1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A5 - discuri/placute frana - modificare sistem franare - probleme diverse

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Ranko, 9 Feb 2010.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Eroare de ESP cred ca a fost activata din cauza erorii de parking brake.
    Acum vad ca ai si eroare la un senzor de autoleveling.
    Cred ca e o problema legata de intrarea zapezii la una din rotile spate si a "deranjat ceva pe acolo". Senzor de autoleveling, mufa, fire , motoras de frana de mana.

    Si totusi, o scanare cu VCDS iti va fi de mare ajutor!
     
  2. Danielwq 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2015
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi a5 facelift , 2.0 tdi , 2012
    Multumesc de rapsunsuri , o sa ii fac o scanare , dupa parerea mea cu toate ca sunt aprinse in bord , merg si esp si abs-ul .. sper sa fie ceva minor ..
     
  3. MihaiGrosu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 Coupe 2008 3.0 quattro
    Daniel, si mie mi-au aparut erorile de ABS, ESP in aceeasi secventa, dar au disparut dupa cativa km. Mentionez ca masina nu prezenta semne de defectiune la sistemul de franare(totul mergea normal).
    Am fost la service si mi s-a spus ca este cel mai probabil o eroare a senzorului de ABS in urma vremii foarte reci.
    Oricum e recomandat sa faci o scanare.
     
  4. adrianc

    adrianc 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Rosiori de Vede
    Masina:
    A5..2.0tdi,,, 2011
    o recomandare pentru placute spate ceva mai "moi" ? n-as vrea data viitoare sa schimb si discurile odata cu placutele :))) ...am nimerit unele la mercedes tari ,zici ca sunt din fier ,cand pun frana parca intra trenul in gara :))
     
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mai moi sunt ATE dar evident, fac mai mult praf pe jante.
     
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Dragi colegi, neclaritate pentru mine cand vine vorba de discuri frana.

    Problema se prezinta asa: know-how-ul meu e foarte mic cand vine vorba de mecanica de franare si am fost la 2 service-uri. Unii au zis ca trebuie schimbat discul si altii ca nu ar trebui.
    Grosime disc frâna [mm]: 30
    Grosime minima [mm]: 28

    Asta este declarat de producatori, gen Ate sau TRW.
    Eu ma gandesc sa le masor si apoi sa decid.

    intrebarea ar fi: daca vad ca are 26.5 mm grosime dar discul arata perfect si nu trepideaza si nu are santuri , TREBUIE schimbat ? Sau e o alta gaselnita sa se vanda bine piesle de schimb.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, trebuie schimbat pentru ca esti sub limita minima si risti sa crape in plus etrierul deschide mai mult placutele si asta nu este normal. Tot ce este sub limita minima se schimba obligatoriu.
     
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
  9. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Salutare. Sâmbăta am programat schimbul de placute de frana, la toate roțile. Noul mecanic, la recomandarea unui coleg de aici, a caut și mia zis ca pentru a5 sunt sugerate de către producător cele de la Brembo. Nu prea am văzut pe aici vorbindu-se de placutele de frana de la Brembo. Aveți ceva păreri? Va mulțumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De catre ce producator sunt sugerate Brembo, de Audi ? Nu cred !
    Pune ATE, Textar, Pagid, Zimmermann.
     
  11. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Da @audi66 , de către producatorul audi ar fi recomandate plăcuțele Brembo. Asta mi sa zis :3sadwalk:
     
  12. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Eu am avut experiente pozitive cu Textar si TRW.
    Cu ATE nu chiar...
     
  13. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    M-am lăsat pe mana mecanicului și am pus Brembo. Sper sa fie ok .

    20161015_132509.jpg
     
  14. Gxt 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Bihor oraș stei
    Masina:
    Audi A5
    Salut ! Ce parare aveți despre discurile de frana marca Girling ?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt producatori consacrati pentru sisteme de franare de zeci de ani. Poti incerca. Bafta.
     
  16. Attractive

    Attractive 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2010 143HP
    Salutare. Si-a pus cineva pe masina combinatia Ate PowerDisc cu placute Ate Ceramic?
     
  17. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Daca vorbim de echipari Oem, mergi pe Textar, Trw sau Ate. Eu am schimbat recent discuri Textar cu placute Ate, sunt brici. Am evitat discurile Ate din cauza recenziilor proaste mai pe toate forumurile inclusiv aici.

    Din ce stiu eu Brembo nu este echipare Oem. Asta nu inseamna ca sunt placute proaste, doar ca informatia a fost falsa. Probabil avea ceva pe stoc, sau.. who knows.
     
  18. Attractive

    Attractive 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2010 143HP
    Eu am in momentul de fata discuri Oem (presupun ca ate) cu placute Ate. Si am praf la greu pe jante....lucru care ma dispera. As fi vrut sa trec pe ate ceramic strict din acest motiv. Iar PowerDisc strict din punct de vedere al design-ului. Numai ca parerile sunt impartite, inclusiv la producator. Unii se declara super multumiti...altii nu...

    "
    Can I use ATE Ceramic brake pads with the PowerDisc or with perforated brake discs?

    Yes, this is technically possible. The braking performance remains the same for this pairing, as with an ATE original or OE brake pad. However, the interaction of the two components can lead to increased noise development during braking.
    ATE Ceramic brake pads are pads designed for the comfortable driver. Basically we recommend ATE Ceramic brake pads only with "normal", ie. Smooth brake discs.

    Is ATE Ceramic a ceramic performance brake pad?


    ATE Ceramic is not a high performance pad or racing brake pad! The lining has been designed for use in normal road traffic and offers a longer service life,
    less noise and a significantly reduced brake dust formation on the rims under normal driving conditions. ATE Ceramic brake pads are not to be confused with
    brake pads for ceramic composite brake discs used in high-priced sports and luxury vehicles. In contrast to conventional brake pads,
    ATE Ceramic brake pads contain mild abrasive materials and no steel parts. Typical characteristics are the lighter coating material,
    the noise reduction during the braking process, the low wear under everyday driving conditions and a significantly low brake dust development.
    ATE Ceramic is designed for comfort-oriented drivers. Under these driving conditions, the flooring provides a longer flooring and window life,
    less noise and significantly reduced brake dust on the vehicle rims.
    "

    Si ca o comparatie de pret....
    Discuri cu placute fata/spate OEM (reprezentanta) -> 3.820 ron
    Discuri cu placute fata/spate Ate PowerDisc/Ate Ceramic -> 1.866 ron
     
    0218cristian și cata181 apreciază asta.
  19. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Eu am combinatia - Disc ATE "Normal" cu placute ATE Ceramic - cel mai important - nu mai scartaie deloc frana ( inainte ma exaspera - mai ales ca masina e cabrio - auzeam la fiecare semafor ) iar praful pe jante e practic inexistent .
    Ca si performanta la franare nu vad o diferenta sesizabila.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tineti cont si de uzura, numarul km parcursi cu placute ATE Ceramic se injumatateste fata de ATE normale.

    Pro - praf pe jante aproape inexistent
    Contra - pretul si durata de viata

    Eu am avut ATE Ceramic pe discuri Zimmermann, fara nici o problema gen scartaituri, etc.
    Acum am placute ATE normale pe discuri Zimmermann, la fel fara nici o problema.
     

Distribuie pagina asta