1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. Dogărel Silviu

    Dogărel Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Fieni, Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI cod AWX 2001
    Salutare Tuturor. Întâmpin si eu aceeasi problema in urma schimbării lichidului de frâna. Imi apare sa verific nivelul dar nu înțeleg de ce întrucât e la maxim. Este vreo chestie care mi-a scapat mie? Precizez ca masina merge bine, franeaza bine, abs-ul lucreaza. Mulțumesc
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E clar senzorul daca zici ca totul e ok dar ai problema cu nivelul.
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Cristi ce pasta recomanzi pentru culisele etrierilor? Am comandat deja FEBI 26711 deoarece vad din specificatii ca ar fi indicata si ca ar rezista la temperaturi foarte mari. Eventual lasa-mi si un cod.

    Plastilube ATE 03.9902-1002.2 / Textar Ceratec / Brembo BQuiet G00075 nu prea-mi inspira incredere.

    Vreau sa stiu daca e buna (FEBI) pentru culisele etrierilor. Astfel de pasta am vazut ca se aplica pe bujiile incandescente si unele modele de injectoare pentru o demontare ulterioara mai usoara.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru culise se foloseste vaselina dedicata pentru asa ceva, nu cea pentru bujii.

    Daca ATE, Brembo si Textar nu iti inspira incredere (fiind furnizori de piese OE pe partea de frane pentru mai multe marci de autoturisme), cum de ai asa mare baza in Febi ?
     
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @audi66 nu am asa mare. Ma gandeam ca e buna fiind rezistenta insa am discutat cu un prieten mecanic si mi-a zis ca nu e indicata deoarece e un fel de pasta, nu vaselina (sa permita miscarea unei componente cu usurinta).

    Dar nu e problema, de asta am zis sa intreb sa aflu o parere. Cel mai probabil voi comanda vaselina de la ATE.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru culisante etrieri fata si spate - adica acele bolturi metalice care intra in burdufurile acelea mici eu folosesc doar si exclusiv vaselina din primele 2 poze, este aceeasi doar cantitatea difera.
    Pentru restul de ungeri la sistemul de franare folosesc vaselina, ce are cupru, din poza 3, 4 si 5 adica se ung portetrierii unde se aseaza placutele si ce mai este de uns pe la sistemul de franare.
     
    arazvan2002, lowlife și AlexPTB apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AlexPTB Nu e pasta, e vaselina.
    Foloseste producatori consacrati pe sisteme de franare.
    Cum ti-a recomandat si Cristi, TRW sau ATE, Brembo, Textar, CRC, Motul si Ravenol (acestia 3 din urma fac vaselina foarte buna atat pentru sisteme de frana cat si pentru rulmenti).
     
    lowlife și AlexPTB apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pasta - faceam referire la reperul spus mai sus, Febi, nu la unsoarea trw/ate/crc.

    Va multumesc pentru lamuriri.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pe langa culise, ce se mai unge?

    - spate, doar zonele astea unde stau placutele?



    upload_2020-6-14_18-41-31.png

    - fata, tot la fel?



    upload_2020-6-14_18-44-1.png

    - pe butucul din spatele discului nu se pune vaselina?

    upload_2020-6-14_18-46-50.png

    - janta se pune direct pe disc, fara vaselina? in mijloc se aplica - zona cu galben?

    upload_2020-6-14_18-48-48.png
     
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cineva care este mai up to date cu cea mai buna combinatia de discuri si placute, as dori sa lase aici un sfat cu producatorii respectivi.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Eu am de ales intre astea, pentru 320mm. Zimmermann erau cele mai scumpe dar nu sunt pe stock acum. luni este reducerea cea mai mare, 32 la suta la autodoc.
     
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Azi vad ca au reducere de 23%. Eu oscilez intre Zimmermann si ATE (cum am si acum). Parca prefer Zimmermann datorita faptului ca sunt si perforate. Insa nu stiu cu ce placute sa le combin. La discurile ATE e clar ca merg destul de bine in combinatie cu placutele ATE.
    La placute pe ce ai vrea sa mergi?
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am dicuri Ate Power Disc cu placute Trw. Nu scartaie deloc, comparativ cu atunci cand aveam placute Ate.
    Totusi, pe viitor vreau sa incerc EBC green stuff, despre care am auzit lucruri bune.
     
    waf și F33lings apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Daca va luati dupa reducerile afisate, care apropo, multe sunt "fictive" (un fel de blackfraierday).. verificati codul acela in alte doua locuri si comparati. Nu intotdeauna e mai ieftin cu "-30%"

    Eu am discurile oem de 320/288 imperecheata cu placute ATE, am 35-40 000 cu ele si sunt foarte multumit, nu scartaie, nu fac probleme la franari repetate..
     
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De 2 săptămâni le in cos. Prețul chiar scade sau crește de la o zi la alta in funcție de acel procent de reducere. Cand acel procent atinge maximul de 34 la suta, cu tot cu plăcute iesi mai bine ca oriunde daca nu ai pile la distribuitori si nu plătești adaos. Si ate face discuri perforatate, vezi in poze.
     
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu n-am gasit discuri perforate ATE pt ce am eu nevoie, adica pe spate pt S4 B6/7: 300mm
     
  17. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Salut,
    La masina tatalui meu un Audi A4 B6 cod motor AVF am facut trecerea la discuri 320 fata / 288 spate si pe fata am mers pe discuri ATE si placute ATE. Dupa aproximativ 1 an de zile am constatat un zgomot atunci cand ating frana. Practic, cand merg cu viteze mici de 30-40 km/h si ating frana placuta urca si loveste in portetrier. Am fost la service si mi-au recomandat sa incerc cu alte placute, desi ele arata ca noi din punct de vedere al grosimii.
    Intrebare mea este ce placute recomandati pentru a evita problema asta pe viitor ? Ca idee din ce-mi zice Google despre 8E0698151G vad ca ATE au latimea, pentru placuta din exterior fara senzor, 156.3 mm in timp ce Bosch sau TRW au 156.4 mm. Evident ca voi merge in service si le voi proba la montaj dar mi-ar placea nu fie nevoie sa fac 10 incercari pana gasesc varianta corecta.

    Merci in avans pentru recomandari.
     
  18. afx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 2.0, 2001, ALT
    Salut. Sa va spun problema mea, poate o rezolv mai usor. Dupa o franare puternica mi-au ramas rotile blocate si pedala de frana apasata. Am tras cu mana de pedala si a revenit la loc cu niste caraituri, dar rotile tot blocate au ramas. Am desfacut putin conductele care intra in pompa, ca sa deblochez rotile si sa pot ajunge acasa, si a mers asa. Pe drum am avut frane, insa pedala era mai tare decat e de obicei si nici nu prindeau foarte bine.
    Oare e pompa sau partea de vacum?
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Posibil sa fi cedat tulumba de frana. Mergi la un bun mecanic care stie verifica tulumba. Am fost de fata cand a crapat tulumba unuia, pe "nepregatite", a venit cu masina bine mersi pe roti, a dat sa se intoarca in curte si a zis ca are pedala tare. Ulterior a facut verificari mecanicul si a constatat ca e tulumba defecta. S-a inlocuit cu alta si problema a disparut.

    Fa cum ti-am zis, mergi la mecanic. Masina n-o repari intreband pe forum.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare.

    Are cineva idee daca etrierii spate de pe B7 3.0 TDI/2.0 TFSI se potrivesc pe portetrierii de B6 S4?

    Codul e identic, difera doar litera la final (H la TDI si C la S4). Si da, stiu ca diamentrul pistonului la etrierii de S4 este de 43mm, iar la TDI este de 41mm..

    S4 are pe spate discuri ventilate de 300x22mm iar TDI-ul are 288x12 (disc clasic, neventilat).

    Multumesc in avans !
     

Distribuie pagina asta