1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B5 - Discuri - placute - etrieri si lichid Frana - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de elad, 27 Dec 2008.

  1. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Mi-a mai spus cineva sa verific intrarea la tulumbă si stutul de la pompa tandem. Am verificat azi si sunt ok. In schimb, am incercat sa vad daca nu e problema de la ABS, am scos mufa de la ABS si nu mai face asa cu ABS-ul dezactivat.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scaneaza cu VCDS modulul 03 ABS Brakes vezi daca/ce erori ai, eventual fa-i si un basic settings.
     
  3. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Nu am erori. O sa mai verific odata valorile de la fiecare roata, fiindca mai am si problema cu activarea ABS-ului la oprire, la viteze mici.
    Problema asta o am de mult si acum de jumatate de an am tras concluzia ca s- a agravat facand si la viteze mari.
    Am citit printre postarile de pe alt subiect legate de activarea ABS-ului la viteze mici si toti au spus ca nu era la locul lui senzorul. O sa incerc zilele urmatoare si o sa revin cu un raspuns.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune vcds , citeste senzorii si vezi care ramane in urma. Dai roata jos , si regleaza-l pana citeste identic cu ceilalti.
     
  5. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Mersi fain. Revin.
     
  6. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Am pus VCDS pentru verificare valori senzori viteza. Pana la 20km/h, toate valorile sunt la fel, dupa 20km/h se intrerupe conexiunea,nu mai arata valori si se blocheaza VCDS. La fel se intampla si cu un tester Delphi. Am crezut ca poate e de la tester.. Am desfacut rotile spate, am curatat bine coroana de rugina, am curatat capatul la senzor, am verificat distanta dintre senzor si coroana. La fel și pe fata
    Atasez poza cu erori
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Asa e normal. Se citeste viteza doar pana in 20km/h. Daca pana in 20km/h ai valori egale si nu fluectueaza esti ok.

    Toate erorile sunt intermitente , sterge-le si vezi ce iti mai ramane.
     
  8. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Le-am sters, nu a mai aparut nimic, nu am becuri aprinse, problema e aceeasi.
    1.La franare,dupa ce eliberez pedala de frana se aude un bazait/sunet electric care provine zic eu din fata stastanga de la modulul Abs.
    2.La viteza mai mare de 80km/h, la franare, stau cu picioru pe pedala de frana sa incetinesc constant, iar in acea perioada( undeva la 5 secunde) pedala se inmoaie ( nu ramane la aceeasi presiune constanta, ceva de genul) ,si apoi se intareste,franeaza brusc( ma pune in cap) pentru o secunda( se aude iar un sunet electric, bazait) ,apoi dispare simptomul la franare si sunetul.
    Am tot studiat de unul singur pe internet cum functioneaza frana+ abs de la pedalala roti,calculator, abs,modul, valve, dar nu pot sa inteleg ce se intampla.
    Sunetul acela am impresia ca vine de la valvele alea, dar nefiind cunoscator de mecanica nu imi dau seama exact
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Poate reusesti sa faci un videoclip cu valorile senzorilor. Poate unul o ia pe carare din cand in cand. Ai incercat un output test pe modul?
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu cumva ai tu sigurante oxidate?
    Le-ai scos afara sa vezi cum arata?
     
  11. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Am verificat siguranta din panou.eventual releu...
    Duc in dimineata asta masina la un mecanic.Am stabilit ieri ca imi ia din dezmembrari un modul abs si imi schimba doar partea electronica( m am gandit eu ca poate e intrerupt un contact pe valva solenoid la rotile din spate); am citit undeva ca rotile din fata sunt individuale si cele din spate sunt impreuna si atunci am facut legatura cu erorile mele.O sa i zic sa verifice inainte de asta releele.
    El spune ca a mai citit pe fiatul lui valori reale si mai mari de 20km/h.La mine cand se intrerupe conexiunea si se opresc valorile intre 20-24km/h se aud doua țăcănituri( click- click) din zona acelor de kilometraj.nu pot sa inteleg ce legaturl ar avea
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Spune-i mecanicului tau ca Fiat si Audi sunt 2 marci diferite si trebuie tratate ca atare.
    De asemenea, ti s-a spus aici, ca e normal sa nu iti mai arate peste 20 km/h vitezele la senzorii de abs, insa vad ca si tu si mecanicul tau stiti mai bine decat noi.
    Problema ta e electrica/electronica. Tu insa insisti cu mecanicul, care vad ca are competente si in electronica... Sa iti mai zic unde e V39 si unde e partea electronica pe care vrei sa o schimbe mecanicul?

    x.JPG

    Cand te-am intrebat de sigurante (la plural) tu ai spus ca ai verificat siguranta din tablou. Una doar... Vezi ca ai vreo 3 sigurante si vreo 2 relee. In loc sa eliminati cele mai simple componente (sigurante si relee) voi schimbati direct ce e mai complicat, dar o luati pe scurtatura, schimbati numai juma' de pompa de abs.
    E masina ta si faci ce vrei la ea, insa am impresia ca ai postat aici doar ca sa faci conversatie cu noi, pentru tine nu prea conteaza ce sfaturi iti dam...
     
  13. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Baieti, nu vreau sa fac conversarie, ascult pareri, nu contrazic pe nimeni. Mecanicul la care am mers e o cunoștință, si nu a spus ca nu e posibil sa nu citeasca valori mai mari.Nu are competente in electronica. bun, am inteles, daca si tu spui la fel, va cred.nu asa e mai bine? Sa am mai multe pareri de acelasi fel? Referitor la siguranta. Eu singur am verificat in panou pozitia 7. La relee nu m-am bagat singur.
    Conteaza sfaturile voastre si apreciez ca va faceti timp sa imi cititi posturile si sa imi raspundeti.
    O sa va scriu mai tarziu in functie de ce rezolva azi. Multumesc!
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ia vezi siguranta 41 si sub volan pe tabloul de relee vezi siguranta 53 (pozitia 18 - vezi foto 2).
    De asemenea pozitia 4 si 7, relee.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2019
  15. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Salut băieți! S-a rezolvat problema. Am schimbat toate 4 coroanele. Se pare ca cei 20 de ani si-au spus cuvântul.Erau deformate si ruginite. Releele erau bune.Erorile erau datorate citirii incorecte de pe coroane.
    Multumesc mult pentru timpul si sfaturile acordate!
    Spor la treaba sa aveti!
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce am zis aici? Te-ai uitat la niste valori , tu nu ai verificat nimic. :)

    Macar ai rezolvat si ai venit cu rezolvarea. Felicitari!
     
  17. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Am verificat initial cu VCDS-ul meu si pana in 20 km/h valorile erau ok toate. Am schimbat cu alt tester si a verificat in alt mod si pana la urma a dat valoare mai mare la o roata, am schimbat senzorul si tot degeaba.Apoi a dat valoare mai mare pe alta roata , am schimbat senzorul si la fel. In final toate coroanele :)
     
    Ultima editare: 26 Mar 2019
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cat timp ai valori pe fiecare roata nu schimbi senzorul. Data viitoare sper sa nu mai ai probleme ,ca mecanicul tau schimba piese bune cu altele noi.
    Ca e Vcds ca e Delphi sau alte testere tot aceleasi valori le citesti deci "am verificat in alt mod" ma gandesc ca tot asa ati invartit roata. :detective2:
     
  19. McB5

    McB5 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4,1.9Tdi,2000
    Acum nu ar trebui sa mai am probleme!
    O zi buna sa ai!
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  20. doryan23

    doryan23 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 CAHA 2009
    Salut,
    Vreau sa cumpar un etrier dreapta fata de pe un audi A4 B5 motor 1.6 cu disc plin sa il pun pe masina mea cu motor 1.8 cu disc ventilat. Se potriveste ? Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta