m-am mirat, insa asta e alta poveste...
    A doua zi, masina ajunge pe platforma la PBN. Daune: capota fata, masca fata, aripile dr/stg, parbriz zob, plafon indoit, luneta sparta, zgariata de jur imprejur+praf de sticla in interior cat cuprinde. Casco la Omniasig.
    Fiindca am decis ca eu sa fiu cel care se ocupa de reparatie, ajung cu masina acolo--pe platforma, dupa cum am aratat--predau toate actele, se constituie dosarul de dauna si intreb: cam in cat timp credeti ca e gata masina. Ala: o luna jumate, da' mai probabil 2. In fine, nu mi-a prea convenit, da' am zis ca asta e... service mare, mult de lucru.
    La 2 saptamani, sun sa vad daca au comandat piesele. Personajul care se ocupa de masina, Robert Anitei, mi-a lasat impresia unui om amabil si serviabil; impresia s-a dovedit a fi falsa. asadar, personajul imi spune ca inca nici n-au facut comanda, fiindca nu s-a primit acceptul de plata. WTF??? Sun la aia la Omniasig, unde nu va imaginati ca am reusit sa aflu din primele 5 telefoane care-i treaba. Ca s-o tai: dupa 2 luni (!!!) ajunge si hartia aia la PBN. Sun la ei (dimineata, pe la orele 10):
    "Alo? Buna ziua, as dori sa vorbesc cu Dl. Robert Anitei."
    "In ce problema, va rog?"
    "Am masina la Dvs. si as vrea sa stiu daca este in service sau nu."
    "Haideti sa vedem daca pot sa va ajut eu. Care e numarul de inmatriculare?"
    "B - 0 4 - Victor Horatiu Petre."
    "A, da, un A6 3.0 TDI quattro, nu?"
    "Exact."
    "Un moment, sa vad daca Dl. Robert Anitei este disponibil."
    ............................................................................
    "Multumesc pentru asteptare. Din pacate, Dl. Robert Anitei nu este disponibil momentan."
    "Bine, dar nu poate altcineva sa ma ajute?"
    "Imi pare rau, insa aceasta informatie v-o poate da doar consilierul Dvs. de service. Daca imi lasati nr. Dvs. de mobil, va va suna el deindata ce are putin timp."
    "OK, nr. meu este: 0755-etc."
    Fiindca evident ca n-am fost sunat, acest dialog l-am purtat in aceeasi zi la orele 16. Si de inca doua ori pe zi, la 10 si la 16, in urmatoarele 7 zile lucratoare consecutive, deci cel putin 16 apeluri. Dupa care am explodat:
    "Alo? Buna ziua, as dori sa vorbesc cu Dl. Robert Anitei."
    "In ce problema, va rog?"
    "Am masina la Dvs. si as vrea sa stiu daca este in service sau nu."
    "Haideti sa vedem daca pot sa va ajut eu. Care e numarul de inmatriculare?"
    "B - 0 4 - Victor Horatiu Petre."
    "A, da, un A6 3.0 TDI quattro, nu?"
    "Exact."
    "Un moment, sa vad daca Dl. Robert Anitei este disponibil."
    "Asculta aici, eu personal n-am niciun fel de placere erotica sa vorbesc cu omul ala..."
    ...ma intrerupe: "Va rog sa va pastrati un ton civilizat."
    Deja fierbeam de nervi: "Daca ma mai intrerupi odata, iti garantez ca maine dimineata vii degeaba la servici. Taci din gura si asculta-ma. Tot ce vreau sa aflu de doua saptamani in care sun zilnic de doua ori pe zi, e daca kktul ala de masina e sau nu in service. Nu vreau sa ma ajute Robert Anitei. Tot ce vreau e sa-ti ridici kooru' de pe scaun, sa mergi in service, sa stai fix in mijloc si sa te uiti in jur. Daca vezi un Audi A6 gri, cu nr. B-04-VHP, inseamna ca e in service. Daca nu, inseamna ca nu-i. Asta la voi necesita un grad de pregatire suplimentar aluia pe care-l ai tu, sau iti cer prea mult?"
    Ala, saracu', cred ca intelesese ca ceva e in neregula, asa ca a dat-o pe mai moale:
    "Va inteleg nemultumirea, va promit personal ca maine dimineata va resuna cineva si va spune exact in ce situatie se gaseste masina Dvs."
    "OK, imi cer scuze ca mi-am iesit din fire, insa nu mai pot. deja de 2 luni jumate masina aia ii la voi si nu ca nu stiu cand e gata; nu stiu daca s-a apucat cineva de ea."
    Bine-nteles ca a doua zi nu m-a sunat nici dracu'...
    Drept urmare, eu fiind la CJ si asociatul mau, la CT, ii propun sa mearga la PBN fiindca altfel, ridicam masina din service la anu'.
    Ma suna ala peste 5 ore: "Masina o sa fie gata pe 30.11"
    "De ce asa tarziu?"
    "Pai, cica inca nu s-au apucat de ea ca ai uitat tu sa semnezi si sa stampilezi ceva."
    Am inspirat adanc sa nu fac istericale la telefon, dupa care i-am spus:
    "Asa, si sa nu-mi spui ca ai fost suficient de naiv sa-i crezi. Asta nu puteau sa-mi spuna ei, cu ocazia uneia din cele 4 vizite pe care le-am facut, sau la unul din cele cel putin 16 telefoane pe care le-am dat?"
    "Nu stiu, mie asa mi-au spus."
    Cade cortina peste Actul 1. Epilogul, pe 30.11. (4 luni mai tarziu, nu 2...)

    2) A3 2.0 TDI --> Autoworld Cluj.
    Imi facusera mie cu ochiul triplele alea de pe A3-ul nou si ma batea gandul sa le inlocuiesc si la a mea, drept urmare, unde merge prostu'? La reprezentanta....
    "Buna ziua."
    "Buna ziua. Cu ce va pot ajuta?"
    "As vrea si eu o oferta de pret pentru triplele de A3 8PA, cele noi cu led."
    "OK."
    Se uita ala in comp, le gaseste, imi da un print (pe care aveam sa-l citesc doar acasa) si imi explica dupa cum urmeaza:
    "Stiti, va va trebui si un adaptor..."
    ...il intrerup: "nu-mi trebuie, ca masina, desi e 12/2006, are soft de 2007."
    "De unde stiti?"
    "Da' Dvs. de unde stiti ca-mi trebuie, daca nici macar n-ati pus-o la scan?"
    ...(lejer incurcat): "Bun, atunci nu va trebuie adaptor, dar nu va putem oferi garantie pentru lucrare."
    "Poftim?!?! Si de ce nu, ma rog?"
    "Pai, n-am mai facut pana acum asemenea modificari."
    "Adica, ia stai sa-nteleg eu: deci, piese originale, luate de la voi, montajul facut la voi, si tot n-am garantie? Pai, unde ar trebui sa merg atunci, ca sa am?"
    "Nu stiu. Noi nu dam, v-am explicat de ce..."
    "Bine. Pa-pa-pa."
    Aici, oamenii merita o bila alba, da' in cap, fiindca desi au fost cizma, macar au fost cizma politicoasa. Cat am asteptat sa se faca disponibil unu' dintre ei, am fost servit c-o cafea de un consilier, iar cand i-am zis "nu, mersi, ca nu merge fara tigara, or mi-am uitat tigarile la birou" mi-a oferit si tigari. Asa ca, bila alba la PR, data-n capu' alora de la service.
    M-am carat. Mai pe seara, ajung acasa si ma uit peste oferta de pret:
    3 x tripla mare stanga (caroserie),
    1 x tripla mica stanga (hayon),
    1 x tripla mica dreapta (hayon),
    0 x tripla mare dreapta (caroserie).
    1.550 lei + TVA. WTF??? 5 piese??? Parca trebuiau doar 4...
    Lasand la o parte faptul curios in sine ca nu dau garantie pentru o lucrare executata in service autorizat Audi, cu piese originale Audi, macar un beshit de print, ai zice ca puteau da, nu? Wrong! A, si piesele-s a dreq de scumpe. Din Germania la iau cu 260 Euro, inclusiv adaptor. Nu 428 + 45 adaptorul.

    Singura mea experienta pozitiva cu vreun service Audi din .ro a fost cel de la Baia Mare. Oamenii de la Robot, jos palaria! Recomand.
    Problema e ca dupa toata tarasenia asta, m-a apucat o greata si o sila de service-urile pompos denumite "reprezentante autorizate," de s-au lins pe bot de prezenta mea si a masinilor din firma, si e pacat.
    Noi avem 1x A3 2.0 TDI, 1x A6 3.0 TDI quattro M6, 1x A6 3.0 TDI quattro multitronic si 1x VW Golf 1.6, adica, nici mult, nici putin.
    Asa ca, din partea mea, sa crape de foame toti aia din service-urile romanesti. Cand ii aud cum se mai tanguie, saracutii de ei, ca a'vai, anu' asta, cu criza, da' ce rau ne merge, dom'le...
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2009
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Bwwlan, chiar daca e neplacut ceea ce ai patit tu, sa stii ca mi-a placut cum ai povestit incat am citit de 2 ori... serios acum, ai un dar de a povesti "fain de tat" cum ziceti voi la Cluj. Foarte tare partea cu:
    Aici l-ai fircalit rau pe ala! :p (am un preten pe la Cluj cu care ma mai prostesc in jargoane).
     
  17. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Intradevar aia de Robot,iti dau cafea si o tigara(dar numai una),in rest,profesional...ma abtin de la comentarii! Pe langa ce-ai scris tu,eu de 10 ani,de cand am masini la ei,pot lansa o carte,si asa e la moda in ultimul timp!:)
     
  18. Guest 13139 Guest

    @masimo: Iarta-ma, dar n-am inteles: e de bine sau e de rau cu Robot? Ca eu am dus la ei un Golf V in ianuarie 2008 (pentru lucrari de tinichigerie) si un Allroad in 2007 (pentru sistemul pneumatic de ridicare/coborare) si mi-a super-placut cum au lucrat si cum s-au comportat oamenii aia. Tre' sa le zic ca m-a trimis Chereches? ;)
     
  19. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Nu vreau sa intru in amanunte,faptul ca sunt prieten cu patronul de la Robot e scaparea mea. Sisi,mai repara ce poate! Intr-un fel ,il inteleg,e greu sa lucrezi cu oamenii,dar,sa mergi cu aceeasi problema in service de 7-8 ori,e caraghios sau penibil? Stii ce face el de rusine(cred):le baga pe garantie si daca nu am!:shrug:
     
  20. neo_andersson Cont inchis la cerere

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nimic
    Subscriu, PBN e cel mai incompetent service, iar mai nou, tupeul si aroganta personalului, in frunte cu seful lor, depaseste orice limita. Mai am de asteptat 2 zile un raspuns oficial in scris de la ei si ii dau in judecata. Eu unul sunt dispus sa cheltui oricat dar voi "muri cu ei de gat". AJUNGE CAT SI-AU BATUT JOC DE CLIENTI. In 2 zile sa va uitati la stiri ca voi fi vedeta.....
     

Distribuie pagina asta