1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    aceiasi problema am avuto si eu tot la un a6 4f, firul si mufa acolo cred ca este problema, mergi la o reprezentanta o sa iti schimbe o bucata de fir cu tot cu mufa
     
  2. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    E foarte posibil sa fie asta cauza, pentru ca la vag com mi-a scris ceva legat de alimentare sub voltaj la frane. O sa merg , dar imi e ca poate imi zic ca e iar etrierul, dar o sa incerc
     
  3. denedeu

    denedeu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7
    spune-mi si mie te rog cat te-a costat pe tine etrierul, deoarece am o mica problema la a mea si trebuie sa schimb etrierii pe spate...o problema asemanatoare cu a ta, numai ca la mine de vina sunt pietrele de pe drum care nu stiu ce au deformat pe acolo si in concluzie trebuie sa schimb etrierii! multumesc
     
  4. dan_dddxz 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2009
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A6, 2.7 tdi
    Nu stiu exact cat a fost etrierul ca am facut si schimburile dar ma interesez si aflu. Cred ca a fost in jur de 700 ron dar nu sunt sigur. aflu si iti spun
     
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Tu ii pui sa iti schimbe numa cablu fara etrier.
     
  6. paulica03 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi
    cat te-a ajuns sa schimbi placutele pe fata?si mie mi-a aparut "Brake pads" azi
     
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    pe mine la 2,7 tdi , m'a costat undeva la 400 lei.
    la motorul tau de 2,0 e mai ieftin setul de placute.
     
  8. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    codare calculator frana de mana vagcom

    cunoaste cineva procedura de codare a calculatorului de frana de mana la un audi a6 3.0 cu vagcom.din pacate nu am gasit posturi foarte ajutatoare
     
  9. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
  10. ciuvete 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 1998
    din pacate link-ul nu spune decat cum sa inchizi si deschizi etrierii cu ajutorul testarului. ma interesa codarea dupa inlocuire a calculatorului de frana de mana
     
  11. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    daca dai pagina mai jos o sa vezi ca "spune linku'" :p
    Open Rear Parking Brake
    [Select]
    [53 - Parking Brake]
    [Basic Settings - 04]
    Group 007
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]
    The brake calipers will then open, allowing the pads to be changed.
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]

    It is normal for the LED in the parking brake switch and the warning lamp in the instrument cluster to blink rapidly at this point.

    Close Rear Parking Brake

    Prerequisites:
    Connect a battery charger.

    [Select]
    [53 - Parking Brake]
    [Basic Settings - 04]
    Group 006
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]
    The brake calipers will then close.
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]

    codarea e asta :
    Coding

    Note: When replacing this Control Module it is necessary to perform the Basic Settings Function Test (MVB 010) and Longitudinal Acceleration Sensor (MVB 020) first. This sets a Readiness Bit for each of the Basic Settings, Coding will not be accepted without having done this first!
    000??xx: Engine
    01 = 2.0l TDI (Diesel)
    03 = 3.0l TDI (Diesel)
    05 = 2.7l TDI (Diesel)
    10 = 2.0l TFSI (Gasoline)
    20 = 2.4l MPI (Gasoline)
    30 = 2.8l FSI (Gasoline)
    40 = 3.0l MPI (Gasoline)
    50 = 3.2l FSI (Gasoline)
    60 = 4.2l MPI (Gasoline)
    70 = 4.2l FSI (Gasoline)
    000xx?x: Transmission
    1 = Manual Transmission
    2 = Automatic Transmission (09L/09E)
    3 = Multitronic (01J)
    000xxx?: Country
    1 = Rest of World (RoW)
    2 = USA/Canada
    3 = Japan
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2012
  12. dronez1086 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro
    Am avut si eu aceeasi problema cu firele la un a6 4f din 2005. Se pare ca dupa 2-3 ani de la umezeala si de la "antiderapantul" care se da pe jos in tara noastra frumoasa, aceste fire se toaca chiar la baza mufei. Dupa ce am rezolvat la roata de pe stanga...s-a defectat si pe dreapta. Am fost la un service obisnuit unde baietii mi-au lipit cablurile fara a mai schimba mufe. As dori sa stiu unde ati gasit voi mufe ca totusi m-ar interesa sa le schimb si eu.

    In legatura cu etrierul....nu este vorba de etrier ci de servomotorul care actioneaza placuta de frana unde intra si "problematica mufa"".

    Si pentru cei care au banuiala ca s-a stricat acela...este imposibil...audi il garanteaza 2.000.000 de KM. Deci...problemele sunt 100% din fire.

    Astept un raspuns in legatura cu achizitonarea de mufe. Multumesc
     
  13. dronez1086 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro
    Problemele cu firele bineinteles ca le-am avut si eu. Le-am lipit...dar atentie pentru cei care au facut la fel...daca o bagi pe tester...si dati la frana de mana...calibrare automata...o sa vedeti o fructuatie de tensiune...care in timp ar putea duce la defectarea servomotoarelor. Si alea costa ceva...10milione bucata...aproximativ...bani aruncati pe geam...ca banuiesc ca niciunul din voi nu folositi acea mizerabila "frana de parcare"...mai ales cei cu cutii automate.

    Sfat pentru cei carora le ramane frana actionata si masina blocata, si palpaie "p-ul" pe bord :

    Scoateti borna de la bateria si lasati masina asa circa 30 de minute. Dupa care se deblocheaza.

    Daca afla cineva de unde se pot procura acele mufe...dar nu firele originale pentru ca trebuie desfacut tot portbagajul sa se monteze va rog sa postati aici sa le schimb si eu.
     
  14. mcfire90 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2005
    Pentru Fire

    mergi la reprezentanta AUDI, de acolo am cumparat un cablu cu papucii pe ambele capete, cumpara si conectori 2 bucati, iti mai trebuie un cleste de sertizare , bafta
     
  15. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Eu am rezolvat problema mult mai ieftin, vreo 50RON, acum nu cred sa fie tot atat de grav dar imi dadea Malfunction, si daca se nimerea sa nu mai merga cand era pusa, acolo ramaneam. Am miscat sub roata spate mufa pana a facut contact si apoi m-am dus la service sa o lipesc cum trebuie.

    Mi-a mers de atunci.
     
    Gaby87 apreciază asta.
  16. Eugen I. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2000 TDI, 2005
    Salut.
    Si eu am probleme cu modulul de frana parcare. Am fost la PBV si i-au facut test si mi-au spus ca modulul de frana parcare trebuie schimbat IMPREUNA CU CALCULATORUL DE BORNE care este mai scump decat cel initial. Stie cineva ceva de problema asta? Mi-au evaluat piesele (ambele calculatoare-frana parcare si borne) la 2.550 ron - doar piesele. Mie mi se pare cam mult. Astept sugestii de la voi. Multumesc
     
  17. dumacosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    audi A6
    probleme cu frana de mana

    de o saptamana nu imi mai functioneaza bine frana de mana la masina...apropo Audi A6 din 2006....imi da eroare la bord si mi se aprinde si becul de la esp....ce poate sa fie....pls
     
  18. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    in ce sens "nu mai functioneaza bine"?nu mai tine,revine levierul in pozitie orizontala etc?
     
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    daca ii a6 din 2006 inseamna ca are frana de mana electronica. Cel mai simplu afli daca ii faci un test cu vag-com
     
  20. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    am tras frana de mana azi si a inceput sa bipaie si sa apara intermintent pe vitezometru P (de la frana de mana) si (!) ... si pe galben sombolul de la frana de mana taiat si scria parking brake-visit service ....ceva de genu... am apasat de cateva ori sa o pun si sa iau frana de mana iar intr un final a disparut eroarea si totul pare ok....acum imi e frica sa o apas iarasi mai ales ca in 1 luna si ceva pot sa merg la service..... ce ar putea fii ??? ( atunci cand aparea eroarea rotile nu erau blocate o putea misca cu mana...deci nu a ramas ceva blocat ....) ???
     

Distribuie pagina asta