1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru clarificari dar aici te contrazic. :) Asta este o problema la o masina de curse, ceea ce ai mentionat tu si am citat eu. La o masina normala nu este nici o problema acea diferenta minora de greutate. In al doilea rand aceeasi deosebire este si la A4 B6 pentru ca s-au montat fuzete model diferit ca si constructie. In ultimii ani ai modelului A4 B6 s-a montat o fuzeta care ulterior s-a pastrat si pe A4 B7 ce are mai putin material incorporat dar care nu influenteza cu nimic masele totale ale ansamblului fata in integralitatea lui. Nu creeaza dezechilibru in gestionarea handling-ului in ce priveste directia si franarea. Atentie vorbim de o masina de strada.

    Intram pe o tema care nu isi are rostul dezbaterii iar userii care citesc asta nu sunt niste piloti de curse profesionisti. :) O seara buna.
     
  2. christyan 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A4 , 2010 2.0
    Multumesc pentru răspunsurile atât de detaliate! Sper sa am timp sa revin cu foto, un an nou mai bun tuturor!
     
  3. CV86

    CV86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2020
    Locație:
    Baienfurt
    Masina:
    A4 1.8tfsi 2009
    Salutare tuturor !
    Detin un a4 b8 1.8 tfsi 160 ps, 2009 , cod motor CDHB
    Am o problema si nu ii gasesc rezolvarea.
    Sper sa fie postul in locul respectiv.

    Intentionez sa nu ma lungesc exagerat de tare, cu toate ca am urmarit postarile ,nu am reusit sa observ asemanarile !

    La viteza ce depaseste 70km/h pana la 170km/h si chiar mai mult am un anumit trepidat, in volan,in schimbator si practic in toata masina, un anumit masaj cum spunea un alt coleg !
    Tin sa precizez ca am jenti originale audi pe 18, de vara , verificate si schilibrate in germania si in romania, si 16 ( iarna) cu anvelope noi, la fel verificate si echilibrate in germania si romania....problema persista indiferent de care sunt pe masina !
    Presiunea in avelope corespunde cu abtipildul de pe usa, ba mai mult fiecare anvelopa are cu putin mai mult aer decat cere eticheta.
    Am schimbat bratele fata inferioare,partea din spate (2 brate mari), bratele superioare (toate 4) , si problema este inca acolo , nu sa schimbat nimic !

    Am schimbat discuri de frana ( ATE ) fata si spate + placute , noi !

    Am cerut unui prieten rotile si le-am motat pe masina mea in speranta ca na, sa am uratul ghinion sa fie ceva problema cu jentile mele, dar nimic nou, exact acelesi trepidat cu 3 randuri de jenti !

    Nu stiu inspre ce sa ma duc mai departe, rulmenti, planetare, brate spate ...chiar nu stiu !
    Astept, si sunt recunoscator cu respect oricarui sfat !
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice joc in roata poate produce vibratii. Cel mai des intalnite sunt capetele de bara + bieletele de directie.
    La fel si joc in planetara (atat partea de la roata cat si tripoda, partea dinspre cutie).

    Ce cutie ai, manuala sau automata ?
     
  5. CV86

    CV86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2020
    Locație:
    Baienfurt
    Masina:
    A4 1.8tfsi 2009
    Salut audi66 .
    Cutie manuala 6+1
    Am incercat cutia la diferite viteze si turatii insa nu am reusit sa deosebesc nimic, ii acelasi lucru si in treapta 4 la 120km/h , sau in treapta 5,6 ...
     
    dima mihai apreciază asta.
  6. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Daca se manifesta la accelerare sunt sanse mari sa fie capul de planetara dinspre cutie. Am schimbat saptamana trecuta planetara din cauza asta.
     
  7. CV86

    CV86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2020
    Locație:
    Baienfurt
    Masina:
    A4 1.8tfsi 2009
    Nu neaparat la accelerare...
    La fel face si cand este la punctul mort (liber), indiferent ca o tin constant la o anumita viteza,indiferent ca o las sa curga lejer in punctul mort....
     
  8. Bogdan Geo

    Bogdan Geo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0 TDI CAGA - MULTITRONIC, 2010
    Si eu am problemele alea cu vibratul in sarcina la peste 60 km/h...luni ma duc sa schimb amortizoarele fata + rulmenti sarcina si pun pe mecanic sa imi verifice si la planetare..ideea e ca nu stiu daca poate vedea "vizual" fara sa o demonteze, daca e tripoda dusa (partea dinspre cutie)...
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca e dusa are joc, orizontal sau vertical.
    Altceva nu are ce sa se strice la ea.
     
  10. Bogdan Geo

    Bogdan Geo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0 TDI CAGA - MULTITRONIC, 2010
    Abia astept sa vad daca are ceva simptome. Joc te referi ca poate avea in interior pe roata aia dințată sau ca acei 3 rulmenti nu mai "ruleaza" cum trebuie si joaca aiurea ?
     
  11. CV86

    CV86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2020
    Locație:
    Baienfurt
    Masina:
    A4 1.8tfsi 2009
    Salut Bogdan,
    Eu mi-am comandat capete de bara, pivoti + brate suport, rulmenti fata si spate ....
    Momentan sunt in germania, luna viitoare vin in romania si le schimb, eventual revin cu un post dupa ce vad rezultatele( asta daca vad ceva) ....pana atunci sper sa iti rezolvi si tu problema si daca da, sa ne spui si noua cum ai rezolvat !
     
  12. Bogdan Geo

    Bogdan Geo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0 TDI CAGA - MULTITRONIC, 2010
    Cu siguranta voi posta interventia si rezultatul fie pozitiv fie negativ.
     
  13. Vlad Fru

    Vlad Fru 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București / Horezu
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170cp quattro
    Salut,
    Cu aceeasi problema ma confrunt si eu ca CV86 si Bogdan Geo, la audi a4 b8 2.0tdi 170cp quattro, manual. Am echilibrat ambele seturi de roti originale audi (pe 18 si 17), am verificat cardanul, rulmentul intermediar, prinderile grupului pe spate, grupul, planetarele. Totul ok. Masina trepideaza toata la viteze peste 70km/h, se vede treaba asta si in parasolare, chiar daca este in sarcina 100%, partial sau pe liber.
    De aceea, va rog sa postati daca ati rezolvat problema si in ce a constat.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Vlad Fru De ce mai dati PM cu toate tampeniile ?
    Tu esti singurul de pe forum care a reusit sa intrebe daca planetara de pe A4 B6 1.9TDI FWD (tractiune fata) din 2003 se potriveste pe A4 B8 2.0TDI AWD (Quattro) din 2010.

    E 200-250 lei un cap de planetara, brand ok.
    Tu nu numai ca vrei sa pui SH, dar si dupa un model vechi de peste 15 ani.

    Numai inteleg persoanele din ziua de azi ...
     
    Ultima editare: 11 Mar 2020
    alecs.ro apreciază asta.
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eh, esti tu mai neintelegator, ce dreq...:)
     
    audi66 apreciază asta.
  16. Vlad Fru

    Vlad Fru 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București / Horezu
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170cp quattro
    @audi66 ti-am raspuns in mesaj privat.
    Si nu am intrebat daca se potriveste planetara, am intrebat daca se potriveste doar tripoda, partea dinspre cutie (sau cel putin cavitatea interna), e diferenta . Nu ma zgarcesc la bani cand vine vorba de masina, dar detin doua planetare de a4 b6 AVF, la care masina are putin peste 200k km si sunt impecabile. Nu merg la service sa le schimb, deci mi-ar fi de un real ajutor daca m-ati putea ajuta in acest sens.
    Din aceasta cauza ti-am scris si in privat, sa nu poluez inutil topicul acesta.
    Multumesc!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Planetara integral sau tripoda, esentialul este acelasi.
    Comanda-ti tripode Lobro / GKN de la un magazin de piese auto in baza VIN-ului si gata.

    Daca nu te zgarcesti la bani pune lucru nou, de calitate.
    Nu piesa de 16-17 ani, cu 200.000 km, de pe alt model de masina decat ce ai.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Omul nu se zgarceste la bani, doar cauta o varianta ieftina sa schimbe tripoda, poate merge de pe ceva Lada impecabila la propriu si la figurat mai veche. :laugh: Dumnezeule .. nu cred ce citesc.
     
  19. Cristi_PJV

    Cristi_PJV 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 S-line, 2.0 TDI, 177 CP, CGLC, 2014
    Vă salut! Sunt un nou membru pe forum și un nou posesor de Audi A4 B8 Avant. Îmi cer scuze în prealabil dacă prin postarea aceasta am încălcat în vreun fel regulile forumului. M-am uitat peste temele abordate și nu am găsit ceea ce mă interesează sau mai bine spus mă obsedează.
    Scurt și la obiect, am fost la vulcanizare de mi-am pus roțile de vară, iar băiatul de acolo mi-a schimbat roțile rând pe rând folosind un cric hidraulic. La ultima roată (spate, stânga) n-a mai pus cricul în locul special, ci exact sub locașul acela care ține arcul. Mi-a zis că i-a fost teamă să nu îndoaie pragul (deși la celelalte trei roți a pus cricul în locul special destinat). Teama mea și intrebarea mea este oare nu s-a îndoit ceva la roată? Nu simt nici joc, nici ceva in neregulă în timpul mersului, dar uitându-mă pe manualul tehnic, acolo zice că nu ar trebui niciodată ridicată mașina pe praguri (în afara zonelor special destinate), baia de ulei, carcasa transmisiei si ”front and rear axle”. Acest ”axle” se referă la planetară sau la tot brațul? Oare dacă aș face geometria, mi-ar arăta dacă ceva e în neregulă? Precizez că mașina nu e quattro, ci fwd. Pt liniștea mea, aș aprecia un răspuns din partea cuiva mai competent decât mine sau cineva care a mai ridicat mașina în acest mod. Mulțumesc frumos.

    P.S.:

    Am găsit o poză pe net care să arate ce am vrut să zic.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se intampla nimic, stai linistit.
     
    Cristi_PJV apreciază asta.

Distribuie pagina asta