1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. SebastianCostin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAGA, Automat
    Buna
    Piesa (axul coloanei volan) de pe masina are codul: 8K1 419 753 C, puteti sa imi spuneti daca acest cod are si alte echivalente sau daca este inlocuit?
    Multumesc
     
  2. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    A fost inlocuit in 01/04/2011 cu E apoi cu F, G iar ultima revizie e H din 2015.
     
    SebastianCostin apreciază asta.
  3. SebastianCostin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAGA, Automat
    Problema rezolvata!
    Se pare ca problema a venit de la un etrier fata stanga slabit.
    L-au doctorit, au facut reglajele la directie pentru unghiul de fuga si acum totul este in regula.

    Multumesc pentru suport
     
    Horatius apreciază asta.
  4. CptAndrei

    CptAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CAGA) 105kw/143cp, 2010
    Salut!
    Masina a inceput sa trepideze foarte tare la accelerare dar si la mers constant iar trepidatiile se accentueaza de la 120-130 km/h in sus dar le simt si la viteze mici de 50-60 km/h, mai mult de 150-160km/h nu pot sa ii dau ca efectiv se dezmembreaza masina. Tin sa mai mentionez ca se aude si un vajait/huruit de undeva de sub bord mijloc, cel mai tare se aude intre 40-60 km/h. Si mai o chestie ce am remarcato cand accelerez pana undeva la 3000-3200RPM cand trece de 2300RPM se aude mai tare un vajait/huruit decat sunetul specific motorului la turatie, adica sunetul motorului este acoperit de acel vajait/huruit ca nu stiu cum sa ii spun.

    Saptamana viitoare merg sa fac unghiul de fuga, verificat jantele sa nu fie strambe (anvelopele sunt noi, deci nu am galme) si o echilibrare sa vad daca scap de trepidatii.
    Daca nu se rezolva cu astea de la ce altceva poate sa fie?
    Ati avut asemenea probleme?

    Multumesc.
    O zi buna!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Planetare si/sau rulmentul din cutie (unde se fixeaza tripoda pe cutie).
     
    Horatius apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    CptAndrei s-a mai discutat despre treaba asta de zeci de ori pe forum pana acum. Exista si video, cu rezolvarea, atasate aici pe forum. Ce va mai place sa repetati intrebari aiurea si inutil in loc sa cititi. Prosti au fost aia care au scris si destepti voi care nu cititi nimic. Bataie de joc la adresa tuturor care scriu simptome si rezolvari
     
  7. Grandshift44 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2011 caga
    Salutare, domnilor, sper sa nu fi gresit topicul, cu toate astea imi fac curaj poate gasesc o lamurire.
    Astazi am fost la un service cu dorința de a mi schimba bucsele stabilizatoare, in viziunea mea atat față cat si spate. Din pacate am aflat ca cele de pe spate nu se poat schimba individual, mecanicul spunandu mi ca trebuie sa schimb bara cu totul. Eu am făcut niste căutări si am gasit bucsele insa nu știu daca sunt compatibile cu masin (OEN 4B0511327 - codul pe care l am gasit eu).
    Sper, poate, ca un coleg de breasla sa faca lumina. Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
    (a4 b8 sedan 2010 143hp cod motor CAGA)
     
  8. timoftec 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 8K, 2011
    Salut,

    Recent am hotarat sa inlocuiesc bratele de la masina. Am inceput cu cele superioare, scos surubul ala dupa multe ore de chinuit , pus surub nou totul bine. Ulterior am constatat ca scartaitul de cauciuc nu a disparut asa ca am inceput sa demontez si bratele de jos, nu am comandat nimic in ideea in care voi lua codurile pe de brate si le comand dupa.

    Acum am ajuns la problema care o am :

    Brate curbate :
    8K0407696H - Brat curbat dreapta - Con mare 21mm
    8K0407695F - Brat Curbat stanga - Con mic 19mm

    Diametrul conului a fost masurat in partea cea mai groasa a conului

    Da, se pare ca masina asta a avut fuzeta pe stanga schimbata si in loc sa puna o fuzeta identica au pus o fuzeta cu, con mic adica asta : 8K0407695F.
    Problema este ca nu gasesc aceste coduri pe nicaieri, nu am access la ETKA dar am citit ca Audi ar fi schimbat codurile dupa 2011

    Deasemeni mai am si bratele de mai jos la care nici nu am verificat daca e vreo diferenta la vreo ceva, sper sa nu fie.
    8K0407155B
    8K0407156B

    Ma puteti ajuta sa identific ce brate curbate imi trebuie, si dilema asta con mare,mic, nu am gasit nicaieri 19mm , gasesc M12 M14 la filet, am gasit 14,4 , 16,x , orice da nu valorile masurate de mine cu sublerul.

    Multumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta ca sa afli singur codul.

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.
     
  10. timoftec 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 8K, 2011
    Link-urile postate de tine le-am folosit si nu gasesc codurile. Seria nu te ajuta pentru ca fuzeta este pusa de pe alta masina de la care nu am seria, am spus asta mai sus.

    Deci am nevoie de cineva ca stie care stie care e treaba cu acele conuri 19 mm , 21 mm , M12 , M14 si care e diferenta.

    Tu crezi ca eu nu am cautat pe toate forumurile in toate limbile informatiile astea inainte sa scriu pe forum ?

    Daca stie cineva sa imi ofere o informatie reala care sa ma ajute raman recunoscator, poate dau si o bere in Bucuresti.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta o fuzeta SH in conditie buna sa aduci masina la starea initiala asa cum apare ea in decodrea ETKA pentru piese doarece pe viitor o sa tot ai probleme cu identificarea si comandarea pieselor. Astepti degeaba raspuns, din punctul meu de vedere.
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @timoftec tinand cont ca in cei 9 ani de activitate pe acest forum ai avut doar intrebari si nici un sfat/ rezolvare eu zic ca deja ai primit prea multe informatii.
    Problema este la tine ca nu vrei sa intelegi si la masina ta ca cineva a facut o tiganie.Programele mentionate de Cristi iti dau toate informatiile necesare, acolo ai ce s-a pus pe masina din fabrica, pe langa asta mai ai N variante:fie accesezi topicul dedicat unde se cer coduri fie mergi frumos la un magazin serios de piese auto fie intrebi in aria dedicata colegii care vand piese...etc

    Din pacate unii dintre voi incepeti sa transformati forum-ul in facebook.....

    Bafta
     
  13. unlimited2010

    unlimited2010 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 8k avant,CJCB,2013
    Salut,

    Din ce am citit in acest post sunt probleme curente cu planetarele la modelele b8.5.
    Am si eu o problema cu vibratii foarte accentuate incepand de la 90 km/h si cu cat creste se simt mai putenic.Vibratiile se simt de la pedalier spre cutie in ambele parti( sofer-pasager dreapta) cu rezonanta si in partea de mijloc a bordului.
    Rulmentul de la carcasa cutiei a fost schimbat cu intreg kit-ul de flansa(origine), rotile verificate,articulatii verificate.
    Planetarele au un pic de joc dar foarte mic.
    Intrebarea mea este daca se pot schimba capetele roata/ cutie sau trebuie cumparata intreaga?
    Ce marca recomandati?
    Multumesc
     
  14. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    La mine au fost planetarele, cu toate ca jocul era aproape inexistent. Posibil sa ai joc si din grup, si e mai greu de reparat. 400+ e un cap de planetara skf, cum e pe original. Plus manopera de schimbat. Mai bine iei noi, ai o siguranta ca sunt ok.
     
  15. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Salut
    Am o zgomot de rulment de cateva zile dupa 60 km/h. Astazi am invartit la mana rotile dar indepistabil. Sa o suspend pe capre si sa ii dau mai multe ture?
    Ce metode mai sunt de a alfa? Poate veni zgomotul si din diferential sau rulmentul din carcasa cutiei?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invatati sa nu mai intrebati despre ceva ipotetic. Ai toate sfaturile posibile scrise aici pe forum. Intai faci teste, urci masina pe elevator, etc. etc.
    Nu suntem la ghicitoare aici si forumurile nu sunt ghicitori. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  17. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    La mine a fost asa: zgomot de la 50km/h in sus (zici ca mergea un scuter langa mine, zgomotul venea din dreapta fata), verificat la service, aveam joc in rulmentul fata dreapta. Celelalte erau ok. L-am schimbat, mecanicul zicand ca de la ala face sigur, la ce joc avea in el. Sunetul a ramas. Am mers din nou la verificat si l-am schimbat si pe cel din spate dreapta chiar daca la verificat nu dadea nici un semn de oboseala. Deci, este posibil sa ai zgomot de rulment fara vreo "atentionare".
     
  18. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Din acest motiv am si intrebat. Nu vreau ca mecanicul sa-si dea cu parerea gresit si sa cumpar piese degeaba. O sa merg asa pana se va intensifica zgomotul si o sa merg la sigur. Multumesc.
     
  19. radu.daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2015, CSUA
    Salut,
    care sunt cuplurile de strângere a șuruburilor de la planetară (tripoda + fuzeta)? multumesc anticipat.
     
  20. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Suruburi tripoda 70 Nm iar suruburile la fuzeta 200 Nm + 180 grade.
     

Distribuie pagina asta