1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat /- Consiliere achizitie Audi Q7 motor DIESEL

Discuție în 'Audi Q7' creată de ultra19, 23 Apr 2009.

  1. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Salutare, poate ma bag si eu ca....:detective2:
    Acel carlig o sa-l utilizezi asa de des incat sa merite ..1500 euro?
    Si asta o spun din proprie experienta fiind detinator de rulota.
    Si...folosesc carligul de vreo 4-5 ori pe an.( am carligul acela ce se scoate manual )
    Dar bine...unde se duc 30 de mii nu cred ca mai conteaza asa de mult .
    E doar o parere si nu asi vrea sa fiu...criticat.
    In rest ce sa zic...masina e SUPER ..:hi:
     
  2. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lucianmarius neaparat pune HUD, il vei dori ulterior, costul ca dotare la o masina noua nu este mare. In rest iti urez succes si vino mai repede cu prezentarea!

    L.E. As alege si masajul.
     
  3. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @cornel1970 - carligul nu-l folosesc deloc acum, in urmatorii 2 ani vreau sa iau un skijet si un snowmobile si atunci va trebui. Exista carlig ce il pot pune ulterior ce se de/monteaza manual la pret rezonabil si la calitate buna? Totusi e un q7 si n-as vrea kitcsuri.
    Nu as avea nici o problema cu montarea si demontarea manuala.

    @stefan550 - voi pune HUD, l-am avut pe un mercedes si mi-a placut. Cu masaj nu cred, nu imi place nici natural masajul, am un spate foarte sensibil si nu e pt mine. Apoi cel de masina cred ca e panarama rau pt mine.

    Acum vine intrebarea, vedeti ceva inutil la masina? Eu ma gandeam la pachetul de audi conect cu mobile car play si virtual cockpit, practic toate fac acelasi lucru, dar citeam pe threaduri externe ca poti pune pe virtual cockpit navigatia iar pe mmi sa pui muzica sau filme de pe telefon, in acelasi timp. Asa o fi? Daca da, le voi pastra.

    Roata aia de rezerva de dim reduse merita 200 euro? Cred ca ia si mult spatiu. Kit-ul de pana e ok sau ma bat cu el degeaba? Ma gandeam ca merg la munte si raman naibii cu copii blocati in zapada cu kit-ul meu magic de pana ca nu gasesc gaura cauciucului daca e noapte si zapada.

    Bose 3d merita upgrade? E 1800 euro. Mie mi s-a parut doar ok tinand cont ca vin de pe b&o de pe s5. Dar b&o este 6.000 euro fara tva si nu dau 7000 euro final pe sistem audio. Ma gandesc daca bose merita 1800 euro fata de sistemul standard. Sunt un om interesat de muzica. Nu am auzit sistemul standard cum suna.

    Am analizat si ce ai zis tu @stefan550 cu asteptarea pt noul a8, sa nu imi para rau. Nu are sens sa ma mai gandesc deoarece pozitia la condus, feeling-ul de tanc la condus, portbagajul de 770 de litri si rabatarea banchetei si siguranta de familie nu le va egala niciodata o limuzina, deci este pentru prima oara cand vb de o masina aproape compromisuri zero. Zic aproape ca la 120 in curbe se simte putin greoaie iar s-ul la abia 150 se simte asa, cam acolo fiind limita pe curbe relativ usoare. Dar asta e o alta discutie pentru alta vreme la un pahar vineri seara la club. De suc, normal!

    Mai vin scaunele ventilate fata. 1400 euro. N-am avut niciodata asa ceva dar erau momente cand vara, cateva minute, imi ieseam din minti la intrarea in masina daca trebuia sa plec imediat din cauza caldurii, eu mergand 80% din timp la costum la business-ul meu din domeniul financiar, fiind putin obligat de eticheta. Mentionez ca nu m-am mutat inca la noua locatie unde am loc de parcare subteran. Si probabil voi merge pe jos pana la birou fiind la 400 metri distanta, deci nu cred ca va sta in soare asa mult. E totusi o optiune scumpa. Acea tehnologie e comoda sau iti poate da dureri si raceli de spate?

    Soft close-ul mi se pare fitza. Tot timpul uit de el si dau cu usa, obiceiurile vechi mor greu. Este intr-un pachet de 4.400 euro , voi vedea ce se merita din pachet, poate luam celelalte separat. Lane assist de asemenea nu vad util la infrastructura de Ro. Inafara merg maxim 10% din km, eu facand cam 25.000 km pe an.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2017
  4. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Lucian, :hi:
    Da, exista carlig separat ce se demonteaza manual ( in jur de 3-400 euro cu montaj si canbus )
    Eu la batranul q7 am din fabrica asa ceva .
    Despre ventilatia de aer rece in scaune e ,, belea " curata.
    Am avut pe 2 masini anterioare si sincer iti ,, zapaceste " spatele.
    Eu unul nu asi recomanda. ( mai ales la pretul ala )
    Cat despre roata de rezerva eu unul zic ca se merita .
    Cel putin stai linistit dpdv sufleteste. Nici eu nu am roata de rezerva.
    Sincer sunt cam ,, cu frica in san " avand rulota si intru prin ...coclauri pe munti .
    Masina mea in acel loc are un subwoofer din fabrica.
    Dar i-am pus cauciucuri runflat. ( pot merge pe pana in jur de 70-80 km )
    Sa auzim numai de bine.:hi:
     
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lucianmarius îmi va face o plăcere deosebita sa stam la un pahar de suc vinerea,, la întruniri, spre rușinea mea nici eu n-am reușit să-mi fac timp in a mai merge.

    On topic: pot spune și eu ca ventilația nu merita fiindcă îți zăpăcește spatele. Am mers pe doua masini cu dotarea asta și a doua zi m-a durut spatele. Dacă mașina va avea geamuri duble sau ii pui folii atunci nu vei mai avea probleme.
    Mai este un inconvenient: scaunele cu răcire sunt mai tari decât cele normale, nu ai același grad de confort.
     
    cornel1970 apreciază asta.
  6. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Abia aștept să iți văd prezentarea noii jucării! Pe ce motorizare o să mergi?
     
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    O sa merg pe 3.0 tdi. E la fel la performante ca 3.0 tfsi atat 0-100 cat si 0-200 cu un consum la 70% al motorului pe benzina, masina avand 2 tone, e nevoie de cuplu.

    As dori sq7 adica v8ul diesel dar nu vreau sa ma intind asa de mult.

    Am fost acum la un prieten ce si-a luat x5 si acelas feedback mi l-a dat despre scaunele ventilate, ca nu se merita, lui nu i-au placut.

    Zicea ca i-a cam placut si q7-le in special ca e mai lung cu 20 cm dar a primit deal prea bun la bmw.

    Headup display, am gresit pretul, e 1600 euro tva inclus. Mi se pare enorm dar stiu ca e misto. O sa incerc sa renunt la soft close ca nu prea ma intereseaza sa vad daca il prind in pretul asta.

    Am sunat si eu azi si am gasit modul tractare la 350 euro, deci pas si la acela.

    In rest e cam misto dealul, sper sa iasa bine. Oferta de buyback la s5 a fost o gluma, trebuie sa o vand pana la finele lunii neaparat. Va multumesc de ajutor si cu siguranta o prezint atat pe forum cat si fizic la club.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2017
    cornel1970 și Mitiy apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu am vrut sa iti fac o lista cu optiuni pe care as alege, ca sa nu te "influenteze" decizia. Daca este sa o cumperi noua, eu as alege asa::)

    - Motor 3.0 TDI de 272 CP Quattro cu blocare diferenţial electronic
    - Suspensie pneumatica adaptiva
    - S-line interior/exterior si palfonul negru (trapa personal nu ma intereseaza)
    - Jante de 21" vara si 18" iarna
    - 7 Locuri
    - Portbagaj electric
    - Carlig de remorca manual (electric nu isi justifica pretul decat daca il folosesti in fiecare saptamana)
    - Scaune piele si alcantara electrice, incalzite fata/spate cu reglaje si memorie ambele fata
    - Volan S-line cu padelle
    - Pedale sport in aluminiu
    - Climatronic 4 zone
    - Keyless entry/go
    - Camera cu vedere la 360°
    - Navigaţie MMI plus cu MMI touch si Sim
    - Audi smartphone interface
    - Sistem de sunet Bose cu sunet 3 D
    - ACC
    - Faruri LED Matrix
    - Geamuri privacy spate si luneta duble antiacustice plus perdele
    - Iluminare ambientala plus
    - Oglinzi exterioare si interioare electrocrom
    - Audi active lane assist
    - Audi side assist
    - Traffic assistant
    - Audi pre sens city
    - Audi drive select
    - Senzor lumina si ploaie
    - Audi virtual cockpit
    - Sistem de monitorizare presiunii din anvelope
    - Webasto cu telecomanda
    - Sistem de alarma
    - Roata de rezerva mini spatiu si compresor de umflat roti
    - Garantie extinsa 5 ani
    - Etc. ........:)

    Ramane la alegerea ta:
    - Head-up display
    - Parbriz incalzit
    - Volan incalzit
    - Scaune cu masaj (nu sunt pentru ventilate)

    Multe alte optiuni vin la pachet cu unele dintre cele de sus, asa ca nu le-am enumerat. In plus este alegerea ta ce pui sau scoti la configurare.

    Ti-am spus sa nu il probezi... ca te va cuceri !:eyebrows: Bafta la achizitie !:hi:
     
    stefan550 și cornel1970 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian scoate / elimina din configurare:

    - trapa (e superba pana se strica si la praful nostru nu iti dau mai mult de 1 an pana se infunda scurgerile) sau in loc de trapa pune plafon panoramic, aia da fita maxima dar nu stiu sa existe in configuratorul de Q7 (la A3 exista)

    - scaunele cu masaj si ventilate nu ai ce face cu ele (alea se monteaza in spate pentru masina cu sofer) in plus daca stai prost cu spatele o sa ai probleme cu racirea si ventilatia

    - si fa in asa fel sa nu ai piele integral pe scaune si bancheta (o prostie vara si alta prostie iarna). Tot ce iti spun iti spun din experienta si stiu bine ce vorbesc.

    Iar restul este nepretuit si limita este cerul = configuratorul maxim pentru masina si contul din banca. :) Bafta la achizitie
     
    bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  10. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Hello!

    Pana la urma am ajuns la o configuratie zic eu aproape finala cu urmatoarele mentiuni: nu imi place alcantara si nu imi plac kit-urile de s. Va veni un sq7 in viitorul mediu si acolo va avea el kit-urile de s :D
    Nu sunt de acord sa ai un leopard in haine de tigru si este strict parerea personala fara sa intram in contre aici. Masina de test avea volanul tesit jos de s, alcantara si s interior. Nu ne-a placut nici mie nici sotiei.

    Vom merge pe piele combinatie maroniu cu bej la interior. Exterior albastru deschis sau maron inchis.
    Pielea vine standard, e ori alcantara ori piele, nu exista textil.

    Lista de dotari pre-finala:
    Am scos scaunele ventilate
    Am adaugat head up display
    Suspensie adaptiva pneumatica cu mod dynamic si offroad
    Airbag-uri laterale spate (fata si cortina sunt stock peste tot)
    Audi connect
    Audi phone box
    Audi smartphone interface cu audi car play
    Audi v cockpit
    Bancheta spate plus inclinabile scaunele si incalzite
    Bose 3d
    Cotiera fata plus dubla
    Garantie extinsa 5 ani
    Faruri matri led
    Geamuri duble antiacustice
    Geamuri fumurii spate si luneta
    Iluminare ambientala plus
    Clima confort pe 4 zone
    Ionizator de aer
    Jante rotor pe 20 vara (pe 21 mi se par prea mari pt o masina cu care targetez strict confortul)
    Jante 19 iarna
    Oglinzi incalzite rabatabile electrocrom
    La fel si cea interioara
    Open sky (panoramic) la asta nu pot renunta,este prea belea. Se intinde peste locurile din spate
    Parasolare duble
    Pachet q7 advanced - mmi plus cu touch
    Camera video spate
    Asistent lumini drum
    Spalator far
    Roata de rezerva de dim reduse
    Set fixare bagaje cu plase telescopice portbagaj interior
    Technology selection cu adaptive cruise control
    Lane assist
    Traffic assist
    Audi pre sense front
    Asistenta la manevra evazie
    Soft close usi
    All wheel steering
    Vopsire integrala inclusiv praguri inferioare
    Volan incalzit plus in piele si 3 spite cu insertii metalice ( e mai frumos decat cel de s)

    Ramane in discutie : pielea standard, pielea cricket si pielea valcona

    Sunt asa : pielea standard : piele pe mijlocul scaunelor si piele ecologica pe laterale si usi. Nu sunt fan piele ecologica. Pret 0
    Piele cricket : este acea piele cu forme, vine cu pielea naturala peste tot dar imi pune alcantara pe usi ce imi displace - cost aditional 1021 euro
    Piele valcona - este pielea fina dar nu ma lasa sa iau beige la interior decat gri si nu imi plac non-culorile. Cost aditional 1600 euro

    Cel mai greu imi e sa renunt la culoare, eu doresc interior cu bordul maroniu si scaunele beige.

    Deci de decis mai e doar culoarea exterioara si pielea interioara.

    Mai am de vf gle coupe si xc90 dar decizia e cam luata.

    Multumesc de raspunsuri si feedback dragi colegi.
     
    stefan550 apreciază asta.
  11. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Configurația arată bine, sunt sigur ca te va încânta ulterior.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intra pe configurare Audi Exclusiv - vorbeste cu dealer-ul respectiv despre aceasta configurare si poti configura interiorul cum vrei tu.
    Din cauza prostiei si limitarilor celor care vand masini din reprezentanta si necunoasterii, eu am comandat masina in Germania pentru ca ei ziceau intr-una ca aia nu se poate nici aia nu se poate sa configurez iar cand am ajuns in Germania la dealer s-a putut tot ce am vrut eu si cum am vrut eu configura, la interior si la exterior. Cand banii sunt la tine in buzunar, nu la ei, trebuie sa faca cum vrei tu nu cum vor ei. Schimba dealer-ul daca nu vor.
    Daca nu te intelegi cu ei si nu ai rabdare sa treci la alt dealer, alege prima varianta la piele. Bafta.
     
    ryoraul apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este ok configurarea, dar vad ca nu ai pus Webasto, cu telecomanda si programare. Este foarte comoda la ce iernuri sunt in Romania. De obicei vine cu incalzirea auxiliara, dar nu este aceeasi.
     
    Ultima editare: 4 Noi 2017
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Care ar fi diferenta intre webasto si incalzire auxiliara? Oricum am parcare in garaj subteran si stau vis-a-vis de birou.

    In dotarile standard am asa:
    Control la distanta pentru incalzirea stationara. Detalii pot cere de luni incolo.

    Oricum in ofertar nu erau rotile rotor pe 20 si culoarea maronie exterior dar a zis domnita ca le rezolva ea, deci cred ca o duce putin capul.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici o diferenta. Incalzirea stationara este produsa de mai multe firme: Webasto, Eberspächer si mai sunt si altii dar primii doi sunt principalii furnizori pentru grupul VAG.

    Numai ca noi in loc sa spunem incalzire stationara spunem Webasto, exact ca si cum in loc sa spunem scutece de unica folosinta, spunem Pampers sau in loc sa spunem ca facem o copie la un fotocopiator spunem ca facem un Xerox. :)

    Marian ti-a spus sa pui in pachetul de configurare sistemul de pornire la distanta si cel de programare din meniul masinii.

    Incalzirea stationara este de mai multe feluri:
    1. simpla la pornirea motorului
    2. la pornirea motorului si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire
    3. cu telecomanda pentru pornire de la distanta si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire
    4. cu telecomanda si programare tot cu telecomanda pentru pornire de la distanta si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire.

    Sunt sisteme de incalzire stationara care nu au asa ceva adica acea incalzire porneste singura automat cand se porneste motorul si nu poate fi programata pornirea cand vrei tu si cum vrei tu. Vw Touareg are asa si unele modele de Audi au asa de exemplu dar se poate modifica cu VCDS sa fie vizibil in meniul masinii programarea incalzirii stationare.

    In fine, daca ai telecomanda separata pentru incalzirea stationarea si acea telecomanda nu este doar de pornire ci si de programare a pornirii cand vrei tu si cum vrei tu, este ok.

    Daca nu ti-a explicat asta, ce ti-am scris eu aici, cine ti-a configurat masina, iti spun eu ca este praf si nu cunoaste tot ce trebuie ca sa iti indeplineasca dorintele si sa iti ia banii.
    Ti-am mai spus, nu ii lua in brate pe vanzatori ca majoritatea vanzatorilor de masini, cel putin din Romania, sunt praf si stim noi mai multe ca ei, privind dotarile, motorizarea si echiparea unei masini, pe cand ar trebui sa fie invers.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    mersi de detalieri Cristi, voi cere detalii despre ce sistem e stock la audi.
    Despre vanzatori m-am lamurit. De exemplu cand am vb la Volvo ii intreb daca exista motorizare de 3000 cmc diesel la care el imi spune ca are unu mai bun de 2000 cmc cu 235 cai, mai verde, mai economic, mai modern. La care eu ii zic ... si mai puturos desigur. Deci sunt satul de vanzarile lor se 2 lei. Doamna de la Midocar otopeni nu a avut astfel de episoade ca plecam instant. Ba chiar a fost ok, de cand am ajuns mi-a dat cheia si a zis sa revin cu masina cand mi-am clarificat tot si ca daca vreau eu imi explica sisteme si poate veni cu mine. Dar am plecat singur. Ramane de discutat.
     
    Mitiy apreciază asta.
  17. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @lucianmarius sunt dealeri care te tratează ca pe un hoț sau unul care nu a mai văzut mașini în viața lor și alții care sunt aderați parteneri de discuție.

    Control la distanta pentru încălzirea staționară este Audi Connect (mai găsești ceva informații pe alte arii). Ai buton SOS, cartela de date de la AUDI sub bancheta din spate (la început serviciul este gratuit dar este posibil ca în viitor să plătești un abonament lunar) și poți controla câteva funcții cu ajutorul telefonului.

    Trapa nici eu nu aș lua dar acoperiș panoramic oricând

    Cum zice și @Cristi, poți încerca un audi exclusiv dacă nu te aruncă din buget. diferențele sunt uriașe ca aspect
     
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Pana la urma mai adaugam:
    Scaune fata confort cu functie de ventilatie - 2160 euro
    Tapiterie valcona perforata (cea fina) si alcantara pe usi - 1550 euro
    Ornamente bord aluminiu+lemn - 1021 euro
    Asistent unghi mort - 970 euro

    Are task greu Q7-le de dus, am testat zilele astea x5,xc90,gle coupe, maserati levante, rr velar. Nu vreau sa intram in vs. ca stiu ca nu sunt acceptate dar e foarte interesanta experienta, sa vezi concurenta din toate punctele de vedere.
     
  19. Execitor 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Mercedes S500 4matic 2008
    Buna seara,

    Sunt interesat de achizitionarea unui Audi Q7 3.0 diesel de 272 cp din 2016 cu aproximativ 50-70k km. Este vreun posesor sau cineva care are experienta cu acest model? Ma intereseaza care este fiabilitatea si daca are anumite probleme comune modelul la care sa ma uit atunci cand il achizitionez. Mentionez ca intentionez sa il duc la un test la un dealer autorizat inainte de achizitie. Momentan ma uit la exemplarul de aici: https://www.autovit.ro/anunt/audi-q7-ID7GoQCR.html#1a04832ff7 , daca aveti pareri. Nu imi dau seama daca are suspensie pe aer adaptiva, MMI cu sim si sistemul audio BOSE. Niste sfaturi ar fi bine venite. Pana acum am mai testat un GLS 400, dar parca as merge pe Audi datorita tehnologiei mai avansate si a pretului ceva mai mic.

    LE: Distributia este pe lant sau curea?

    O seara buna,
     
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    motorul este acelasi cu cel de pe a6 (daca nu gresesc) - poti vedea acolo mai multe. In general foarte bune si echilibrate. Eu nu as lua o masina de valoarea asta fara sa o iau de la dealer si cu garantie extinsa - din descriere nu mai zic ca e de samsar. Are niste poze in curte la audi ca sa te pacaleasca
     
    Execitor apreciază asta.

Distribuie pagina asta