1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul multilink - tren de rulare (brate - capete de bara) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sorin.crisan, 13 Noi 2008.

  1. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    am gasit niste arcuri sport care au fost puse pe un passat din 2001 1.9 tdi 85kw..intrebarea este daca se potrivesc pe masina mea( audi a4 b5 1.9 tdi 85kw 2001)....astept parerile voastre multa bafta
     
  2. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    ..nu ma ajuta nimeni? :sos:
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce pot sa-ti spun sigur,e ca au aceeasi directie(capete bara,brate inferioare,pivoti),si implicit si arcurile(sistemul de prindere);singura problema e de greutate,spre exemplu audi a4 b5 are 1240kg(atat scrie la mine ca are),iar pasatul b5 are cam 1450kg(parca asa tin minte),deci e normal zic eu ca cele de passat sa fie putin mai rigide din cauza diferentei de greutate.Normal ar fi sa se potriveasca,trag in final concluzie,in special ca sunt sport,nu stock.
     
  4. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    salut si iti multumesc de raspuns..la mine in talon la masa proprie scrie 1320kg..ai dreptate,sistemul de prindere etc sunt ca la audi a4 b5.. masa passatului b5 e putin mai mare intr-adevar..cel putin asa mi sa mai spus..e vreo problema oare daca as pune arcurile astea pe masina? sunt si mai tari?
     
  5. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Eu am A4 B5 tiptronic avant si are 1495KG. Deci e mai greu decat passatul
     
  6. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    sal

    mas din semnatura a4 b5 are 1380 kg
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -motorizarea ta este un pic cam vaga:)
    Din ce se observa pare a fi motorizarea de 115cp.
    Poate fi :
    -AUDI A4 Série 1 Avant Quattro Phase 2 (AU4) 1.9 TDi 115cv
    -AUDI A4 Série 1 Avant Phase 2 (AU46) 1.9 TDi 115cv
    sau asta :p
    -AUDI A4 Serie 2 (AU46) 1.9 TDi 116cv. Asta pare sa fie un A4B6.
    Apoi Passatul intre 2000-2005 este Passat VI ,nu o sa gasesti motorizare de 115cp.
    De aici trag concluzia ca este vorba de un PassatV produs intre
    intre 96-2000. Acolo este o motorizare de 115cp.

    In mod normal se potrivesc, diferente insa pot fi:
    -daca a fost pe cutie manuala sau automata.
    -cu atelaj dotata sau nu.
    Bafta:p
     
  8. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    multumesc de raspunsuri...masina mea este audi a4 b5 an de fabricatie 2001 85 kw(115 ps)..tractiune fata,cutie manuala in 5 rapoarte si este berlina,nu avant...passatul are tot tractiune fata,cutie manuala si nu este avant..iar anul in legatura cu anul fabricatiei nu stiu ce sa zic..proprietarul zice k e 2001..acuma na..nu stiu multe despre passat,nu am avut si nici nu am avut ocazia sa ma dau cu acest model..de asta am ccerut parerile voastre..numai bine
     
  9. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    au zic , ca se potrivesc fara probleme....eu am ambele masini , la passat is mai moi iar la audi is mai tari.....in sensul in care audi este mult mai usoara decat passatul si se si simte daca vei conduce vreodata un passat,adik ele fiind lafel ii normal ca la passt sa fie mai moi deoarece este mai grea iar la audi sa fie mai tari deoarece este mai usoara
     
  10. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    multumesc mult de raspuns..atunci nu trebuie sa-mi fac griji k nu se potrivesc..imi era teama k arcurile de pe spate nu se potrivesc..la mine suspensia de pe spate,amortizorul trece prin arc si nu eram sigur daca e la fel si la passat,dar daca tu ai ambele masini inseamna ca sti 100% despre ce e vorba..multzam fain
     
  11. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    sa nu te grabesti, asteapta ca maine ma duc si ma uit la amandoua sa vad exact mai vorbim:thumbs-up:
     
  12. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    ok..te rog mult uita-te..atunci astept raspunsul tau! :yes:
     
  13. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    demontare bieleta A4 1997

    am si eu o problema. am dat jos cu chiu cu vai bieleta veche de la roata dr fata, adica am taiat surubul ptr ca altfel nu iesea si acum nu pot sa montez bieleta noua, mai precis nu pot sa bag surubul, ptr ca, intr-o parte nu intra din cauza caroseriei iar in partea cealalta din cauza unei spire de la arc si imi este greu sa cred ca ptr a schimba o bieleta trebuia sa dai amortizorul jos... daca are cineva idee de cum se poate face il rog sa-mi raspunda ptr ca sunt cu masina in parcare, pe cric, de 2 zile...:3sadwalk:
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ..sa speram ca intervine cineva ce a mai facut aceasta operatiune.;)

    Cand am vazut ca la mine pentru un capat de bara s-au chinuit 3 mecanici cu menghina si cu autogen ....mi-am jurat in barba ca acolo nu o sa ma bag niciodata .
    Apoi ca sa nu se mai intample si treaba sa fie buna cumparati ansamblul bieleta+capat de bara+bieleta exterioara.:p
    Am atasat o poza cine are idee ce si cum sa explice.
     
    Ultima editare: 25 Feb 2009
  15. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    nu prea e buna poza pentru ca suruburile sunt in spate si nu se vede nimic... de exemplu "problema mea" este la surubul de la bieleta din dreapta cum se vede in poza ta. imi pare rau ca ma repet dar imi este foarte greu sa cred ca pentru a schimba bieleta trebuie dat jos amortizorul. spun ca-mi este greu sa cred pentru ca ar insemna un cost foarte mare pentru a schimba o bieleta, normal fiind de demontat 2 suruburi. de exemplu, ma duc la audi sa-mi schimbe bieleta si ei ma taxeaza pentru demontare si montare amortizor, demontare si montare bielete (amandoua) si (pentru ca s-a dat jos amortizorul) reglare unghi de fuga....??? nu cred ca se poate asa ceva sau cel putin sper sa nu fie asa...
     
  16. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Daca te referi la modul de desfacere a bratelor de sus poate te ajuta fisierele astea chiar daca sunt in engleza. Observ ca nu scapi de desfacerea amortizorului. Daca nu e vorba de acelea spune-mi, din primul fisier, la care brate te referi!
     
  17. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    se pare ca ai dreptate... trebuie dat jos amortizorul... hmmm... ma abtin sa mai spun ceva. deci, am gandit bine; daca ma duc la audi sa-mi inlocuiasca o bieleta o sa plateeesc.... mai bine o sa incerc cu o presa pentru arc si sper ca prin comprimarea spirelor sa pot avea loc sa introduc surubul. alta sansa nu am. o sa revin cu detalii dupa ce o sa gasesc o presa.
     
  18. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    si eu am un audi a4 b5 din si am schimbat bieletele acum o luna la mecanic si mi-a dat jos si amortizoarele!
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    La b6 amortizorul nu se da jos ci doar se desface din partea superioara pentru a putea desface surubul.Ma refer aici la schimbarea bratelor superioare.La cele inferioare nu am umblat inca
     
  20. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    am reusit

    o sa incep prin a va spune ce va trebuie: flex, presa ptr arc si cheie nr 16. desfaceti surubul de unde sunt prinse cele 2 bielete si scoateti surubul doar de la bieleta care vreti sa o schimbati, dupa care cu ciocanu, prin lovituri repetate scoateti acpul bieleti. acum a ramas partea din spate si scoateti piulita de pe surub si taiati cu flexul surubul care in prealabil l-ati impins cat mai mult in afara. dupa aceea comprimati arcul cu presa si introduceti noul surub. asta e tot. daca aveti toate sculele, in maxim 40 min ati terminat treaba cu tot cu dat si pus inapoi roata.
    va urez bafta!
     
    Ultima editare: 28 Feb 2009

Distribuie pagina asta