1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat achizitie Allroad A6 C5

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 15 Apr 2008.

  1. paul-paw

    paul-paw 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TDIe 2012 CJCB
    Audi A6 C5 2.5 Avant Quattro 2001

    Buna ziua, dupa cum spune si titlul sunt pe cale sa achizitionez acest model de audi, model pe care l-am ales datorita polivalentei, deaoarece doresc o masina care sa le faca aproape pe toate. Initial am vrut Allroad, dar am fost sfatuit (nu stiu daca bine sau rau) ca pentru inceput sa iau un A6 initial clasic ca si performante si dotare, iar daca ma obisnuiesc sa trec la pasul urmator. acuma voi vedea. toata lumea imi spunea sa fug de modelul asta ca e pacatos, multe defecte, si dese...parca ar fi, cine stie Skoda 1000 MB. dar eu nu, si nu...batman, batman sper sa fi facut alegerea potrivita. ca un amanunt..masina urmeaza sa fie folosita 70% drumuri lungi 30% oras, in oras avand motocicleta.
    ca prima modificare pe care o voi aduce, o voi ridica putin, scut motor, si sa mai vedem.
    Accept orice critica de novice in ale modelului, iar orice sfat si indicatie ar fi binevenita de la oricine. Sper sa nu am probleme, dar dicutiile si intalnirile cu membrii din Bucuresti sa fie cat mai multe.
    P.S. Daca alti ochi observa ceva ce nu e de bine sa spuna, unde sunt mai multi ochi, e mai bine, singurul defect menntionat de vanzator este la caseta de directie care sustine ca scoate zgomote anormale. posibil o schimbare ar rezolva problema.

    SARBATORI FERICITE:beerchug:
     
  2. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Trebuie in timp sa-ti faci rost ori de doua axe cu came ori de chiuloase cu totul de modelul nou. Altfel spus, motoarele astea nu au moarte si nici masinile. Trebuie sa ai grija la distributie sa o schimbi la timp si la ulei. Mare grija la motoarele astea la ulei. Multi folosesc 5W30 cu norma vw 504/507. Daca tu faci multe drumuri in afara te-as sfatui sa-i pui un ulei 5w40 care sa aiba norma vw 505 01. Desi motorul nu este Pume Duse, forfecarea de la axele cu came este identica ca la PD iar un astfel de ulei prelungeste viata acelor axe cy came problematice. Incearca sa nu-i dai talpa cat e rece...iar dupa un drum solicitant, inainte de a opri motorul lasa--l 2-3 minute pe relanti. Referitor la caseta de directie sa nu-ti faci griji. Daca nu are scurgeri si merge bine volanul, las-o asa. Modelele astea au fost mai zgomotoase la casete. Nu te lega la cap daca nu te doare. Decat sa inlocuiesti o caseta de directie care merge mai bine cy banii aia, pui si iti iei axe cu came sau modelul nou se axe si chiuloase. In rest.....parerea ne e ca ai facut o alegere ideala. Eu la 200k am inlocuit uleiul in cutie si grup pe spate (ATENTIE !!!) nunai original. Sa nu pui altceva ca o sa plangi.
     
  3. paul-paw

    paul-paw 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0 TDIe 2012 CJCB
    o veste proasta pana acum. de la 01.01.2013 intra in vigoare legea 9/2012. ideea este ca nu e nimic liber la RAR pana la nul si nu pot face autenticitatea. posibil sa reusesc in judetul vanzatorului, si cum curiozitatea m-a impins sa vad si daca ar fi sa platesc......soc proximativ 3.200 euro. asa ca nici o sansa. totusi sa vedem ce se intampla cu aplicabilitatea. ori in 15 zile de la intrerea in vigoare, ori de la 01 pentru ca intrase anul trecut in vigoare. asta e raspunsul celor de la anaf unde am sunat sa ma interesez.
    @Jack_Bristow multumesc. a spus ce de noua (el o are din 2003) a mers cu mobil1 5w30. am auzit ca 5w40 ar fi mai indicat, dar vedem pana atunci
     
  4. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Este exact ca si GVul la camioane,aproape ca injumatateste toate treptele de viteza,din pacate sant putine cu dotarea asta,practic toate treptele de viteza sant dublate.
    Nu are diferntial blocabil nici unul.
     
  5. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Practic acel buton rosu cand se apasa? Care este diferenta? Este exact ca atu ci cand ai nevoie de sarcina ? Gen mic-mare? La quattro, datorita sistemului torsen, se poate spune ca ar fi un fel de diferential blocabil dar nu in sensul folosit la masinile 100 % offroad
     
  6. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nu are nici un efect asupra nici unui diferential este pur si simplu un pinion care reduce aproape la jumatate turatia axului secundar,este foarte bun pe teren abrupt unde ai nevoie de un mers la pas mai mic decat poti face in treapta 1,iar la urcari abrupte poti merge si cu treapta 2 s-au 3 si are putere destula la urcare.
     
  7. DNO 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2013
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A5 2.0TFSI Quattro
    Salutare tuturor.Ma bate gandul de la o vreme sa achizitionez un A6 allroad C5.Ca tot omul am ceva intrebari...pentru cunoscatori:)
    Exista vreo metoda de a testa suspensia|(am vazut cazuri in care pernele pierd aer doar daca sunt lasate mai mult timp dar numai intr-o anumita treapta)
    Cutia tiptronic...cat de nasoala e?Sau nu e?A ramas cineva cu ea in drum?
    Asigurari,impozite...se merita diferenta dintre allroad si un A6 cu motor 2000?
    In principiu cat de sensibil este V6 fata de 4L,in afara de problemele create de axe.
    La ce interval se reface distributia.
    Pe langa banii de achizitie cam cat imi mai trebuie ca sa o reamprospatez.
    Cati km sunt multi pentru motorul asta.
    La ce trebuie sa fiu atent cand merg la achizitie?
    Multumesc..
     
  8. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Ce tare ! Nu am stiut ca au scos asa ceva pana acum. As vrea si eu un allroad cu butonul ala la cutia de viteze :D
     
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Este butonul de low range si ramane activ pana la viteze de 30 km/h apoi se decupleaza automat.
    Ce frumos este sa ai tot cuplul disponibil la 15 km/h :)
     
  10. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    DNO - incerc sa-ti raspund cat ma pricep:
    - mai greu sa verifici suspensia, daca in 2 zile masina nu se lasa este ok. Sunt cazuri cand se lasa in 5 zile, acum cum ti-o fi norocul. Lasa masina pe fiecare treapta minim 1 zi.
    - nu-i deloc nasoala cutia automata, daca ai grija de ea si ea are grija de buzunarul tau (schimb ulei + filtru). Este confortabila in oras dar plictisitoare la drum lung, noroc cu tiptronicu care te mai revigoreaza.
    - asigurare 7-800 ron/an (aici depinde de varsta, incidente samd) , impozit 930 ron/an
    - cred ca vrei sa spui motor de 1.9 tdi (2.0 este benzina). Nu vad comparatie, depinde ce-ti doresti si de ce bani dispui.
    - sensibil nu-i motorul de 2.5, citeste topicurile dedicate motoarelor de 2.5 si iti poti face o parere. Intretinerea este cuvantul de baza.
    - distributia se schimba la 120.000 km
    - nu stiu ce sa-ti raspund la intrebarea de reimprospatare, depinde ce iti cumperi si de bugetul alocat masinii.

    Te-as ruga sa te apuci de citit, vei gasi multe topicuri interesante si multe raspunsuri la intrebarile tare.

    Bafta
     
  11. mususk266

    mususk266 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 tdi, 2005
    Cu toate costurile legate de întreținere mașina merită după părerea mea, dacă găsești una bună din punct de vedere mecanic și cu taxa plătită ar fi ideal, așa cum am găsit -o eu pe a mea însă și prețul a fost pe măsură, nu te aștepta ca un Allroad de pe autovit la 3000 € căci sunt câteva acolo la prețul ăsta, să fie mașini în care să ai încredere să pleci la drum lung, mașini sunt de vânzare doar să aștepți să prinzi oferta potrivită.
    Neapărat să iei un mecanic bun și un vag com la vizionarea mașinii.

    A mea la cât de bună era când am luat-o tot am băgat în ea pana acum un 5000 €(cu tot cu 1000 € și un pic vopsitul și încă 1200 € cauciucurile și recondiționat jantele, abia acum pot spune că mașina e așa cum trebuie să fie.

    După achiziție trebuie schimbat tot în sensul de revizie generală ca să stai liniștit și asta va face gaură în buzunar însă dacă îți permiți atunci satisfacția e pe măsură, taxele și impozitele nu sunt chiar așa mici(duble,poate chiar triple ) față de skoda octavia scout, mașină pe care eu o consider un baby Allroad și care sincer vorbind este varianta de dorit la Allroad.
    Casco mai e de luat în calcul, pe mine mă ajunge undeva la 2800 Ron pe an, fără casco nu stau căci în caz de am nevoie orice reparație necesară va fi peste orice casco plătit deci casco îl amortizezi la prima reparație ocazionata de un eventual incident.

    Însă am vrut Allroad cu toate că soția mi-a zis că să nu mă audă că încep să mă vait că mașina devine un sac fără fund legat de bani.
    Dacă aș fi ales cu capul așa fi luat un scout, am ales cu inima și am ales Allroad.

    Variante la Allroad : scoda octavia scout, vw alltrack, seatul altea freetrack(arata mai mult a suv decât a sw), seatul leon ST X-perience, Honda crosstour, subaru outback.

    De orientat către un model cat mai nou, spre finalul ciclului de viață, un 2003-2004-2005, au rezolvat multe probleme pe parcurs de aceea din citite pe forumuri, mai toți recomandă, cod motor BAU.

    Legat de suspensie, deja cred ca nici o mașină nu mai are suspensia stock adică la perne mă refer și eu pe a mea am luat-o deja cu perne arnott de generația a doua și chiar de ar trebui schimbate, un set de perne noi tot țin un 100.000 km adică câțiva ani buni, să schimb pernele la un 3 ani în caz că pică mi-am zis că îmi asum riscul. Repet mașina a fost achiziționată cu inima, nu cu capul, face 10 ani și clar că mă așteptam la probleme însă am pus-o la punct și de când am luat-o, iunie 2013, am făcut aproape 25.000 km fără probleme care să merite menționate.

    Sper că sfaturile mele să ajute căci știu și eu câte păreri vroiam să citesc când căutam despre mașină.
     
    Addu și Pinkygigabyte apreciază asta.
  12. mususk266

    mususk266 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 tdi, 2005
    waw... deci!! waw... nimeni nu a mai scris de cativa ani aici.


    revin cu cateva comantarii:

    1. casco: nu se mai merita, an 2018, caci acum se gasesc la dezmembrari sau pe situri gen olx tot ce intereseaza legat de allroad. in afara de mecanica(suspensie etc) si parte estetica(aripi evazte etc) de fapt este tot un audi a6 deci piese se gasesc din plin acum.

    2. pentru cei pasionati de acest modelam vazut ca pe autovit preturile sunt chiar mici si dupa eventuala achizitie banii care vor intra in masina tot va face ca pretul final sa fie ok din punctul meu de vedere. Masina merita. Este un ALL ROUNDER: DE CARAT CU EA, DE FAMILEI, DE OFF ROAD, DE MERS LA O OCAZIE(nunta, bal, chermeza)...

    3. In afara de suspensie alte probleme nu am avut, dar suspensia 1 la 5 ani a cazut (1200ron suspensia + 300 ron manopera), parerea mea e ca pretul este OK.

    RECOMAND insa pentru pasionati, masina este un : TANC...un TRACTOR... UNA de famile...UNA CU CARE POTI CARA mobila... UNA CU CARE TE POTI DUCE LA EVENIMENTE: bal, majorat, dineu etc(este totusi un audi allroad a6)...MERITA!!!
     
    otelea și stefan550 apreciază asta.
  13. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC

Distribuie pagina asta