1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - rulmenti sau tren de rulare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marianm, 28 Ian 2013.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Le spune asa hidro-mounting adica instalare hidraulica pentru ca trebuie bagata cu presa hidraulica. Dar tot o bucsa este. :) Bafta
     
  3. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Am inteles ca bucsile astea sunt problematice si ca rezolvarea este montarea unui brat (sau bucsi), dar de pe modelul RS5.
     
  4. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Ma puteti ajuta cu un Part Number pentru bucsa de cauciuc de pe bara de stabilizare spate A6 4G?
    Nu gasesc pe nicaieri decat bara cu totul care este: 4G0 511 305G pentru 1BA.(pozitia 14 in program, si sare direct la 17, pozitia 15 care este bucsa nu o gasesc).
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce an este masina ta ? Cu sau fara quattto ?

    Codul pus de tine este pt. Q5.
     
  6. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Part Numberul este de A6 4G (chiar incepe cu 4G) si este luat din EKTA.
    Am fost si la Porsche Nord Bucuresti si au spus ca vine Bara Stabilizatoare cu totul, dar eu vreau doar bucsile nu si bara stabilizatoare (1.150 lei la reprezentanta, din pacate).

    Masina este un A6 C7 2012 2.0 tdi 177 cai 4x2 suspensie standard 1BA.

    Daca aveti un Part Number pentru bucsile stabilizatoare spate (OEM sau Aftermarket) v-as fi recunoscator.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se inlocuieste cu totul.

    Multi au pus bara de la 034 Motorsport.
     
  8. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Am gasit aceeasi bara de stabilizare pe A8 4H si aici da PN pentru bucsi care sunt: 1K0511327AQ (30 ron pe original la Autokarma). Sunt de 19,6 mm si bara de 19.7 mm.
     
  9. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Salut,
    Aveti idee daca la trecerea de la anvelope mari la unele mai mici trebuie refacut unghiul de fuga?
    Acum am pe masina 255/40/19 8.5J et45 iar cele de iarna sunt 225/55/17 8J et39, ambele seturi de jante originale Audi si compatibile cu masina mea.
    Singura retinere care o am si de aceea cer o a doua-a parere este ca masina are suspensie pe aer si parca imi e frica sa ii las sa tot umble la reglaje chiar daca o fac la reprezentanta. La vechea masina il faceam.
    Din ce am calculat pe net ar avea 7 mm scrub radius pozitiv dar nu stiu ce efect va avea asupra manevrarii si a anvelopelor:

    b29a0c2965.png
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca se indeplineste acest criteriu nu se umbla la directie sub nici o forma. Bafta.
     
  11. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Mersi Cristi. Inlocuiesc 4G0601025BG cu 4G0601025BK iar dimensiunea celei din urma apare si pt BiTdi.
     
  12. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    Buna ziua,
    Ma numesc Vlad, sunt nou pe forum si ma bucur sa fiu aici si o sa incerc sa fiu activ raspunzand si altora care au intampinat probleme asemanatoare alor mele.
    De scurt timp detin un A6 C7 2.0 tdi, masina este splendida insa ca orice sofer am unele nemultumiri.
    Cea despre care o sa vorbesc azi este zgomotul ce se aude atunci cand intru pe o suprafata de drum de 20/50m cu damburi/gropite mici. De asemenea zdruncinatul pe care-l simt la anumite treceri de pe o bucata de asfalt cu 2, 3 cm mai inalta decat cealalta si de asemenea la gropi pe care ar trebui sa le treaca destul de lin, te topaie putin de pe scaun si zgomotul este destul de mare.
    Inainte de zapezi, am montat pe jantele de 18" anvelope westlake de iarna noi. M-am gandit ca poate sunt ele mai dure fiind un brand mai lowcost, dar nu ar putea face atatea sunete neplacute si zdruncinaturi de la ele. In mers nu prea se aud huruind.
    De asemenea sunt constient ca masina are 250.000 km si este momentul de o revizie a ceea ce inseamna rulment/amortizor/arc/brate/bucse pe care am de gand sa o si fac. De asemenea, in afară de piese enumerate de mine, ce altceva ar mai putea fi cauza pentru zdruncinaturi si zgomote ?

    O seara buna.
     
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    VgBnT,exact ceea ce ai spus.La km care spui ca ii are masina,e ceva normal sa apara simptomele de care vorbesti.Schimba tot ceea ce tine de suspensie si vei vedea cum dispar toate simptomele.
    Eu am acelas model ca al tau,cu diferenta ca e mai tinar cu aproape doi ani si jumatate din km. tai si inca nu am simtit sau auzit nimic din ceea ce spui tu.
     
  14. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    Super, saptamana viitoare sper sa o pot programa la service.
    Să o stăpânești sănătos dhan67
     
  15. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mare sfat ai primit de la tipul de mai sus. Te duci la servis si spui: 'vreau sa schimb toata suspensia, cu brate, arcuri, amortizoare'. Stii macar cat costa un brat? Raspunsuri si intrebari aiurea..
     
    AlexALX și Yoromica apreciază asta.
  16. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    @seftaka N-am zis că vreau să-mi schimb toata suspensia, am spus ca vreau să fac o verificare și să schimb ce este uzat. Acum nu cred ca este picat tot ce inseamna amortizor/arc/brate/bucse că altfel mergea ca o căruță.
    Legat de brate , eu cred ca pe partea dreaptă față este unul uzat sau rupt pentru că atunci când virez stânga maxim se aude un huruit care se intrerupe si dureaza maxim 2 secunde în zona roții drepte față.
    Legat de pret presupun că este destul de costisitor un braț, bucșe amortizoare sper că sunt mai ieftine decat bratele. Dacă imi poti da mai multe detalii, sau sa stiu la ce ma astept ca costuri, durata de service ti-as fi recunoscator.
     
  17. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ca idee bratul cel mai mare de pe fata ,cel care vine lateral în spatele roții în partea de jos costa 300 euro OEM și 125 euro marca Lemforder. Preturile la suspensie variază în funcție de ce marca pui, de buzunarul fiecaruia.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2019
  18. VgBnT

    VgBnT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2019
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    A6 2.0TDI 177cp 2012
    Da, intradevar , acela fiind cel mai scump brat , celelalte sunt mai mici, si legat de suspensie am trait pe propria piele, schimbi cu cv nou da marca ieftina si topaie mai rau ca cele stricate...
     
  19. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Prietene am schimbat bucsele hydro cu vreo 900 lei si fac la fel. Bucsele hydro nu se duc niciodata imi spuneau mecanicii , nu stiu de unde ai scos-o dar m-ai ars serios .... m-as abtine sa dau asemena sfaturi doar sa fac pe unii sa frece banii aiurea
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te-a ars nimeni.

    Dupa ce primesti un sfat, normal este sa te duci in service si sa ceri o constatare asupra acelui lucru.

    Daca tu vrei sa iti repari masina din fata PC-ului si dupa aia sa zici ca "te-ai ars", este strict problema ta.

    Nu se duc niciodata ? Asa a zis mecanicul tau ?
    O sa caut eu pozele prin PC de cand le-am schimbat (fata/spate), sa vezi ce lifetime sunt.
     

Distribuie pagina asta