1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Cristi_PJV

    Cristi_PJV 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 S-line, 2.0 TDI, 177 CP, CGLC, 2014
    Multumesc!
     
    smurff apreciază asta.
  2. Raooul

    Raooul 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 2013
    Va salut,
    La masina mea din profil A4 B8 din 2013 am schimbat bucsi si totul este ok, doar ca de ceva timp am inceput sa am un zgomot gen bataie. Zgomotul avanseaza de la discret la destul de deranjat pe fata stanga. Nimeni nu i-a dat de cap iar acum se aude mai tare dupa o tura pe la munte cu drum pietruit. Inainte se auzea doar la denivelari acum este si mai deranjant. Aveti idee de la ce ar putea fi ? Multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si cum crezi ca noi doar citind avem idee ? Mergi tot la mecanic si fa toate verificarile necesare. Cu mecanicul alaturi mergi pe strada si vezi impreuna cu el de unde rezulta zgomotul. Puneti unele / niste intrebari care nu isi au raspunsul aici pe forum, din pacate.
     
  4. Raooul

    Raooul 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    RO
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 2013
    Multumesc pentru sfat. Am intrebat in sensul ca poate cineva a avut aceeasi problema. Nu vad cu ce am deranjat si de ce atitudinea aceasta.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca cineva ar fi avut aceeasi problema, crezi ca e obligatoriu ca rezolvarea sa fie identica ?

    Du-te la un service sa iti faca o constatare asupra trenului de rulare, inclusiv amortizoare/flanse.
     
  6. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Din experienta proprie dupa ce am schimbat toate bratele, la cateva zile/saptamani, mi-a cedat o planetara. Nu stiu ce zgomot ai, si care dintre capete poate fi dus (al meu era cel dinspre roata), daca e de la planetara la tine, dar la mine au iesit foarte greu suruburile de la fuzeta, dupa ce am batut cateva ore in el, si din pacate, fara sa dam jos fuzeta. Nu cred ca nu ai cum sa afectezi ceva daca bati cu ditamai barosu' in orice componenta a masinii, iar daca la tine, schimbul de bucsi s-a facut tot prin "metoda" asta, e o sansa sa fie de la planetara zgomotul tau, sau alta componenta de la ansamblul suspensie/rulare.
    Din pacate, o mare parte dintre noi cu toate ca ne ducem masinile la service-uri cel putin decente spre bune, la care lucreaza maimute, si care din comoditate/nestiinta/nesimtire, mai mult strica decat repara. Il inteleg pe Raool, ca dupa ce o fi dat o caruta de bani pe manopera si piese sa caute solutii in alta parte, sa nu mai arunce banii pe fereastra. Incearca sa dai mai multe informatii despre zgomot, cand se manifesta, la ce viteze, daca virezi sau nu, etc.
    Eventual un video, sa ne dam cu parerea :)
     
  7. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare tuturor!
    Trebuie sa schimb bratul care tine rulmentul pe partea din fata (OEM 8K0407253R) pentru ca mi sa fisurat destul de tare una din urechile de sus . Nou costa 400euro in reprezentanta...am gasit unul uzat la doar 100 euro doar ca nu are acelas cod OEM cu al meu...acesta era montat pe o berlina (OEM 8K0407258G) si nu stiu daca sunt compatibile. Ma puteti ajuta sa ma lamuresc daca il pot folosi?
    Multumesc anticipat.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ala nu este brat este fuzeta. Piesa aia se cumpara noua si originala obligatoriu. Si mie mi s-au retezat urechile, acelei fuzete, care prind bratele superioare si am cumparat fuzeta noua care a costat 500 Euro. Nu cumperi piese noi de la gunoi adica din dezmembrari mai ales acea piesa care tine de directie.
    In al doilea rand cumperi piesa cu acelasi cod ca a ta nu altceva.
     
  9. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Nu stiam denumirea corecta, multumesc ca m-ai corectat. Sunt de accord cu parerea ta dar ... nu are nici o legatura cu intrebarea mea. Vreau doar sa stiu daca sunt sau nu sunt compatibile. Apreciez daca ma poti ajuta sa ma lamuresc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul cu litera G a fost eliminat in 2010 si inlocuit de codul cu litera R (care de altfel a ramas definitiv, ultima revizie).
    Prin urmare sunt compatibile intre ele.
     
  11. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    audi66
    Multumesc frumos pentru raspuns.
     
  12. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Salut,
    In legatura cu un Kit brate fata pentru A4 B8 sedan din 2013, CJCB, 2.0 tdi. Eu am suspensie sport 1BE, puteti sa imi spuneti va rog daca tipul de brate are legatura cu modelul suspensiei (1BA / 1BE) sau este acelasi tip de brate pentru ambele suspensii ? Am incercat sa gasesc codurile pentru toate bratele-fata pe un site de verificari coduri OE (ETKA) pentru masina mea, insa am gasit 2 tipuri de brate (8K0407693Q / 8K0407693AD).

    Inca o intrebare. Am fost la un service foarte cunoscut in Bucuresti si i-am rugat printre altele sa imi verifice directia deoarece in ultima perioada a inceput sa imi traga putin in dreapta in mers la viteze mai mari de 80-90 km / h. Dupa ce mi-au ridicat-o pe elevator, s-a uitat putin la ea, 3-4 minute si mi-a zis direct ca trebuie sa schimb tot kit-ul de brate pe fata pentru ca "sunt rupte". Se poate observa la "ochi", la o prima vedere, uzura tuturor bratelor ? Intreb pentru ca nu as vrea sa schimb piese originale care posibil sa nu fie defecte doar ca dragul de a schimba tot Kit-ul si sa pun piese care cu siguranta nu o aibe aceeasi calitate ca piesa din fabrica.

    P.S.:

    Am primit o oferta de 4.400 lei, din care 700 lei manopera, pentru kit brate lemforder cu tot cu bielete antirului. Mi se pare ca mi-a cam fost bagata pe gat avand in vedere ca s-a uitat 3-4 minute si a tras o concluzie ca "sunt rupte". Va multumesc si scuze pentru intregul "roman". O zi buna.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se pot vedea daca sunt rupte/crapate bucsele si protectia de cauciuc a pivotului.

    Cat despre compatibilitatea bratelor, le comanzi numai dupa VIN-ul masinii.
     
  14. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    cristidm am trecut prin asa ceva(schimbatul bratelor), si incerc doar sa ajut sa iti dau niste recomandari. Cel mai bine, referitor la ce comanzi, ridici masina pe elevator si citesti/notezi codurile de pe bratele tale. La comanda sa te asiguri ca ai toate suruburile de schimb. Nu stiu daca gasesti kit complet pe lemforder, eu nu am gasit decat pe bucati, si o parte din ele vin fara suruburi. Surubul de la fuzeta in partea de sus e foarte posibil sa nu il poti scoate. Cel mai bine sa dai jos fuzeta cu totul si sa se incerce scoaterea lui din bieletele de sus. Din experienta doar incalzit si batut cu ciocanul iese(corectati-ma daca sunt alte metode). Pe ambele parti. O sa trebuiasca sa faci geometria rotilor, si daca pe spate nu e ok, si acolo ai suruburi blocate care doar distruse ies. Referitor la pret, cred ca am iesit putin mai ieftin, plus ca am schimbat si pe spate ceva brate si suruburi. Nu in ultimul rand, recomand sa fi de fata si sa fie stranse suruburile cu cheie dinamometrica. Si bafta cu geometria, la mine a iesit din a 4-a incercare :).
     
    dcris apreciază asta.
  15. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Va multumesc frumos pentru sfaturi. Referitor la problema mea, am fost astazi la alt service in ideea de a avea totusi 2 pareri inainte de a schimba bratele. Le-am explicat problema, au ridicat-o pe elevator, au verificat toate bratele iar concluzia a fost ca bratul din dreapta ( Punte fata, Dreapta, Partea de jos, Spate ) este slabit si trebuie schimbat, fiind un posibil motiv pentru care imi trage dreapta in mers la viteza mai mare. Mi-au recomandat sa le schimb pe ambele (stanga / dreapta) pentru ca daca schimb doar pe cel din dreapta e posibil sa am probleme cu cel din stanga cand o sa se uzeze mai tare (si pe urma sa imi traga stanga).

    Astept o oferta de pret din partea lor si o sa merg sa rezolv.
    Ca si sfat, credeti ca e ok sa schimb doar cele 2 brate (stanga-dreapta) sau ar fi indicat sa schimb tot kit-ul + bietele antirului + captele de bara (preventiv ma refer)? Multumesc si o zi buna!
     
  16. SebastianCostin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAGA, Automat
    Salutare.

    Audi A4 B8 Avant 2011, CAGA, automat

    Se aud batai/pocnituri in partea din fata a volanului in compartimentul motor, in momentul cand franez/accelerez.

    Au fost schimbate: bratele sus/jos, caseta directie reconditionata, curele si role la distributie + alternator)

    Mecanicul care a facut operatiunea imi spune ca este dus axul coloanei volan cel cu crucile (cu mentiunea ca acestea nu sunt intepenite)

    La trecerea peste devivelari in sarcina nu se aude absolut nici o bataie

    Ati avut asemenea problema? Nu as vrea sa comand o piesa de 1500 lei si sa se dea din umeri.

    Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca mergi pe piatra cubica sau drum denivelat cu 10-15km/h si misti rapid stanga/dreapta de volan cateva grade, se aud batai ?
    Eu am avut aceste simptome si era uzura in crucea cardanica (avea joc), nu era intepenita.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba o schimbi si vezi dupa, ce se mai intampla. Invatati ca masina asta va costa multi bani cand "se strica". Chiar daca o schimbi si nu este de acolo problema ai o piesa noua si ai eliminat o cauza. Oricum la cati km ai cu masina (sigur peste 200.000 km) este cazul sa faci niste inlocuiri de piese. In plus nu ai citit nimic pe forum unde se discuta despre acest zgomot cauzat de deplaserea unor suruburi slabite din puntea fata. Trebuie montate suruburi noi cu o siguranta speciala care "se agata" de punte. Este o metoda inventata de fabrica pentru a diminua aceste jocuri ale puntii fata.
     
  19. SebastianCostin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAGA, Automat
    Salut,
    Am citit despre acele sigurante de la punte insa aici nu am reprezentanta Audi. Le voi schimba si acelea cat de curand, probabil cand voi ajunge la Robot Baia Mare sa fac schimbul de ulei in cutie.
    Partea cu ''Chiar daca o schimbi si nu este de acolo problema ai o piesa noua si ai eliminat o cauza'' nu cred ca e cea mai fair abordare :). Ideea e sa-i dau ce-i trebuie si sa ma serveasca nu sa-i platesc tribut :)
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La Audi nu merge altfel, din pacate. Monstrul de fiabilitate te inghite de tot. O sa inveti asta dupa cativa zeci de ani de marci "premium" mai bine zis "premium" doar pe hartie si nu in viata reala. Marcile premium si monstrii de fiabiliatate astazi sunt altii si in niciun caz marcile din grupul VAG sau ceilalti 2 monstrii sacrii din Stuttgart si Bavaria. Crede-ma ca stiu bine se spun si afirm in conditiile in care de zeci de ani am avut si am marci auto din grupul VAG si nu numai. Bafta.
     
    SebastianCostin apreciază asta.

Distribuie pagina asta