1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service sau mecanic Auto in Pitesti - recomandari

Discuție în 'Service' creată de Cristi Saioc, 11 Noi 2008.

  1. andrey_tia

    andrey_tia 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi a6 1.8T 1998
    stimate doamna, ne luam la per tu din moment ce mintiti cu nerusinare.
    In al doilea rand, afirmatia dumneavoastra in legatura cu camerele de luat vederi este egala cu zero. La ce ajuta? Sunteti perfect constienta ca nu are cum sa va ceara nimeni sa ii aratati vreo inregistrare in legatura cu acest caz, fiind o simpla disputa ,,virtuala,, . Afirmatii de genul ,,te-am sunat ieri la or xyz, iti arat pe telefon,, poate sa faca oricine. Nu impresioneaza pe nimeni. Si in al treilea rand, ce aveti de ascuns de ati sters comentariile negative de pe site-ul dumneavoastra? nu numai al meu, ca eu nu am fost singurul tepuit din pacate. Inca o data va spun, tare si raspicat, SA VA FIE RUSINE CA PACALITI OAMENII IN HALUL ASTA! Ma refer la cei neavizati in ale mecanicii, cei ca mine. Va asigur ca oricand voi avea ocazia, voi povesti si altora patania mea, pentru a preveni alte hotii de genul asta!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ati avut destule mesaje in care sa va expuneti argumentele si contraargumentele si in consecinta aceste ultime mesaje au fost ultimele pe aceasta tema referitoare la feedback-ul privitor la serviceul din Pitesti "La Service". Multumesc de intelegere.
     
  3. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    As dori sa ofer si eu un feedback referitor la servicile oferite de service-ul "La service" din Pitesti si profesionalismul intregii echipe.A se intelege ca acest feedback il ofer din prisma unui simplu client,nu am nici o afiliere cu firma in cauza.
    Problema: Anul acesta de Paste, am constatat ca masina tatalui meu ,Mercedes C200 W203 nu mai reusea sa porneasca,motorul nu mai pornea indiferent de cate "chei" i-am dat.Masina a trebuit astfel transportata pana la service pe platforma.
    Alegerea service-ului Avand in vedere experienta foarte buna pe care am avut-o cu "La service" Bucuresti am ales sa merg cu masina la punctul de lucru din Pitesti...masina aflandu-se in stationare "permanenta" in Pitesti.
    Constatea problemei in "La service"punctul de lucru Pitesti: In urma unei diagnoze si a unei verificari electrice si mecanice s-a observat ca din cauza infundarii evacuarii de apa (din compartimentul motor) cauzata de o conglomerare a unor inamici mai vechi denumiti "frunze cazute" am ajuns in situatia de a avea un compartiment(incasetat) unde se aflau 2 calculatoare(printre care si cel de injectie si inca unul responisabil de blocul de lumini) inundat de apa. Din pacate circuitele electrice nu fac echipa buna cu apa.Costul unei calculator nou de injectie?Undeva in jurul sumei de 1500Euro.
    Abordarea service-ului in rezolvare problemei: Doamna Cotolan a sezisat "falca cazuta" la auzirea unui cost (deloc mic) pentru piesa in cauza. Spre suprinderea mea(o surpriza foarte placuta de altfel) nu am primit raspunsuri de tip "trebuie achizionata piesa aceasta(noua sau second/dezmembrari),faceti rost de piesa si va ajutam cu montajul daca vreti,pana atunci va rog sa achitati manopera pentru constatare si va rog sa luati masina din service ca ne ocupa loc". Raspunsul dumneai a fost "o sa discutam noi la o firma de dezmembrari,vom incerca sa gasim un calculator care sa se potriveasca pe masina asta (datorita naturii valvei EGR montate pe masina noastra, calculatoarele disponibile in tara (second) noastra puteau fi numarate pe degete), vom monta si coda calculatorul,daca functioneaza va oferim si o cotatie de pret(daca nu functioneaza nu exista cost),masina o puteti lasa la noi in service(ca sa nu mai platiti transportul pe platforma)
    Intamplarile ce au urmat:
    Masina s-a aflat in custodia service-ului aproximativ o luna de zile timp in care s-au operat urmatoarele:
    - s-a incercat remedierea calculatorului original de injectie(la un electronist) operatiune din pacate nereusita
    - s-a adus un alt calculator de la dezmembrari dar s-a constat ca era defect
    - s-a adus un al 2-lea calculator de la dezmembari (masina a pornit dar mergeau doar 3 injectoare datorita unei defectiuni a calculatorului)
    - s-a incercat remedierea celui de al 2-lea calculator,operatiunea din pacate nu a reusit oricat au incercat
    - s-a montat un ultim calculator de la dezmembari cu care masina in sfarsit a pornit
    - s-a constat cu ocazia pornirii masinii ca luminile masinii nu mai erau operationale (s-a sperat initial ca cel de al 2-lea calculator(responsabil de lumini) va fi inca functional)
    - s-a achizitionat si acest calculator si luminile masinii au fost inca o data operationale
    - masina a fost dusa in test-drive de catre service pentru a observa compartementului de drum,comportamenului motorului a fost unul foarte bun in urma remedierii calculatorului de injectie,s-a observat insa o bataie foarte puternica pe roata fata stanga,datorita bucselor in stare deplorabila; am fost instintat telefonic de aceasta problema suplimentara,s-a oferit o cotatie de pret si in urma confirmarii mele s-a operat si aceasta problema.
    Informatii suplimentare:
    Pe langa cele povestite de mai sus as vrea sa mai adaug cateva lucruri care mi s-au parut importante:
    - pe parcursul celor 4 saptamani masina nu a fost pastrata in afara service-ului,pentru evitarea oricaror neplaceri masina a fost pastrata in interiorul service-ului (ocupand astfel din spatiul de lucru)
    - comunicare buna cu clientul : am primit "update-uri" telefonice referitoare la stadiul lucrarilor o data la cateva zile
    - costul lucrarii si executarii a fost unul permanent agreat cu mine telefonic inainte de executare,nu au existat costuri ascunse
    - Cost total: 2200 RON - costul a 2 calculatoare,bucse fata,manopera si custodie "la caldurica".

    Aceasta a fost experinta mea cu echipa "La service" Pitesti,in urma acesteia as recomanda orcui acest service,personal voi trece de fiecare data pe la ei cand voi intampina probleme.
     
  4. hellmann 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 8K2 1.8 Tfsi 05.2012
    buna cineva din pitesti care poate sa-mi codeze cateva lucruri
     
  5. cristian1975

    cristian1975 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    ALexandria
    Masina:
    Audi, A6, 2014 4G2 C7. CGLC. Multitronic 8+1 WAUZZZ4G9EN036009
    Ce service din Pitesti recomandati pentru schimb ulei și filtre cutie multitronic 8+1 ? mulțumesc anticipat.
     
  6. andreipit

    andreipit 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 140 CP, 2005
    Salutare, o recomandare pentru un log in mers, un coleg sau un service din Pitesti? Pentru un a6 2.0 blb 2005

    Multumesc anticipat!

    Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
     
  7. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Buna
    Experienta mea cu reprezentanta Audi Pitesti - Euro Tehno Group
    Masina este cea din profil.

    Experienta 1
    Dupa ce am scos prima oara borna de la baterie am realizat ca nu am codul de la radio. Intrucat ma grabeam sa rezolv problema, nu am stat sa cumpar alt radio second hand ci am preferat sa merg la reprezentanta pentru cod ( pretul fiind oricum cam acelasi)
    M-am dus dimineata in speranta ca o sa termin repede (era vorba doar de un cod pana la urma) insa a trebuit sa las masina acolo fiindca exista o rechemare pentru bobine.
    Seara, cand am luat masina, consilierul mi-a spus ca cei de la service nu au reusit sa introduca codul fiindca unitatea nu il accepta si a fost nevoie sa se lucreze la masina. Baietii de la service au spus ca problema se datora unui cititor USB, asa ca au scos unitatea si au legat-o pe direct.
    Dupa ce am plecat am observat insa ca aveam bordul zgariat si imi lipsea interfata OBD bluetooth, am crezut ca au pus-o pe undeva prin masina dar nu m-am mai intalnit cu ea. Nu am reclamat aceste aspecte fiindca trebuia sa plec neaparat din oras in seara aceea si nici nu mi-a venit sa ma duc alta data.
    Pentru Bobine am fost chemat peste 1 luna ( dar din moment ce erau gratis, cui ii pasa)

    Experienta 2
    Aveam un suierat pe la motor, am fost la reprezentanta, un cosilier mi-a spus ca nu are timp ca sunt ocupati si mi-a dat un nr de telefon al unui nene care se pricepe. L-am sunat pe respectivul, mi-a spus ca e foarte ocupat...Am ramas cu suieratul,

    Experienta 3
    Aveam nevoie de un furtunas, nu avea cod asa ca nu stiam ce trebuie sa cumpar....am fost la ei, mi-au spus ca nu stiu despre ce e vorba, sa ma duc la colegii lor de la VW ca poate stiu ei...Un domn de la VW mi-a spus cai piesa universala, nu are cod si m-a indrumat catre un magazin de piese din zona ca sa nu mai pierd timpul pe la ei. A fost foarte amabil si la fel de nedumerit ca si mine cu privire la faptul ca a fost nevoie sa vin sa il intreb pe el...

    Experienta 4
    De curand masina tremura foarte rau la relanti si se ineaca la prima pornire. Am fost la mecanic, s-au facut mai multe scanari cu VCDS si nu am nici un cod. Mecanicul mi-a spus ca cel mai probabil simeringurile de la supape trebuiesc schimbate si ca problema se datoreaza acumularii de ulei in cilindru pe stationare. Mi-a dat un pret si mi-a spus ca trebuie sa desfaca chiuloasa pentru a le schimba...De pe forum stiam ca la motorul meu se pot schimba simeringurile fara demontarea chiuloasei dar doar la reprezentanta fiindca e nevoie de ceva unealta speciala.
    Am fost la reprezentanta si am cerut un pret pentru aceasta operatiune.
    Consilierul mi-a spus ca la masini mai vechi de 2005 mecanicii lor "nu se baga"( facand abstractie de faptul ca motorul asta a iesit din productie in 2008) fiindca nu primesc suport din partea uzinei si mi-a dat de inteles ca nu are rost sa insist fiindca oricum nu si-ar asuma responsabilitatea pentru diagnosticarea problemei ( chiar daca eu nu cerusem diagnoza...)
    Am cerut un deviz pentru piese originale pentru aceasta operatiune....consilierul mi-a raspuns ca nu stie clar de ce piese este nevoie si mi-a recomandat sa cumpar piese aftermarket intrucat cele oe nu se potrivesc intotdeaunsa si daca le comand de la ei nu or sa le poata schimba daca nu sunt bune...

    Fiecare sa traga ce concluzii doreste....I-am rugat cu bani de 2 ori si am fost trimis la plimbare.
     

Distribuie pagina asta