Se fura piesele noi sau se inlocuiesc in service ? Salut ! As fi curios ce parere aveti despre urmatoarea problema : ce credeti , in service-urile dealerilor autorizati AUDI exista obiceiul ca atuci cand lasi masina cateva zile sa-ti inlocuiasca piese mai noi cu unele uzate ? Am auzit multe povesti de groaza la service-uri autorizate ale altor marci:Opel , Skoda cum ca le-au inlocuit suspensii , electromotor , etc cat timp masina era lasata la tinichigerie-vopsitorie in service. Despre AUDI ce credeti ?Se umbla cu asa ceva ? Or fi sigure service-urile Porsche ? Dar Midocar ?
nu cred ca ai deschis topicul unde trebuie .... eu pana acum nu am dus masina la reprezentanta ... toate reparatiile ( putine la nr . ) au fost facute intr`un service autorizat ... unde iti ia cheia si ti`o baga inauntru .. si tu esti rugat sa astepti in sala de asteptare ... pana acum nu am stat cu frica .... dar mi`au spus cei care au mai fost la acest service ... din cta .. ca .. cam are obiceiu sa faca ceea ce spui tu ... totusi ... Traim in Romania ...
daca ptr un aripa gata vopsita mi-au spus ca masina trebuie sa stea 2-3zile la motaj ca sa o moteze si sa o pregateasca e clar ca nu din munca mecanici pe care ii cunosc de la Tess brasov in cateva luni si-au schimbat masinile...au trecut rapid dau un exemplu de la un A4 b6 la un A6 2006 3000tdi quatro si suspensii pneumatice full .... va dati seama ca aripa am luat-o si am pus-o la un servis autorizat la care operatia cu mine de fata a durat 1ora si 20 min... deci prefer sa nu repar masina decat sa o las pe mana reprezentantelor din romania fara sa am acces la ce fac.... mecanicii de la reprezentante au masini din grupul vag si culmea la ei mereu toate piesele sunt impecabile si asta e valabil si ptr alte reprezentante ale altor marci...mecanicii au masinile din grupul la care lucreaza...majoritatea... posibil sa existe si exceptii...desi am mari rezerve...
hm totul este posibil. Eu am avut un a8 model 2004 si am fost nevoit sa fiu in service in Focsani. M-am trezit ca aveam schimbat motorul de pe etrierul drept spate pentru frana de mana. Normal costa 1200 RON si dupa indelungi partide de cearta a fost inlocuit cu unul nou.
nu conteaza ca esti la opel sau alte marci auto.esti in romania si angajatii sunt romani.poate nu toti fac la fel dar serios am auzit si eu cateva exemple de asa ceva si la opel si la vw audi...
Servisurile serioase ar trebui sa aibe camere de supraveghere Din cite imi aduc aminte vara trecuta am vrut sa las o mica atentie unui amic la Audi-Nurvil si nu a vrut sa primeasca nimic .......a spus mai ales aici in servis sunt camere peste tot!!!!! Sincer NU am vazut niciuna,,,,,dar idea in sine mi se pare excelenta Daca clientul are asemenea "indoieli" se pot verifica imaginile din ziua respectiva Si cum la noi orice este posibil......probabil ca in unele servisuri se practica inlocuirea pieselor bune cu unele uzate!!!??? Cred ca a venit vremea si la noi ca patronii sa ceara angajatilor noi REFERINTE de la ultimul loc de munca(patron,manager)+ inca 2 colegi cu care a lucrat.... Genul de oameni care intirzie,au absente nemotivate,concedi medicale pt diverse motive "bolii"......cu siguranta sunt cei care practica asfel de GAINARI
da dar audi nurvil nu prea se poate pune in discutie deoarece cred eu ca face o exceptie(e cam singurul).despre al s-a auzit numai lucruri de lauda cat despre celelalte nu prea...eu de cate ori am avut probleme am fost la service-uri autorizate care au facut o treaba buna...(e pe centura bucurestiului langa a1 da' nu cred ca e bn sa-i spun numele pentru a nu se crede ca fac reclama).
@Red : nu cred ca te-ar ajuta foarte mult camerele instalate in service-uri atunci cand lasi masina mai multe zile la ei . Pt. ca daca e vorba sa umble la piese , pot face asta dupa terminarea programului cand probabil nu mai functioneaza camerele ori in parcare , unde nu sunt instalate camere. Voiam sa stiu , exista cineva dintre voi care a lasat masina mai multe zile in service-urile reprezentantelor AUDI ? Sau ati auzit ceva povesti de groaza despre aceste service-uri ? Daca da , postati aici sa aflam si noi !
@Victory probabil nu esti familiarizat cu termenul de camere de supraveghere acestea NU sunt un bec care se stinge dupa terminarea programului!!!!!! Si tocmai acesta este scopul acestora de a functiona 24 din 24 ore pentru siguranta servisului si pentru a impiedica ori ce fel de furt, Aceste camere ar trebui montate in parcarea servisului si in interior Un lucru NU inteleg in ro de ce trebuie lasata masina in servis mai multe zile tocmai acest lucru duce la aceste furturi In uk mi-a schimbat distributia la 2 masini in 7ore Daca piesa/pisele nu exista in depozit masina se parcheaza in curtea servisului unde sunt supravegheate 24/24 ore de aceste camere Asa ca DACA SE VREA se poate inlatura acesta problema cu furatul Daca NU se vrea toate aceste gainari se fac cu stinta acestor servisuri...
Hmm baieti aceste povesti sunt cam un mit al forumurilor. Sincer de banuieli am avut si eu parte pt ca asa cum spunea colegul nostru specter mai sus e dubios ca un mecanic sa aibe un salariu mai mare de 1000 euro din care sa isi permita un automobil de lux, dar cine stie poate este foarte bun in ceea ce face iar atunci totul este explicat. Insa hai sa prezentam cazuri reale cu informatii precise daca exista. Red cat despre sistemul video. Si eu am montate peste 12 camere de supraveghere atat in interior cat si exterior. Principalul motiv pt care au fost instalate sunt furturile nu din masini ci cele organizate. Trebuie sa te gandesti ca aparatura costa si desi e asigurata mai bine o asiguri si tu. Nu cred ca exista vre-un sef care sa interzica angajatilor sa primeasca bani dupa ce executa o lucrare, asta cade la multumirea clientelei care dupa caz lasa sau nu ciubuc sau bonus cum vrei sa ii zici. Insa toate trebuiesc controlate doarece pot aparea probleme daca angajatul se invata cu astfel de obiceiuri recurgand la metode destul de ciudate pt a il face pe client sa scoata benevol bani din buzunar. Dar asta este o alta poveste
In fine cel mai bine ar fi sa nu lasi masina in servisuri unde NU exista nici un fel de camere de supraveghere In uk toate servisurile(dealeri audi) au asa ceva de foarte multi ani pentru a descuraja furtul(ori care ar fi el din masini,piese,etc) si nu in ultimul rind de a supraveghea felul in care acesti mecanici isi fac treaba btw salariul unui mecanic/inginer este 2-2300£(
Are dreptate Specter... cand mergi la service-ul dealer-ului te fac de parca esti chirias pe masina. Nu frate "masina si nevasta nu se dau". Trebuie sa fie transparenta in tot ce fac. Si ca chestie...in sala de asteptare nu te servesc nici macar cu o apa chioara
Anul trecut a intrat unul in mine, bara fata, bara spate varza. Asiguratorul le-a dat la schimb, dupa insistente multe.. (ca se puteau repara.. prin incalzire, ma rog) Ma duc la Autotop, si ii intreb, daca-mi fac masina si cat dureaza montantul demontatul.. raspunsul a venit 3 zile.. atat trebuie sa las masina in service.. Ii intreb, de ce? ca doara se comanda piesele, se vopsesc barile.. si nu are cum sa dureze un demontat/montat 3 zile.. Ca nu trebuie sa stea masina in service 3 zile, daca piesele se dau la schimb, nu la reparat. Raspunsul lor a fost asa se procedeaza la ei. Le-am multumit frumos.. relativ.. si m-am dus la un alt service. mi-au demontat bara, s-au uitat daca mai e ceva stricat, au pus-o la loc (aia din spate), au comandat piesele, si peste 3 zile m-au sunat sa ma duc sa le monteze. In 4 ore era ca noua masina..
Unchiul meu are un service auto bazat doar pe partea de mecanica si acuma el fiind plecat in concediu am ramas un fel de sef pe aici si am inceput sa ma bat cu capul de oameni unu mai belea ca altul . Incep cu faza numarul doi :unchiul meu are contract cu mai multe firme de distribuite printre care si de la primola,acum 3 zile a venit seful de parc auto cu un matiz ,ca masina nu trage,ca bate motorul .......punem masina pe elevator tragem capota verifcam uleiu si ghici ce auza nici un gram de ulei nimic sii ii spun domnu dar nu are deloc ulei dms nu verificati ?el:Da stiu ca nu are ca nu i pun ,ca daca i pun il mananca ))))))))))))) (deci asta e una ,incredibil frate,jale) partea asta are si o continuare.Am facut constarea,ii spunem la om domnule trebuie facut motorul uite asta costa,manopera atata,piesele.....concluziile :nu o sa l lasam in curte la depozit ca e reparatia scumpa si nu sunt banii .Dupa 3 zile vine omu sa ia masina,mecanicu ii spune ca nu poate lua masina la sufa pt ca motorul a fost dat jos si planetarele sunt puse de forma .el:Nu are nimic ca merge incet si nu sar ghici ce :au sarit la 1 km distanta ,nah acuma ce sa faca sa gandit el si a zis sa bage matizul in duba Peugeut Boxer si normal ca nu incape ,au rupt oglinzile si pana la urma trebuie sa faca si putina tinichigerie la masina si tot pe platforma au dus o. (numai asa sef de parc auto sa nu ai ca e jale ) locul 1.vine un golf 5 cu tot botul ars ,il intreb pe om nah dar cum s a intamplat ...:Asta iarna cand era frig a dat el sa plece nu stiu unde si a nu rupea uleiu cand dadea la automat ca bateria era slaba si ii spun lu fiusu sa aduca din casa niste cartoane si niste ziare sa le dea foc sa le bage sub motor sa incalzeasca uleiu sa porneasca mai usor si ghici ce a ars toata )))sincer eu nu as fi crezut asa ceva daca imi povestea cineva dar cea mai tare faza omu si concluzia lui:Nu a stiut baiatul unde sa tine focul ca daca era el nu se mai intampla .))))))
Faze vazute de mine:antigel in loc de lichid spalat parbrizul,lichid servo in loc de lichid frana,astea sunt faze vazute recent,ca de-a lungul timpului am vazut muuulte "minuni".
Mai interesant este cand gasesti ulei de servodirectie in loc la lichid de frana. AM vazut asa ceva la un A4 B6 ( ce a indurat saraca masina )
=))))))))))))) chiar ca e incredibil asa ceva.....nu am mai auzit asa ceva in viata mea))) daca mai dai de oameni ca astia sa ne mai povestesti) am ras cu lacrimi)))
inca una tare cu un prieten de al meu care are o laguna din 2006 si eu la randul meu am fost posesor de laguna si ma suna omu si ma intreaba unde se pune apa pentru parbriz ?ii explic langa farul din stanga el ca tot nu gaseste si ca o lasa asa dupa o saptamana vine sa i schimb un bec pe spate (omu este anti talent in aproape orice domeniu dar masinile il depasesc complet)si ii schimb becul si acuma zic hai sa i verific uleiu la care el ma roaga sa i pun si apa la parbriz ca el a pus in toate vasele si degeaba (a pus omul la lichid frana la servo la apa peste tot numai la parbriz nu a pus ca avea rupt gura de la vas ).::: ))))))
dap,una din proprie experienta,eram intr-o padura de pe langa olt,o cioata a rupt conductele d frana de la camionas.am suspendat frana pe partea stanga fata unde am avut beleaua da ramasesem fara lichid de frana(era un mercedes cu sistem de franare separat fata pe lichid,spate sistem pneumatic).concluzia:am bagat tuica si apa cu sapun(ca era iarna si deh...sa nu inghete).am aerisit si am plecat linistit acasaj.bineinteles,a tb sa inlocuiesc toate garniturile sist d franare pe fata ulterior,pt siguranta tuturor.si mai am multe povestioare dar toate la timpul lorscz pt scris dar am intrat de pe telefon.sa auzim de bine,daca se mai poate...