1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. R3ptile

    R3ptile 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 2.0 TDI BLB 2005
    Salutare!

    De fapt la ce se foloseste functia ECON?
     
  2. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Sal,
    Opreste compresorul ... adica decupleaza ambreiajul compresorului pentru ca acesta sa nu mai produca frig atunci cand nu este nevoie!
     
  3. R3ptile

    R3ptile 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 2.0 TDI BLB 2005
    Salutare!

    Cand folosesc ECON, dupa cateva minute simt un miros urat. Filtrul am schimbat in germania odata cu uleiul, m-a costat 33 euro (era si cu 16 euro dar ala era numai cu hartie asta are si carbune activ).

    Oare e filtru separat pentru ECON?

    Ce parere aveti?

    Merci anticipat!
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    R3ptile Filtru de polen este unul singur! Nu este de la filtru, se intampla in mometul in care treci de pe clima pe Econ. Cred ca trebuie sa cureti circuitele de aer, sau asa ceva, am inteles ca este ceva spray special. Se scoate filtrul de polen se da la maxim ventilatia cu usile deschise si se pulverizeaza cu spray in gaura de la filtrul de polen. Am mai citit undeva asta aici pe forum, dar nu mai tin minte exact. Daca nu, te duci la un service unde se ocupa de clima (completare/umplere freon) si acolo te rezolva cu siguranta!
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2012
  5. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Uite explicatia din manual:

    Mod de operare economic ECON

    Modul de operare economic serveşte la economisirea de combustibil
    - apăsaţi pentru pornire tasta ECON
    - apăsaţi pentru oprire din nou tasta ECON sau tasta AUTO

    În modul de operare ECON, instalaţia de răcire este oprită – instalaţiile de încălzire şi de ventilaţie sunt reglate automat. ECON înseamnă „Economie”. Prin oprirea instalaţiei de răcire (compresor) se economiseşte combustibil.

    Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că în modul de operare ECON temperatura spaţiului interior nu poate fi mai scăzută decât temperatura exterioară. Nu are loc o răcire şi aerul nu este dezumidificat (pericol de aburire a geamurilor).

    În cazul vehiculelor cu motorină se opreşte în modul ECON şi încălzirea auxiliară şi se economiseşte astfel combustibil.

    dacă doriţi să economisiţi combustibil alegeţi modul ECON
    dacă deschideţi în mers geamurile sau trapa* activaţi modul ECON


    Spor la teste ........ :icon_thumright:
     
    Boitos și Bradu Cristi apreciază asta.
  6. R3ptile

    R3ptile 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 2.0 TDI BLB 2005
    Merci mult pentru raspuns !

    Din pacate manualul am in limba germana ...
     
    Ultima editare: 14 Apr 2008
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Raspuns la intrebarea ta

    Am mai discutat de aceasta problema. Eu recomand solutia nu spray-urile magice ;)
    Nu are nici o legatura cu filtrul de polen. Recomand ca atunci cand il schimbati sa puneti filtru cu carbune activ nu ''carbon activ'' :p (ai fost simpatic la faza asta) Este dublu la pret dar filtreaza aerul mult mai bine si nu se imbacseste.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iun 2012
    Bradu Cristi apreciază asta.
  8. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Asta cu filtru nu stiam, e bine de stiut pe viitor daca-l mai schimb. Oricum folosesc doar filtre MAN, si asa stiu ca sunt printre cele mai bune. Sau?
     
    Ultima editare: 14 Apr 2008
  9. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Astazi am patit si eu aceesi problema cu functia econ a climatronicului, adica a ramas blocata pe deschis, drept pentru care am dat o fuga la Augsburg si surpriza 00819- high pressure sensor G 65 adica eroare la senzorul de presiune al instalatiei de freon, din pacate cei de la marele Augsburg aveau instalatia de incarcat cu freon la reparat asa ca nu am rezolvat nimic.
    Stie cineva pe unde se mai poate rezolva problema in Bucuresti?
     
  10. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Salut,
    La G65 pot fi mai multe cauze de eroare
    Exemplu:

    00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low
    Possible Symptoms

    * Climate Control stuck in ECON Mode

    Possible Causes

    * Insufficient Refrigerant Pressure
    * Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty
    * High Pressure Sensor (G65) faulty

    Possible Solutions

    * Check Refrigerant Pressure
    o Check Measuring Value Blocks (MVB)
    * Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)
    * Check High Pressure Sensor (G65)

    Bafta! :icon_thumright:
     
    Boitos, Daniel1301 și Bradu Cristi apreciază asta.
  11. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Multumesc Blizzard pentru raspuns intre timp am remediat partial problema am incarcat instalatia de clima cu freon si substanta de contrast, saptamana care vine merg sa vad pe unde sant pierderi.
     
  12. billykmm

    billykmm Banned

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi s-line , An 2006
    probleme buton economic a4 b7

    sal la toata lumea. vreau sa va consult intr-o problema . de vreo 2-3 zile nu mai pot sa dezactivez modul economic de la clima. ramane aprins mereu, chiar daca apas pe el, daca dau pe auto la fel , nu e nici o diferenta si nu baga aer rece. daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta il rog sa ma jute si pe mine. multumesc. masina e b7 din 2006
     
  13. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    baga vagu pe ea si vezi ce zice ...
    pana sa se incalzeasca apa iti da caldura ?!
     
  14. billykmm

    billykmm Banned

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi s-line , An 2006
    da totu merge normal. doar ca nu pot scoate modu economic. azi mai fu cum mai fu ca nu foarte cald. da la 30 de grade ce fac....si ma gandii ca a mai avut cineva problema asta. luni o sa o duc sa imi puna calculatoru pe ea si sper sa se rezolve, poate e doar o eroare
     
  15. DannM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Caraș-Severin
    Masina:
    A4,B6 1,9TDI AVB ,2003
    Dupa cate stiu eu,problemele circuitului de racire forteaza clima sa treaca in mod economic.Posibil la tine sa fie lipsa freon.
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ca sa traduc tie nu ti intra compresorul in functiune.
    Cauzele pot fi mai multe cauta in topicul cu probleme clima.

    Problema nu este de la ,,butonul economic,, ci de altundeva.
     
  17. billykmm

    billykmm Banned

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi s-line , An 2006
    va multumesc tuturor de sfaturi . sper sa remediez problema car mai repede si cat mai ieftin :))
     
  18. bejan

    bejan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B8, 170 HP, 2010 CAHA
    Ai grija unde mergi sa-ti rezolvi problema, sa nu patesti ca mine, uite aici http://www.clubaudi.ro/audi-a4/5659-surprize-clima-neincredere-reprezentanta.html
    Dupa toata povestea din acel link mi-au mai luat vreo 5 miloane pt schimbarea senzorului de presiune...si clima nu-mi merge nici in ziua de azi. Mentionez ca si la mine statea butonul econ permanent aprins.
    Am gasit totusi problema mea pe care sper sa o rezolv vara asta. Scapa pe undeva freon, dupa ce cantitatea de freon este insuficienta, butonul econ ramane aprins, dupa ce incarc cu freon, totul e ok.
    Vezi ca la tine o probleam ar putea fi senzorul de presiune al freonului, fa-i o diagnoza.
    ...si tine-ne la curent, succes :)
     
  19. mpjoe 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    CR
    Masina:
    S
    in final problema lui a fost radioatorul de AC pe acolo se ducea tot freonul...
     
  20. billykmm

    billykmm Banned

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi s-line , An 2006
    radiator

    da....a trebuit sa inlocuiesc radiatorul de la clima, deoarece era spart si imi pierdea tot freonul....
     

Distribuie pagina asta