1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servo Directie sau Caseta de Directie - inlocuire lichid servo - probleme diverse

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de specter, 22 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    sunt de acord cu tine, dar in cazul asta ce sa faci? sa ma apuc sa-l schimb in fata blocului sau sa apelez la service-uri care fac experienta pe masina ta?
    Sau sa ma apuc sa fac vreo facultate de mecanica? Nu toata lumea se pricepe.
    Sau sa merg intr-o reprezentanta audi din Germania?
    Cunosti vreun service serios care sa faca schimbul de lichid? eu nu am gasit din pacate in tara.
     
  2. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    marius_bv.. sa fim sinceri si seriosi .. nu-ti trebuie nici o facultate pentru a schimba un ulei de la servo, eu l-am shimbat in parcare ridicand masina sa fie ambele roti in aer, scoti furtunul de la rezervorul servo iei de cateva ori de volan si il scoate singura pompa/caseta. reconectezi furtunul pui lichid nou, cateva ture de volan, dupa care repeti prima operatiune, si in felul asta o sa-ti ramana cat mai putin ulei vechi in instalatie.
     
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    succes atunci celor care fac asta in fata blocului ;)
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Si tie succes la cheltuit banii prin reprezentante ;)
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu era vorba de nici o ironie, se pare ca s-a inteles gresit ceea ce am vut sa spun. Ideea era ca nu toata lumea se pricepe sa schimbe uleiul de servo de unul singur. Am urat succes colegilor care fac asta singuri. Eu unul nu ma bag la asa ceva si nici banii nu ii dau la reprezentante.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Metoda1.
    Nu vrei sa debransezi nimic ;cumperi o seringa cu un furtunas + 2 litri de lichid.
    Tragi tot lichidul din partea stanga a rezervorului,dai o cheie o lasi 2-3 sec apoi completezi.Intr-o ora ai lichidul in rezervor clar ca lacrima.
    Chiar daca se amesteca la inceput cu 2 litri il aduci in starea initiala.
    Metoda2.
    Acelasi rezultat se obtine cu o minipompa pneumatica cu rezervor,bransata pe retur.
    Metoda 3:Debransezi returul il pui intr-un recipient,blochezi intrarea in rezervor;apoi completezi lichidul treptat nou in rezervor.Aici este nevoie de 2 persoane una care sa puna lichidul nou si alta care porneste motorul si la semnal in opreste.


    In orice sistem hidraulic se schimba uleiul la un anumit interval.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2013
  7. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Schimbare / Inlocuire - "Lichid servo" sau ulei hidraulic

    Sambata am schimbat uleiul hidraulic din instalatia de servodirectie si am procedat asa:
    1. Am luat 1 litru de ulei hidraulic Febi (bidon verde, ulei de culoare verde, G04, 35 lei la AutoKarma)
    2. Am golit rezervorul cu o seringa (am pus in loc de ac un mic furtun de 3)
    3. Am dat farul stanga jos (partea soferului) pentru un acces mai lejer la rezervor.
    4. Am desfacut cele doua suruburi de 6 ale rezervorului (de servo) si l-am scos, cu grija, din pintenul de sprijin de pe contraaripa (tabla pe care sta) fara a pierde din atentie garnitura de cauciuc (posibil sa cada unde nu trebuie)
    5. Am scos furtunul de retur (cel subtire, dinspre sofer) si am facut o mica reductie, din plastic mai dur, la un alt furtun transparent de 6, de aprox. o jumatate de metru, ce a intrat cu celalalt capat untr-un bidon transparent (de cola la 1 l.)
    6. Am umplut cu ulei proaspat (hidraulic) rezervorul.
    7. Am uitat (:) sa mentionez ca prima data am suspendat rotile din fata ale "agregatului"! Foarte important!
    8. Luat de volan, incet si cu grija ;), stanga - dreapta, pana ce culoarea lichidului din "improvizatia" de furtun transparent este cea adevarata, adica verde ca cel din bidon.
    9. Nu porniti motorul sub nicio forma! Total exclus!
    10. Pentru a fi sigur ca s-a inlocuit tot uleiul, recomand inca o jumatate de litru de ulei in plus.
    11. De urmarit ca nivelul uleiului din rezervor sa nu scada la minim, adica sa se goleasca rezervorul.
    12. Montajul in sens invers demontarii. :)

    Repet, NU PORNITI MOTORUL pentru ca riscati sa distrugeti pompa :no:. Presiunea este foarte mare si rezervorul se goleste foarte repede.

    Este cea mai sigura si simpla metoda din cate am experimentat.
     
    Bogda_n apreciază asta.
  8. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    si cea mai eficienta. as mai avea ceva de completat. Pentru siguranta schimbului, dupa ce pui totul la loc, pornesti motorul, faci stanga-dreapta de 9-10 ori, apoi repeti operatiunea. Asta e pentru spalarea efectiva a sistemului.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pentru cei care se incred orbeste in recomandarile reprezentantelor nu este nimic de facut,aici ne adresam celor care isi pun mintea la contributie si au ceva abilitatilor de bricolor.

    Marius mergi la Targoviste este langa tine,baietii sunt experti in reconditionarea cremalierelor de directie,o sa iti schimbe uleiul cat ai clipi daca nu ai incredere in metodele
    "din fata blocului" :)
     
    Ultima editare: 19 Iun 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta