1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - rulmenti sau tren de rulare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marianm, 28 Ian 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut o alegere buna. N-ai pentru ce.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cine se confruntă cu zgomot/bătaie la roată ca de cauciuc ovalizat, e posibil să fie de vină rulmentul de la roată. Eu până azi nu știam că un rulment poate să bată.
     
  3. aNd oNe 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 190CP Ultra avant 2016
    Salut,
    spune-mi te rog, care planetara ai schimbat-o? roata stanga / dreapta si planetara dinspre roata sau cea de la cutie?

    Multumesc,
     
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Salut.

     
    AlexALX apreciază asta.
  5. Adrian Natea 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2020
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C7, 2.0 TDI, 130 KW, 2013
    Ai gasit rezolvarea la problema asta ?

    Te salut. Ai reușit să rezolvi problema? Daca da, ne poți spune și nouă cum?

    Sa detaliez
    La masina din semnatura, am urmatoarele probleme, pe care din pacate nu am reusit cu niciun chip sa le rezolv:

    1. Troncaneala la ambele roti fata in gropi mici si la viteze mici.
    Am schimbat tot ce se poate schimba. Doar bratele mari nu le-am schimbat, ci am schimbat bucsele mari, de 2 ori chiar, prima data am folosit bucse Lemforder, apoi le-am achizitionat din reprezentata Audi din Germania. Zgomotul este acelasi. Ca sa-l descriu, este ca un zgomot de pivot, daca din voi mai stiti zgomotul clasic al pivotilor de Dacie 1310. N-am shimbat pernele, desi am auzit ca de aici s-ar mai putea intampla sa se auda. N-as vrea sa fac o achizitie inutila, intrucat o perna este peste 7000 RON, iar cele AM nu cred ca sunt ceea ce trebuie, indiferent de producator.

    Din ceea ce am citit pana acum, as mai incercac bratele mari sa le mai schimb, nu stiu care a mentionat ca ar fi mai bune cele de Audi RS5 (poate in acest context ma poate ajuta cineva cu vreun cod pentru aceste bucsile respective). Inclin sa cred si sa dau dreptate, deoarece, verificand cu un levier bucsele pe care le-am schimbat la bratele mari, par a fi destul de moi, desi nu au mai mult de 3 luni de cand le-am schimbat. Daca vreunul din voi poate sa-mi dea un sfat sau poate a intampinat aceeasi problema si a rezolvat-o astept sfaturi sau sugestii.

    Pentru a evita intrebarile inutile sau parerile dupa ureche, iata ce am schimbat:
    - bielete antiruliu
    - bucsi bara stabilizatoare
    - pivoti inferiori/fata (nu cele de la brat, pentru ca alcelea nici nu se schimba si n-au cum sa fie schimbate decat daca se schimba bratul cu totul), TRW echipare de fabrica.
    - Bucsi hidraulice brate mari (semilunile)
    - Brate superioare.
    - Rulmenti fata, acestia i-am comandat completi pentru a evita presele, plug and play (SKF cu tot cu HUB, evitand presarea HUB-ului) - acestia i-am shcimbat din cauza problemei ce urmeaza sa o descriu la punctul 2.

    Apropo: explicatie la Porche Bucuresti Nord, la piese si accesorii:
    - dati muzica mai tare si nu se mai aude
    - asa sunt facute sa faca dupa un anumit interval, nu aveti ce-i face. Nu sunteti singurul care se plange de asta. (Am innebunit)

    2. Vibratii in rulaj dupa o anumita viteza. Vibratiile sunt atat in mers constant, sau accelerare cat si in franare (exclus discuri ovalizate)
    - Dupa 80-100-120 km/h chiar se simte o trepidatie in toata masina, ca si cum ar fi o anvelopa deformata, sau o janta stramba sau neechilibrata. Nu e cazul pentru ca acelasi simptom il am cu 3 seturi diferite de jante 18" 20" si anvelope noi vara si iarna. Dupa ce trec de 130 km/h vibratia nu se mai sesizeaza. Vibreaza si la franare, in acelasi interval de valori ale vitezei de rulare. Nu se pune problema de discuri ovalizate, intrucat le-am schimbat. Totul nou. Sunt maniac din punctul asta de vedere.
    - Am schimbat planetare fata, stiind ca pot fi probleme de vibratii din cauza uzurii capetelor dinspre cutie. Acelasi simptom. NEGATIV
    - Am schimbat cardanul, gandindu-ma ca am probleme cu flansa intermediara. Cardan de pe masina de test, 28 Km, deci aproape nou. NEGATIV
    - Nu am constatat jocuri la cutie, aici ma refer la clasica problema pe partea stanga, unde vine prinsa planetara de flansa, dar nici pe partea dreapta.
    - Asa cum am scris mai sus, RULMENTI NOI COMPLETI, CU TOT CU HUB (FLANSA DE CARE ESTE PRINSA ROATA sau BUTUCUL ROTII)
    - Roti echilibrate
    - Geometrie efectuata fata/spate.

    Are cineva alte solutii, pentru ca eu efectiv nu mai stiu ce mama naibii sa-i fac ? Mi-a mancat ficatii si neuronii.
     
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.

    Salut. Am rezolvat problema.

    Cazuse un surub direct pe bara stabilizatoare. Pentru ca era blocat intre bara si puntea fata, la fiecare torsionare a caroseriei se auzea si se simtea inclusiv in volan.
     
  7. AlexALX 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Quattro, 3,0 BiTDI 235Kw, 2015, Suspensie pneumatica
    Poti fi te rog putin mai specific ? Nu vizualizez in minte acum pozitia surubului de prindere a barei de torsiune de caroserie, sau nu am inteles daca era un surub ce a cazut intre bara de torsiune si caroserie.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Zici ca ai zgomot ca de pivot, dar bratele nu le-ai inlocuit integral, ci doar bucsa din capat.
    Pai ? Ce ai rezolvat ? Ai bucse noi un brat vechi cu pivoti uzati.
    In schimb, ai pus brate inferioare si rulmenti noi.
     
  9. AlexALX 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Quattro, 3,0 BiTDI 235Kw, 2015, Suspensie pneumatica
    Bratele superioare sunt noi. Bratul inferior este cel al masinii. Am apasat cu levierul in pivotul din brat, incercand sa simulez oscilatiile, nu s-a auzit niciun sunet dubios sau sa fie vreun joc in pivot. Mecanicul la care merg de mult timp si care are ca sef tot un maniac, a zis ca nu e cazul de schimbat bratul complet.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca rasfoiesti forum-ul ai sa vezi colegi cu joc 0 (zero) in pivot, care provoca zgomote.

    Pivotul se verifica demontat (cu extractor, nu cu ciocanul), nu montat pe masina. Si nici atunci nu esti 100% sigur de el.

    Eu nu iti zic sa ii inlocuiesti si ai rezolvat problema, dar este pacat ca ai lasat pivotii vechi tinand cont de efortul care l-ai facut sa inlocuiesti piesele mai sus mentionate.
     
    AlexALX apreciază asta.
  11. AlexALX 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Quattro, 3,0 BiTDI 235Kw, 2015, Suspensie pneumatica
    Ce fel de zgomot?
    Jocul pe elevator e firesc să nu fie, că sunt planetarele trase la capăt.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista si elevatoare tip platforma/foarfeca, unde sta masina ca pe carosabil.
     
    AlexALX apreciază asta.
  13. AlexALX 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Quattro, 3,0 BiTDI 235Kw, 2015, Suspensie pneumatica
    Corect. Am fost astazi pe un astfel de elevator. Masina fiind in pozitie normala, exista un joc in planetare, in sensul in care misti tija in directia roata-cutie. Ajungand in capatul dinspre cutie se aude ca o lovitura. Ma gandesca ca poate fi zgomotul pe care il percep in masina in momentul cand trec prin anumite denivelari. Dar totusi consider jocul a fi normal. Alte pareri legate de asta ?
     
  14. Adrian Natea 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2020
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C7, 2.0 TDI, 130 KW, 2013
    Salutare,

    Doar asa ca info, aveam si eu zgomote la denivelari si am facut verificari si era totul ok.
    Apoi in disperare de cauza, am scos tot din portbagaj (roata rezerva, cric, etc.) si ghiciti ce, zgomotele au disparut, de la cric aveam zgomotele. Desi parea ca totul e fixat cum trebuie acolo, se pare ca nu era.
    Cei care nu ati depistat inca sursa zgomotelor la denivelari poate e asta o solutie.

    O zi faina.
     
  15. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Salut,
    Am niște zgomote ciudate la A6 C7 an 2016. La mers încet la ralanti sa zic asa, troncane pe fata rau masina, mai ales pe stânga se simte. Am verificat articulația la 2 mecanici și pe stand de iti iar totul pare ok. Ultimul mecanic a spus sa înlocuiesc bucsa de la bratul de jos și pivotul. As înlocui și flansele la amortizoare, au ceva rulmenți sau bucse acele flanșe ? Posibil sa fie de acolo ? Mulțumesc.
     
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Slabe șanse să fie de la flanșe troncănitul.

    IMG_20200727_113807.jpg
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Flansele sunt exact ca la modelul anterior, C6, fara rulmenti.
     
  18. Morar Claudiu1 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, C7, 2.0 TDI, 2012
    Sant posesorul unui A6 C7 2012 si de vreo 2 ani am o troncanitura spate dreapta la denivelari mici, linii tramvai, canale. Dupa vizita la o gramada de mecanici inclusiv reprezentanta, care au schimbat cate ceva, bratele spate, bascula, bucse punte si doua randuri de amortizoare si flanse, tot portbagajul golit, scoase tapiteria si banchetele spate, acel zgomot a ramas acelasi. Asta pana intr-o zi cand un prieten tinichigiu caruia i-am spus si lui de acesta problema mi-a spus ca acel zgomot vine de la flansa amortizorului. A patit si el la fel zicandu-mi ca zgomotul vine de la faptul ca amortizorul nu culiseaza perfect drept datorita inclinarii acestuia (prindere inclinata in fuzeta si caroserie, sper ca m-am exprimat bine, nu sunt mecanic) fortand sa aiba o bataie axiala si totodata in flansa amortizorului.
    S-a oferit sa ma ajute sa rezolv probema. A ridicat masina pe cric, el neavand elevator, mi-a scos amortizorul spate dreapta, strans cu cheia dinamometrica exact cat scrie in carte (undeva la 50 N/m), piulita de la axul amortizorului care prinde flansa, a pus amortizorul sus pe masina, strans pe greutate tot cu cheia dinamometrica si de atunci nu mai am niciun zgomot. Nu-mi venea sa cred. Dupa ce am aruncat atatia bani pe brate, amortizoare, etc., totul s-a rezolvat intr-o ora pe bani de nimic. Pentru cei care au acesta problema si nu au gasit rezolvare poate o gasiti acum. Toate bune.
     
    ssoriteu, Catalin.1983 și vladtyny apreciază asta.
  19. axb101 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2 3.0 2009
    Salut,
    o problema asemanatoare. Am schimbat un rulment putin mai galagios, dar nu de acolo este.

    ai aflat cauza?

    merci
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Optiunile sunt foarte limitate, rulment/anvelope sau cutia de viteze.

    Altceva nu are ce sa huruie constant si independent de turatia motorului.
     

Distribuie pagina asta