1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul - Butonul Auto-Hold la A4 B9 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de cristimate, 18 Apr 2017.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    8W0614517 G Un B9 avant decembrie 2015-nu are
    8W0 614 517 H este codul ABS-ului masinii postate de tine
     
  2. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    8W0 614 517 H nu are autohold WAUZZZF49GN001802 (mașina personală)

    8W0 614 517 K au autohold WAUZZZF41HA099488 - WAUZZZF40HN060061

    8W0614517 G nu are autohold b9 avant pe care l-a probat @cata181 (dacă am înțeles bine)

    8W0 614 517 H are autohold WAUZZZF44GA067648

    Greșesc?
    La B9 să nu mai depindă codul pompei de abs ci Codul unitatii de control a pompei de abs (cum s-a interesat @cristimate)?
     
    Ultima editare: 20 Apr 2017
  3. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Cu siguranta depinde de codul unitatii de control - trebuie "se pare" sa ai cu pilot automat. Hai cu codarea. Sa fie ca la Q7 ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai cea cu H la sfarsit ori are ori nu are Auto-Hold ?

    Daca pe o masina exista HHA iar pe cealalta nu, e clar ca pompa cu H suporta aceasta functie.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    8W0 614 517H de pe masina WAUZZZF49GN001802 apare cu unitatea de control 8W0907379E si PR 8T2, 8T6, 8T9, montat intre 30.05.2016-05.09.2016
    8W0 614 517H de pe masina WAUZZZF44GA067648 apare cu unitatea de control 8W0907379E si PR 8T2, 8T6, 8T9
    Deci ar trebui sa mearga si la tine.
    8W0 614 517 K de pe masinile WAUZZZF41HA099488- WAUZZZF40HN060061 apare cu unitatea de control 8W0907379G si PR 8T2, 8T6, 8T9, montat intre 05.09.2016-29.05.2017
    Ca si concluzie, K-ul este succesorul lui H si permite Auto-Hold.
    Ramane de testat si tras linie la sfarsit.
    Eu am un deja vu.... asta se intampla si cu pompele de ABS de pe 8K, cand s-a facut tabelul cu compatibilitatea pompei ABS versus TPMS si AUTO-HOLD. :)
     
    cristimate și bobalex18 apreciază asta.
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    cristimate și bobalex18 apreciază asta.
  7. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Da, asta vom si incerca. dar cred ca Q7 e cel ok. Verificam oricum.
     
  8. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Am pus ieri butonul ca tot eram in service cu ceva probleme, destule... Dar nu stiu codarea. Stie cineva sa o faca? Contra costa si gata... Oricum nu am vcsd.

    E totul montat doar tre activat. Rog ajutor.
     
  9. gwiz 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro 2006
    Ai reusit sa activezi functia Auto-Hold ?
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @gwiz nu a reușit pentru că nu a avut nici timp. butonul meu și mufa mea sunt tot la el.
    un user de pe audiworld a rezolvat cu kit-ul de la kufatec
     
  11. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    Saptamana viitoare merg la Audi langa Viena sa imi faca actiunea pentru grilele de la B&O + grila de aer de la bord si am vorbit cu ei sa imi comande Autoholdul, cica se poate sa imi faca ei retrofitul
    Cablaj + Buton + Montaj si Activat = 450 Euro
    E mai scump decat kitul de la kufatec, dar na, il fac ei tot ei il inregistreaza pe serie avand in vedere ca is inca in garantie pana in 2020. Va spun mai multe dupa ce ma intorc
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Eu am ales varianta ieftina.

    Sa ne zici...
     
    bobalex18 și sackzitul apreciază asta.
  13. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Codarea kufatec... functioneaza :)

    Am băgat dongle-ul ăla, zicea că se aprinde ledul roșu și cand e gata se oprește roșu și se aprinde verde. Am lăsat vreo 3 min și tot făcea roșu intermitent.

    Am plecat cu mașina și voila... functioneaza. Și suuuper tare. Activezi i rămâne activ. Bagi in marșarier, se dezactivează, bagi inpoi in viteza și voila... E activ iar. E beeeeeton. Nici nu știu cum am trăit fara el.

    171 euro și ceva investiți cu cap. Nici nu îmi vine să mai vând mașină :)

    Și demo. Când pleci de pe loc se activează la loc când atingi 10 km/h. Și o chestie super, rămâne activat mereu. Nu trebuie sa îl activezi după fiecare plecare.

    Beton.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    jax, stefan550, Bozonc Andrei și alți 2 apreciază asta.
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ai facut si tu o scanare before? Nu mai stiu daca o am pe a ta ultima....:)
    Sa vii sa mai facem una, poate dam de ceva gold....
     
  15. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Incearca un prieten/user al clubului sa "citească" programul și astfel poate vedem codul ăla de acces și ce face pas cu pas.
     
  16. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    O ai. O sa vin mai in colo. N-am facut dar o gasim noi.
     
    cata181 apreciază asta.
  17. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    are și băiatul autohold. trebuie să dau multe beri lui @mirceacml și @Gabriel Popa - niște colegi extraordinari

    ghidul de la buton a venit pentru q5. la a4 b9 este puțin diferit față de poze. Câteva repere:
    - se scoate trimul cu butonul de volum: are un șurub în acel loc de pus cheia, în rest numai cleme
    - se scoate capacul de la schimbătorul de viteze
    - se desface șurubul de la schimbător și șurubul de la panoul cu schimbător și control mmi
    - placa mmi și cu a schimbătorului se scot împreună. sunt prinse cu cleme
    - se desface tot ce este sub volan și în stânga bordului.
    - se scoate plasticul unde stă piciorul stâng
    - se scoate plasticul/ele din stânga volanului și stânga scaunului.
    - se bagă firele conform instrucțiunilor în Mufele A (2 fire) și B (un fir) plus masa
    - un fir se va monta împreună cu cel deja existent în slotul 32 din mufa A
    - mufa A este cea neagră prima dinspre ușă iar Mufa B (albă) este cea dinspre motor.
    - trebuie să aveți grijă la remontare. scoateți toate clemele și le montați pe părțile mobile. altfel există 90% ca acestea să sară din suport când băgați părțile mobile și să le căutați până vă ies fire albe.
    - la plasticul din stânga scaunului, aveți grijă la capătul acestuia. are o poziție mai ciudată de prindere și dacă nu îl prindeți corect o să facă luft. la fel și cu clemele, să le prindeți pe plastic și să le ghidați spre suportul în care trebuie prinsă.

    După montaj am avut o eroare că nu mai funcționează „auto P when engine off” care a dispărut după o pornit + plimbare + oprit + repornit.

    Dongle-ul de la kufatec a funcționat deși la fel ca la cristimate prima dată a stat doar pe roșu intermitent. l-am mai introdus o dată și s-a făcut verde. nu știu dacă se activează pe vin sau nu (adică dacă este refolosibil). la mine și la cristimate a funcționat același.

    Tips: dacă nu ați mai desfăcut la mașină chestii similare, sfatul meu este să mergeți la o persoană specializată. noi am muncit 5 ore, dar dacă ar fi să facem din nou cred că am termina în 1-1,5 ore. Chiar și cablajul nu este dificil de făcut, dar la desfăcut și refăcut terbuie să aveți grijă. dacă există pasiune și vă place vă sfătuiesc să o faceți cu încă un prieten (berea după ce terminați)

    dacă aveți nevoie de schema de montaj să spuneți în privat și o trimit.
     
    vibeup, stefan550, cristimate și alți 2 apreciază asta.
  18. NELUALECSA 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A4, B9, 2016, 1.4, 150 Cp
    Salut bobalex18,
    Ma poti ajuta te rog cu toate informatiile, schemele, preturi si un mecanic ce m-ar putea ajuta cu autoholdul ? Nu stiu nici daca exista compatibilitate. Cum pot afla?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mecanicul monteza ceva electric la masina ci un profesionist in electrica. Dupa cum pui intrebarile esti "praf" pe partea electrica si mecanica la masina asta. :)
    In alta ordine de idei mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    In plus, un profesionist in electrica stie bine ce are de facut la masina ta. Tu le spui ce vrei si ei fac exact ca la carte = ca din fabrica, montajul pe masina ta. Asa ceva trebuie sa gasesti si tu.
     
  20. NELUALECSA 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A4, B9, 2016, 1.4, 150 Cp
    Da, ai dreptate, nu ma pricep deloc. Meseriasi se dau toti, dar in realitate ... Speram sa gasesc un ELECTRICIAN, si nu un mecanic adica ajutorul cuiva care a fost si a rezolvat o astfel de problema. Pe scurt , am doar 2 saptamani de concediu si nu am timpul necesar sa pierd vremea pe la tot felul de nepriceputi.
     

Distribuie pagina asta