1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    frana de mana a6 2005 2.0tdi

    nu este nici o problema , eu am mers asa sute de km ... mergi la service sau ocupa-te tu singur de problema... da rotile jos si vezi exact ce e acolo ... la mine ti-am zis erau rupte firele de la mufele ce alimentau motorasele de la placute... le-am lipit(am refacut mufele) si a fost totul ok ..acum merge ca o racheta... oricum du-te ca e aiurea sa mergi cu sunetul ala in cap ..
     
  2. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Multumesc foarte mult pentru sfaturi sincer chier e enervant bazaiutl sau bipaitul nu stiu cum sai spun.
     
  3. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Am puso azi pe tester si se pare ca pana la urma e un contact slab, a miscat de ceva mufa pe partea dreapta la rata de spate si temporat sia revenit nici eroare nu mia mai dat in bord dar dupa cave timp a aparut din nou, maine merge din nou sa o curete sa vedem daca se rezolva asa.

    Mai am o intrebare, cand trag frana de mana se aude un fel de scartait , e normal sa se auda asa, intreb pentru ca nu cunosc pe nimeni care sa aiba a6.

    Multumesc din nou de ajutor.
     
  4. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    frana de mana

    sal .. zgomotul acela e si la mine cand activez frana de mana. se aude cam tare un scartzait asa , se cam uita lumea... sfatul meu este sa dai rotile jos si sa te uiti bine la mufe ... deconecteaza mufele si masoara-le vezi dka vine curent pe ele... asa iti dai seama imediat.
     
  5. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Asta am sa fac prima data maine, sper sa fie doar o mica problema, idea e ca dupa ce a miscat mufa sau ce a miscat la roata nu mia mai dat nici o eroare si frana de mana mergea perfect(tot facea zgomotul respectiv, scartaitul, parca mai incet sau mi se parea mie) asta ma face sa cred ca o sa se rezolve, o sa postez treaba asta dupa ce rezolv poate se va mai lovii careva de aceasta problema.
     
  6. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    frana de mana

    eu am masina din 2006 si mereu a facut agomotul acela ... iti zic mai mult ca sigur sunt firele de la mufe rupte.. din mai multe cauza( inghet dezghet, apa, sarea de pe drum, nisip , gropi , noroi ) ROMANIA, . nu e grav ...lipesti alea acolo si totul o sa fie ok
     
  7. gavriliugabi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.7 TDI - 180 cp
    Sal. Am un a6 2005 cu frana de mana electro hidraulica. Daca "trag" frana de mana si incerc sa plec de pe loc,nu se decupleaza automat tot timpul . Cam de la ce ar putea fi ?
     
  8. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Vezi sa ai centura pusa ca altfel nu se decupleaza automat.
     
  9. gavriliugabi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.7 TDI - 180 cp
    Mersi. Asa este . Trebuie sa ai centura pusa :)
     
  10. Daniel_IS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6
    Sunt nou pe clubaudi. Azi am cumparat pt taica-miu un A6 din 2005. Am fost la un meserias cunoscut de mine , am pus-o pe vag, am verificat-o cat de cat. La frana de mana i-a dat o eroare, ceva de curent slab (parca 11,3 V) la roata stanga spate. A sters eroarea, dar a aparut in continuare. In rest frana functioneaza normal, cel putin asa parea. Spre casa, a condus-o taica-miu singur (aprox 150 km), iar la cativa km de casa, cand mergea cu a 4-a (deci avea ceva viteza) s-a trezit ca i s-a blocat frana de mana si a inceput sa trepideze puternic si sa traga putin intr-o parte (ca si cum ar fi blocat roata stanga spate), dupa care si-a revenit imediat. A oprit taica-miu pe dreapta, s-a tot uitat si pana la urma si-a continuat drumul. Are careva idee ce ar putea fi? A mai patit careva asa ceva? Placutele frana spate sunt cam gata si trebuiesc schimbate. Sa fi sarit vreuna de la locul ei? Sau o fi problema de la mufa?
     
    Ultima editare: 14 Oct 2009
  11. jacobson

    jacobson 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 quatro
    EU am avut aceiasi problema la masina era tot un fir rupt.. l-am inlocuit si s-a rezolvat.
     
  12. cristian7481

    cristian7481 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, BLB, 2005
    conectorii sunt problema . am avut si eu . cablurile sunt tari si in timp de la vibratii se rup si apar probleme . am cumparat conectori noi de la reprezentanta audi . cu 30 ron cumparati pt. ambele roti spate . un electrician bun ii poate schimba in maxim 45 min . in austria sa aflu unde era problema am dat 400 euro . cine a proiectat conectorii astia a fost un dobitoc . sunt pozitionati nasol si nu sunt protejati deloc .
     
  13. lucian victor

    lucian victor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2007
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI Q5 FY 2018
    salut explica si tu ,cum ai facut cu vag-comul,ce setari ai facut si unde in vag?pentru a retrage cilindri de la etrierele din spate la frana electrica
    multumesc,
     
    Ultima editare: 23 Oct 2009
  14. mcfire90 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2005
    retragere pistoane frina electrica Vag com

    la sectiunea 53, basic adapter, cred ca pui 6 sau 7 , si ar fi la sfirsit dupa ce pui placutele noi 10 , asa am vazut la mecanicul cel care a schimbat placutele. Pe forum exista un fisier cu codari unde scrie mai corect cum se face.
     
  15. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TFSI quattro
    k

    ori e de la motorasul de la etrier..mai greu se arde....ori s-a impuscat un fir de la alimentarea cu curent a motorasului...verifica acele doua fire dak trece curentul continuu...bafta
     
  16. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TFSI quattro
    k

    verifica cablurile care vin la motorasul de pe etrier...cale ii da curent...sigur sunt intrerupte...gaseste unde e intrerupt si cositoreste, izoleaza acolo si o sa mearga......referitor la zgomotul produs cand actionezi frana de mana.....demonteaza etrierul si curata cilindrul, apoi ungel...ca intra praf si de aia face urat...succes
     
  17. mcfire90 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2005
    solutie pentru zgomot

    dupa schimbarea placutelor, s-a facut adaptarea , adica testul cu vag com, reglaj pentru aceea tija, si am scapat de zgomotul acela penibil cu care trezeam vecinii noaptea cind parcam masina, <<<sciiiiiiiiiiiiiiiiirt>>>
     
  18. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Problema frana electromecanica Audi 4f

    Salut! Am o problema la masina legata de frana electromecanica.In momentul in care am vrut sa plec de pe loc si sa las frana de mana un etrier a ramas blocat si evident a aparut avertismentul de eroare pe bord . Am chemat pe cineva de la un service si dupa multe incercari a reusit sa o deblocheze dar eroarea a ramas. A pus testerul pe masina si a spus ca etrierul e defect si trebuie schimbat. OK , l-am schimbat. O perioada (cam 6 luni) a fost in regula. Insa acum cateva zile am patit acelasi lucru, pe aceeasi roata. Am pus vag com-ul si am sters eroarea. Am incercat sa las frana de mana care in final s-a deblocat dar imi apare in continuare eroarea pe bord.In concluzie nu cred ca e etrierul, e alta cauza.A, si sa nu uit.. Stiu ca la modelele cu frana electromecanica in momentul in care iti pui centura si vrei sa pleci frana de mana se deblocheaza automat. La masina mea nu functioneaza(2.0tdi, 4f, am si un 2.7tdi dar la aia functioneaza perfect).Are cineva vreo idee?Multumesc
     
    Ultima editare: 27 Dec 2009
  19. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    De cand cu frigul la mine clipea (P) in bord si comutatorul de la frana electrica, ca si cum ar fii o eroare. daca o ridicam si coboram iar sau ridicam frana si porneam cu centura pusa se deconecta corect. La mine cred ca ingheta placuta pe disc... oare e posibil ? De cand s-a incalzit nu am mai avut nici o problema.
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Am patit si eu acelasi lucru la un A6 4F dar problema la mine era de la firele ce intrau in etrier pentru frana de mana. Adica so ros cablu acela si cand facea contact cand nu, pana intr-o zi cand so dus cu totul. Am schimbat firele respective si totul o fost ok. Si din cate am inteles eu la foarte multe li se rod firele acelea.
     

Distribuie pagina asta