consumabilele sunt la preturi acceptabile(la fel ca la un a3), consumul foarte decent 10 12 avand in vedere ca e si quattro.
Ca si posesor de S3 8L va pot spune ca, consumabilele sunt destul de ieftine in comparatie cu alte masini. cateva exemple: filtu aer Mann = 45lei .......................benzina = 40 .......................ulei = 30 sau 35, etc. si toate sunt o firma renumita de filtre Deci nu e asa drastica intretinerea la un S3 8L Referitor la consum eu am scos in Bucuresti intre 10 si 12,5 in functie de cat de aglomerat a fost mergand ca un om normal. Daca te manaca talpa ceea ce e cam greu cu un S3 sa nu te manace poti ajunge si la 15. O zi buna.
Sfaturi achizitie bebelusu Hello. Sunt nou pe aici si am intrat cu scopul de a aduna cateva informatii despre un S3 SH din Germania. La ce sa ma astept de la el . Eu l-as vrea si umpic fuleala si buna. Din cate am auzit cade turbina ? Care motoare sunt mai tapene cel de 209 sau cel de 225.
salut, ma tot uit de ceva vreme fie la A3 motorul 1.8T fie S3.pana acum n-am gasit nimic sa ma incante, mai ales si la bugetul care-l am. am rugamintea o sa postez un anunt de pe autovit, poate cineva stie masina si ceva detalii despre ea. mie mi se pare pretul prea mic pt s3 ma gandesc sa nu fie praf masinuta. http://www.autovit.ro/audi-s3-C27942258.html daca cineva stie detalii, va rog sa m-anunte. mersi
Salut baieti, vad ca nu s-a mai raspuns de ceva timp pe aici asadar sper sa revigorez eu un pic thread-ul acesta. Mi s-a pus pata pe un A3 8L, dar intamplator am gasit un S3 8L la un pret foarte bun, acum mai ramane sa il testez si sa vad daca merita. Va intreb la ce ar trebui sa ma uit atunci cand o testez? La ce sa fiu atent? Astept ponturile voastre!!
Sa nu interpretati acest raspuns ca arogant. Dar aveti nevoie de parerea unui specialist.Daca sunteti dvs acela nu cred ca mai adresati intrebarea Un specialist,nu un mecanic.Verificati caroseria pentru urme de reparatii(macar sa fie reparatii minore,comune,o bara,o aripa etc). Intreg trenul de rulare(suspensie,cv,planetare,burdufe,frane,furtune frana,pierderi de uleiuri din cv si diferentiale,cardan,rulment intermediar cardan) Motor:un test de vacuum(testul de compresie nu evidentiaza starea cilindrilor si a segmentilor ci doar probleme majore cum ar fi neetanseitate supape,uzuri grave ale segmentilor).Culoarea bujiilor spune multe despre modul in care a functionat motorul. Turbo,joc,diagnoza si logari in mers. Daca masina este softata aflati sursa softului.Daca este necunoscuta evitati achizitia.Efectuati niste logari in mers in treapta 3 sau 4 si studiati atent cativa parametri:temp admisie,afr,avans vs rpm etc. Interiorul,functionare componente electrice.Masina nu e noua.Nu puteti negocia drastic pt o macara de geam defecta.Insa daca in momentul in care deschideti cutia filtrului de aer gasiti un filtru din 2010 masina trebuie sa coste foarte putin pt a va ramane bani de reparatii. Cu respect,