1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service la Reprezentanta Audi in Bucuresti - garantii - reparatii diverse

Discuție în 'Service' creată de jacobson, 8 Ian 2008.

  1. oldman 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    viitor posesor q3 , acum golf6 2.0 tdi 4 motion
    Buna Lucian si la toti cei care au scris !

    Eu am un Golf 5 si voi avea un Audi in cateva saptamani , astept livrarea .
    Lucian , sper sa nu am probleme si chiar in aceasta situatie te sustin si sunt 100 de acord cu puctul tau de vedere . Este generala in Romania lipsa de atitudine civica , fiecare apeleaza la PCR si incearca sa si rezolva singur problema .
    Dar uitam ca ne lovim peste tot de aceasta lipsa de atitudine .
    Pe scurt TE SUSTIN SI HAIDETI SA NE ORGANIZAM !

    Mihai :wub:
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    sa continuam frumoasele noastre interactiuni cu samsarii de piese si masini de la Porsche si Audi Romania.
    nu mai devreme de cateva zile trecute ma gindesc sa le fac o vizita fortata nu de placere (ca doar nu veti crede asta vreodata nu ???) celor de la PBN si dupa relatarea mea ca am gasit apa in spatele scaunului de la sofer raspunsul este urmatorul : :jump::lmfao:
    evident ca putem localiza cauza intrarii apei in autoturism dvs. si pentru asta este nevoie de 4 PATRU ore !!!! manopera adica 4 x 175 lei = 700 lei fara TVA. si evident ceva piese de inlocuit daca sunt necesare !!!!!!! care ar fi acele piese (posibil ceva de la motor) ??????? dar in fine vine faza cea mai tare. sper sa NU ma puneti in situatia de a va usca mocheta (presupun ca este uda zice el) raspuns lasati ca de aceasta ma ocup eu nu, de alta dar macar asa....... un pret sa-mi spuneti ca tot ati adus vorba............ aaaaaaaaaa da este 2.500 lei fara TVA :uhm::confused: nu stiu daca mai sunt cuvinte de spus mai departe asa ca........... multumim din inima celor care ne pot "ajuta" in continuare PBN, Midocar, PBS, Audi Romania si cati si mai cati samsari oficiali si legali, care stau bine merci la umbra acestui mare concern numit A U D I si care in continuare habar nu are "poate" de ce fac minunatiiiiii reprezentanti al lor in Romanica nostra scumpa si draga. dar in fine cei care doriti stampila lor fugiti repede la ei si umpleti conturile cu banii vostri. EU personal nu ma voi adresa NICIODATA acestor indivizi. imi cer scuze celor pe care i-am deranjat sau jignit poate dar, nu ma puteam abtine sa nu va spun mica escapada facata la cei de la PBN. hai sa aveti cu totii o zi frumoasa si sa va mearga bine gratarul de 1 MAI. numai bine Domnilor. :salute:
     
    Ultima editare: 29 Apr 2012
  3. b39bmp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8t, 2003
    Pbn

    N-am scris in viata mea pe vreun forum, dar astazi m-am umplut de nervi cu fetele si baietii de la PBN, si daca tot am vazut ca voi va descarcati nervii aici, am zis de ce nu.

    N-am avut treaba cu service-ul, m-am dus tot timpul la un service bun, zic eu, pe langa stadionul Olimpia. In schimb am facut greseala sa comand un interior aproape complet pentru un A4 B6 ( da stiu sunt nebun, toata lumea mi-a zis, nu-mi place sa iau piese de la dezmembrari ). Am lansat comanda, dupa vreo 4 ore de cautat coduri in ETKA acolo la PBN, am platit integral, dupa care baietii n-au fost in stare sa-mi dea un termen de livrare. Am zis ca asta este si ca voi suna o data la cateva zile pentru a intreba daca a mai ajuns vreo piesa. Miercurea trecuta, sun la 10 dimineata, domnisoara de la serviciul clienti spune ca nu poate contacta colegul de la piese, si ca va reveni in cel mai scurt timp posibil. La ora 14 sun din nou, acelasi raspuns. La ora 16 sun din nou, acelasi raspuns. Ma apuca nervii, dar ma calmez, ma gandesc ca sunt si ei oameni, sunt ocupati etc. La ora 18:30 sun din nou, domnisoara de la serviciul clienti raspunde mestecand plictisita, un covrig probabil, si reuseste dupa vreo 15 minute sa-mi faca legatura la piese. Individul de la piese ma intreaba cum ma cheama, raspund, la care el..."Chiar acum eram cu telefonul in mana si vroiam sa va sun ! ". SERIOS? este 18:45, la 19 PBN se inchide...ce sa fac? sa ma teleportez ca sa ajung sa iau piesele?...individul foarte calm raspunde : Piesele au ajuns azi dimineata, trebuia sa veniti mai devreme !...M-au luat nervii pe dobitoc...pt ca de la ora 10 dimineata incercam sa obtin un raspuns simplu...trecem peste.

    Astazi dimineata, din nou, sun la PBN, la ora 11. Evident acelasi raspuns, va suna colegul de la piese IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL. Se face ora 14, sunt din nou, acelasi raspuns. Ora 16, acelasi raspuns. Deja mai aveam putin si spargeam telefonul. Totusi m-am calmat am asteptat telefonul lor pana la ora 18:45 din nou. NIMIC. Sun din nou, la care domnisoara de la serviciul clienti, foarte mirata...Nu v-au sunat colegii mei?....evident ca nu, altfel nu mai sunam, logic nu?...Imediat va fac legatura !....plin de nervi i-am spus...Nu, vreau legatura cu seful dvs de departament. Sta ea 2 secunde, nu se poate, doar luni dimineata. Ma apuca crizele, si ii spun ca anulez toata comanda, nu mai vreau nici o piesa, si vreau inapoi toti cei 22.000 de lei pe care ii achitasem pentru acele piese. (din nou, da stiu sunt nebun, dar asta este o masina pe care nu o vand, si indiferent cat costa vreau sa o fac).

    Acum astept sa fiu contactat de seful de la vanzari piese, cica maine, sa vedem.

    SA TRAIASCA PBN, si noi ca suntem fraieri si mergem la ei.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2012
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Ca sa va mai alin putin starea de frustrare pe care v-o creeaza reprezentantele din RO, sa stiti ca si pe aici este la fel, poate chiar mai rau atunci cand vine vorba de mecanici care nu au habar de ceea ce fac.
    In tara singura reprezentanta Audi cu care am avut treaba cel mai mult a fost Nurvil Valcea si am fost intotdeauna super multumit de ei, ii si recomand, niste baieti de nota 10, la PBN(N,V) am fost de cateva ori insa m-a lasat rece customer service-ul lor care este de 2 lei!
    De cele din DE nu are rost sa discutam, consider ca acelea sunt etalonul si asa ar trebui sa fie, am lasat masina dimineata la ora 9 pentru distributie si inlocuire discuri frana si placute si la ora 17 era gata iar felul in care esti tratat este departe de ceea ce fac domnii de la PBN!
    Dar, asa cum am zis, cei care aveti posibilitatea incercati Nurvil Valcea, veti vedea diferenta!
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2012
  5. b39bmp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8t, 2003
    Pbn

    Se pare ca dupa cateva mici amenintari cu reclamatii la Audi Gmbh si retragerea integrala a comenzii, se poate face treaba asa cum trebuie si la PBN. Ieri seara au fost lansate aceste amenintari, iar astazi dimineata la ora 11 am fost sunat de catre un angajat PBN care mi-a comunicat ca ABSOLUT TOATE piesele comandate asteapta sa fie ridicate de catre mine la PBN, inclusiv cele pentru care trebuia sa astept cel putin 2 saptamani.

    Deci, SE POATE. Pacat ca trebuie sa ne tiganim ca sa obtinem un serviciu care ar trebui sa fie facut din bun simt si profesionalism.
     
  6. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Salut,

    Ingros si eu randurile celor "multumiti" de serviciile PBV2.
    In ianuarie am schimbat distributia , set complet inclusiv curele/role accesorii la masina mea un A4 2.0 Tdi din 2007.pret: approx 3500 de RON.
    Ieri seara, mergand cu 30 km/h se opreste masina brusc cu un soc destul de puternic.Trag pe dreapta ridic capota , gandind ca a sarit vre-un furtun/mufa.Nu pare nimic sarit si pricepera mea rezumandu-se la privit , ii dau cateva chei...canci.
    Fiind in fata unui servici , injur, sun la un taxi si plec cu gandul sa vad dimineatza ce s-a intamplat.Dimineata surpriza... baietii de la serviciul cu pricina in fix 1 minut imi arata :cureaua larga si probabil intinzatorul rupt.Inspumat si siderat, sun la PBV2 sa trimeata pltforma, duc masina la ei.Incerc fara succes sa obtin o masina replacment ,dupa lungi negocieri plec cu promisiunea ca maine imi vor da.Le las masina sa constante suparat, dar linistit gandind ca totul va fi ok...gresit ...
    Dupa-amiaza ma suna de la PBV sa ma intrebe unde e intanzitorul...le raspund ca in buzunarul meu nu e,sa seuite prin torpedo ca acolo le tin ...in fine ... stateam linistit gandind ca la asa ceva evident nu au ce comenta sau ce discuta.Inca odata gresit , credeam ca sunt intr-un service si o tara normala...

    Stupoare insa : la 17 45 , cu 15 min inainte de inchidere , ma suna consilierul si imi spune foarte linistit ca s-a rupt nu stiu ce rahat de surub, ca in manual lor de 3 lei scrie ca nu e nevoie sa il schimbe si ca asta e , intr-un cuvant sunt bun de plata ....simteam ca imi explodeaza capul , le raspund ca ma doare in cot de manualul lor si ca poate Dorel a strans mai tare surubul aferent sau a montat gresit ceva.Raspuns: e imposibil de dovedit asta....

    Nesimtirea , marlania si hotia cred ca au atins cotele maxime la ei.
    Maine o sa ma duc sa cer scris o explicatie , avand intalnire cu directorul lor de service, care azi nu era prezent , pe care o voi face cunoscuta tuturor , voi implica ANPC si un avocat.O sa fac o expertiza independenta de altfel.Pana nu fac motorul absolut nou , indiferent de costurile suportate cu avocati si etc nu ma las.
    Orice om normal cu minim de bun simt si cunostinte technice minime, nu poate intelege acest gen de explicatii.
    E incredibil ... credeam ca sunt la camera ascunsa.Asa ceva...nici nu am cuvinte.... unde pot ajunge cu nesimtirea si tupeul.
     
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    Salutare. Alin ce pot sa-ti spun decat succes si chiar iti tin pumni din tot sufletul sa reusesti sa-i distrugi pe acesti samsari de piese si masini fie si partial macar. eu nu am avut parte de asa ceva cu toate ca as fi mers pina la inchiderea/distrugerea acestui ''magnific PBN si cine mai este din retea'' deoarece cei care au avut si au probleme de genul tau sau al meu NU vor sa se implice. mi-ar fi placut sa fim si noi macar cei de aici asa uniti nu stiu cum sa zic ca o echipa ca niste frati macar atunci cand belelele ne fac mari probleme cu aceste "minunate" masini care nu mai sunt nici pe departe ceeace au fost odata dar ...........ce pot sa mai zic cand toti cei cu probleme se fofileaza cum stim noi mai bine si ne tinem gura sa nu auda nimeni de nimic ca vezi tu (citez: bai de ce ai scris asa ceva pe forum despre masina ta ? nu-ti dai seama ca trebuie sa o vinzi odata si odata !!! si etc.) eeeee uite eu sunt asa mai nebun de fel si daca nu va fi sa o vand o sa-i dau foc si gata ca asa vreau eu. si cu ocazia asta cui nu ii convine ce scriu eu si despre ce scriu eu sa-mi spuna ce are de spus pe PM si promit public ca ii voi raspunde la orice doreste respectiva persoana. asta ca tot a venit vorba si ma simteam oarecum apasat de problema. astia suntem noi romanii. pacat. inca o data Alin SUCCES si sper sa ne ti la curent nu 220 v ci 380 v cu desfasurarea cazului. hai sa aveti cu totii un sfirsit de saptamina superb. :salute::respekt::hi:
     
  8. oldman 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    viitor posesor q3 , acum golf6 2.0 tdi 4 motion
    Buna ,

    Revin cu o propunere care a trecut nebagata in seama . Este evident ca o sa trebuiasca sa convietuim cu aceste forme de reprezentare Audi , gen PBN etc !.Avem nevoie unii de altii !
    Atat timp cat nu devenim mai vocali si mai prezenti nu o sa rezolvam mare lucru !Fiecare va incerca sa gaseasca o cale numai pentru el .
    Propunerea mea a fost sa incercam sa devenim organizati si sa capatam o putere de negociere care sa fie bagata in seama .
    Una este sa transmitem o lista cu 500-1000 membrii , masisi , serii motor etc catre Audi Gmbh , PBN in care sa reclamam etc si alta este ca fiecare sa incerce singur .
    Poate avea succes numai in cazul in care noi , in primul rand respectam ceea ce ne propunem , daca se va manifesta spiritul de descurcaret tipic natiei , probabil ca nu !
     
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    chiar ar fi super sa ajungem sa facem asta dar: daca eu am fost sunat de 7 (SAPTE) barbati si 1 femeie care au avut sau au probleme cu motorul/motoarele lor si cu siguranta NU sunt singurii si NU au dorit sa-si decline identitatea si macar seria de sasiu ce sa mai vorbim mai departe d-nule coleg Oldmen !!! eu sunt pro mai ales cand vine vorba de cine stim cu totii dar chiar as fi curios sa vad macar 50 (CINCIZECI) de doritori sa se treaca pe lista. tare m-as mira daca am face asta hmmmmmmmm. dar in fine citesc cu mare interes propunerea ta. sa vad ce raspunsuri vei avea. poate ai tu mai mare trecere si nu am stiu eu cum sa ma fac inteles. succes. :search::uhm::yes:
     
  10. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Revin cu urmarea la intamplarea mea cu PBV2: dupa discutii cu directorul , feedbackul lor azi este ca vor schimba tot ce este afectat (tot motorul mai putin blocul motor si arborele cotit la care oricum azi am cerut sa imi prezinte rezultatele scrise al analizei lui).Au recunoscut ca e o problema a lor....Au spus ca va fi suportat 70% de fabrica !!! si 30% de PBV2 , mi-au dat deja si masina de schimb ceruta, un Seat Exeo.
    O sa revin si cu rezultatul final.
    In acelasi timp , daca in final o sa ne organizam pentru un "protest" sau o scrisoare catre Audi , contati si pe mine doar ca trebuie cineva sa ne organizeze.Eu ma tem ca nu am timpul si energia necesara , dar sustin acest demers.
     
    cristi1926 apreciază asta.
  11. oldman 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    viitor posesor q3 , acum golf6 2.0 tdi 4 motion
    Oricum Alin , parca ceva s a miscat !Nu pot sa spun ca ma bucur pentru ce ai patit dar ma bucur ca ai in sfarsit cea mai buna solutie !
    In privinta organizarii , inceputul ar fi sa deschidem o lista pentru inscrierea celor care doresc efectiv acest lucru !
    Pentru inceput ar fi vorba despre numele si masina , numar sau ceva date , nici nu vreau sa deranjam intimitatea omului ! Poate ar fi bine sa ne ajute administratorul pentru a nu devenii publice aceste date , !
     
  12. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    eheeeeei

    Salutare Alineeee. nici nu sti cat ma pot bucura ca ai putut rezolva problema. Bravo si succes in continuare. :yahoo::o::hi::hi::hi::respekt:
     
  13. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Mersi mult de incurajari si urari, oricum inca nu e rezolvata :)) doar ca m-au informat oficial ca si-au asumat raspunderea.Un pas mare inainte.
    Pe de alta parte alte mici observatii pe care le-am facut : masina nu avea nici un element de protectie pe scaune, pe volan, pe presuri si cel mai important pe aripe, geamurile fata uitate deschise de aprox. o saptamana de cand le-am adus masina,talonul aruncat prin masina pe jos si restul motorului desfacut acoperit de o carpa jegoasa doar si toate piesele imprastiate pe un banc de lucru...I-am atentionat ca nu as dori sa ajunga si la vopsitorie masina sau la tapiterie/spalatarie.
    Aceasta "grija" spune multe de modul de lucru la masinile noastre, eu din intamplare vazand acest mod "atent " de lucru tot intrand pe la masina sa imi ridic diverse chestii din ea sau pentru o inspectie vizuala.

    Numai bine,
     
  14. oldman 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    viitor posesor q3 , acum golf6 2.0 tdi 4 motion
    Salut ,
    Sunt nesimtiti ! Si aici nu este vorba numai despre mecanic ! O mare parte de vina o au si directorii ,sef etc !
    Dar probabil ca e o mare cloaca si un compromis total !
    Eu raman la parerea ca ne asumam multe lucruri cand cumparam ceva asa de scump si ne pasa de banii dati pentru ca sunt munciti ( sunt multi care transmit un mod de genul : ma doare in ... , am bani ! poate si atitudinea asta duce la ideea ca lasa ba ca au bani , da i dracului , daca au avut sa dea pe un Audi in plus mai sunt si zgarciti cu spaga , hai sa ii facem !!!
    Eu nu am inceput , inca astept masina !
    Bafta in continuare
     
  15. Andrei77UKI

    Andrei77UKI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0TDI, 2009
    Salut, azi a intrat cineva in mine in timp ce am oprit la trecere de pietoni. Se pare ca exact acesti cineva lucreaza ca si cosmetician la PBN si mi-a recomandat service-ul, plus spune ca imi pune si o vorba buna. Ce stiti despre acest service?fac treaba buna?voi avea surprize??

    Multumesc!
     
  16. alinv82 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6, 2.7 TDI, 2010
    Eu am avut acum cateva zile prima experienta cu Midocar Otopeni. Una nu prea placuta din mai multe motive: foarte scarbosi (intrebi ceva si la orice primeai un raspuns sec inapoi), nu iti spunea din cand in cand starea masinii decat daca intrebai, la spalatorie am observat apoi ca nu au bagat bine clemele de la deflectoarele de pietre....... nemaivorbind de preturile pe care le practica.
    2.100 RON : filtru aer, polen, combustibil, 8,2 l ulei, eticheta service, .... fara nimic altceva.
    Cica au verificat masina dar nu au gasit nimic cu probleme, nici nu cred ca s-au chinuit prea mult dar ce poti sa astepti de la reprezentanta.
    I-am intrebat daca pot citi kilometrii reali din VAG COM (tinand cont ca am adus masina acum cateva luni, vroiam sa stiu si eu daca sunt adevarati) si daca pot sa imi dea acces la meniul special unde vezi incarcarea bateriei, etc, nici asta nu se poate.
    Deci la ei nu se poate face nimic in afara programului lor standard, nu cumva sa le strici directia.
    Este o adevarata placere sa lucrezi cu D-nul Oprea de la Midocar Vitan sau poate am fost tratat asa ca nu stiam pe nimeni acolo sau nu am bagat pliculetul sau .....
     
  17. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    e inadmisibil sa dai 2100 pe o revizie facuta si asa in "doru lelii". absolut nici o data n-am dat mai mult de 900 de ron pe o revizie si asta facuta profesioal cu filtrele care-mi convin mie si ulei Motul specific
     
  18. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Salutare,

    EU am renuntat sa mai merg la reprezentantele din Bucuresti din cauza preturilor foarte mari. De fiecare data cand trebuie sa fac o revizie sau schimbat distributia etc cer preturile din mai multe serviceuri autorizate.

    La masina curenta vreau sa fac interventiile in reprezentanta ca sa aibe istoricul verificabil.
    Cele mai bune preturi le-am gasit la Autobest din Targoviste (aprox 1h de condus). Autobest e reprezentanta Skoda dar nu vad asta un inpediment si chiar au mecanici seriosi si poti sta langa masina.

    Bafta
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca tot ziceati de reducerile la masinile peste 8 ani.
    V-am zis de programul Audi 8+. Astazi am primit scrisoare de la PVB.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu m-a convins deloc scrisoarea asta.
    Reprezentanta Skoda are de asemenea un program identic cu reducere până la 50% (deci mai mare) și când un A4 a ajuns acolo pentru distribuție a avut încă un tarif la manoperă mai mare decât un service de cartier și ce e mai grav, a încercat să convingă clientul ca bară față nu mai poate fi remontata la fel cum a venit, datorită faptului ca ramforsarea era strâmba. Menționez ca ramforsarea barii față era exact așa cum trebuia să fie (strâmba de fabrică) și după 2 tentative nereusite, am montat eu bara față în față casei. Cu sculele mele neautorizate, fără training și fără documentație.
     

Distribuie pagina asta