1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C7 (4G) - discuri - placute frana - modificare sistem franare

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 3 Apr 2013.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    popescu luci apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai cereti coduri aici. Topicurile acestea nu sunt pentru cerut coduri ci pentru altfel de discutii. Coduri aflati la magazin cand mergeti sa cumparati piese. Mesajele ulterioare in care se cer coduri vor fi sterse direct si fara explicatii.
     
  3. popescu luci 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    Băicoi
    Masina:
    audi A6 C7 2016 2.0Tdi CSUD
  4. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salutari,
    Anul trecut am schimbat rulmentul fata stanga. Imediat dupa montaj am plecat cu masina in proba si am observat ca la franare imi tremura foarte rau in zona aia. Am revenit la el si mi-a spus ca nu stie de ce. Tin sa precizez ca inainte de acest schimb de rulment masina mergea si frana exemplar. Am lasat treaba asa si intre timp pana acum o luna am circulat cu alta masina pana m-am decis sa o duc la o verificare in urma careia mi s-a spus ca discurile pe fata sunt ovalizate in special cel din stanga si ca trebuiesc schimbate impreuna cu rulmentul pentru ca e foarte posibil ca acel meserias sa nu fi curatat corespunzator si sa fi ramas depuneri care sa ajunga sa faca masina sa tremure asa. Zis si facut, am schimbat rulmentul, discurile si placutele, totul bine si frumos, masina frana bine doar cu foarte mici vibratii. Crezand ca sunt anvelopele de vina, acum, dupa aproximativ 3-4.000 de km a inceput iar sa tremure groaznic la viteza psate 100 km/h. Intrebarea este: aveti idee ce poate fi si din ce cauza se intampla asta ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da jos discurile si o sa constati ca si aceastea s-au ovalizat.
    Este o intreaga procedura de urmat atunci cand dai jos un disc si il montezi la loc, valabila si pentru reinoirea discurilor si placutelor.
    Daca aceasta procedura nu este urmata, risti ovalizarea discurilor in primii 1000-2000km.
     
  6. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Atunci cand le-au schimbat au curatat si degresat tot ce se putea daca la asta te referi. Mi s-a tot spus ca ar putea sa fie de vina si anvelopa, dar asta ar fi insemnat ca pe tot parcursul unui drum as fi simtit bataie sau vibratii, am tot cautat cauze si din tot ce am gasit nu a fost plauzibil. Pe drum cu serpentine nu am mers sa folosesc frana excesiv, nici nu am incins discurile si sa opreasc masina cu ele asa si nici nu am spalat masina dupa un drum lung cu multe franari. Este foarte ciudat sa se ovalizeze din nou discurile noi.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci nu iti ramane decat sa dai discurile jos si sa le duci la verificat.
    Daca s-au ovalizat, apelezi la garantie.
     
  8. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    Conform ETKA, la A6 C7 3.0 Bi TDI cu numar PR 1ZK sistemul de franare este ATE pe fata si spate cu numar PR 2EJ sistemul de franare este TRW.
    Cum discurile OE sunt la ultimul set de placute conform uzurii, am mers pe placute aftermarket ATE pe fata si TRW pe spate.
    Voi reveni cu feedback cum se vor comporta in timp.
     
    Lucass apreciază asta.
  9. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Buna ziua,
    Tocmai ce am schimbat discul si face la fel doar ca acum tremura si in mers. Am pus masina la verificare pe standul ITP si mi-a spus ca nu am nimic la bucse pe partea stanga dar pe partea dreapta am bileta antiruliu rupta si putin joc in caseta. Poate sa fie asta cauza pentru care mi tremura masina pe stanga la franare ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, intai remediaza tot ce este de remediat si inlocuit si pe urma mai scrie aici. Voi nici macar nu va uitati, pe elevator, la masina pentru ca sa vedeti ce trebuie inlocuit dar intai scrieti aiurea pe forum si nu mergeti la un bun mecanic pentru reparatii. Sunt sute si mii de pagini pe internet despre problema ovalizarii discurilor de frana chiar de noi fiind, mai ales la marca ATE.

    Ai verificat cu ceasul comparator bataia HUB-ului si bataia discului de frana montat pe masina (vezi cum fac eu, in pozele atasate, verificarea de fiecare data cand demontez si montez discuri) si verificare separat adica demontat de pe masina ? Adica se monteaza discul pe un dispozitiv de prindere (pe strung de preferat) si se verifica independent, cu un ceas comparator discul. Cand faci tot ce ti-am spus eu si atasezi si poze asa cum am facut eu pentru ca sa credem ca ai facut asta, mai scrii pe aici. Cauta mecanic bun. Va cumparati masini pe care nu aveti unde sa le intretineti = reparati asa cum trebuie.

    Cum se masoara si se verifica franele.png
     
  11. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    5000 km mai tarziu, e ok pentru Bitdi combinatia placute ATE fata si TRW spate pe discuri OE. Depun praf dar nu scartaie,care cred ca e cel mai important aspect.
     
    nelu78 și Ionut Stancu apreciază asta.
  12. szocs alexandru

    szocs alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 , 177cp,2014- CGLC
    Salutare ,ma poate ajuta cineva cu informatii despre codul PR al masini mele ,doresc sa schimb placutele de frina spate si fata cu unele ATE ,am gasit in codurile de optiuni la rubrica Breake typ in rear 1KW si front 1LA disc breakers dar pentru placute nu zice nimica , daca ma puteti ajuta cu info Multumesc .
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aceleasi sunt si pt. placute.
     
  14. PaulMan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2022
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a6 2.0tdi 2014
    Salut,
    Doresc sa schimb franele pe fața la un Audi A6 C6 2.0 tdi serie sasiu WAUZZZ4G8EN182143 iar originalele au diametrul discului de 320 mm. Eu vreu sa montez discuri de 344 mm. Voi fi nevoit sa schimb și etrierul ? Mulțumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri.
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut,
    Am descoperit acum ca nu imi mai functioneaza ELSA. Cineva care o are sau care stie, poate sa-mi zica cuplul de strangere al culisantele de la etrierii din spate si la culisantele etrieri fata ? Merci.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-i "la mana" cu simt de raspundere Auras. :))

    Pe fata pentru 1LF / 1LL / 1ZK / FM0 cuplul culisantelor este de 55 Nm.
    Pe spate, atata timp cat nu sunt frane ceramice, cuplul este de 35 Nm.
     
    Ultima editare: 28 Mar 2022
    Aurel G apreciază asta.
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Merci George.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ai pe alea cu etrieri TRW, e posibil sa schimbi doar suportul de etrier dar nu cred ca gasesti asa. Ideea e ca cele care au 345 pe fata au si 330mm ventilate pe spate, nu ti-as recomanda sa schimbi doar fata.
     
  19. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Salut,
    Dupa ce au fost schimbate discurile si placutele pe fata cu discuri zimmermann modelul dublu perforat si placute TRW am constat in weekend ca atunci cand franez la viteze mai mari de 100 km/h apar trepidati in masina.
    Ma gandeam prima data sa verific dupa ce schimb jantele pe vara cu anvelope noi sa vad daca mai persista.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ani de zile tot zic sa nu mai puneti discuri perforate ca va loviti numai de neplaceri dupa.
     
    Aurel G apreciază asta.

Distribuie pagina asta