1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C7 (4G) - discuri - placute frana - modificare sistem franare

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 3 Apr 2013.

  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Avand in vedere ca in curand urmeaza si la mine placutele de frana fata-spate, avand sistem 1LL si 2EA, am gasit codurile pentru placute ATE ceramic. Nu le veti gasi la modul traditional (cautare in catalog, cautare la magazin de piese), asa ca daca sunteti interesati, pot posta codurile ;)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se gasesc destul de usor pentru cine stie cum. Corecteaza-ma daca am gresit.

    ATE 13.0470-7334.2 pentru 1LL cod placute 4G0 698 151 B / M / S

    ATE 13.0470-2770.2 pentru 2EA cod placute 4G0 698 451 J / M / P / L
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Eu am gasit codul asta pentru 1LL: 13.0470-7280.2
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placutele sunt aceleasi, continutul pachetului este diferit.

    Codul dat de tine este cu senzori de uzura inclusi.
    Codul dat de mine este doar pentru placute, fara senzori, o sa trebuiasca cumparati separat sau refolositi cei vechi.
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Este foarte posibil, eu gasisem mai multe coduri, bine ca mi-ai zis. Mersi!
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Buna dimineata dragi colegi,
    In weekend am vrut sa fac si eu o treaba la masina din profil un Audi A6 C7 an 2013 si am reusit doar pe jumatate. Mi-am luat placute de frana, ATE ceramic, am schimbat pe spate fara probleme, din pacate pe fata m-am lovit de problema unei chei ce imi lipseste din trusa. Acum, intr-un video de pe youtube (m-am uitat pentru a vedea ce cheie imi trebuie) zicea un tip ca ar fi nevoie de "9 mm Allen key", dar eu am bagat una de 10 si se invartea acolo, iar cea de 12 nu intra, deci teoretic mi-ar trebui de 11 mm. Are cineva idee cu ce cheie se desfac suruburile alea de la etrier, pe fata, cele cu cap inecat imbus (hex) ? Vreau sa ma duc la un magazin specializat pe tot felul de scule, macar sa stiu ce sa caut. La ei pe site am gasit un imbus de 9, dar e din cel cu adaptor pentru clichet, si mi-e teama ca nu va intra, pare destul de "inecat" si cred ca e mai potrivit unul din cele clasice, tip L. Orice indicatie imi e de ajutor, va multumesc anticipat!
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai franele de bi-tdi? Daca da, atunci iti trebuie un imbus de 9 mm. Desfaci dopul de cauciuc si inauntru ai surubul cu cap imbus.
     
    bx3m apreciază asta.
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da da, alea de BiTdi. Deci metric 9. Eu bagasem acolo un metric 10 si mi s-a parut ca se invarte in gol cand de fapt el nu ajungea sa intre in capul surubului tip imbus. O sa caut unul lung, se pare ca cele standard nu ajung acolo. O alta idee, desi nu stiu cat de buna, tot pe un video am vazut - sa demontez tot etrierul. Mersi.
     
  9. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Daca aveti un zgomot care apare la denivelari, sau pe drum cu aderenta mare (pe asfalt lucios liniste totala) sa stiti ca poate zdrangane protectia de tabla a discului... Zgomotul l-as descrie ca ecoul produs de 2 fiare care se lovesc ( dâng).. M-as scos un an de zile din minti.. a aparut dupa ce mi-as schimbat mecanicul rulmentii si bieletele antiruliu, ma gandeam ca am avut ghinion si am prins niste piese cu defect in tot acest timp.. Nimeni nu-si dadea seama, toata lumea zicea ca masina e bine legata!
    L-am depistat dupa ce am demontat discul si am invartit de rulment stanga dreapta, apoi am tinut apasat in protectie si am invartit si nu s-a mai auzit.
    Mai pot fi si alte situatii sa joace placuta in etrier..Succes!
     
    bx3m apreciază asta.
  10. Aki1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2023
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2015, TDI2.0 Ultra
    Salutare tuturor
    La masina din profil un Audi A6 C7 an 2015 am demontat consola centrala. Dupa ce am montat totul la loc, butonul de parcare nu mai functioneaza deloc iar acum am Parking Brake Malfunction. Singura modalitate de a actiona motorasele, sa am frana de mana, e prin OBD11. Asta a confirmat ca motorasele functioneaza (cum spuneam totul a functionat perfect pana la dezasamblarea consolei).
    Intrebarea este: am mufat butonul gresit si l-am scurtcircuitat ? Ori am facut-o de oaie si am scurtcircuitat ECU din portbagaj ? Mentionez ca am deconectat bateria inainte sa ma apuc de dezasamblare.
    Am un switch nou, insa nu gasesc nicio diagrama cum sa inserez mufa in el si nu au nici un ghidaj pe mufa sau pe locatie.

    Poate cineva are vreo idee, s-a mai lovit de asa ceva ?

    Multumesc

    OBD11 cod - C101414 ( Open circuit/short circuit to ground)
    C100C13 - Electromechanical parking brake button (Open Circuit)
     
  11. Căluțul Cabrat

    Căluțul Cabrat 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2021
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    audi A6 3.0 BITDI 2015
    Salut,
    La masina mea din profil un Audi A6 C7 am aplicat reteta de mai jos pentru sistemul de franare. Adica am montat discuri + plăcuțe marca ATE cu lichid de frână ATE typ200 Racing Quality, lichid frana schimbat sub presiune la 3 bar după care aerisiți manual (cu pedală) fiecare roată. Dacă nu faceți asta, rămâne presiune reziduală în sistem și roțile vor fi ușor frânate și pedala va sacada. Veți avea o frână excelentă la Audi A6 C7. Succes.
     

Distribuie pagina asta