1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. ParadoniX 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125KW 03/2010
    Nu am pus inca o diagnoza pe ea, am testat acum cu motorul la 90 de grade si bine incalzit, merg ventilatoarele la maxim dar nu baga caldura. Am dat jos o protectie de la sfarsitul parbrizului unde am gasit furtunele de lichid pentru habitaclu iar desi motorul era cald si clima data la maxim pe caldura unul din furtune era fierbinte iar altul rece, ceea ce ma face sa cred ca am o instalatie de clima infundata pe undeva cum avea si un coleg mai sus.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnoza. La instalatia de AC se face diagnoza nu test de temperatura cu mana. In general sa tii minte faptul ca atunci cand nu ai caldura in habitaclul de vina este caloriferul de caldura care se schimba obligatoriu cu unul nou (nu piesa SH de la gunoi = dezmembrari) marca buna (Valeo, Nissens, NRF, Hella sau OE). Nu ai ce curata. Citeste topicul dedicat adica aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cald...4-b8-probleme-si-rezolvari.44042/#post-790293
     
    Ultima editare: 23 Apr 2019
  3. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @ParadoniX bafta, mergi pe banuieli in continuare.
     
  4. Lucian78 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2019
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2.0 TDI, 177CP, , CGLC, 2014
    Salut, am avut o fisura in condensator si pierdea freon. L-am schimbat cu unul nou + filtru uscator, apoi reincarcat freon. Azi pe 25 de grade afara pare ca nu raceste suficient. Am masina de doar 6 luni dar parca inainte racea mai bine. Am incercat si cu Auto oprit si setat pe Low. Raceste dar....nu-mi dau seama cam cat ar trebui sa raceasca. O parere? Ce/cum as putea verifica?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intorci la cei care ti-au facut reparatia sa verifice nivelul de freon si instalatia de AC.
     
  6. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Sal tuturor. Stie careva daca se pot reinvata motorasele la flaps altfel decat in basic settings ? pentru ca atunci cand ii dau basic settings on imediat imi da abort singur si nu le reinvata, imi scapa un motoras probabil daia nu le pot reinvata. Si, imi da eroare pe recirculare motoras, no signal, no communication, dar ele se invart si deschide si clapetele, ce nu inteleg de ce imi da no signal ?
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Din cauza acelei erori nu face Basic Setting. Pana nu elimini eroarea, nu vei putea face Basic Setting. Eroarea de ,,No signal/no comunication" o da pentru ca servomecanismul nu raporteaza starea sa catre HVAC, sau semnalul de la servomecanism nu ajunge la comanda climatronicului (08 - HVAC) din cauza uni contact imperfect in mufe, sau cablaj intrerupt. La fel de bine poate fi un defect intern al servomecanismului, mai precis al senzorului de pozitie din servomecanism, responsabil cu raportarea pozitiei axului servomecanismului si implicit a clapetei/voletului comandat de servomecanism.
     
    nucugheri apreciază asta.
  8. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Am incercat si cu alte motorase dar degeaba, cu toate cum am spus mai devreme motorasele functioneaza dar alela, tot deschide si inchide clapetele, asta daca am inteles bine v 71 si v113 sunt cele doua unu langa altul in partea unde ii si ventilatorul ? nu ?
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Trebuie sa verifici circuitul de feedback (raspuns) al servo catre panoul climatronicului. La fel de bine poate fi un contact imperfect, o ,,lipitura rece" pe placa panoului climatronic sau o componenta pe circuitul de feedback de pe placa climaronicului, corespunzator servomecanismului respectiv. Genul acesta de defecte necesita timp si un meserias in adevaratul sens al cuvantului. Poti incerca un alt panou climatronic, dar asta implica scoatearea CP.
     
  10. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor, revin cu postare si cu bucurie, am rezolvat problema cu clima am reparat motorasul ala care scapa si am pus motorasele mele vechi inapoi si au disparut erorile, si am reusit sa fac si basic settings. Deci nu imi mai apare nici o eroare pe nici un modul absolut nimik, yeeeee, in schimb ce nu inteleg de nu se vede sub masina condens de la clima, cei drept nu am folosito mult dar cred totusi ca ar trebui sa curga ceva. Si inca ceva baga rece zic io destul de ok dar din cate stiu io o teava ar trebui sa fie rece ca gheata si cealalta fierbinte, dar nui asa
     
  11. AlexT

    AlexT 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI ( CAGB ) , 2010
    @flawyl31 pana la urma cum ai rezolvat erorile astea ?
    Ma aflu in aceeasi situatie cu fault code-urile 00457 si 00256.
    Eu am pus un alt senzor pe radiatorul de racire ( cel din poza ) si nu a rezolvat problema..
     
  12. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor,
    Stie careva exact unde se afla climatronic valve N422 ? Am cautat de am prostit si nu o gasesc nicaieri. Am eroare pe climatronic refrigerant valve shut off 03220 open circuit /short to ground.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  14. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Am gasit si eu poza asta dar eu nu am asa ceva nici prin gand ,am doar pompa de apa aia auxiliara ,am mai gasit pe forum ca cica aia ar fi, ce nu inteleg ce legatura are pompa aia de recirculare apa cu eroarea asta ?
     
    ORAK apreciază asta.
  15. BCDVNT

    BCDVNT 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi Q7 50 TDI S-line
    Salutare. Ieri, dupa un drum de cateva ore cu AC pornit, la oprirea motorului am sesizat un fasait ce venea dinspre radiator. Motorul fiind cald, am crezut ca pierd, sub forma de aburi, lichid de racire. Ulterior, am constatat ca era freon. Neavand pana acum experiente neplacute cu AC si inainte sa merg sa-mi iau teapa de la ceva service, poate e careva ce-mi poate spune care ar putea fi cauzele acestei pierderi de freon. Inutil cred sa adaug ca dupa aceea nu am mai avut parte de racire in habitaclu. Mersi anticipat.
     
  16. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    @BCDVNT , posibil sa fie presiune prea mare pe instalatie , trebuie facuta diagnoza si apoi verificat sistemul de climatizare. sa elimini aceasta posibilitate. posibil sa fie senzorul 4H0 959 126 B.
    Salut , @AlexT pai am schimbat senzorul 4H0 959 126 B pe Hella. am sters erorile, si saptamanal verific cu vcds daca functioneaza ok. Eu mai am probleme si la electroventilator ca nu cupleaza tot timpul si atunci face presiune pe instalatie (in ultima luna o data). Sterg eroarea si merg mai departe cu clima functionabila perfect.
     
  17. AlexT

    AlexT 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI ( CAGB ) , 2010
    @flawyl31 senzorul de care zici tu, e cel de pe radiatorul de racire ?
     
  18. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Da, a fost strans foarte usor ca e sesibil si am facut o verificare a instalatie si apoi sa facut umplerea cu 570g de freon. si totul e ok.
     
  19. BCDVNT

    BCDVNT 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi Q7 50 TDI S-line
    Problem solved. Cauza a fost senzorul de pe circuitul de racire, situat in fata radiatorului. Aveam emotii pt compresor, fiindca aruncase si ulei, dar, cel putin pt moment, schimbarea senzorului si reumplerea cu freon a instalatiei, conform specificatiilor, a rezolvat problema. Pret total 500 ron, ma asteptam la costuri mai mari.

    Ala era :) Mersi mult, am vazut si atunci ca ai raspuns dar cand am citit senzor, in habarnismul meu, am crezut ca e doar componenta electrica, ori, la mine, sarise mustarul :)
     
    flawyl31 apreciază asta.
  20. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salutare,
    Am un A4 B8 și ieri m-am hotărât sa merg sa bag freon, pentru ca de când am început sa folosesc clima pe rece nu baga suficient de rece. Am fost la service, a verificat și a zis ca am freon suficient cât sa bage rece. A desfăcut panoul de siguranțe de pe partea șoferului și s.a apucat sa scoată siguranțe pe rand. L-am întrebat de ce nu folosește un aparat de măsurat ca nu cred ca e ok sa scoată siguranțe asa la ghici. A zis ca pune testerul și le șterge. După ce termina se uita pe panou și vede el ca trebuie sa pună o siguranță într-un loc unde nu era nimic (eu nu am scos nimic, și vara trecuta totul a mers ok) pune o siguranță acolo încerc, tot nimic. Nu baga rece. Diseară încerc sa merg la cineva sa fac o scanare, poate apare ceva și la clima. Clima merge setata, aer baga la orice treapta setata, doar ca nu baga rece, e ca și când nu ar fii butonul AC activ de pe panoul de clima, el este apăsat și ledul rosu este aprins. Am scris cam mult, dacă are cineva timp poate stiti o siguranță sau ceva sa verific. Mulțumesc
     

Distribuie pagina asta