1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 13 Dec 2008.

  1. COZMINAJ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006
    Salutare,

    Am o situație ciudata si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta careva.
    Am schimbat la început de August pompa de servo originala care-mi huruia la viraje și-mi fluiera in capete cu una recondiționată de la Bosch.
    Imediat după ce am montat-o tot îmi fluiera in capete/viraje strânse dar ceva mai puțin decât ceea originala.
    Timp de 2 luni a mers foarte bine, ca mai apoi sa înceapă din nou sa huruie la viraje si sa fluiere in capete ca la început.
    Ce-i drept n-am schimbat lichidul odata cu schimbarea pompei si in momentul de fata vreau sa încerc sa schimb lichidul sa vad poate este de-acolo, iar daca nu este de la lichid sa trimit pompa înapoi in garanție.
    Problema la garanție este ca durează maxim 90 zile să-ți dea răspuns ceea ce înseamnă ca va trebuii sa cumpăr o pompa noua pana primesc răspuns si banii, dar bine inteles exista șansa sa-mi zica ca pompa este buna.
    Astfel, vreau sa va întreb daca ma puteți sfătui sa încerc/verific altceva înainte sa trimit piesa in garantie.
    Multumesc anticipat!
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cred ca ai schimbat degeaba pompa. Conducta dintre pompa servo si caseta de directie.
     
  3. COZMINAJ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006
    Multumesc pentru răspuns.
    Recunosc ca nu sunt foarte priceput pe partea asta, asa ca vreau sa te rog dacă-mi poți explica exact ce este conducta asta si cum ar putea avea implicații.
     
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Lasa pompa in pace. A mea face asa de 6 ani de cand o am si am schimbat 4 pompe. Cu toate a facut la fel. Majoritatea B6 si B7 pe care le-am vazut .... 90-95 % dintre ele au acel scartait la bracaj maxim.

    Conducta de care vorbeste colegul este de inalta presiune si daca nu curge sau nu este gatuita \ lovita \ strambata, nu vad ce ar putea sa aiba. De infundat nu prea are ce sa se infunde la o conducata prin care uleiul trece cu o presiune de cca 110-120 bar.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  5. COZMINAJ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006
    Multumesc pentru lămuriri. Deci sugestia ar fi sa verific conducta si sa schimb uleiul ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  7. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Nu mai da banii pe pompe noi si manopera. Verifica conducta de inalta presiune la supapa. Daca nu e obturata sau infundata nu ai de ce sa o schimbi. Pune un ulei original, schimba vasul si vezi dupa, cum se comporta. Cu asta te ajuta colegul Liviu daca esti din Bucuresti. Bafta
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. Adrian Baltaretu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Salutare. Am problema cu pompa de servo, caseta sau furtunul hidraulic, cel care merge din pompa in caseta sau toate la un loc ca nici nu mai stiu. Mai exact de vreo 2,3 luni merg cu dara de ulei dupa mine. Am auzit toate părerile din lume despre ce ar putea fi si mecanicii se cam feresc sa se bage ca este mult de munca am facut o poza la îmbinarea dintre furtun si pompa, unde se vede clar cat ulei a putut sa arunce. Se poate sa se fii dus pompa ? Atașez si o poza.. sper sa se vada
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se poate sa fie orice. Se spala motorul pentru a identifica pe unde ai pierderi, se demonteaza, se verifica si se inlocuieste ce este de inlocuit. Asta se face la mecanic nu intreband pe forum.

    Citeste integral topicul asta si toate topicurile din celelalte arii cu privire la sistemul servodirectiei.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  10. Adrian Baltaretu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Ok. Ideea era ca mecanicul neumbland la masina mi a zis sa cumpar o pompa de servo doar asa din ce a observat el deschizând capota. De asta am si Atașat o poza, poate cineva s a mai confruntat cu o astfel de problema. Dar e bine si asa, multumesc
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Mecanicul sa spele si sa degreseze bine zona, sa reuple sistemul cu ulei hidraulic VERDE , sa porneasca motorul si sa vada pe unde pierde. Eu personal cred ca pierde pe la furtunul de inalta presiune, e boala lor ... nu pe la pompa, dar dupa cum spune si Cristi, trebuie investigata problema, nu dat cu parerea ! Cauta un MECANIC si lasa PLAPUMARII !
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Spanul din vasul de lichid servo afecteaza in timp caseta ? Am descoperit ca am span in ulei, dupa 18 luni de la reconditionarea casetei. Au dat vina pe pompa servo ca are uzura. Insa pompa merge bine, nu are sunete ciudate doar un usor bazait la parcare cand rotesti stanga dreapta de volan, bazait care a aparut dupa reconditionarea casetei. Uleiul a fost schimbat cu unul original verde. Preventiv sa ma apuc sa schimb pompa sau o mai las asa ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ca spanul poate afecta caseta, o caseta are vreo 20 de O-ring-uri in ea.

    P.S Caseta nu poate provoca un bazait in pompa.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Schimba urgent pompa si curata bine instalatia ! Doar pompa poate produce span, chiar daca inca face presiunea necesara in instalatie !
     

Distribuie pagina asta