1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B5 - Discuri - placute - etrieri si lichid Frana - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de elad, 27 Dec 2008.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    arazvan2002 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai bine dai 100 ron si il cumperi decat sa te apuci de construit cu furtune, valve, etc. si la sfarsit sa te trezesti ca nu isi face treaba. :))
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Corect, dar varianta DIY în cazul lui e mai prietenoasă cu portofelul. Iar ca să fie și mai simplu dpdv al vasului, se poate folosi cel de la stropitorile manuale cu pompa. Erau unele portocalii de 1L la Petrom cu vreo 15 lei, ceva mai bune ca cele din dedeman, praktiker etc.
     
  4. DamArt 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 1896 cmc , 115 CP, 85 kW, Automat
    Salut baieti. In primul rand, multumesc pentru sfaturi, iar in al doilea imi cer scuze ca raspund asa tarziu, dar abia acum am timp.
    Azi dimineata am refacut aerisirea franelor, "GRAVITATIONAL" mai mult, cu mare grija, inclusiv la conducta suspendata. Am folosit un furtun de 4x1, transparent (infipt pe stutul de la aerisitor), 2 bidoane de 5 l taiate si curatate/uscate bine (pt economie de lichid) si 1 l de lichid de frana, "just in case". Dupa doua ore in care am aerisit fiecare pistonas, si fiecare conducta cate 20 de minute (aproximativ cate 10 minute cu contactul luat, 5 minute cu contactul pus si inca 5 cu motorul pornit), facand din cand in cand 4 - 5 pedale pentru a impinge aerul care se aduna pe furtun, pot sa spun ca am reusit in mare parte. Am avut foarte mult aer prin toata instalatia de franare, spre exemplu la dreapta-fata (ultima aerisita), dupa 20 -25 de minute mai venea inca lichid cu bule foarte mici, dar am zis ca ajunge (nu mai aveam timp).
    Dupa ce am terminat am facut un test, si pot sa zic ca functioneaza muuult mai bine. Cam in proportie de 70 - 80% din cum functionau inainte de nazdravania patita. Macar am putut sa merg la munca simtindu'ma mult mai in siguranta.
    Piesele inca nu au ajuns, sper sa le primesc maine dimineata. Nu vreau sa ma intind prea mult la condus cu o frana suspendata, plus ca respectiva conducta poate ceda oricand.
    Voi reveni in curand cu raspunsuri si informatii (sper ca doar atat) in legatura cu aerisirea ABS-ului fara Output Test, de indata ce reusesc sa montez piesele noi si sa mai fac doua aerisiri migaloase.
    O seara faina!

    PS: Locuiesc in Germania de ceva timp, si momentan nu prea am acces la foarte multe scule, iar lucrarile in service sunt foarte costisitoare.
     
  5. Oncila Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 b5, motor 1.8, 1998
    Buna seara. Am un audi A4 b5 din 96(știu!, e veche.) și in momentul când o pornesc și plec de pe loc, in momentul frânării mi se blochează pedala de frâna și scoate un hârâit. Iar la un moment dat îmi intra ABS-ul și martorul acela de la sistemul de frânare(mereu uit cum se numește) și mi se deblochează frâna, iar pe restul deplasării funcționează perfect normal și martorii rămân aprinși și am fost la un mecanic printr-o cunoștința, și mi-a spus ca trebuie sa ii schimb supapa de la servofrana,voi ce credeți o fi de la aia? Încă aștept sa îmi ajungând supapa cu tot cu furtun,am dat comanda acum 4 zile.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu avem de unde sa stim din fata calculatorului ce problema ai si de unde. Doar ne dam cu presupusul. Incepe prin a schimba ce ti-a spus mecanicul si vezi mai departe.
     
  7. Car audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1595 - 74KW , 1998
    Salutare , posesori de B5 . Am un b5 din 98 si aș vrea sa mi schimb lichidul de frână si am văzut ca cineva a pus dot 4 de la castrol , dar eu am gasit pe original , cel putin asa e in poză pe care o atasez. ; daca tot schimb lichidul as vrea sa schimb si placutele si sa mi recomandați un producator cat mai bun sau macar cod original pe placute de frână fata si spate . Multumesc! Astept pareri.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ? Inlocuieste-l linistit cu OE sau ATE SL6.
     
  9. Car audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1595 - 74KW , 1998
    Si pe partea de plăcuțe ca producator, tot ATE ? Știu că ar trebui să fie plăcuțe un pic mai moi decat discurile.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, tot ATE, Pagid sau Jurid. Dupa preferinte, normale sau ceramice.
     
  11. Car audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1595 - 74KW , 1998
    Explică mi un pic te rog in mare diferența dintre normale si ceramice si care ar merge pe masina ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar merge ambele. Comparatii si explicatii gasesti destule pe Google.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Car Audi citeste si tu despre diferenta asta pe forum pentru ca si asa te-ai repetat aiurea si inutil cu intrebarile puse pana acum si sa zici merci pentru ca nu ti-au fost sterse mesajele. Multumesc pentru intelegere.

    Inca ceva: vad ca esti nou inscris pe forum. Fa un efort si citeste toate topicurile din aria asta integral. Multumesc.
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu is patit cu ATE , discuri spate /placute spate 400 ron toate si scartaie de nu au noroc. Eu unu placute ate nu mai pun. :)

    Ps: cu TRW am patit la fel am zis ca nici de alea nu mai pun si iau ATE ca-s mai scumpe si mai bune.. pe viitor trec la zimmerman , brembo.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placutele Zimmermann sunt tari fata de ATE.
    Eu mereu pun doar discuri de la Zimmermann si placute de la ATE, la mine s-au impacat perfect de ceva ani, fara scartaituri sau alte neplaceri.
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La HP2 discuri Zimmerman și plăcute ATE au început de câteva luni să scârțâie, cred că s-au format muchii.
     
  17. Car audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1595 - 74KW , 1998
    Multumesc si eu pentru intelegere ! :)
     
  18. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Salut!
    Am si eu o problema la franare. La viteza mai mare, gen 100km/h, in decursul a 5 secunde aproximativ dupa ce actionez pedala de frana, aceasta se inmoaie usor, apoi se intareste si franeaza brusc pentru o secunda, apoi isi revine.
    Lichidul de frana a fost schimbat.
    Daca a intalnit cineva simptomul si ma poate ajuta cu un sfat.
    Multumesc!
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Posibil sa pierzi vacuum.
    Verifica tulumba si iesire de aer din pompa tandem (stutul).
     
  20. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Multumesc!
    O sa incerc asa
     

Distribuie pagina asta