1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 7 Ian 2017.

  1. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC
  2. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    dacă o poți verifica și nu are vreo problemă gravă...e ok. prețul pare foarte mic, ca să nu zic exagerat de mic.
     
  3. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Mie nu mi se pare deloc ieftina pentru un avant chel si peste 200k km, nici incalzire in scaune nu are.
     
  4. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    E cea mai cheala masina pe care am vazut-o... si km multi. Daca o cumperi - trebuie sa pui deoparte vreo 3000 euro, ca sa schimbi distributia, sa faci revizia la motor, la cutie, sa schimbi placute si anvelope... strict necesar cand iei masina SH la 205.000 km. Si asta, daca nu mai are nicio chestie ascunsa, care presupune sa scoti alti bani din buzunar.
    Si uite asa din 15.000 de coco - ai sarit in 18.000 coco - si ce ai? Ai un Audi A4 chel, cu 200k de km - imagineaza-ti aceasta masina inca 4 ani de utilizare ,,, intelegi acum ?
     
    zeratul apreciază asta.
  5. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC
    Mulțumesc pentru feedback. Totuși am văzut pe autohus.de A4 B9 cu kilometri sub 150k destul de acceptabile că preț, poate nu chiar așa dotate. Știu că e un dealer serios, de acolo mi.am luat și golful 7 de care am fost și încă sunt foarte mulțumit.
    O să încerc să mă orientez sa vad ce găsesc pe acolo și poate va mai deranjez cu vreo opinie. Bugetul pentru achiziție e undeva in jur de 17500 E.

    Am mai găsit ceva interesant:
    https://autohus.de/en/car-search/de...m":"2016-01-01"},"equipment":["A99"]}&page=10
     
  6. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Eu zic sa mergi sa vezi masina, sa te interesezi ce service a avut, mai mult ca sigur trebuie schimbata distributia (210k km), frane posibil sa fie schimbate, revizia la cutie ar fi urmatoarea la 240k km etc.

    Nu este chiar cheala, are faruri LED, clima, autohold..este o masina decenta daca nu te intereseaza prea multe optiuni. Cred ca a fost adusa de prin tarile scandinave, parca de acolo aveau buton SOS si de asistenta.
     
    Steinhardt și skypee apreciază asta.
  7. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Nu chiar asa de cheală, bine eu nu as a banii pe asa ceva, însă are totuși clima pe mai multe zone și autohold. Majoritatea vin cu butoanele alea 3 de aragaz în loc de clima. Culoarea e faina, dar 150 cp care pentru 2020 mi se pare subțire rău mie personal
     
  8. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    dr_dumi, e cheala grav. Nu are nici senzori de parcare ... nu ca ar fi asa o mare descoperire.
     
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Toti isi doresc sa aibe cat mai multe optiuni, insa fiecare depinde si de buget, unii vor sa fie model cat mai nou, altii prefera sa aibe la aceeasi bani un model mai vechi dar cat mai dotat, tine doar de fiecare. Senzori de parcare are, insa doar pe spate.

    E bine de stiut daca bugetul de achizitie de 17500 e calculat ptr o masina care nu necesita investitii ulterioare.
     
  10. Catry86 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    VW CC
    Bugetul de 17500 e e calculat pentru o mașină cat mai puțin rulata care sa nu necesite investiții majore cel puțin un an de la data achiziției. Cât despre opționale nu vreau mașină "pentru pretențioși"
    M-ar tenta mașina de la dealerul neamț, care mi-a câștigat încrederea odată cu achiziția golfului care s-a dovedit o alegere f ok.
    Mi-a atras atenția acest model,

    https://autohus.de/en/car-search/de...m":"2016-01-01"},"equipment":["A99"]}&page=10
     
  11. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    wow - foarte buna propunerea - are putini km si motorul de 190 cp + DSG
     
  12. AlexP163

    AlexP163 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2017 A5 Sportback, 2.0 TDI , 140kW, S-tronic (SJT)
    Salutare,

    Am avut un A4 B8.5 insa nu am avut timp in 2 ani sa il prezint pe forum (stiu, suna stupid, dar timpul nu este prietenul meu cel mai bun), am avut un accident din care masina a fost dauna totala iar eu nu am avut nicio zgarietura. Asta mi-a intarit convingerea ca urmatoarea masina tot Audi va fi, siguranta inainte de toate. Iar la 2mm distanta comfortul, functionalitati, etc.

    Sunt in cautarea unei masini, am gasit una care bifeaza undeva la 90% din nevoi insa sunt cateva aspecte care ma fac sa ma indoiesc daca, din punct de vedere financiar, este o alegere buna.
    Ca si background, 57000 km, tara destinatie: RO, timp de un an a fost masina de showroom, cod motor DETA, S-Tronic, garantie extinsa activa.

    1. In prima poza observ o gaura, daca nu ma insel. Poate fi un punct sau ???
    2. Este rugina la toate cele 4 roti, pe cand la masina anterioara nu aveam. Este normal? Se remediaza usor sau se inlocuieste complet?
    3. Pozele 3-4: what the hell?!?!
    4. In S2 cand accelerez 60% apoi progresiv se aude un zdranganit (incepe pe la 2500rpm, dispare dupa 3500rpm), pare sa vina din spatele virtual cockpit, ca si cand ar vibra un plastic. I s-a mai intamplat cuiva?

    Saptamana urmatoare va fi verificata in detaliu masina, insa ma nelinisteste gandul ca am gasit o masina care imi place, are kilometrii reali insa cateva repere ma fac sa ma indoiesc daca este o alegere buna sau nu. Voua cum vi se pare?
     
    Ultima editare: 18 Feb 2020
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Serios ? Tu chiar intrebi de rugina de pe discurile de frana ? Toate se fac asa la un moment dat.

    Serios 2 ? Tu chiar vrei sa iti spunem noi daca punctul ala negru este o gaura sau o pata ? De ce nu intrebi proprietarul ?
     
  14. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 B9 Avant 2.0 TDI 150hp DEUA
    La 57k rulați in România e mai dărâmată decât una cu 200k rulați in Germania.Ce fel arată in compartimentul motor spune cam pe ce drumuri a umblat .
     
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mie mi se pare dauna urâtă.
     
  16. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    Pare sa fie rugina superficiala, care se face din cauza ca masina nu prea merge. Nu se vede prea mult detaliu in poze totusi

    Masina mea are aceleasi treburi in compartimentul motor! O am de noua si s-a facut asa dupa prima iarna. Eu merg cu ea in proportie de 80% in afara orasului, drumuri lungi si anevoioase, si tind sa cred ca acele depuneri(seamana a calcar, cumva :-??) sunt de la minunata "solutie" pe care o dau astia pe drumuri iarna(sau saramura, ca pana la urma asta e: nisip cu sare) care ajunge cumva in compartimentul motor. Banuiesc ca intra pe la linia laterala a masinii care e chiar la capota si care nu etanseaza complet. Dar e doar o banuiala, oricum nu mi-am facut niciodata griji legat de asta pentru ca am vazut ca e doar mizerie, se duce la carpa.

    @marcelush
    Cred ca glumesti...DL382 e o cutie mult mai proasta dpdv al fiabilitatii si nici nu duce cuplu la fel de mult ca vechea DL501. Citisem ca limita maxima ar fi undeva la 400 Nm, pe cand pe DL501 sunt baieti aici pe forum care au pus si 600 Nm pe ea si ziceau ca nu au probleme.
     
  17. AlexP163

    AlexP163 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2017 A5 Sportback, 2.0 TDI , 140kW, S-tronic (SJT)
    Intr-adevar, @lsc05 , este acea “saramura” la care faci referire si se curata destul de usor, am verificat astazi.
    In caz ca ajuta pe cineva pentru referinte viitoare, in prima poza este un punct negru.

    @audi66 Scopul intrebarilor mele a fost de a obtine informatii de la persoane cu mai multa experienta decat mine, inainte de a continua subiectul cu vanzatorul, pe baza raportului primit de la evaluator, ci nu sa irit. Imi pare rau daca am lasat impresia aceasta.
     
  18. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    "Saramura" aceea seamana si cu Adblue cristalizat, dar nu cred ca are cum sa ajunga in zonele respective. In afara de saramura aceea am si eu mizeria respectiva care pare a fi amestecata cu ceva uleios..chiar ma gandeam la un moment dat ca mi s-au scurs amortizoarele de la capota. Cam asa ajung sa arate masinile care nu sunt spalate/cosmetizate la motor.

    Daca a fost masina de showroom inseamna ca mai mult a stat, de acolo si rugina de pe discurile de frana.

    Legat de vibratii nu as putea spune, eu am ceva vibratii de la tampoane, dar apar cu precadere la relanti si plecarea de pe loc. Mergi la o proba de drum cu un mecanic(nu agarici) si iti va spune clar daca e ceva grav sau nu.
     
  19. AlexP163

    AlexP163 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2017 A5 Sportback, 2.0 TDI , 140kW, S-tronic (SJT)
    Multumesc pentru ajutor colegilor de mai sus. Am plecat la pranz spre parcul auto sa cumpar masina insa am aflat ca au primit astazi un 2017 Audi A5 cu un istoric similar. Frumoase linii. M-a ajutat cineva cu verificarea cap-coada si am cumparat-o.

    PS: aceeasi saramura este prezenta si la A5.
     
    smurff, djxme200, bobalex18 și încă o persoană apreciază asta.
  20. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Inseamna ca a fost adusa pe roti. Sa o stapanesti sanatos, asteptam prezentarea.
     

Distribuie pagina asta