1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C7 (4G) - discuri - placute frana - modificare sistem franare

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 3 Apr 2013.

  1. Kevinct

    Kevinct 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Parma
    Masina:
    Audi a6 4g,2000tdi 177cv, 2011
    Salut,
    Eu nu sunt multumit de coeficientul de franare si imi doresc sa il imbunatatesc. Momentan are placute Textar. Ma gandeam sa ii schimb etrierele cu discurile si sa-i pun de la un 3.0 tdi. Ce parere aveti, se poate ?
     
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare. Am un prieten cu un A6 C7 4G motor 3.0 tdi. De vreo doua zile i se incing bine rau discurile pe fata, dar numai dupa 120 km/h. Pana acolo nimic . Are cineva idee de unde poate fi, a mai avut cineva problema asta?
    Multumesc
     
  3. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    problema este mecanica, pe suportul pe care stau placutele s-a depus mizerie si praf de la frinare si ele nu mai culiseaza bine la revenire.
    rezolvarea este demontat placute si curatat suportul cu o perie de sirma si apoi cu wd.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Partea pe care culiseaza placutele se curata bine cum ti-a zis si Marianu si dupa se da cu vaselina cuprata, nu cu WD40 care la prima balta/ploaie/spalare a disparut de acolo.
     
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Problema este ca au fost schimbate placute si discuri. Suprafata a fost curatata inainte de montare.
    Culmea e ca face numai dupa ce trece de 120.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema este ca degeaba au fost schimbate discurile si placutele daca nu a fost curatat/gresata portiunea pe care culiseaza placutele.
    Se incing si la viteze mai mici stai linistit, dar ce observi tu, ca se incing rau dupa 120km/h este datorita frictiunii.
    O mica lectie de fizica ar ajuta aici. :)
     
    Ultima editare: 1 Sep 2016
    marianu apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ce înseamnă se încing la tine?
    Ai idee ce temperaturi sunt la rece fără frână plăcuta are contact permanent cu discul și ai 100 de grade. Cum ați sesizat ca se încing
    O frâna de la 120 clar va învinge un disc...
    Urca masina pe un stand de frânare și verifica acolo exact dacă sunt probleme
    Dacă sunt urmează sfaturile colegilor

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  8. Steaua866 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 2012 , motor 2 l
    Salutare! Is nou pe forum, am si eu o intrebare : S a aprins senzorul de la placute dupa ce le am schimbat....dupa aproximativ 3 zile.....imi puteti spune ce ar putea fi?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Afli sigur la diagnoza si/sau facand alte investigatii nu intreband pe forum si noi sa stam sa ghicim. Cauzele pot fi foarte multe.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  10. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Se apropie un schimb de discuri și plăcuțe datorită faptului că la frânare simt vibrații.... Ce discuri și ce plăcuțe recomandați? Până acum am folosit ATE. Merită diferența de preț între acestea și cele OE?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    MERITA !
    Nu mai folosi ATE decat pe partea de placute.
    Discurile ATE sunt niste mizerii indiferent de tara de fabricatie.
    Foloseste discuti Zimmermann, Pagid, Textar, TRW sau OE daca te tine buzunarul si/sau le gasesti la un pret bun.
     
  12. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Mersi de răspuns! Mă voi orienta către unul dintre producătorii arătați de tine.
     
  13. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Salutare! De câteva zile, cand pornesc dimineața mașina și calc frâna stând pe loc, se aude un zgomot, un clinchet. Mi se pare că se aude undeva in spatele schimbătorului. Se aude când apăs frâna o dată și când iau piciorul de pe frână se aude iara. Aveți idee ce poate fi?
     
  14. Menic 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6, 3.0 claa 2012
    Salut,
    Am un A6 C7 204 cp ( cod motor CLAA) si sunt interesat de schimbarea discurilor fata adica cele care le am acum de 320 mm cu cele de 345 mm. Ma puteti ajuta cu o parere ? ce ar trebui schimbat, se schimba doar suportul de etrier sau mai sunt necesare si alte modificari ? Va multumesc.
     
  15. radu.

    radu. 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    A6 C7 3.0tdi/204cp
    Menic si pe mine m-ar interesa, la aceeasi masina. Față-Spate. Daca afli mai multe scrie aici.
     
  16. andreire 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 C7 3.0 BiTDI, CGQB, 2013
    Salut! .
    Stie careva care e diferenta intre o placuta
    ATE 13.0470-2770.2 PR - 1KY,2EA,2EE,2EJ; si ATE
    13.0460-2769.2 PR - 1KW. Ele sunt identice la dimensiuni. Service-ul la care merg mi-a pus-o pe aia care nu se potriveste cu PR-ul masinii mele(2EA), si care intamplator e si mai ieftina, si sunt curios daca trebuie sa o dau jos sau doar sa ma asigur ca o schimb mai repede... Nu ma intereseaza discutii despre service-uri, doar diferenta specifica intre aceste 2 tipuri de placute. E posibil sa difere materialul din care e facuta placuta?
    Va multumesc!
     
  17. andreire 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 C7 3.0 BiTDI, CGQB, 2013
    Cei de la ATE zic ca unele sunt pt discuri ventilate si celelalte ar fi pentru discuri neventilate. Nu inteleg, de ce ar fi mai scumpe cele pentru discurile ventilate, din moment ce sunt expuse la temperaturi mai mici decat celelalte? Sau tocmai pt ca sunt expuse la temperaturi mai mici, pot sa puna un alt material care furnizeaza un coeficient de franare mai bun...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Primul model sunt ATE Ceramic, celalalt ATE simplu.

    ATE 13.0470-2770.2 => 4G0 698 451 A / B / C
    ATE 13.0460-2769.2 => 4G0 698 451
     
  19. andreire 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 C7 3.0 BiTDI, CGQB, 2013
    ok, merci!
     
  20. Ionuț C

    Ionuț C 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro - 218 CP - 2016
    Va salut, credeți ca merita un schimb de plăcute in reprezentanta 2300 lei? Masina este din 2016 și are garanție. Dacă nu le schimb in reprezentanta pot sa pierd garanția? Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta