1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service la Reprezentanta Audi in Bucuresti - garantii - reparatii diverse

Discuție în 'Service' creată de jacobson, 8 Ian 2008.

  1. Guest 13139 Guest

    Revin cu informatii despre cazul prezentat anterior:
    Am vazut-o live vinerea trecuta (27.11) si la interior avea montata doar bancheta spate. Montasera luneta, parbrizul nu, scaunele erau scoase afara, plafonul si panourile usilor erau undeva, in orice caz nu pe masina. Lipsea si bara fata.
    Nenea Anitei ne-a condus, pe mine si pe asociatul meu la masina, unde am fost surprins sa constat cele descrise mai sus. Omul s-a apucat sa ne arate cat de profesionist a fost lucrata masina, "stiti, mai urmeaza si un polish din partea casei" (yawn!) insa, cand a fost intrebat "bun, frumos, da' cand e gata?" "aaaa, pai luni se monteaza plafonul, se termina instalatia electrica si e gata pe seara."
    Ii spun asociatului meu: "bun, deci, poti miza pe faptul ca miercuri e gata..." (marti fiind 01.12 si deci, liber), sare ala: "nu, o sa vedeti ca e gata luni."
    Doar nu credeti ca e gata nici in ziua de azi... A sunat asociatul meu miercuri pe la orele 16: "e gata? pot sa vin s-o iau?" "aaaa, stiti, a montat ala plafonul gresit."
    In 30 minute omul s-a infiintat la PBN, a facut un scandal monstru si s-a ales cu masina la schimb gratis de la aia. Frectie, fiindca masina tot nu e gata.
    Si iata-ma cum imi dau dreptate partial: "ma prind sarbatorile de iarna cu masina in service." Urmeaza sa vedem daca o avem pana de Craciun.
    To be continued...
     
  2. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    WOW!!! 5 luni ca sa repare ce? sa-mi aduc aminte ce am citit a... da : o bara , doua aripi fata , capota motor , faruri , parbriz , luneta si restul ce mai era de indreptat si vopsit toata masina asta da lucrare rapida fata de cei de la AUDI care daca se apucau in acelasi timp sa faca o alta masina dar lucrata manual (adica totul facut manual : usi , capote , aripi , motor , etc.) cred ca o terminau in 6 luni , DAAA chiar sunt rapizi , asta imi aduce aminte de ce m-am apucat cu un prieten sa-mi demontez turbina in spatele blocului ca era sparta (asa am cumparat masina) si in 5 ore a fost data jos . La tine chiar nu aveai ce face fiind vorba de un accident si masina destul de sifonata , nu aveai cum sa o repari in spatele blocului . Ce sa-ti spun multa bafta in continuare si ne spui si noua a fost gata masina pana de sarbatori sau o mai ai si acum in service?
     
  3. stressgeorge

    stressgeorge 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 318 (E46) 1.9i 118 CP an 1999
    Am fost la Porsche Vest pentru o geometrie si inlocuire capete de bara, bielete si toate accesoriile lor pe ambele roti si sunt foarte multumit de cum a iesit si de felul cum a am fost tratat ( in comparatie cu alt service care are fite de reprezentanta ). Il recomand cu caldura pe consilierul Daros Antonio. Este super ok omul asta. La Porsche Nord nu asi calca vreodata, in schimb la PBV asi face-o oricand cu mare placere.:respekt:
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am avut si eu placerea sa constat cat de idioti sunt baietii de la PBN.Am comandat de la ei un suport de cutie de viteze pe baza talonului.Toate bune si frumoase l-am comandat,am platit avans,l-am ridicat(2 drumuri pana la ei).Cand am vrut sa il montez am constatat ca nu se potriveste,pentru ca mi-au comandat suportul pentru FWD si a mea este Quattro,iar cutia difera si implicit suportul.M-am dus la ei cu suportul in brate si mi-au promis ca azi voi avea un alt suport.Ce m-a uimit a fost modul de lucru in program(ETKA) a baiatului de la piese.Acesta cauta in toata lista un suport care sa se potriveasca si la codul meu de cutie,insa nu alegea varianta cu negru data de program(in ETKA ce este montat pe masina apare cu negru,ce nu este montat apare cu gri sters).Dupa mai multe discutii sper ca mi-a ascultat sfatul si l-a comandat pe cel indicat de program.Vedem in cateva ore(mai fac un drum si aproape am consumat motorina de aceeasi suma cat suportul)
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Catalin sper ca te-ai gandit la varianta ca omul este nou si poate doar acum invata tainele meseriei...
    Daca ai ETKA sau prieteni cu ETKA (sigur stiu ca ai) te duceai direct part number-ul, indiferent ca a fost schimbat il echivalau.
    Nu inteleg de ce nu poti comanda piese prin telefon, pt o suma modica de genul nu cred ca cereau avans. Sau poate ca ma insel
    Nu vreau sa apar pe nimeni insa lucrez in bransa si stiu ca probleme cu piesele sunt la tot pasul. ;)
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    am ridicat suportul si a fost bun al 2-lea.Am dat un telefon luni sa intreb daca a sosit suportul si cum nu am putut obtine informatia am mers personal la ei si am ridicat suportul(sosise).Marti m-a sunat o cucoana de la call center PBN sa imi transmita ca inca nu a ajuns suportul ridicat de mine luni(prosti rau saracii).
    Cata nu m-am dus cu codul la mine pentru ca am uitat.De obicei merg cu codurile dupa mine si oricum ii pun sa intoarca monitorul sa vad si eu.Baiatul care a comandat primul suport sa zicem ca era nou si l-am comandat gresit,dar al 2-lea sigur lucreaza de 1 an acolo si tot nu stia sa caute un amarat de cod.Probleme am avut si eu cu piese pe original care desi erau comandate pe codul corect nu s-au potrivit.Nu pot sa concep sa cumpar o piesa pe original care sa nu se potriveasca,insa am trait-o si pe asta si mai grav am avut si consecinte in urma motarii ei.Asta este sa traiasca PBN dealerul cu cei mai idioti angajati
    LE la PBN nu poti comanda nimic prin telefon pentru ca trebuie platit avans.Plus de asta nu poti lua legatura cu baiatul de la piese,ci vorbesti cu niste cucoane de la Call center(au voce frumusica in schimb) careia ii spui ce vrei si ea suna mai departe si afla informatia.Avansul este de 50% din valoarea piesei.
    Oricum la PBN pe stock se gasesc doar filtre si ulei,in rest pentru orice piesa amarata trebuie sa dai comanda.
     
    Ultima editare: 13 Iun 2010
  7. Pilif

    Pilif 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 8l 2001 1.6 75 kw AVU
    Acum, daca tot sunteti pusi pe barfit sa ma bag si eu. Anul trecut, la sfarsitul anului universitar am avut ocazia sa fac practica 2 saptamani la PBV 1 si PBV 2. Despre organizarea lor nu stiu nimic, dar mecanicii sunt sub orice critica. Fac orice numa` sa nu munceasca, se alearga, injura, tachineaza parca ar fi copii; in timp ce masinile sunt cu capota ridicata si atat. Nu se omoara cu munca si intelectul lor m`a dat pe spate.
    Prima zi in service, un nene de varsta a doua: "Baieti haideti sa va arat cum se freaca p..a!" (scuzati limbajul, am citat). Nimic deosebit de lucrat in sevice in afara de cateva revizii si un schimb de placute de frana pana cand un client cu un Tuareg solicita schimbarea ambreiajului. Mecanicul care ne arata cum se freaca se gandeste sa verifice starea volantului dar nu stia cum: "Stati asa ca ma duc la inginer." Revine mecanicul dupa cateva minute si zice: "Ba cica daca pot sa misc volantul mai mult de 3-4 dinti e dus." Ia o surubelnita, o baga printre dintii volantului si invarte, dar nu stia daca in stanga sau in dreapta; se duce iar la inginer si se intoarce lamurit si cu un aparat foto. Invarte el de volant in timp ce ne explica noua ce`i zisese ingineru si ne spune concluzia: "Ba plm sunt cam 3-4 dinti asa a zis si ala (ingineru`)". Face 2 semne si ne pune sa facem o poza cu aparatul respectiv ca dovada.
    Acum alta problema, copierea pozei din memoria aparatului in calculator. Cred ca s`a chinuit vre`un sfert de ora si tot nu reusea. Nu stia sa faca nimic pe calculator, abia se misca; poza fiind copiata tot de noi.

    Cam astea sunt putinele faze pe care mi le mai amintesc, cele care mi`au atras atentia asupra competentei mecanicilor din service`urile "mari", service`uri de masini premium.
    Multumirea sau nemultumirea unui client la un astfel de service depinde si de noroc, pentru ca erau si mecanici mai scoliti, care putea lega o discutie cu caracter tehnic, stiau ce trebuie sa faca si mai ales cum sa faca.

    P.S. In 3 saptamani termin sesiunea si probabil o sa raman pentru practica tot in Bucuresti si o sa fac tot posibilul sa ajung tot la vre`un Porsche si promit sa va tin la curent cu experienta lor in timp real, eventual va pot spune cum se lucreaza la masina daca se intampla sa o aveti in service.
     
  8. floryn_boss2008

    floryn_boss2008 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,9 tdi AVB,101 cp 2003
    Azi am fost si eu prima data la servi la porche vest in chiajna,sunt niste oameni de ***** mau tinut o zi intreaga pt k nu imi merg stergatoarele sa-mi spuna pana la urma k trebuie sa schim toata instalatia masini si suma ar fi ceva in jur de 11.000 ron niste tampiti cica a luat apa masina si a afectat cablurile,in fine la bani astia trag fire de la maneta la motoras
     
  9. Ronie

    Ronie 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nesimtiti! Si eu am o experienta neplacuta cu cei din reprezentanta. Nu o sa ma mai intorc la ei niciodata. Ar lua si pielea de pe tine.:motz:
     
  10. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    @Pilif eu am schimbat ambreiaj si volanta la PBV2 :)
     
  11. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Confirm,Dl Daros este unul din putinii consilieri Porsche cu care am placere sa stau de vorba cand am probleme cu masina. La Vest 1 un consilier care isi face treaba iar este Valentin Elekes.
     
  12. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Eu nu am cuvinte de lauda pentru Dl Daros... Si credeti-ma... mi-am dat toata silinta...
     
  13. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Nu am fost niciodata la Porsche Service si nici nu o sa merg pentru ca suntem in Romania si mai mult ca sigur ca la cat sunt de mari schimba mecanicii imediat.

    Am vazut service Audi la nemti (Rothze) si ramai cu gura cascata, stau numai cu calculatorul pe langa ea, ce poti sa-i ceri unui mecanic de varsta a doua la noi care a lucrat toata viata lui pe dacii si il asezi pe scaun in fata unei tehnologii noi?

    Plus ca ar trebuii sa le faca training si sa invete lunar cazuri si cazuri. Eu unul am un service mic unde ma duc mereu daca am probleme si stiu macar ca nu voi avea probleme pentru ca baietii aia de acolo sunt de cand ii stiu eu, nu s-a schimbat nimic si au super experianta.
     
  14. vexx Guest

    Service Audi Bucuresti

    Salut,

    Mi-am achizitionat recent un Audi A5 Sportback din DE, la 22.000 km. Masina mai are garantie Audi inca 3 ani, pana in 2014 si automat, va trebui sa-i fac reviziile numa la reprezentantele Audi (asa mi s-a zis).

    Acum, am o serie de intrebari, poate unii dintre voi care au mai trecut prin asta, ma pot ajuta..si le multumesc anticipat. Nemtii mi-au zis ca masina merge cu ulei long life, care se pune la 30,000 km. Stiu ca e mai scump si nu ma deranjeaza, doar ca va trebui sa fac revizia la 15,000 de filtre (ca suntem in Romania si e varza, desi neamtzul mi-a zis ca si filtrele tot la 30k). Intrebarea e, merita sa continui pe "linia" long life sau nu are rost? Afecteaza asta garantia in vreun fel?

    Acum, problema mea, sunt service-urile din Romania. Stiu ca probabil sunt f multe service-uri serioase, dar am auzit f multe povesti "de bine" + ca am avut si eu anumite suprize de-a lungul timpului cu piese inlocuite, buleli facute etc. Ce service autorizat Audi recomandati in Bucuresti care sa fie foarte serios? Eu stiu doar de Porsche Romania, nu ma deranjeaza, dar nu stiu cat de seriosi sunt (again, aici daca aveti experiente personale recente, va rog). Stiu ca nu e vreo chestie sa faci revizia la masina, dar ma astept la orice rau posibil - ca exemplu, unui prieten, i-a fost schimbata o piesa la masina cu una veche (nu mai stiu exact care) - masina avand, 10,000 km...probabil mecanicul a zis, lasa ca e in garantie, isi pune el alta.

    Va multumesc anticipat pt orice info sau sfat.
     
  15. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    In primul rand sa o stapanesti sanatos si cu placere , iar in legatura cu reviziile personal recomand sa le faci la maxim 1500 in RO .
    Eu fac reviziile la reprezentanta la Nurvil la Rm Valcea , si din punctul meu de vedere sant ok .
     
  16. vexx Guest

    mersi frumos pt sfat...da, in provincie ar fi mai multe variante, dar as vrea sa stiu una valbila si serioasa in Bucuresti. din momentul in care am postat threadul aici, am citit si pe forumul asta si pe alte forumuri numa kkturi de Midocar si Porsche Nord..sunt cam debusolat si deja im rod unghiile
     
  17. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    Si eu am auzit si citit multe despre reprezentantele din Bucureti , personal nu am avut decat vreo cateva divergente cu ei la telefon , plus ca pentru o revizie mi-au cerut o suma foarte mare .
    Acum tu sti cel mai bine ce ai de facut , bafta multa.
     
  18. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Tin sa fiu de acord cu colegul. Si eu fac reviziile la Nurvil, si ma duc in Valcea (din Bucuresti) de fiecare data.

    Vorbeste daca vrei cu Iulian de acolo. Un om foarte saritor.

    Preturile sunt de reprezentanta, nu de service de cartier, dar nu ai probleme.
     
  19. vexx Guest

    nu am o problema cu preturile, prefer sa dau un ban in plus dar sa stiu ca la masina s-a umblat profesionist. te lasa sa stai langa masina cat fac revizia? stiu ca suna paranoic, dar precum am zis..sunt trecut prin experiente nasoale. inca o intrebare, presupun ca e pe baza de rezervare...cu cat timp inainte ma sfatuiti sa fac? (intreb poate dureaza ca la porsche nord 3 sapt :) )
     
  20. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    In general, in nici o reprezentanta nu te lasa sa stai langa masina pe toata durata reparatiei, altfel atelierul s-ar transforma in coada la piata, cu mai multi oameni decat mecanici (adica ii inteleg).

    Insa pe mine, si pe alti colegi de suferinta cu masinile in service, aproape intotdeauna ne-au chemat sa ne arate efectiv defectul.

    Sunt convins ca daca tu insisti ca vrei sa stai acolo langa masina, nu te vor refuza, insa.
     

Distribuie pagina asta