1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de R3ptile, 13 Apr 2008.

  1. Radu Mihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0
    Salut.
    Am un audi a4 b7 2005 cod motor BLB 140cp și nu merge clima. Am pus testarul și am următoarea eroare 00819-senzor presiune mare g65, semnal prea mic. Acum 2 săptămâni am băgat freon, iar săptămâna asta am schimbat senzor g65 cu unul nou, și tot nu merge. Am schimbat și mufa de la senzor, am urmărit și traseul electric și tot nu merge, eroarea când o șterg, după scurt timp reapare. Dacă ma puteți ajuta și pe mine, mulțumesc.
     
    Anghelescu Eugen-Cornel apreciază asta.
  2. Claudiu Vacariu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B7 1.8T 2005
    Salut,
    masina Audi A4 B7 1.8T cod motor BFBl a care am problema cu AC-ul, problema manifestandu-se astfel:
    -daca masina e rece, pornesc AC-ul si apoi imi pornesc ventilatoare care in paralel imi porneste compresorul si baga rece, cum e si normal sa functioneze. (uneori intampin problema de mai jos si cand e masina rece)
    -daca masina e calda (90grade) si pornesc AC-ul nu imi pornesc ventilatoarele si apoi se aude cum incerca sa porneasca compresorul de clima (se tureaza putin motorul apoi se aude o subturare brusca) si incerca sa il porneasca incontinuu, dar nu reuseste, de asemenea se aude si un fasait in instalatia de clima.
    -freon i-am facut plinul acum 2 saptamani, are 500g
    -pe VCDS : 18068/P1660/005728 - Coolant Fan Control 1: Short to Ground - Intermittent

    conform VCDS pare sa fie o problema la Releul de la ventilatoare, si am cerut codul piesei de la un mecanic care mi-a oferit : 8E0959501AG, dar cand m-am pus sa demontez piesa am vazut ca pe releul meu are terminatie diferita : 8E0959501R01
    si acum intrebarile :
    1.piesa 8E0959501AG este acelasi lucru cu 8E0959501R01 ? (dupa poze pare la fel)
    2.aveti vre-o alta sugestie ce ar trebui verificat, adica daca nu e o problema de la Releu ?
    3.s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema, si daca da, cum s-a rezolvat ?


    multumesc,
    claudiu
     
  3. Petkes Karoly 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2016
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A4 B7, 103kw, 2005
    Salut!
    Am o problema cu sistemul AC la A4 B7, din 2005 motor 2.0 TDI 140CP.
    Sistemul AC era functional, DAR am dus-o la mecanic sa-mi schimbe cureaua si rolele de alternator, pompa hidraulica. Mi-au zis ca fulia de la AC ar cam trebuie schimbata ca se aude un zgomot si ca daca tot am schimbat toate rolele si cureaua sa mai schimb si fulia compresor AC sa stiu o treaba.
    Dupa ce mi-au schimbat nu mai functioneaza AC, deloc nu mai cupleaza. Ei sustin ca nu are nicio legatura cu schimbarea fuliei.
    Si se mai si auda o tacaneala cam 5 minute dupa pornirea motorului la rece.

    Multumesc pentru ajutor!
    Karoly
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai si cum sa te ajutam noi din fata calculatorului ? Pe ghicite ? Tot la un mecanic trebuie sa vezi de unde este problema.
     
  5. Manea Constantin. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A4,b7 2.0 140cp
    Salut,
    As vrea sa stiu unde se gaseste motorasul acela V159, daca este motoras. In ce zona este localizat, mai exact. Multumesc anticipat.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl
    Part No: 8E0 820 043 AL
    Component: A4 Klimaautomat 2728
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 48534
    VCID: 6BD5212719702B46511-5072

    1 Fault Found:
    01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
    41-00 - Blocked or No Voltage
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este deja mentionat de cateva ori in acest topic, pune mana si citeste-l.
     
  7. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Buna ziua,

    Detin un audiA4 B7 2007 cod motor BPW. De aproximativ o luna am ceva probleme pe partea de clima. Amu merge amu nu. Am mers la o incarcare de clima si curatarea instalatie cu OZON (de cand o am nu am avut probleme si nu am facut nici o interventie pe aceasta parte). La cei care incarca cu freon mi-a spus ca am avut 300 ml de freon in loc de 500 cu 0,01 ml ulei si ca in momentul in care incarca cu freon , a functionat foarte foarte bine (baga rece) dupa care, asa si asa. Acum nu mai baga deloc si imi ramane activat butonul ECON, nu il pot dezactiva. Aveti careva idee de ce ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Amu du-te si fa o scanare cu VCDS sa nu cumva sa ai eroare pe senzorul de presiune AC.
     
    Lucasenko apreciază asta.
  9. Lucasenko 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4,b7 ,2,5tdi BDG an 2006
    Razvan poate e fulia la compresor defecta. Cu VCDS se poate vedea ce presiune e in sistem. Daca e peste 5 bari cu motorul oprit, e bine. Se porneste motorul si daca presiunea creste si scade, e problema de compresor. Asta trebuia service-ul sa verifice dar cred ca Dorel si-a cumparat aparat de incarcat clima..
     
  10. Bila Dragos

    Bila Dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW 2008
    Salutare tuturor! Sunt intrutotul de acord cu, colegii care indeamna sa citim posturile din urma si dupa aceea sa intrebam sau sa postam rezolvarile. Problema mea a constat in faptul ca nu-mi baga aer rece la semafor sau in aglomeratie si se abureau geamurile rau. Simteam cand stateam pe loc o fluctuatie a turatiei motorului ca si cum pleca compresorul si declansa. Am decis sa fac o revizie a freonului fara a pune VCDS-ul fiinca nu-l aveam la mine si aveam 345g in loc de 500g. Problema nu s-a remidiat si am pus VCDS-ul. Coduri de eroare "006469-control module 1 for cooling fan - p1945-000-output short circuit.....si pe clima codul 00735- potentiometer in positioning motor for air recirculation flap (G143). Am citit forumul de doua ori, am pus informatiile cap la cap si am descoperit ca nu-mi pleca ventilatorul de pe radiator atunci cand cuplam clima, de aici era prima eroare gasita de VCDS. Daca il ajutam pleca dupa care se oprea din nou si am dedus ca este gripat cu mizerie. Nu stiu daca solutia mea este de durata sau neortodoxa dar am pulverizat WD40 si inca cu un degresant prin gaurile motorului de la ventilator de unde a iesit ceva mizerie. Si asa am scapat de problema, crezand initial ca ar fi modulul care comanda ventilatorul. La a doua problema cu G143 o sa mai caut cand voi avea timp si chef, dar am citit pe forumul de UK ca G143 ar fi un senzor nu un motoras. Daca stie careva vre-o rezolvare astept sa o posteze.
     
  11. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    G143 e un potentiometru de la motorasul care actioneaza clapeta de recirculare . Il gasesti daca demontezi torpedoul (glove box).
     
    Bila Dragos apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din cate stiu eu acel potentiometru nu se poate cumpara = achizitiona separat pentru ca vine capsulat cu tot cu servomotoras / flaps / volet / clapeta / actuator si il cumperi marca Valeo deoarece este fabricat de Valeo. Te costa un sfert din pretul celui OE = original care este tot Valeo.
     
    Bila Dragos apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. G143 face parte dintr-un V.
    V113, V155, ceva de genul.
     
    Bila Dragos apreciază asta.
  14. Bila Dragos

    Bila Dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW 2008
    Multumesc
     
  15. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună ziua tuturor
    Revin cu o rezolvare, poate fi de ajutor si altora, săptămâna trecută a început să bage aer fierbinte la pasager iar la sofer rece. Am bănuit un servomotor căci am mai schimbat 2 bucăti, așa că am desfăcut torpedoul si de la un coleg de forum am înțeles că cel care acționeaza tija mov ar fi răs punzător de problemă si așa a fost pentru ca mufa cu tot cablajul aferent nu mai era la locul ei. Am fixat-o bine și totul a revenit la normal! Căutând pe e-bay am văzut că s-au mai ieftinit ceva servomotoarele astea, de la 120 de euro la 75 si mai erau si cu 40€ depinde care din cele 5 câte sunt pe acolo! Drumuri bune!
     
  16. Danut MMC

    Danut MMC 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 BPW 2008
    Salut ,pot schimba cupla magnetică fără da jos compresorul si fara a pierde freonu?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Banuiesc ca te referi la fulia de pe compresor cea care antreneaza cureaua. Doar ca iti trebuie rabdare si niste scule mai dedicate.
     
  18. Danut MMC

    Danut MMC 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7 BPW 2008
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate. Eu o tin fixa cu ajutorul curelei ca sa desfac surubul de 8 (parca) din mijloc.
    Dai cureaua accesorii / auxiliare / transmisie jos, o pui pe fulie si o tii in tensiune, dupa care desfaci surubul fuliei.
    Vezi ca iti trebuie si cleste cu varfuri ascutite dedicat sigurantelor.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Danut pentru ca sa o demontezi, spargi capacul acela de tabla (oricum il montezi pe cel nou) unde intra acele bucati mici de cauciuc pentru a avea mai bine acces la acel surub central. Vezi ca acel surub imediat se strica = ovalizeaza. Ai grija ce fel de scule folosesti si cum ti contra de fulie. Daca ai stricat = ovalizat surubul acela central trebuie sa demontezi compresorul de pe pozitie (sa il scoti de pe masina) si asta inseamna descarcare si incarcare freon. Mare grija la cine te duci sa lucreze si sa desfaca.
     

Distribuie pagina asta