1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Erorile postate mai sus erau pe modulul 53 - frana de parcare.

    Pe ABS am "00473 - Modul comanda frana de mana electrica -J540-008 - semnal neplauzibil - intermitent"
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ai verificat statusul comunicarii conform Ross-Tech ?
    Cablajul a fost verificat ?
     
  3. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Pe Ross-Tech la 00473 imi da probleme de firaraie/conectica sau fault-uri stocate in modul. Fault-urile le-am tot sters, dar reapar de fiecare data. Cum ziceam, am incercat si cu alt modul si situatia e la fel. Cablajul nu a fost inca verificat. Te referi la cablajul de la modul pana la buton sau?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste si a 2-a parte a erorii.

    Ma refer la verificarea cablajului conform schemei din ELSA.


    00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540): No Signal/Communication
    Possible Causes
    • Wiring/Connector(s) from/to Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) faulty
    • Fault(s) stored in Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
    Possible Solutions
    • Check Wiring/Connector(s) from/to Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)
      • Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
     
  5. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Am citit tot...o sa ma interesez cu ce se mananca si acel MVB. Elsa nu am, o sa caut pe cineva care are. Daca ma poate ajuta cineva de aici, primesc bucuros! :arco: Azi iarasi a facut de fiecare data faza cu disparitia erorii cand masina scade sub 5 km/h si reaparitia erorii la accelerare. peste 20 km/h....acelasi tipar de fiecare data, cred ca de mai mult de 10 ori, pana am parcat masina. Nu stiu, ciudat sa fie de la fire, conectori sau de-astea. Frana de parcare functioneaza ok, o cuplez, o decuplez, plec si imediat apare eroarea. Pe la rotile din spate ceva senzori mai sunt? De ABS, de ESP, io mai stiu ce...intreb si eu. Prea la fix face de fiecare data...5 km/h si 20 km/h...asta doar uneori. In rest sta aprinsa permanent eroarea si nu dispare decat daca actionez frana de mana.
     
    Ultima editare: 30 Iul 2021
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti spun doar atat: diagnoza ai facut-o la un cofetar patiser asta daca ai fost la cineva care are diagnoza. Nu te mai juca tu cu VCDS cand nu stii sa il folosesti.
    In traducere: mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici si la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Revii aiic in topic dupa faci exact ce ti-am spus fara sa mai intrebi nimic si scrii direct cum ai rezolvat fara alte intrebari.
     
  7. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Deci dupa cateva ore de cautari pe cablaj, s-a gasit buba: unul din firele mai subtiri din manunchi (cel marcat in poza) era oxidat si intrerupt, se mai tinea practic in izolatie, probabil de aceea cand facea, cand nu facea contact. Cel mai probabil de la inundatia din aprilie 2017, desi ciudat ca s-a manifestat tocmai acum, fiindca atunci eu am uscat totul acolo f. bine, n-a mai ramas nici urma de umezeala. Asadar un defect f. tampit, probabil cel mai naspa posibil, dar acum e totul ok! :arco:
     
    mihaicristian apreciază asta.
  8. PLay3R

    PLay3R 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 FL 2013 2.0TDI CJCA
    Salutare,
    Am o problema la sistemul de franare la care nu am gasit raspuns nici pe forum, nici la service.
    Problema: Pedala pierde presiune atunci cand o tin calcata mai mult timp (se inmoaie) pana cand ajung cu ea la podea. La franari scurte si bruste e totul ok. Lichidul este la maxim, nu am pierderi pe nicaieri, furtunasele nu sunt umflate, discurile si placutele sunt in stare foarte buna.
    Solutia oferita de service: sa schimbam pompa de frana, sa vedem daca se rezolva.
    Intrebare: A mai avut cineva problema asta si daca da, care a fost rezolvarea ? N-as vrea sa schimb degeaba pompa.
    Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema asta se rezolva prin eliminare. Adica se schimba o piesa daca se rezolva bine daca nu, treci mai departe. Ti s-a raspuns corect de catre mecanic = service.
    Ai de schimbat pompa tandem, pompa de frana aflata pe recuperatorul de vacuum adica oala aia mare si chiar de schimbat oala aia mare in care sta pompa de frana. In plus se verifica (cu instalatie de gaze/fum), pentru etanseitate conforma sau nu, tot traseul de vacuum.
     
    PLay3R apreciază asta.
  10. PLay3R

    PLay3R 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 FL 2013 2.0TDI CJCA
    Problema s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de frana cu una noua si bineinteles si inlocuirea lichidului de frana.
    Multumesc, @Cristi, pentru informatii.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai cereti aici coduri. V-am mai spus asta. Cereti coduri pentru piese la magazinul de piese auto. Nu suntem magazin de piese auto.

    Sa nu mai vad scrise asemenea mesaje (oricum vor fi sterse direct si fara explicatii) cum ca va trebuie codurile pentru a cumpara piese mai ales ca aveti la dispozitie acest topic: https://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ si in plus avem topicuri dedicate pentru ETKA si ELSA. Mai avem si topicul asta: https://www.clubaudi.ro/threads/cod...se-piese-conform-etka-elsa-pentru-audi.37544/ dedicat pentru cei care NU se descurca (vai de capul lor :)) dar vad ca nu sunteti in stare nici macar sa cititi forumul si asta spune multe.

    Daca veniti cu replica asta, cum ca nu stiti sa va descurcati sunteti praf pentru ca nu sunteti in stare sa va identificati singuri ce piese va trebuie la/pentru masina iar forumul asta NU este pentru asemenea intrebari.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei ce vor sa inlocuiasca suruburile de prindere ale discurilor, cautati M6x16 de inox (aceasta este si dimensiunea suruburilor OE).
    Obligatoriu modelul surubului sa fie cu cap inecat.
    Se gasesc in cruce, torx, imbus, etc.
    Eu am ales imbus, mi se pare cel mai rezistent in timp.

    Sau, cine le vrea originale (care se rup in HUB sau se rotunjeste torx-ul) pot lua N 106 483 01 la 2 €uro bucata.

    upload_2022-3-14_13-59-59.jpeg
    upload_2022-3-14_14-0-13.jpeg
    upload_2022-3-14_14-0-56.jpeg
    upload_2022-3-14_14-6-4.jpeg
     
    hercheacatalin, cata181 și DrLexic apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cei ce vor sa inlocuiasca culisantii fata/spate, daca veti cumpara kit-uri TRW in ambalaj vor fi stantate cu sigla brandului Autofren.

    Piesele originale sunt ATE, dar acestia nu au kit-uri complete, trebuiesc achizitionate pe bucati.

    Daca puneti discuri/placute noi, pentru o uzura uniforma va recomand sa schimbati culisantii.
    Mai ales pe spate unde se rup mansoanele de cauciuc, se infiltreaza apa si ruginesc.

    upload_2022-3-19_0-13-42.jpeg
    upload_2022-3-19_0-14-41.jpeg
    upload_2022-3-19_0-15-53.jpeg
     
    K_Man apreciază asta.
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si trebuie de precizat, ca cei din fata NU se ung cu vaselina, numai cei din spate, cel putin asa citisem odata in ELSAWIN.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din fabrica vin unsi cu vaselina.
    In kit iti vine punguta cu vaselina.
    S-au razgandit intre timp ? :)
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Am avut extrasul undeva salvat, unde scria ca sistemul ATE care e montat pe C6 nu se unge. Cand il gasesc il pun aici.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Aurel G nu mai insista. Toate culisantele metalice se ung obligatoriu cu vaselina siliconica. Si asta se face de cand s-au inventat sistemele de franare ce au culisante le etrieri.
     
  18. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut,
    La masina din profil un Audi A6 C6 apare eroarea = avertizarea "Brake Pads" in conditiile in care s-a facut punte intre fire, placute sunt, lichid este, nu sunt pierderi dar tot imi apare in bord avertizarea. Ceva solutii ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica continuitatea firelor, “puntea” este inutila daca nu ai continuitate pe cablaj.
     
  20. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    @audi66 am vazut ca ti-ai cumparat discuri si placute Zimmermann. Sunt mai bune ca cele pe care si le pune tot omul (ATE, TRW, Bosch, Textar, Ferodo, Brembo) ?
     

Distribuie pagina asta